Hienoa keskustelua ja paljon on päivän aikana tullut kommenttia. Onpa mukavaa, kun meitä on täällä paljon aktiivisia.
Kultakala: Mä en tiedä mihin päin meillä mennään, kun mä olen sen keinun kyydissä, niin ei koskaan oikein ole selvillä onko ylös vai alas matka. Sitten kun täydestä vauhdista pamahtaa persuksilleen maan kamaralle, niin sen kyllä huomaa… Niin, Vappu. Se upea työn, opiskelun ja kevään juhla, jolloin jokainen itseään (ja jotakin näistä syistä) kunnioittava ihminen ryyppää. Joten minä en. Nämä pakolliset juomispäivät tulevat aina eteen kun pitäisi raitistaa miestä, vappu, juhannus, kesäloma… Mutta kyllähän sä voit kostoksi hommata itsellesi sen keuhkosyövän, sittenpä näkee! (tupakoin itsekin, joten voin mielestäni aukoa siitä päätä)
Amelie: Onpa mukavaa, että teillä menee nyt noin tuo homma. Pidän täysillä peukkuja, että miehesi onnistuisi.
KpA: kokoillan elokuva, pääosassa miehesi. Toiset ne kuvaa lasten synttäreitä ja muita juhlia, mutta sinä se vain konttaavaa miestäsi meinaat kuvata.
Sinänsä se olisi hyvä, että jos ei joskus v*tuta tarpeeksi, niin sitten voi katsoa sitä uudelleen. Miehesi tuskin sitä pystyy katsomaan, kuten arvelitkin. Enkä minäkään haluaisi nähdä videota, jossa olen tillin tallin. Jokainenhan kuvittelee olevansa fiksu, kaunis ja vastustamaton, mutta totuus onkin vähän toista. 
Vierailija1: Mistäpä me voisimme tietää juopon tuntemuksia. Monenlaista olen elämässäni kokeillut, mutta en ole vielä kokeillut olla alkoholisti. Ja sitten jos toinen ei vielä puhu juuri mitään omista fiiliksistään, niin aika arvailupohjalla sitä mennään. Mietitäänpä vaikka niin, että voitko kuvailla minulle miltä tuntuvat kuukautiset (muistaakseni olet miespuolinen)? Sinä tiedät siitä vain kuulopuheiden perustella, me olemme kokeneet sen. Sama pätee myös alkoholismiin. Siksi onkin hyvä, että täällä käy vieraisilla teitä ex juoppoja, te autatte meitä ymmärtämään, joskaan ei ehkä hyväksymään miestemme touhuja. 
Liisi: Miten teidän vappusuunnitelmat? Yhdessä vai erikseen? Onko sinun olosi nyt rauhaisampi ollut, kun olet päätöksen tehnyt?