PALAUTETTA Päihdelinkin toimitukselle

Tämähän on suorastaan hulvatonta. Sinä joka olet kunnostautunut lähinnä off-topicin jauhamisessa, väkivallalla uhkailussa ja muussa kamapäissään sekoilussa, tulet ihan pokkana jeesustelemaan :laughing:

Lues ny omat viestis ihan vaan vaikka tälläkin sivulla.

Sitäpaitsi asiani kylläkin on liittynyt pääosin päihteisiin tällä foorumilla. Eivätkä sanasi paina minulle johtuen melko lapsellisesta yhteenotostamme, joka kuitenkin loi minulle tietynlaisen kuvan sinusta.

Heräähän nyt. Nämä meidän viestit pelaavat hieman eri sarjoissa. [Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Tässäkin vain provosoit. Yksi viestini sensuroitiin. Montaakohan sinun viesteistäsi on sensuroitu, kun sinut on usein bannatukin ja sinusta on oma ketjukin (näädästä) täällä. Eikä käytöksesi juuri taida olla muuttunut, vaan se on todella ala-arvoista trollausta.

Ja sinulle provosointi on täysin vieras käsite :laughing: Tosin onhan siinä pieni ero, jos toinen trollaa ja sekoilee ihan huvikseen, ja taas toinen johtuen mielenterveys- ja huumeongelmistaan

Jos täällä olisikin joku “Näädän oma isämmaampuollustajat/Tulevat tänne viemään meidän naiset!” -ketju, olisi se helppo ohittaa olankohautuksella. Nyt tuo paskan spämmäys taas keskittyy vahvasti Uutiset-ketjuun, jolloin jokin mielenkiintoinen tai jopa tärkeä päihteisiin liittyvä uutinen saattaa sen vuoksi mennä ohi.

Kysymys toimitukselle.

Pystynkö muokkaamaan käyttäjätunnustani toisenlaiseksi tai lyhemmäksi ilman,että pitäisi rekisteröityä kokonaan uudestaan.

^ Voin sekakäytöskirjoittajana todeta Mikko, että et voi - mutta kirjoita tekstin alle, kuten itse teen…
mitä vähemmän eri nickejä, sen parempi ja parhailla on mun laskujen mukaan vain YKSI.

Hei BMKM,

valitettavasti nimimerkkiä ei pysty muuttamaan myöhemmin, joten joudut luomaan uuden tunnuksen mikäli haluat kirjoitella toisella nimellä.

-Päihdelinkin moderaattori

Hei.

Kiitos pikaisesta vastauksesta ja vahvistuksesta oletukseeni,että joudun luomaan uuden profiilin,jotta saan tuon sanamonsterin pois nickistäni.

^ Älähän nyt hätäile, Mikko-kulta. Ihan hyvä nicki sulla on ja jos vaihdat sen, niin enhän mä enää tunnista sua :laughing: . No joo, eiköhän sut tunnista kirjoitustyylistäsi vallan mainiosti :smiley: :wink: . Älä sitä ainakaan muuta. Mikoksihan sua täällä muutenkin kutsutaan noin niin kuin kavereiden kesken, jos ja kun porukka ei tuota koko litaniaa jaksa näpytellä.

Mitenkäs se kodeiininerottelupaltsu etenee? Menikös se ihan vain kahvinjuonniksi ja juoruiluksi?

Palautetta vielä noista ketjujen lukitsemisista ja sillä uhkailusta: Esim. uutisketjussa pari nickiä innostui jälleen tappelemaan ja uhkasitte pistää ketjun lukkoon, jollei tappelu lopu. En ymmärrä tuollaisia kollektiivisia rangaistuksia, kun uutisketju(kin) on jo ties kuinka vanha ja pitkä ja porukka postailee sinne usein ihan oikeita uutisia ilman minkäänlaista tappelunhalua. Jos jotkut tappelevat, niin antakaa niille varoitusta tai sitten bannia, jollei riita lopu ja käyttäkää sitä sensuuripyyhekumianne pahimpien ylilyöntien poispyyhkimiseksi, mutta miksi vaikeuttaa myös tyystin asiallisten ja riitoihin osattomien kirjoittajien elämää vain sen vuoksi, että pari tyyppiä ei osaa käyttäytyä :unamused: . Sitten ymmärrän lukitsemisen, jos jokin ketju on alunperinkin avattu lähinnä tiettyjen nickien riitelyn ja asiattoman vittuilun palvelemiseksi. Tosin, sekin olisi ehkä hyvä, jos riitelijät saisivat riidellä omissa ketjuissaan, eivätkä sotkisi vittuiluillaan muuten asiallisia ketjuja. Selkeästi pahoihin asiattomuuksiin(esim. väkivallalla uhkailuun) tulee toki puuttua.

Heippa winston rakas .

Eiköhän uuteen nickiini sisältyisi Mikko ,jossain muodossa,kuten jodimikko ,baarimikko,ovimikko tai jopa ummikko . kirjoitustyylistä kyseisiä sekavia sepustuksia ei tarvisi arvailla -muru.

Katsellaan asiaa myöhemmin ,koska haluaisin vaihtaa tuon sanahirviön ,johonkin selkeämpään,jota en sekapäissäni tyylittele kaksi tai kolme osaiseksi iso-pieni-buli-snadi tyyliseksi.

Jaa, tääl ne vaan samat jutut jatkuu. Eiks sen näädän pitäny vaihtaa niihin “parempiin piireihin”? :unamused:

^
Moi Iinuli.

