Off-topic: off-topic

Jäätelö on mulla pudonnut aina. Siihen voi rouhia jotain kaurakeksejä sekaan, marjoja jne.

Hyh…kyl sellanen lime-beer on ihan hyvää, mut jos ihan rupee kunnolla sekottamaan noita, nii ei kuulosta hyvältä.

Eilispäivän drinkkivinkkini on seuraavanlainen:
-perinteistä harmaata hiivakiljua
kilju.net/pika.html
-coca-colaa lantraukseen maun mukaan

Oli muistaakseni oikein maittavaa verrattuna colattomaan.

Ja sitäpaitsi. Sitähän joutuu juomaan sitten hirveitä määriä jos haluaa humaltua, kun muutenkin kaljaa joutuu juomaan niin ettei enää maistu miltään. Riippuu tietenkin puhutaanko mahakkaasta miehestä, vai halatessa murtuvasta tytöstä.

Melkein yhtä nuijaa on sekoittaa viiniin jotain limua, vaikka on sangria ihan hyvää.

Nyt naurattaa :smiley:

Devilla näkyi muuten tuolla pvaultin puolella.

No mutta entäs vaniljasokeripulla voilla, kinkulla ja sinapilla… Tai mätitahna, piparjuuritahna, juusto, kinkku, tomaatti leipä?

Kermaviilidippi texmex -ja pizzamausteella, mustapippurilla ja sinapilla. Paahdettu leipä, pari kaalin lehteä dippiin kiinni, kaks siivuu pekonii, parmesania, tomaattia ja tuoretta basilikaa - tämä vei oikeasti kielen jonnekkin :stuck_out_tongue:

Mua myös panettaa ja kaipaan jälleen rakkautta ja jonkun jonka vieressä nukkua :open_mouth:

Ahaam eli kaikilla on siis kummia ruokailu tottumuksia. :open_mouth: Yäk.

Ja mitä tuohon panettamiseen, jotenkin tuntuu, että se on melko yleinen ongelma täällä. Ainakin siitä puhutaan paljon, vai onko se vain minun mielikuvitukseni? :unamused: Ei sillä, että nytkin ehkä pitäisi mennä runkkaamaan… :blush:

:slight_smile:

ja tosta kalja+spritemikseristä, tiesin kyllä sen oikeastakin olemassaolosta, australiankaveripoika sen joskus minulle opetti kun olis täällä lukiossa vaihdossa, olisko ollu vuosi 2000 tms.
ja onhan meillä myöskin two dogs. :slight_smile:

hauskaa kyllä tää topiccien selailu ku ei yhtään muista mitään noista viikonloppuna tänne kirjottamistaan jutuista, hauskoja yllätyksiä aina löytää joku oma komemntti jostain, ku tuntuu et joku muu olis vaan käyny postaan ne mun nickillä… :slight_smile:

ainiin ja niistä kananugeteista, mä syön vaan niitä kariniemen nugetteja.
mäkkiin en menis mistään hinnasta vaikka mulle maksettais!!! mäkki huge diss-diss!!! älkää nyt ihmiset helvetissä syökö siellä oikeesti. oon boikotoinu sitä jo vuosia.

ja kyllähän ihan perus kaupanvalmisjauhelihapulliin, -pihveihin, lihapiirakoihin etc laitetaan ihan vitusti kaikkee paskaa. lähinnä kaikki ne ylijäämä-rämmäleet, jänteet, rustot, ties mitkä elimet ja muut, karvoja ja vaikka mitä. ne vedetään vaan muusiks ja lisätään vähän grillimaustetta ja voilá, meillä on hergulline hernegeitto ála HK. tms.

mulle on aivan sama vaikka ruoka sisältäis mitä paskaa, ryönää, möhmää, kamaa, ydinjätteitä, aivoja… niinkauan ku se maistuu hyvältä. maun takia mä yleensä ruokaa syön, enkä alkuperän. esim vaikka lätyt on ihan vitun hyviä vaikka niihin laitetaanki kananmunaa mikä tulee vittu kanan perseestä! (tai no okei, kanalla on kloaki, mutta sillä se just onki sama juttu) :wink: aivan sama mulle. ei minnuu kiinnosta moiset…

EDIT: kusetin, itseasiassa sieniä en TOD syö maun takia (oksettavia kun ovat!! iuuuuuh) vaan sen takia et ne on niin loistavia deelejä. :slight_smile:

Juu, nugetit, lihapullat tms. einekset - teurasjätettähän ne on täynnä, mutta yritän aina olla ajattelematta asiaa, kun ovat toisaalta vaivattomia ja edullisia.

