Oonko helvetin nolo kun olen koukussa ripulilääkkeeseen?

Ennen wanhaan napsin panacodeja, temgesicejä ja oxya kun oli saatavilla tai sai pöllittyä jostain.
Sitten minulle valkesi että hei, loperamidi on opioidi ja tietyn aineen kanssa siitä saa mukavat olot eikä tartte ns. laittomia teitä hankkia aineita itsellen kakkaa…
Lope poistuu elimistöstä kohtuullisen hitaasti joten reflat iskee päälle salakavalasti, sanotaanko ensimmäisen “pendolinopaskan” jälkeen.

Viimeisen annoksen, 128mg otin viime maanantaina eli 22.päivä, sain luojan kiitos oltua jouluaaton ihmisiksi mutta tapaninpäivä oli jo yhtä helvettiä eikä nukkumisesta tuu mitään. Täällä pyörii kaikki sukulaiset ja tiedän että kun pääsis parille käsilaukulle käsiksi niin sieltähän sitä helpotusta löytyis. En kuitenkaan halua retkahtaa vaan halua kärsiä ja olla ilman tätä paskaa, jumalauta mulla on 4kk vanha ihana tytär.

Toivottavasti en ole ainut yhtä tyhmä joka on koukussa lopeen… Tai oikeastaan, toivottavasti olen…
Puoli vuotta mennyt pelkällä lopella, noin joka toinen päivä 64+mg. Välillä suuhun välillä perseeseen. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Haukkukaa mut oikein kunnolla, ei tässä mitään hävittävää enää ole…

jep jep :unamused: .

.

Mitä vittua? Miten se muka nousee hattuun? Ei kyllä voi olla todellista. Itse joudun käyttämään ärtyneen suolioire
yhtymäntakia kyseistä lääkettä usein ja ei kyllä nouse päähän. :unamused:

.

No jo on kyllä rohto valittu. Tosin eläinkokeet osoittavat, että se aiheuttaa kyllä fyysistä riippuvuutta. :unamused: Toisaalta sen ei pitäis vaikuttaa keskushermostoon juuri lainkaan. Mä kyllä muistan, kun otin tuota joskus lapsena, niin mua alkoi oikeasti huimata. Nykyään ei moisia vaikutuksia tule, eikä ole tullut edes mieleen, että Imodiumi olis opioidi. :open_mouth:

Eiköhän niihin oloihin täydy kiskoa jotain useita kymmeniä millejä, tyyliin koko paketti. Mitäköhän seuraavaksi? Juurihan tässä saatiin yhden yskänlääke-episodi ilmeisesti jossain määrin käsitellyksi. Jos niitä huumeita on pakko käyttää, niin eikö kannattaisi järjestää elämänsä niin, että niitä aineita olisi tarpeen vaatiessa aina tarjolla? :unamused:

Itse olen vähintäänkin skeptinen loperamidin viihdekäyttöpotentiaalin suhteen, jos olisin tiennyt tästä mahdollisuudesta aikoinaan, olisin voinut kokeillakin, mutta näillä toleransseilla en viitsi edes harkita. Vieroitusoireisiin kyllä kuulemma auttaa hyvin.

Tätä topikin tarinaa taas en usko alkuunkaan ja väitän trolliksi. Imodiumia kun ei saa Suomessa ilman reseptiä kuin enintään 12 kappaleen paketeissa ja reseptilläkin vain 30 kappaleen paketeissa, joten en usko, että mikään apteekki myisi niin montaa pakkausta, että tuollaisen määrän säännöllinen syöminen onnistuisi.

^ Ihmiset tekevät joskus ihmeellisiä asioita päihteitä saadakseen, eikä tässä valossa ole kovinkaan tavatonta jos joku ravaa vaikka viidessä-kuudessa eri apteekissa ostamassa noita lääkepakkauksia.

