PALAUTETTA Päihdelinkin toimitukselle

Mielestäni Iina missaat pointin aivan tarkoituksella!

Tiedät 100 varmasti, että niin Afrikan kuin Länsimaidenkin johtajat päättävät asioista! Täällä eu nuoleskelee (vielä) usaa, siellä vedetään välistä kansan massit! Pienen valtion resurssit ovat niin olemattomat, että mikäli Suomi on täysin saastuttamatta koko vuoden, Kiinan saasteet ovat korvanneet säästön 2vkossa!

Toiset kulttuurit kiinnostavat ihmisiä, yllätys!! Sen sijaan muuttaminen ja sopeutuminen vieraaseen kulttuuriin huonolla perehdytyksellä ei kovinkaan monia kiinnosta! Muuttaminen pienistä kyläyhteisöistä tämänkaltaisiin paikkoihin, jossa rahaa saa, mutta itseään on vaikea toteuttaa! Itse en lähtisi Hong Kongiin tai Nykiin kuin vkoksi! Vasta nyt on tutkittu esim asumista kerrostaloissa!

Oletko miettinyt niitä syitä, miksi toiset kulttuurit ovat välittävimpiä kuin Länsimaalaiset? Heitä yhdistää useampikin asia, köyhyyden lisäksi! Nämä asiat se Lännen propaganda on vaatinut omille kansalaisilleen, sama tapahtui Kiinassa reilu 20 vuotta sitten ja etenee tod näk ainakin osaan Afrikasta; Aasia kun on sijoittanut sinne! Äidit käyvät töissä, ei yhteisiä viljelyjä, eristetty asuminen, vanhuksien liukuhihna-hoito, luotu kiire sekä ennenkaikkea; tuputetaan joka tuutista tunnepohjaisia mainoksia, jotta raha olisi tärkeintä! Jos heistä kaikki (luk ott poliitikkoja) vastustavat asiaa, heillä on yhteisö ja yhteinen ideologia; se mikä meiltä vietiin eu:n myötä. Nykyään puhutaankin vain, mitä sanat kuvaavat; aiheesta puhuminen on usein kiellettyä!

Tietänet, että Suomi kaupungistui ~60v sitten, sitä ennen elimme melko erilaista elämää! Syytä Länsimaiden ideologiaa (sillä on tarkoitus, NWO, joten KUINKA MONI voi siihen vaikuttaa täällä, Ollila tai Stubbelo varmasti täällä chillailevat), kaiken lisäksi syyttävä sormi tulee joka suunnasta, mikäli ei sitä kannata!

Olen erittäin pitkälle perehtynyt sukujuuriini ja ylpeä niistä! Tässä tuppaa olemaan vain sellainen yhteisö nimeltä eu, jota tämä pienen piirin väki palvoo!

Kyllä tulee mieleen, että tuo lapsuusajan menetykset aiheuttavat tuon reaktion… Itsellänikin meni kauan päästä yli niistä, mutta sota-ajan jälkeisiä lapsia ovat; feminismin vallankumous… Meillä se sairas isukki menee edelleen muiden edelle, mutta olen tutkinut aihetta paljon myös tummien keskuudessa ja se nainen on heikommassa arvossa sielläkin, usein pahemmin!

En häpeä ihonväriäni, vaan tätä näennäisdemokratiaa ja markkinapolitiikkaa! Kuka tahansa ulkomaalainen, kenen kanssa asiasta puhun, mainitsee tietyn uskontoryhmän ja tietyt asiat joita et täällä ääneen voi sanoa! Ryhmä ei ole islam, wink! On myös kokemusta ala-asteella rasistin roolissa olijana (mallioppimista), olen itsekin tutustunut ulkomaalaisiin (mustiin); hiukan läheisemmissäkin merkeissä sekä kulttuurit kiinnostavat. Tosin myös psykologia, yhteiskunta, politiikka jne.