Noloa tai ei, mutta mä en pysty nielemään lähes mitään einestuotteita, mitä tuolta markettien hyllyiltä löytyy. Valmislihapullat maistuu aivan järkyttävälle ja hampaiden välissä rasahtelee välillä ikävästi. Kanaa en syö muutenkaan (enkä muitakaan lintuja), joten nuggetit jää hyllyyn.

Onneksi pidän ruoanlaitosta ja voin tehdä itse omat lihapullani, tosin taitaa lihatiskiltä ostettu jauhelihakin olla aika roinaa :confused:

mä sit taas en oikein muuta lihaa syökkään ku kanaa. punanen liha on liian raskasta ja esim riista ällöttää (vitun ikävä sinänsä koska tavallaan kyllä haluaisin syödä välillä riistaa…) jauhelihan tms korvaan ite aina soijarouheella, ja yleensä se menee ihan hyvin jauhelihasta niillekkin ihmisille jotka aina jaksaa märistä siitä ainaisesta ‘kanin ruokien puputtamisesta’…
mut mä vedän pääsääntöset protskuni ihan muussa muodossa ku lihana… :wink:
kalaakaan en pysty syömään koska sekin vaan ällöttää ja pelkkä rakenne on kamala! haluaisin tosipaljon syödä esim kalaa ja sieniä mutta ku en pysty. oon koittanu ‘siedätyshoidattaa’ itseäni, mutta ei auta. :frowning:
(deja vu)

soijapullat/pihvit on aivan käsittämättömästi parempia. :slight_smile:
ja kaikki mikä menee lihamyllyn läpi ennen ku tulee myyntiin on varmasti aikamoista sekametelisoppaa…

enpä o.
myönnän kyllä käyneeni siellä. kerran.

siellä oli muuten vähän aika sitten joku saanut taas kirveestä päähänsä…
:confused:

Olen ollut jonkun aikaa poissa maisemista. Mutta en mä sua ole unohtanut rakas suojelusenkelini ja jumala durak! Lähetän sulle mailia tänään tai huomenna. Toivottavasti sulla on kaikki ok. Ja kaikilla muillakin pidempään kirjottaneilla plinkkiäisillä. :wink:

huh… :wink: ei vaan, hyvä tyyppi se on. :slight_smile:

useimmat alalleen omistautuneet sinne varmaan jossain vaiheessa eksyy… :wink:

varmaan suht samantyylistä ku forssan kauppakadun (tai kehän tai kosovon…) meininki…

mun pussailukaranteeni loppu tänään. kuin hyvä! :slight_smile:
tai noh, en sit tiä, ku mitä nyt pari sinistä mersua olis…

hyvin menee kun ei valita vaik sataa :slight_smile:
otin tuos xanori/diapam koktailin hyvä fiilis :smiley:

koko päivän ollu jo sellanen trippailufiilis ettei mitään rajaa… tuntuu et eläisin pixelimaailmassa.
(kirjotinkohan tonki jo johkiin…? viikonlopusta johtuen on taas vaivannu tää kahden ja puolensekuntin kalanmuisti…)

noh, eiköhän nollatoleen noi kolme 2mg xanoria helpostikki edelleen pehmitä mun päätä, ku viimisen otin kai joskus lauantaina… :wink:
puhumattakaan kaikesta muusta mitä meni…

vois kans lähtee pihalle ku sadekkin lakkas ja tietenkin muutamat pamit pitää heittää :smiley:

minulla on päihdekokemusta lähinnä lääkkeistä ja alkkkohoolista,

mutta tänään tuntui siltä, että oisko ne maanantaiaamuamfetamiinit sittenkään niin huono juttu???

ihan kuin olisin jotenkin pahalla tuulella. :smiling_imp: :unamused: :wink: