^ Mielestäni hieman kuumottavaa testailua, mutta kerro ihmeessä lisää havainnoistasi ja olisi mielenkiintoista kuulla mitä tuotetta käytit manipuloidaksesi BBB:tä?
En ottanut mitään BBB:hen vaikuttavia aineita. Kyllä tästä tosiaan pieni opioidivaikutus tulee ilman niitäkin, aiemmin illalla ollut ahdistus on hävinnyt ym.
Mä olen huomannut, kun olen ottanut loperamidia opparireflaripuliin, että se olisi hillinnyt myös jonkin verran sitä nenän vuotamista, joka on myös on hyvin tyypillinen reflaoire. Olen ajatellut sen olevan placeboa, mutta toisaalta, oppariahan tuokin on, vaikka itse olenkin ottanut sitä pääsääntöisesti ihan niillä sallituilla annoksilla, enkä koskaan ole saanut mitään oloja.
Olehan nyt varovainen tiedeprojektiesi kanssa . Itse henk.koht. pelkäisin myös sitä suolitukoksen vaaraan, sillä joskus otin lopea “hieman” yliannoksella, koska mulla oli pirullinen reflaripuli, piti päästä liikkeelle, eivätkä normiannokset tuntuneet tepsivän, ainakaan tarpeeksi nopeasti. Lopulta loperamidi sitten auttoikin siihen ripuliini vähän liiankin hyvin, eli melkein olin jo sairaalaan lähdössä, kun olin niin perkeleen tukossa ja pitkään, mutta sainpa sitten onneksi sen tukoksen irtoamaan ihan kotikonstein. Se ei siis ollut vain mikään ikävä “tulppa perseessä”, vaan tuntui erittäin ikävältä ja kivuliaalta myös ylempänä vatsassa.
Koe jatkuu… Tänään puolenpäivän aikaan pystyin jo paskantamaan. Kun tulin kotiin luennolta, hommasin kaksi imodium-pakkausta ja pussillisen mustapippuria. Otin 2 tuntia sitten 64mg loperamidia ja kaksi kukkurallista ruokalusikallista pippuria. Vaikutus tuntuu jo, muistuttaa unikonsiementeetä mutta on vähän miedompi. Tästä en kyllä enää suurenna annosta.
^ Voi helvetti, hilbert ! Sinäkö se olit? Kävin eilen apteekissa ja tarkoitukseni oli ostaa myös Imodiumia, mutta sehän oli lopussa, koska kaiketi joku lopenarkki oli rohmunnut hyllyt tyhjiksi
. Oli siellä kyllä Imodium Plussaa, joka oikeastaan onkin parempaa IMO(hehheh), sekä Lopexia, joten en aivan tyhjin käsin joutunut poistumaan.
Raportoi kokeen etenemisestä ja ole nyt oikeasti varovainen. Tuliko sulle muita ikäviä sivuoireita ummetuksen lisäksi?
Nukahdin joskus kymmeneltä ja heräsin äsken. Lievä pöhnä on vieläkin jäljellä. Kokeen tuloksena voisi sanoa, että lope kyllä tuottaa samantapaisen tokkuran kuin muut opioidit, mutta ei ole aivan yhtä euforista. Ummetusta lukuunottamatta varsinaisia sivuvaikutuksia ei tullut.
Huh kun vieläkin hirvittää kun jotkut tahallaan kerjää itselleen ummetusta - ei ole hauskaa paskoja 5 buranan voimalla tuntikausia metrin rautakankia jonka paksuus 6 tuumaa ja se ulos 1 tuuman reiästä että veri lentää
Herranjumala Torpanäijä hanki nyt jotain tohon ummetukseen, joka pistää kakan löysemmäksi, ettei äässisi vallan repeä.
On revennyt jo :mrgreen: ja siks varottelenkin muita leikkimästä
Kiitos hilbert mielenkiintoisesta kokeesta. Muita mahdollisia kokeilijoita haluaisin kuitenkin varoittaa siitä, että mikäli loperamidi ylittäisi aivoveriesteen vapaasti, olisi se suurinpiirtein yhtä potenttia kuin fentanyyli eli tappava annos olisi jotain parin milligramman luokkaa. Tämä kannattaa siis pitää mielessä mikäli aikoo kikkailla tuon BBB:n kanssa (puhumattakaan kaikista muista mahdollisista riskeistä).
Aika monikin kerjää itselleen tahallaan ummetusta, oppareiden käyttäjät siis, enkä nyt puhu mistään vitun loperamidista, vaan sellaisista paremmista oppareista, jotka menevät päähän ilman mitään kikkailujakin. Ummetus nyt vain sattuu olemaan varmasti tyypillisin, yleensä ei-toivottu sivuvaikutus, jonka oppareista saa. Onhan siinä välillä perse kovilla, mutta ko. roippeiden muut vaikutukset ajavat tuosta tuskasta ohitse. Laksatiivit auttavat ja niitä suosittelen sullekin, mikäli ummetus on ongelmana . Väliin ummetus on myös ihan toivottavaa, jos pitää lähteä johonkin pidempäänkin reissuun, eikä vatsaansa saa muuten rauhoittumaan. Eihän ummetus koskaan, varsinkaan pidemmän päälle, järin mukava vaiva ole, mutta mieluummin mä olen jossakin tien päällä ummessa, kuin paskon housuuni :mrgreen: .
Kyselit tuolla toisaalla hyvistä kipulääkkeistä ja taisin mainita sulle juuri oppareista, mutta jos sulla on muutenkin vatsa aina kovalla, niin oppareiden kanssa saat kyllä varautua siihen, että kyseinen vaiva pahenee potenssiin X . Hyviä kipulääkkeitä nuo ovat, mutta sivuvaikutuksensa niilläkin.