Tiedän että Näätä on pilkannut sinua, mutta nyt raittiuden aloittamisen jälkeen hän tuntuu eniten olevan perillä, mistä puhutaan! Opetapa tätä meidän “kulttuuria” eteenpäin, niin, kun et löydä siitä mitään hyvää! Miten kalastus, sienestys, hiihtoretket, vaellukset jne jne… En viitsi turhaan kirjoittaa, kun pointti menee ohi… :unamused:

Pitääkö niitä muksuja hakata, jotta he ymmärtävät menestyä? Usea ulkomaalainen kun uskoo, että kun täällä on LAIT, ettei lapsia saa hakata; se toteutuu! Pitää hiukan aina karsia niitä unelmia tästä maasta! Pääasia on kaikille, että täällä saa elää vapaasti, kuinka kauan se jää nähtäväksi! :unamused:

Ps. Miksi nämä toisen sukupolven tummat nuoret dokaavat niin paljon? On ystäviä ja kuten länsimaissa; rankkaa! Suomettuvat hemmetin nopeasti, joten tuskin kestää kauaa että tajuavat kuinka “mahtavaa” heillekin se kulttuurinmuutos on! Ihminen on laumaeläin, täällä yksilö kilpailee yksilönä… Joka tuutista tiedotetaan mitä tarvit ollaksesi onnellinen, pieleen menee! :unamused:

On kyllä kummallista, kun palauteketju toimitukselle kääntyy kulttuurinrikastuttamis- ja foliohattukeskusteluun.

^Ei kai?! Osasyy lienee mielivaltaisen moderoinnin ketjujen aiheiden tähden suljettujen topiceiden tähden. Ei ole ainoa, Uutiset, Voxra adhd:n hoidossa-ketjut ainakin samalla linjalla. Ei vapaata keskustelua sallittu tietyistä asioista, politiikka-topic suljettiin aikoinaan hetkessä! Ilm addikteilla ei saa olla mielipiteitä!

Arvaa kiinnostiko mitä kaikkea osaat, meni ihan kyssärin vierestä? Mä nyt tein selväksi, ettei kone toimi, käyttöaika rajallinen, mun koneenkäyttö on ite opittu ja varmaan näkyy…? Aina lyödään uutta eteen, mikäs sydeemi tää on? :laughing: no, jos olet noin loukkaantunut niin älä näytä sitä. Voisin verrata tätä hommaa Rauman pitsiviikkoihin, ei kun nyplämään, kun on niin helppoa? Luulisin et sopu sijaa antaa, ja vanhemmat ohjaa tulokkaita, eipä ole ihan mennyt. Johtunee varmaan ties mistä… Älä lokeroi (mua) lens romukoppaan, kommentties kera. Eikä kukaan oo noil bentsoil kyl kännissäkään, en mä, ainakaan. Niin menis viheltäen raittius päälle. Et suvaitsewaisuutta peliin, jos saan pyytää? Pyöritte ite siel sun täällä, eikä oo tyrmätty? Siis samaa toisille, sauna ei ole pelkkä “huumeenkäyttäjien linja” vaik mulle voxra-ketjus petri sano…eiköhän silloin ole jotain unohtunut, meinään missäs ite pyöritte "neuvomassa? Joka kanavalta löytyy joku “puhdas jäsen” saunalta neuvomasta, me lopettajat? me vähentäjät?Lataamo? Joka mesta. Niin, jos yks sormi osoittaa toista, mitä ne ne neljä sitten? :bulb:

^onko sulla harhoja??

Miksi kirjoittaisin SINUSTA kokoajan? Itse kyllä löydät itsesi joka prkleen kommentista!

Lopetin sulle vastaamisen, kun ei puhuta samaa kieltä, vastaa Nyytyn kysymykseen!

No kuule. Kun itse puhuit voxra adhd-ketjun mielivaltaisesta moderoinnista. En mä heilu :smiley:
joka prkl osoissa, en ees jaksa keskittyä jokA IHMISEN viestiin. En oo joka osioon kerennyt, halunnut, tai ei ole vain koskettananut mua, ja ittellenihän mä tietoa haen? Tahi apua, Harhoja täällä varmaan on nähnyt yks sun toinen, kun mainostaa omaa paikkakuntaansa topikki siinä ja siinä- ai kun v…aa tänään. Oliko vika luetun ymmärtämisessä, vai muuten vaan? En nä viitsi ees vihata sellasia, menee hyvät adrenaliinit harkakoille…Ja kun tätä ylläpitää ray niin sen ehdoilla.?

