Moikka vielä,
mäkään en missään nimessä halua tuomita tai “jaella ohjeita” olen vaan huolissani Piilojuopporouva sinusta ja teidän lapsesta. Taitavat täällä muutkin olla.
Joskushan käy niin että ajautuu johonkin tilanteeseen pikku hiljaa ja ei sitten ikäänkuin näe ‘metsää puilta’.
Minusta on hienoa että jaat tilannetasi edes täällä. Kuten huomataan niin aika moni näkee etäämpää,kertomuksiesi perusteella, muitakin ongelmia kuin alko.
Oletko koskaan miettinyt mikä teitä pitää yhdessä? Rakastatko miestäsi? Pystyisitkö ajattelemaan eläväsi yhdessä vain lapsesi kanssa? Voi olla että olisitte paljon onnellisempia.
Jos sulla olisi “mahdollisuus kouluttautua edelleen” en ymmärrä mitä se ukkos siinä poraa, kun pitäisi olla ylpeä ja tyytyväinen!
Mun täti kuoli hiljan maksakirroosiin oltuaan koko elämänsä holisti ukkonsa jalkarätti ja sai välillä kiitokseksi turpaansa. Ukko veti vielä kuolema-viestin saatuaan tädin tilin tyhjäksi ja hävisi. 'Hieno’mies Jäi surettamaan hänen elämätön elämä, muuten olen tyytyväinen ettei hänen tarvitse enää kärsiä.
Sullakin on vain yksi elämä ja vain sinä voit päättää kuinka sen käytät.
Tuolla al-anonissa jossa käyn on monet me 'vaurioituneet sielut’joko eläneet alkoholistisissa olosuhteissa, mutta kokemukseni mukaan useita on myös lapsuudessa vaurioittanut yltiö- a) -uskonnollinen tai b) -hallitseva, toinen vanhempi.
Voimia!!