Piri pieni pyörii…
Juups.Nokkaan menee tahi pommilla.Ränniin ei,eikä oo ollu tarvetta kokeillakkaan…Toimii iha hyvin noinki ja nähny mihi se piikin kans leikkimine johtaa…Sitä paitsi.Nokittaminen on iha parasta ja siihenki tuntuu koukkuun jäävän.Ei mitenkään pahasti siis,mutta on se vaa kivvaaa ![]()
hei, piriä vedetään piristysruiskeena ja nenäänvetäminen on ihan eri juttu, kylläm mun mielestä kaikkee pitää ainakin kerran kokeilla !
Peräruiskeena. Siinä vasta piristysruiske. Ja kovat hemmot väsää vedot Beroccaan.
joo, siis ei hihaa. silmänräpäyksessä täyspäiväseks nistiks…
tämä kysymys nyt ei suoranaisesti liity tähän topicciin mutta kysynpä kuitenkin… modet siirtäköön jos haluaa… ![]()
anyway, minulla on masennus ja psykoosinestolääkitys (sepram 40mg ja abilifya 30mg) ja tuntuu siltä ettei piri oikeen toimi… tai siis kun otan sitä niin tulee virkee olo jne… mutta ei mitään hyvää oloa… voisiko joku valaista että onko vika lääkkeissä vai saanko vaan paskaa piriä… tätä on jatkunu koko syksyn ja talven… pieni pöhnä tulee kyllä ja nokittamalla alkaa kirveleen mukavasti nenää ja tavaraa valuun pitkin poskionteloita… joten veikkaan ettei minua ole ainakaan huijattu… seka olin olen vetäny samaa tavaraa ku mitä myyjä veti…
voisiko joku tietäväinen vähän valaista missä vika?
kiitos
itse aloitin nenään vedolla ja sit aloin pistään.pistämisestä tuli pakkomielle ja kohta pistin kaikkea,sit alkoi tulla tulehduksia.nyt en käytä pirii yms kuin harvoin mut piikitän myös harvoin en suosittele piikkittämistä kenellekkään vaik piikitän joskus
oon alottanu rännäämisellä. oon vaan pari kertaa vetäny nokkaan, enkä pidä siitä yhtään. En pysty edes ottamaan muulla tavalla kun hihaan heittämisellä. ja kyllä sen suonistakin jo alkaa huomaamaan.
Itse käytän joko nokittamalla, pommilla (eli vissiin tarkoittaa syömällä) sekä kuumaan veteen sekoitettuna. Nokittamista yritän nykyisin välttää, kun on nenän limakalvot kipeät käyttämisen jälkeen sekä vähintään viikon nenän niiskutusta. Kuin ikuinen flunssa. Mielestäni amfetamiini on yksi parhaista huumeista, mitä olen käyttänyt. Pystyy avoimesti puhua asioista ja pystyy keskittymään paremmin. Yleensä selvin päin minua ei ihmiset juurikaan kiinnosta ja olen aika omissa maailmoissani, eli esimerkiksi, jos joku puhuu minulle se menee ohi korvan takaa. Piri tuo sellaisen todella leppoisen sekä myös eufoorisen olon. ADHD-diagnoosia en ole saanut, enkä usko, että minulla on sellainen, mutta kuka ties. Tälläkin hetkellä 0,1mg veteen sekoitettuna ja nautittuna sekä 0,1mg syömällä. Oikein mukava olo. Mitenkä muuten, kun olen joskus nähnyt, että joku hieroo piriä hampaidensa ikeniin, niin vaikuttaako se mitenkään erikoisemmin? Ainakin siinä hampaat kärsii.
Kyllähän se sieltä ikenistä nopeammin imeytyy, niinkun kielen altakin → nopeemmin verenkiertoon limakalvoilta, mutta ei siinä liene eroa nenään tai ikeniin.
Ei yhtään mihinkään, en oo vuosii tohon moskaa koskenu enkä tuu koskemakaa. Enkä suosittele kellekkää. Piripää frendien touhuu ku kattelee ni huhu… Mun muijan ku tapasin se oli aika pohjal ton pirin kaa ja oli hirveetä seurata vierest ku se yritti päästä siit eroo. Nyt se on vaa luonnontuotteiden paris ja hyvä nii. Siihen suuntaan yritän itekki…
Se on aineen tuomittavaa väärinkäyttöä vetää nokkaan tai muuten, menee vaa limakalvot paskaksi!!! ELI AINA SUONEEN, tai Zeus suuttuu!
Musta huumorini kukkii tämän postauksen kohdalla. Taisin itse kerran sanoa että jumalat suuttuu jos ei rännää piriänsä.
Oikeesti sitten tää on sellanen kysymys että ei sitä piriä kannata vetää mihinkään.
Niin, mielellään ei kumpaankaan mutta jos on pakko niin ehdottomasti hihaan. ![]()