Isoimmassa reseptittömässä loperamidi paketissa on yhteensä 32mg tavaraa. Joten kyllä voin minäkin uskoa, että joku apteekkirallia saattaisi harrastaa varsinkin kun ketjun aloittaja mainitsee käyttävänsä jotakin potensoijaa (eli toimiviin vaikutuksiin tarvitaan normaalia pienempiä määriä loperamidia) jota en ehkä lähde tässä arvuuttelemaan…

^^^ Voihan sitä ravata kaikki kaupungin ja vielä naapuripitäjienkin apteekit lävitse haalimassa Imodiumia, jos todella on niin vitun epätoivoinen tapaus, ettei mitään muuta huumetta keksi/onnistu hankkimaan ja on pakko saada edes jotakin opparia :unamused: :open_mouth: . Tuossa tilanteessa kyllä kiskoisin mieluummin niitä oksetus-paskatus-kodeiiniyskänlääkelitkujakin. Ja eikö tuollaisella Imodiumin kiskomisella voi saada hankittua hengenvaarallisen suolitukoksen itselleen ja vieläpä melko helposti? Itselläni ainakin on kokemusta siitä, että sain todella vaikealaatuisen ummetuksen Imodium-övereistä. En tokikaan vetänyt niitä olojen toivossa :laughing: . Mulla oli vain hiton paha reflaripuli, joka piti saada loppumaan nopeasti, kun olin lähdössä liikkeelle ja siinä tuli sitten hädissään(kirjaimellisesti :mrgreen: ) vedettyä “hieman” liikaa kyseistä lääkettä, joka sitten tepsi aivan liiankin hyvin :unamused: :open_mouth: .

En tiedä, onko kyseessä placebo-vaikutus, mutta itselläni loperamidi tuntuu auttavan refloissa ripulin lisäksi hieman myös nenän vuotamiseen :confused: .

Joo, loperamidin yliannostuksesta voi seurata ns. paralyyttinen ileus, jolloin suolen sisältö ei pääse ollenkaan liikkumaan eteenpäin. Siinä tilanteessa saattaa jopa alkaa kirjaimellisesti oksentamaan paskaa suun kautta ulos ellei pääse pikaisesti sairaalahoitoon. Tämän takia tuota lopea ei ole suositeltavaa edes kokeilla päihtymystarkoituksessa.

Ei olekaan, mutta kun tämä pitäisi tehdä joka päivä puolenvuoden ajan niin yksinkertaisesti niitä apteekkeja ei vain ole tarpeeksi, jotta tällainen olisi mahdollista.

Eikä kyllä ketjun aloittaja maininnut käyttävänsä enää mitään muuta kuin loperamidia, ja mitäs tossa oli 64 + mg tai jopa 128 mg… Laskekaas siitä kuinka monta pakkausta: 2 mg tabletteja/kapseleita tarvittaisiin 64 kpl:tta vrk:ssa siis niitä knaabuja. Eli tohon isompaan settiin tarvittais reseptivapaita pakkauksia päivässä vain 4 kpl:tta, alkaa tulla pikkuhiljaa kalliimmaks kun kasipallo. Jep, vaikuttaa paljon helpommalta kun jonkun muun aineen hankinta. :unamused:

Välillä suun kautta ja välillä suoleen? Oh my fucking god, mitä kaikkea ihmiset tekevät saadakseen päänsä sekaisin, siis ihan OIKEASTI. Eihän tollasen satsin jälkeen paskanna kuukauteen ja mitäs Hilbert mainitsi tuosta mahdollisesta syndroomasta, no käyhän se toki noinkin:

Niille jotka eipäilee että kun vetää muutaman paketin lopea niin ei tule paskaa viikkoon. Juttu on niin että opioidi kun opioidi vaikuttaa suolen toimintaan ja kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä.
Yleensä menny pyöreä vuorokausi että tulee paska, ainakin näin loppuvaiheessa.
Alkuvaiheessa oli semmonen tulppa että oksat pois…

Mutta valitettavasti en trollaa ja tämä on totisinta totta. On vaan niin helvetin häpeällistä myöntää itselle että tosiaan on paskatulppaan koukussa… Onneks tänne voi nimettömänä ja kasvottomana vähän avautua. Kyllä varmaan jokaiselta löytyy historiasta vähän epätoivoisempia ja vähemmän “gloriaa” tuottavia hetkiä.

Ja mitä tulee siihen apteekeissa ravaamiseen niin se tosiaan käy välillä työstä. Työni puolesta ajelen aika paljon ja apteekkeja suomesta löytyy jokunen. Isoimmissa käsikauppaa hoitaa yleensä tekninen työntekijä joka ei tiedä loperamidista tuon taivaallista, silloin lähtee mukaan 2 perhepakkausta, kokonaista 64mg.

Miks just lope? Sitä on helppo saada ja se on täysin laillista, kontakteja ei ole enkä niitä enää haluakkaan. Pitäis nyt vaan keskittyä tuon tenavan hyvinvointiin.

