yksinkertaisesta halusin tehdä virallisen off- topicin ihan vain yleiselle off-topicjauhamiselle.
ensinnäkin, mä tulin tänään aamulla siihen tulokseen, että mä rakastan rahtareita! ne on ihania. huoh.
oltiin aamulla joskus ennen seitsemää karkkilan masuunilla () ‘aamupalalla’ koska mä halusin limpsaa (eikä sitä luonnollisesti ollut vain olemassa autossa). söin myös palan juustokakkua, mikä oli aikasta hyvää vaan.
noh, tää rahtaripointti lähti siitä, että siellä oli pari sellasta maailman söpöintä otusta! kauheen kokosia keski-ikäsiä rahtari-örmyjä likasissa haalareissa ja verkkolippalakissa, molemmilla hervoton parta ja rönsyilevä tukka. ja niillä oli maailman isoimmat mahat ja likasimmat kädet.
sitten se toinen otti aamupalaks vaan ison lautasellisen kaurapuuroa voisilmällä ja juomaks lasin maitoo. se toinen otti kans vähän puuroo ja sit yhen sämpylän ja tietenkin maitoo. sit ne meni istuun pöytään. kumpikaan ei puhunu missään vaiheessa mitään paitsi siinä vaiheessa ku kassatäti kysy et onko niillä rahtarikortteja niin se toinen sano jotain tyyliin “örör ömmmymöm örrömröm”. siinä ne sitten vaan söi niitä aamupalojaan, toisella jäi vähän puuroo partaan ja toisella aika paljon leivänmuruja, ja sit ne vaihto telkkarista kanavaa ja katto jotain aamun lastenohjelmaa.
mä en kestä! meinasin kuolla. ne oli kaks maailman ihaninta setää!
sellasia vitun örmyjä-isoja-köriläitä, mut kuitenkin sellasia ihan ressukoita-reppanoita, hieman lapsenomaisia setiä. ja tosi söpöjä. olisin halunnu pitää ne, mut äiti ei antanu…
ja sitten tein töissä jäynän, että kun lähetän satoja satoja harrastekyselyjä kaikille työntekijöille, niin tulostin ne vaaleenpunaselle paperille. mitäköhän toi yks henkilöstöhallinnon tyyppi tykkää, ku ne laput alkaa palautuun ja ne on kaikki pinkkejä? hih.
mä veikkaan että mulla on tänään illalla tosi kivaa.
ku täältä huristan ton reilut sata kilsaa äiskän autolla (tittidintii) kotiin, niin meen polttaan white widown ruohoo. näin teen. ja se on ‘hyvvää kus synti’. huoh.
se mulla tässä niinku vähän oli pointtina.
niin ei tarvi sit mennä muissa topiceissa niin off-topiciks joka jutun kans, ku voi tulla heittään ne tänne.
No mä siis taas joudun ajamaan tänään Raaheen ja se sitten ole yhtään kivaa. Jos loppumatkan sais apukuskin ajamaan niin vois tissutella siinä hissukseen…
Kirjoitetaan sitten ihan mitä vaan beyootchin luvalla … eli ehdottakaapa jotain hyvää mp3 soitinta. Tarkoituksena olisi hommata semmoinen 512-1024mb kapasiteetin omaava (tai sitten joku kiintolevyllinen, jos tulee vastaan oikein hyvä). Äänenlaatu ykkössijalla!
iRiver taitaa jyrätä edelleen?