Pitkästä aikaa. Jos seurasit palstaa ja narkkarinblogia/hulttiotytönblogi ,niin siellä vanha viekas näätä näppäili ,ehkä hieman provoavasti Pasuunalle,joka hermostui ja veti haista sinä näätä vittu ja turpaan vaan tuplasti linjaansa sivutolkulla,kunnes ketju lukittiin.
Näätä on pääosin ollut asiallinen täällä. En kyllä itsekään diggaile ,hänen uutisketju islam jorinoista.(vaan ei ne mua kovin häiritse,kun en kyseisiä juttuja, edes selaa)

Vuosi aiemmin ,kun tänne rekkauduin ,en kyllä olisi heti ensimmäisenä ollut Näätää puolustelemassa,koskien keskinäistä vittuiluamme varastelu ketjussasi.

Ekan stemun olisin kyllä luullut heittäväni,mutta oikeasti Näätä on alkuperäis nickillään ikibannit tänne hommannut ja tämän jälkeen huomattavasti parantanut tapojaan ja ei ole edes provoillut ihmisiä pahemmin. Yksi ahkerimmista kirjoittelijoista Lucrecia ,jopa tykästyi Näädän näpyttelyihin,kun Näätä “avautu” hieman ja lopetti stimujen käytön.

Iinuska lupaa päivittää ketjujaan -jookosta-please baby. Ja alkaa taas aktiivisesti tänne turinoimaan ja tarinoimaan…

Jaahas ja vainiin, hurmaava nettipersoonani aiheuttaa taas kerran keskustelua. Porukka tuntuu olevan aika vahvasti sitä mieltä, että täällä olisi suotavaa keskustella vain ja ainoastaan päihteistä, lukuunottamatta jotain ilmaakin kevyempiä höpöhöpö-juttuja. Ja eihän siinä, enemmistö lienee oikeassa. Tosin oman kirjoitteluni tuollainen tappaa, olen aika totaalisesti menettänyt mielenkiintoni jauhaa huumeista jo joskus kymmenen vuotta sitten. Nyt päihteettömänä minkäänlainen kuivanarkkaus ei kiinnosta sitäkään vähää. Jatkossa minulla tuskin on samoissa määrin aikaa tai kiinnostusta ruokkia tätä nettiriippuvuutta. Jos tämän päihteettömyyden kanssa ilmenee jotain ongelmia, voisin alkaa kirjoittelemaan tuonne kuivaushuoneeseen. Näillä näkymin ei sillekkään ole tarvetta, ilmeisesti se on vaan olettava skriivailemaan sinne hommalle, kuten muuan nimimerkki on useamman kerran suositellut :smiley:

Minulla ei ole tällä erää ole pienintäkään mielenkiintoa aloittaa mitään useamman sivun mittaista vänkäämistä, joten säästäkää ne purkauksenne parempaan hetkeen. Hyvää kevään odotusta ja Herran siunausta kaikille saunojille!

Minusta kun puhuttiin, niin tuonpa sitten omankin näkökulmani esille. Jotkut foorumilaiset, mukana BMKM pitikät kokousta, jossa heitettiin läppää ja lytättiin hulttiotyttöä. Enpä malttanut olla kiinnittämättä huomiota tähän sivuseikkaan keskustelussa. Siitäpä sitten näätä tarttui minun persoonaani ja provosoivan säälittelyn ominaisella tavalla toi ilmi näkemyksensä väkivallan käyttökelpoisuudesta ja epäili minua väkivaltaa kuollakseni pelkääväksi, heikoksi ihmiseksi. Toki vastasin voivani osoittaa olevani jäämättä alakynteen kanssaan, eikä hän kyennyt enää unohtamaan sanallisen yhteenoton tulosta, koko pitkässä kinastelussa. Alkuperäinen keskustelu meinasi alkaa vielä uudelleen samaan ivailevaan sävyyn ja pari muutakin yritti tukea riitakumppania hyökkäämällä kimppuuni, luullen häikäilemättömämmän voivan voittaa.

Söpöä tuo kova tarpeesi salonkikelpoistaa sekoiluasi. Tuolla änkyttämisellä ja vänkäämisellä ei ole mitään merkitystä, sillä jokainen kiinnostunut voi käydä lukemassa ketjun, ja todeta että se joka on asiattomasti käyttäytynyt olet sinä. Sinä aloitit henkilökohtaisuuksiin menemisen, uhkailun ja siinä ohessa suolsit sekopäissäsi sellaista siansaksaa, josta todennäköisesti suurin osa ei ymmärtänyt lausettakaan. Minä puhuin väkivallasta yleisellä tasolla, kuinka ihmiset keskimäärin kokemukseni mukaan mieltävät väkivallan. Suhtaudun muutenkin aiheeseen hyvin kiihkottomasti, sillä joudunhan käyttämään voimaa ihan viikoittain työni puitteissa. Sinulla tämä asia näytti nostavan kierroksia ja herättävän tunteita.

Omalla sönkkäämiselläsi ei ole mitään merkitystä. Sinun lukemisenymmärtämisesi ei arvota minun kirjoitustani. Jos jotain kiinnostaisi, niin jospa antaisi heidän itse todeta todet.

Eipä sillä sönkkäämisellä sinänsä mitään merkitystä olekkaan, mutta jospa pysyttäisiin totuudessa. Älähän nyt jaksa venkoilla, minun lisäkseni useampi nimimerkki kommentoi ala-arvoista käytöstäsi sekä kirjoitustesi tasoa. En nyt todellakaan ole kiinnostunut jatkamaan kanssasi tätä yhtään enempää, ja tyydynkin toteamaan, että jokainen voi halutessaan käydä toteamassa narkkarin blogi-ketjusta sitä vähämielistä hörhöilyäsi.