Kiitos perseellepotkimisesta, heksi ja muutkin!
Ihan oikeasti. Olen aivan lössykkä.
No, pelkään sitä miehen reaktiota, tulisi varmasti sellainen sota että… Joskus, kun hän minulle “suomentaa” jotakin asiaa, niin silmänsä ovat aivan jotenkin totaalisen kylmät. Siinä tulee sellainen olo, että tästä tilanteesta pitäisi päästä jotenkin kiemurtelemalla, ei kertarytinällä. Tuon ihmisen kanssa en haluaisi joutua vastakkain.
Ainakaan niin, että minä olisin se “paha lähtijä”.
Toisaalta joku ääni sanoo, että olisiko lapselle kuitenkin parempi, että pysyisimme perheenä ainakin tämän pikkulapsivaiheen yli? Kun meillä ei kuitenkaan kännissä öristä tai rähistä ja päivisin on yleensä ihan positiivinen ja iloinenkin tunnelma. Lapsi tykkää asuinpaikastammekin.
Toisaalta tällainen tilanne tuntuu vähän mahdottomalta jatkaa, kun nämä vapaa-ajanviettomieltymykset eroavat; täällä minä nytkin olen lapsen kanssa kahdestaan kun mies nukkuu krapulaansa pois ja kohta herää iloisena. Joi viime yönä aika reippaasti. Itse olen nyt kyllä väsynyt, kun miehen kanssa piti seurustella yökolmeen saakka mutta minut lapsi kuitenkin herättää aikaisin. Perjantaina kun menin “jo” 23:30 nukkumaan, niin mies nurisi, että “Tästä ei hyvä seuraa” mutta annoin nurista. Ei tämä ole normaalia elämää 
Olen miettinyt, että alkaako vain elämään “oman mielen” ja rytmin mukaan välittämättä miehen temppuiluista? Näin ainakin miehen ex-vaimo oli kuulemma tehnyt. Pariskunta nimittäin nukkui eri huoneissa vuosikaudet. (Tämä on fakta, kuultu muilta). Nykyisin on tullut mieleeni, että varmaan ihan syystä?? Ko. ex-rouva oli siirtynyt yhteisestä makuuhuoneesta kokonaan toiseen huoneeseen heidän yhteisen lapsen kanssa. Edelleen; varmaan ihan syystä??? (Nämä heidän yhteinen lapsi on siis nyt jo aikuinen)
Aiemmin olen pannut tuonkin asian ihan heidän liittonsa riitaisuuden piikkiin, mutta kuten olen tuolla aikaisemmin kirjoittanut, niin ei se kaikki tainnut sen ex-vaimon syytä olla. On tainnut olla siinä kaksi narsistista ihmistä yhdessä. Mutta tuosta minulta pisteet sille ex-vaimolle, toimi tuossa nukkumisasiassa nimittäin lapsen edun mukaisesti, antoi miehen rähistä ja osasi rähistä myös takaisin. Mutta minä en ole sellainen, olen täysi vässykkä 
Tässä meidän elämässä ei ole kuin viikolla työ ja viikonloppuisin juominen. Homman mielekkyyttä kyllä epäilen. Ja onhan tässä kaikki muutkin asiat yhteisiä 
Höh. Nolointa tässä on, että mielessäni olen jo suunnitellut oman kodin sisustusta
Kunpa sitten joskus 
EDIT: Eipä tuo mies tosiaan eteeni tee mitään niin innokkaasti kuin kantaa viiniä käteen jos en itse älyä ottaa. Tänäkin viikonloppuna se nähtiin molempina iltoina. Muutoin ei ole mitään väliä sillä, miten hirveässä flunssakuumeessa tai muuten sairaana olisin, minun se on silti huushollin arki ypöyksin ilman apua pyöritettävä, vaikka sitten olisin niin kipeä, että en olisi edes autolla-ajokunnossa. Niinkin on käynyt.