Ja se herra joka väitti että saa vaan 30kpl reseptillä niin väärässä olet, Orionin Lopexia saa 100kpl Lestadiolaispakkauksessa.

Kyllä mua niin rakkahasti vituttaa että lähdin tällaiseen paskaan mukaan…

Lisäksi Imodium ei itsekseen ylitä BBB:tä vaan vaatii kaverin avuksi.

^^ Kuulostaa kyllä kieltämättä aika uskomattomalta tilanteelta :open_mouth:

Millainen yhteisvaikutus loperamidilla ja tällä mystisellä apurilla on verattuna aikaisemmin käyttämiisi kodeiinin, bupreen ja oksikodoniin?

Oletko ajatellut mennä a-klinkalle kertomaan riipulilääkekoukustasi? Tosin ymmärrän kyllä harvinaisen hyvin, että tälläiseen tilanteeseen voi olla hieman kiusallista hakea apua varsinkin jos sattuu olemaan pienen lapsen vanhempi. Voiko ripulilääkeaddikti päästä esim. buprekorvaushoitoon?

Mieluumin vedän kylmät kalkkunat kuin lähden hakemaan apua tähän, jollekkin terapeutille vois kuvitella avautuvansa.
Maanantaina tulee viikko viime satsista ja nyt on menossa toinen 100% uneton yö, emäntä ihmettelee että miks en saa nukuttua…

Vaikutus on lähinnä kodeiinipöhnää miedolla euforialla, sellainen mukava fiilis. Riittää virtaa kaikkiin hommiin ja kaikki tuntuu mukavalta. Ei missään nimessä yhtä kovaa tavaraa kuin esimerkiksi bupre. Eniten minua tässä lopehömpötyksessä viehätti se että jos otan aamulla satsin niin vaikutukset jatkuu pitkälle seuraavaan päivään.

Tässä englanninkielistä tarinaa lopeaddiktilta: madmargaret.wordpress.com/2013/1 … ide-thing/

Olisi pitänyt tosiaan tarkistaa noiden muidenkin pakkausten koot ja tuosta rinnakkaisvalmisteesta en ollut edes tietoinen, joten I stand corrected. Silti tuolla hinnalla (ja vaivalla), mitä noihin menee, saisi jo aika ison kasan unikonkotia, jotka saattavat jopa olla oikeastikin se turvallisempi vaihtoehto. Jos nimittäin käytät tuon loperamidin kanssa jotain, joka heikentää veri-aivoesteen toimivuutta, niin saatat olla jossain vaiheessa aivan helvetillisessä kusessa.

Juu oon noita unikonkotia tutkinut tässä pari päivää ja harkinnut vakavasti mutta sitten aina jostan kumman syystä järki ottaa vallan. Mitä jos se iskee meikäläiseen? Mitä jos mä pidän siitä? Siitä alkaa uus helvetillinen kierre…

Mitä nyt oon lukenut noita amerikkalaisten lope addiktien kertomuksia niin oon vielä suhteellisen kuivilla vesillä. Walmartista saa muutamalla dollarilla 148 tabua ja alle kuudella dollarilla 400 2mg tabua jostain ihme varastomestasta.
Kovimmat jätkät vetäneet vuoden 150-200 nappia päivässä. Jopa minä voin sanoa siihen että ei helvetti. Mutta se ainakin todistaa sen että kyllä se suoli tottuu tuohonkin hommaan.

Tarkoitus olis päästä tästä paskasta eroon kerralla, ehkä saatan ottaa pienempiä annoksia lähipäivinä ilman buusteja jos vaikka sais nukuttua…

edit. olis aikanaan pitänyt ottaa selvää
Lainattu teksti opiophilestä:
“Loperamide is the worst withdrawal I have ever experienced… ever. Bad.
Ask Chops, he knows it too. We are talking 20 days of hard withdrawal.
My suggestion, switch to a short agonist for a week or two, then taper off that.
If you can’t get acquire those you are better off reading the PST thread, and tapering from that.
TL;DR LOPERAMIDE WITHDRAWAL IS HELL, FUCK THAT SHIT, Fuck that shit so hard.
Nope. Nope. Nope.”

edit2. Mihin helvetin soppaan oon oikein lusikkani laittanut. Pitääkö tässä tosiaan hommata palovamma ja sillä panacodeja että saa edes nukuttua…? Toki 15. päivä tammikuuta tehdään ranteeseen leikkaus josta voi säkällä saada just niitä, mut se on aikas pitkä aika…