Neljä Panacodia tekee mulle tulpan ja viitisen päivää olen ummessa, muutenki hidas suoli. Pahinta oli kun makasin sairaalassa rikkinäisen selän takia ja tipassa oli panacodia, en saanut omia lääkkeitä joten lähdin veke. Kipu helppasi hyvin pameilla, teemuilla ja neurotolilla + gapapentiinillä joita syönyt vuosia. Oli mielenkiintoinen istunto kotona ku viikon jumi tuli ulos. Panacod ei auta mulla yhtään, sain sitä hammashoidon ajaksi lisälääkkeeksi 2+2+2 per päivä. Sekin selkäkipuun ku piti maata 2.5T kerrallaan hampilääkärin tuolissa, nyt se rumba on ohi no eilen oli aika lopputarkastukseen mutta lääkärin poika sairastunut ja uusi tunnin aika parinviikon päästä. Vain purentaa tarkastellaan ja se ei kestä kauaa kun uudet leekot on just eikä melkein.
Tipassa Panacodia? Mitähän helvettiä? Jokaisen lääkärin pitäisi tietää, että kodeiinin suonensisäinen annostelu on hengenvaarallista eikä edes paranna aineen hyötyosuutta (sillä vaatii sen metabolian CYP2D6;sen kautta morfiiniksi). Oletko nyt aivan varma, että oli kodeiinia, jota tipassa oli?
OP täällä pitkästä aikaa. Helouhelou.
En ole jaksanut tännepäin panostaa koska olen tanssinut veitsenterällä hulluuden partaalla, kiitos lopen.
Kuukausi pöpilässä ja alkaa olla normaalihko olo. Pahimmat oireet olivat unettomuus ja helvetinmoinen (HELEVETINMOINEN) ahdistus.
Nyt alkaa olla nappikarusellissa sellaiset tabut että pysyy pää kasassa, ens perjantaina pitäis kotiutua.
50mg + 50mg Levozin & Atarax illalla unosiin
600mg / pvä Deprakinea että pysyy ahdistus poissa.
Lisäksi benzoja ajetaan alas kun eivät sairaalan pikkuannoksilla oikein tehonneet.
Huomaan että pari neropattia on jo kokeillut että miltä tuntuu, ei hassumpaa vai mitä? Kallista, typerää ja jos jäät koukkuun niin pöpilään mars.
Mä olin käyttöaikoina “koukussa” taas ummetuslääkkeisiin, Laxoberoniin, ku jokainen kakkoskerta oli ku ois synnyttämään mennyt. Tennispallo perseestä. Tosi kiva.
Onneks ei enää. Tässä teille päivän ihanin postaus
On toi tosiaan koukuttavaa… Otin ensimmäisen loperamidi-annokseni viime viikon tiistaina, ja käyttö jäi neljäksi päiväksi päälle siten, että vasta lauantai-aamuna lopetin käytön. Perjantaipäivänä mulla meni peräti kolme Imodium-pakkausta eli 96mg. Mitään vieroitusoireita ei tuosta neljän päivän putkesta onneksi seurannut.
Kalliiksihan toi tosiaan tulisi jos tuota pitäisi käyttää joka päivä kuukaudesta toiseen.
^ Mikä siinä niin koukuttavaa muka oli? Kertoilit muistaakseni tuolla aiemmin, että loperamidin vaikutus vastaa opparipöhnää ilman erityisempää euforiaa ja mun on vaikeaa ymmärtää, mikä siinä pelkässä pöhnässä ilman minkäänlaisia euforioita olisi kovinkaan kiehtovaa . Toki sekin tila varmasti paremman puutteessa kelpaa, jos nuppi pitää jollakin saada turraksi. Ja veteleehän allekirjoittanutkin vielä nykyäänkin, silloin tällöin ja valitettavasti, yliannosbenzokuoseja, vaikkei moisissa pienintäkään järkeä ole, etenkin, kun miettii sitä, että paljon parempiakin huumeita on olemassa
.
Miten niin pari neropattia? En minä ainakaan huomannut, kuin yhden, eli hilbertin, joka olisi kokeillut loperamidin väärinkäyttöä. Vai lasketko näiksi “neropateiksi” myös esim. minut ja Lucrezian, jotka ovat joutuneet napsimaan lopea ihan puhtaasti ripuliin ja ihan normaalilla annoksella, ilman mitään väärinkäyttötarkoitusta? Siinä tapauksessa voit olla huoletta ainakin allekirjoittaneen neropatin kohdalla; en ole vieläkään jäänyt koukkuun, enkä tunne minkäänlaisia haluja käyttää kyseistä roipetta, ellen ole tosissani siinä tilassa, että meinaan paskoa housuuni ja mun pitäisi päästä lähtemään jonnekin lähikauppaa kauemmas .
Onhan kahvi ja tupakkakin koukuttavia, vaikkei niistä tule mitään kovin vahvaa euforiaa. Ton loperamidin “makuun” tuntui pääsevän kunnolla vasta kolmantena käyttöpäivänä. Muita huumeita en voinut ottaa, koska mulla oli tiistaina huumeseula ennen lääkärikäyntiä.
^ Ovat toki, mutta ne vaativat yleensä enemmän ns. sisäänajoa ennen kuin koukku syntyy, toisin, kuin opparit, jotka tekevät aikamoisen psyykkisen koukun jo hyvin nopeasti, mikäli on sentyyppinen ihminen, että oppareiden vaikutus miellyttää.
Hmm… Tuosta tuli muuten mieleen, että voiko loperamidi antaa positiivisen tuloksen huumeseulassa, joissakin tapauksissa siis ?