tuosta nokittamisen inhuuudesta tulee muuten mieleen yksi bluelightin keskustelu, jossa puhuttiin kokaiinin sekoittamisesta "saline"en (käytän tässä englanninkielistä termiä kun olen laiska enkä jaksa katsoa mistään mitä meinaa) ja sen jälkeen tällaiseen nenäsuihkepullon laittamisesta, sen pitäisi säästää nenän limakalvoja ja kaiken järjen mukaan se ei valuisi kurkkuun niin helposti, just kurkkuun valuminen tekee nokittamisesta inhan kokemuksen.
En vaan enää käytä niin en oikein pääse testaamaan, onko kellään mitään kokemusta asiasta, toimiiko?
Oksentaminen voi johtua esim. liian suuresta annoksesta ja joillain siitä jos on nauttinut ryynejä ennen vetoja. Ja sitten ovat tietysti nämä jatkeaineet.
eiks i.v tarkota rännäämistä? (kamala sana)
just siks koska se tuntu aika eri aineelta nii hihaan oli siistimpää… tosin on nyt siitä niin kamalan hienot kokemukset hihaan vetämisestä että se tais siihen jäädä.
Mulla on ollu varmaa kymmeniä kertoja mahollisuuksia tökkiä vaa ei vaan kiinnosta. Nokkiin piriä ehkä kerran tai kaks puolessa vuojessa. Onhan se hauskaa ja kaikkea vaa yritän aina ite tiedostaa noi vaarat, varsinki ku näkee noita ihmisiä millä se homma on lähteny hanskasta
Mun mielestä on muutenki nii käsittämättömän hullua tunkea jotai tollasta katupirin tapasta sontaa suoraan elimistöön ilman että se kulkee minkään vähänkää tarkemman “filtterin” kautta. Ei oo ihme jos käsi tipahtaa Hullua sanon minä.
Tunnen kyllä porukkaa joka tökkii ja siinäkös tökkii, ei sinänsä haittaa mua vaikka tekee naaman eessä sen. Ennenku ekan kerran savuja kokeilin olin jo päättäny etten mitää ikinä tökkää