Nyt viimeisen kerran väännän ratakiskosta, suomenkielellä! Mistä keksit kommentin, “en mä heilu”.?? Ilmeisesti meni nicki ohitse, kenelle se alkuperäinen viesti oli osoitettu!

Tämä Petrin kommentti, joka tarkoittaa topicien aiheiden muuttumista eli off-topicia

Tässä toisena lainauksena on vastaukseni kysymykseen, huomaat varmasti kysymysmerkit, huutomerkit ja lievän hattuilun moderaattoria kohtaan! Kaksi topicia muistin nimeltä, jotka ovat täynnä offia! Tämä kommentti ei ollut suunnattu Petriä vastaan, itse näytät käyttävän tuota “uudet eivät mahdu pieneen piiriin, kiusataan uutta, sinä vs muut (luk ott Luc, kuka ymmärsi jotakin) jne” yms mielivaltaista shaissea!

Viestini, jota kommentoit ei ollut osoitettu millään tavalla SINULLE! Olen pahoillani, mutta en edes muistanut olemassaoloasi ennenkuin tulit marttyyri-kruunuasi kiilloittamaan! Kyllä, offia kirjoitetaan, nyt itse jatkat sitä lähes joka topicissa, koska "kaikissa kirjoituksissa hyökätään ilm sinua vastaan, yritetään “päteä” NISTIN-uralla tai yritetään kertoa mielipiteitä yhteiskunnasta/asioista SINUA vastaan!

Ikävä kertoa sinulle, että itselläni ei ole akuuttia päihdeongelmaa ollut vuosiin, valmistun tänä vuonna, käytän omat lääkkeeni itse ja oikein, sekä vahdin pieniä lapsia tässä järjettömässä nisti-elämässäni! Pitäisikö sinun katsoa muuallekin kuin omaan napaasi?? Kaikki asiat eivät koske sinua! Se “uusi testi” on niin yksinkertainen, että mikäli viesti aloitetaan kirjoittajan nickillä, teksti on suunnattu vain sille nimimerkille!! :astonished: :astonished:

Minua ei kiinnosta mitä osaat, mitä et osaa tms. Aikani ON rajallinen ja olen lukenut nuo tietokone-ongelmasi eri topiceista/viesteistä ainakin kuusi kertaa! Tässä on olemassa omassa profiilissa sellainen asetus, että voi valita kirjoittajan “vihamies-valikkoon”. Näin vältyt näkemästä tekstejäni ja mikä tärkeintä, en itse näe enää tekstejäsi! Olet kuin Seiskan reportteri, lause sieltä, toinen täältä! Näin ollen missaa koko pointin tai jopa kadottaa punaisen langan! Itselläni on tapana välttää kommentoimasta ihmisille, kenen kirjoituksista en ota selvää! Jos voisit tehdä samoin minun kommenteille, kiitos!

Älä Jumalauta Suomen tärkeitä Kulttuurijuhlia sotke omiin seitteihisi! Tärkeintä pitsinnypläämisessä on pitää langat oikeassa järjestyksessä, omissa paikoissaan (nuppineulojen värin mukaan), seurata ohjetta ja mikäli virheitä tulee; pystyy purkamaankin pitsiä! Haluan pitää oman nypläystyynyni, koska itse nyplään pitsini minkälaiseksi haluan ja ennenkaikkea vastaan niistä! En kuulu siihen porukkaan, joka tarvitsee seuraajia itsetunnon tähden! Tämä osio on vertauskuvallisesti kirjoitettu!

Ps. Ehkä lääkityksesi tulisi tarkastaa, itselläni lääkitykset ovat tarkastettu viimeisen päälle ja alkoholia ei tule otettua tänne kirjoitellessa… Tämä on vika off-topic sinulle, täällä olisi järkevämpääkin kommentoitavaa!

[Poistettu asiatonta - Päihdelinkin moderaattori]

BH on kyllä huikein foorumipersoona hetkeen :laughing: Helvetin hyvä provo vai harhaisen ihmisen sekoilua? Ehkä se vielä selviää.

Kirjoitushistorian perusteella tosissaan mennään 100%, mutta ei siitä sen enempää! :wink:

Vau, tosi upeaa :laughing:! Onkos tällä foorumilla harhaiseksi leimautuminen kamalin kuviteltavissa oleva kohtalo?? Tuo harhahommeli pyyhkäisi läpi netin kuin “muoti-ilmiö” koulunpihalla. Onko tuo hyödyllistä vai hyödytöntä tietoa. Kuljen vielä “irrallaaan”. Naurattaa kun iso akka itkee kahta sanaa sensuuriin toinen oli t-t ja toinen oli hyvin yleinen sana sosiaalisen median toisesta nimestä… Menisköhän siistiä-olet tosi cool-osastolle… vai vetäiskö vielä tilkullista täkkiä korvilleen?.. :laughing: :laughing:

Lainaanpa itse itseäni tännekkin, jos sitä vaikka muutaman epäonnistuneen yrityksen jälkeen saisi vastauksen kysymykseensä. En varmaankaan ole ainut, jota tämä ylläpidon mielivaltainen sekoilu ärsyttää. Ei anna teistä kovinkaan vakuuttavaa kuvaa, kun ette kykene perustelemaan edes omia linjauksianne. Ja ihan selkeä vastaus kiitos, ei sitä perinteistä muutamaa riviä jotain ympäripyöreää lässytystä, joka ei millään tavalla vastaa kysymykseen.

Palstan aiheena ovat päihteet, niiden käyttö ja siihen liittyvät lieveilmiöt niin pitäisi silloin olla päivänselvää ettei maahanmuutto kuulu foorumin aiheeseen ellet sitten halua aloittaa keskustelua itäafrikkalaistaustaisten henkilöiden keskuudessa esiintyvästä khatin käytöstä.

^Juurikin näin. Saunassa keskustellaan monista aiheista, mutta lähes kaikkiin niihin liittyvät päihteet tavalla tai toisella. Maahanmuuttokriittisiä foorumeita löytyy netistä vaikka kuinka, kuten Näätä varmastikin tiedät, joten ko. aiheista keskusteleminen olisi ehkä fiksumpaa keskittää sinne, kun se sua tuntuu niin kovasti kiinnostavan? Tietysti, kuten Petri tossa ylempänä sanoi, jos aihe liittyy jollain tavalla päihteisiin niin postaa menemään, mutta esim. “uutiset” -ketjuun linkittämäsi propaganda-henkisten sivustojen läpät eivät todellakaan kuulu tänne, saati sitten iltapäivälehtien ns. mamu-uutisoinnit ja niiden kommentointi varsin kyseenalaisia sanavalintoja käyttäen.

Jätkiltä meni nyt pointti ihan ohi. Kysehän nyt ei ole siitä, että tahtoisin jotenkin tulenpalavasti keskustella kanssane mahanmuuttopolitiikasta, minä jos kuka tiedän ne aihepiiriin vihkiytyneet foorumit. Faktahan on se, että saunassa on runsaasti off-topiccia vaikka mistä aiheista. Pelkkänä huumefoorumina tämä on mielestäni todella surkea. Jos maahanmuuttokeskustelu ei kuulu plinkkiin, niin miksi sitä ei voi ihan rehdisti kirjata foorumin sääntöihin? Entä jos tahdon keskustella kanssanne vaikka kriminaalipolitiikasta, en minä tiedä onko se sallittua tässä epämääräisen hutkimisen ilmapiirissä. Kyse on kohdallani periaatteesta ja siitä, että tuollainen naurettava sananvapauden polkeminen vituttaa. Ei siitä että henk koht. tahtoisin aloittaa jonkun massiivisen väännön taas kerran tästä aiheesta. Tosiaan mitään muita aiheita ei moderoida samalla vimmalla, kuin näitä maahanmuuttopoliittisia keskusteluja, ja haluaisin tietää mistä moinen erikoisasema johtuu.

^ Onhan tuohon jo vastattu, että sensuroidaan siis, kun se aikoinaan karkas lapasesta. Mä olen viimeisimpään ratkaisuun ainakin ihan tyytyväinen, yhtä lailla ne iinan jutut on nyt sensuroitu. Reiluuden nimissä… Ei sillä, että musta minkään aiheen sensuroiminen olisi hyvä juttu, koska sananvapautta minäkin kannatan. Toisaalta onhan noita fanaattisia juttuja ihan vitun rasittava lukea, ihan keltä hyvänsä, koska ketjun alkuperäinen aihe hukkuu niihin.

Kehottaisin toimitusta poistamaan kokonaan Kodeiinin kylmävesierottelua koskevan topikin (jonka sisältö on jo kokonaisuudessaan poistettu) tai ainakin muokkaamaan sen otsikkoa. Tuollaisenaan otsikko voi sen näkevälle tuoda mielikuvan siitä, ettei erottelusta ole ollenkaan hyötyä ja pahimmillaan johtaa siihen, että käyttäjä päättää syödä maksatoksisen annoksen parasetamolia. Kyse siis tästä ketjusta:

viewtopic.php?f=1&t=35539

Mua nyt korpeaa tuon kodeiiniketjun lukitseminen. Haloo, siellä toimituksessa, mahtaakohan teillä olla kokemusta parasetamolimyrkytyksestä, siis muuten kuin että olette tietoisia parasetamolin maksatoksisuudesta?! :imp:

Parasetamolimyrkytys on jotain, jota et todellakaan toivo pahimmalle vihollisellesikaan edes. (Tai no, ehkä sille.) Oman kauhukokemukseni jälkeen olen ehdottomasti sitä mieltä, että erotteluohjeet ovat enemmän eduksi kuin haitaksi. Erotteluhan ei neuvo, miten kodeiinia itseään valmistetaan, vaan kodeiini on jo valmiina niissä tableteissa.

Henk.koht en edes saattanut itseäni vaaralliseen tilaan Panacodien väärinkäytöllä, vaan aivan tavallisella Panadolilla. Vahingossa vieläpä. Uskoisin, että asiasta tarpeeksi tietämättömillä käyttäjillä tuollainen vahinko sattuu aika helposti Panacodin kanssa. Parasetamoli on helvetin vaarallinen aine, ellei sitä paskaa erottele kodeiinista pois. Kyllä, parasetamoliin on olemassa vasta-aine, N-asetyylikysteiini, mutta ei sekään välttämättä pelasta henkeä. Itse olin vasta-aineelle allerginen ja sain anafylaktisen shokin, josta mut onneksi saatiin virkoamaan kortisonin, antihistamiinien ja adrenaliinin kanssa ja vasta-ainehoitoa voitiin jatkaa. Kaikilla ei välttämättä käy niin hyvä mäihä, anafylaktiseen shokkiinkin voi kuolla ja entä jos vasta-ainehoito joudutaan lopettamaan rajun allergiareaktion takia? Siinä kohtaa ei sitten ole mitään tehtävissä enää.

Tiedän kyllä, että tästä aiheesta on napistu täällä monen monituista kertaa, mutta omien kokemusteni jälkeen en vaan enää pysty millään, en sitten laisinkaan, ymmärtämään linjausta asian suhteen. Ja tiedän, että kirjoitin aiheesta jo vittumaiset-ketjuun, mutta koen kokemukseni olevan tärkeä jaettavaksi sen takia, että parasetamoli ei ole ihan tosissaan leikin asia! Sillä kodeiinin erotteluohjeella säästyy parhaimmassa tapauksessa ihmishenkiä.

Ymmärrän, että huumeiden valmistusohjeet eivät vähennä huumehaittoja, mutta kodeiinin ja parasetamolin erottelussa kyse ei kuitenkaan ole huumausaineen valmistamisesta. Ihan yhtä huumaavia Panacodit ovat parasetamolilla tahi ilman.

Sellaista dallaspullan tuoksuista huomenta kaikille…! :mrgreen:

^Samaa mieltä, jos oisin kuluneen viikonlopun aikana kiskassu ton 50panacodia, niin olisin nyt kirroosissa simpsonin keltaisena kärsimässä paracetamol _ myrkytyksestä, mutta koska olen tienny ton "erottelun " jo 5vuotta niin vain sen takia pystyn tätäkin viestiä tässä nyt suoltamaan.

Samaa mieltä tuosta parasetamolin erottelun infoamisen tärkeydestä! Jos en itse olisi aikoinaan löytänyt asiasta tietoa dihkalista, tuskin olisin enää elossa!! Jos kerta foorumilaiset eivät tästä asiasta saa kirjoittaa ja varoittaa, voisivatko modet tehdä asiasta infoketjun kuten MDPV:stä? Panacodit ja muut parasetamolivalmisteet kun ovat huomattavasti enemmän käytettyjä kuin MDPV…