no mulla ei sentään oo pitkä matka kotiin, n. 120km ehkä. ja ykköstiellä voi ajaa maailman eniten kovaa. ja se meijän 2 litranen TD lähtee ku hauki rannasta! siinä ottaa se rajotin vastaan vaan kauheen aikasin. pystyishän sitäki kyl säätään, mut ei viitti ku äitin auto…
mun oma 2,0i opel ascona C-CC 4D Exclusive vm. '88 hilusti piristetty (kulkee kahta ja puoltasataa! mitattu on. ) n. 160hv onkin tainnu tulla matkansa päähän, se on laitettu ihan kappaleiks. mun piti nyt (taas) kesänä kyl ‘pimppaa mun raidi’ mut en taida jaksaa. pitäis vaihtaa kone uuteen koriin, ja se on monen tunnin homma. ja termostaatti pitäis kai kans vaihtaa. perkele aikasempi omistaja oli vetäny flektin oikosulkuun → kone ei lämpene kunnolla paitsi jos ajaa täysillä kierroksilla ----> kylmä kone ‘keitti yli’. hyvä hyvä ku en huomannu sitä ajoissa. -tana. laturissaki on jotain häikkää, kenties riittäis pelkät hiilet mut mut. en tiä. ruiskutusjärjestelmä toimii ku enkeli, ja on helvetin kallis ja uus, koska just ennenku se rikottiin, olin tehny siihen ison pumppurempan… vituttaako? ei suinkaan!!
taitaapi olla liian iso homma saada se vielä radalle, joten enköhän laita van tekniikat myyntiin ja osta uuden auton. jossain vaiheessa. ascona oli kyl sen verran kova jätkä, et ei millään raaskis päästää sitä viä vihreemmille laitumille, mut perkele, kai se on pakko luovuttaa…
missäköhän vaiheessa musta tuli autofriikkikin vielä…? varmaan joskus yläasteella, ku pojat aina vaan räpläs autoja. ja ku aina poikien kanssa liikku, niin pärähtihän sitä sitte itekki autoihin… tai jotain. emmä tiä. päätettiin muuten yhen kaverin kanssa tossa alkukeväällä, että jos me ei päästä niihin kolmannen asteen oppilaitoksiin mihin haettiin, niin mennään molemmat forssan ammatti-instituuttiin autopuolelle!!
vittu se olis kauheeta…
entiä ku en harrasta. mulla on vaan bazen dvd-soitin ja pioneerin stereot ja panasonicin kannettava cd/mp3soitin. ja se on ainaki maailman paras. soittaa lääväpattereillaki jotain melkein viikon putkeen.( eli 24/7 niin et on yötki päällä…)
Tää onkin kiva aihe
Söin äsken hirvittämän määrän ruokaa, lihamureketta ja perunoita. Tosi tavallista, oikein peruseinesmuonaa, mutta olipas hyvää! Etenkin, kun olen nyt jotenkin jämähtänyt sellaiselle pikaisen ruoan tielle. Mutta voih, kun olisin syönyt vähän vähemmän!
Ryyppäsin eilen ihan hillittömästi ja oli kivaa. Ryyppäsin tiistainakin, mutta vähän vähemmän. Silloinkin oli kivaa. Tänään vielä yksi selvä päivä tälle viikolle ja sitten loppuviikko kännissä .
En jaksanut töihin, olen loppuviikon kipeänä. Kattelen nyt sivusilmällä telkkarista jotain ruotsinkielistä (enhän minä ruotsia osaa, mut luulen että sitä se on) limaötökkä ohjelmaa. Onko kuvottavampaa, kuin ampiaiset?
en montaa asiaa tiä. mä pelkään ampiaisia ihan vitusti!
no mut mä oon niille (mille mä EN oo…) allerginen. kerranki ampiainen pisti mua johkiin käteen, ja sit oli koko ranne maailman paksuin, enkä pystyny tekeen koko kädellä varmaan viikkoon mitään! ei liikkunu sormet, ei pystyny edes kirjottaan tms. koulussa oli harvinaisen kivaa sillon, ku ei voinu (=tarvinnu) tehdä mitään.
Joudutko kantamaan kokoajan mukana jotain vasta-ainelääkettä? Jos niinku sattuis pistää johonkin pahaan paikkaan, kurkkuun tai muualle? Minä en ole edes allerginen ja silti pelkään enemmän kuin kuolemaa. Olen melko varma, että ampiaisilla on salaliitto minua vastaan. Ne tietää aina, missä kuljen ja yrittävät tulla hiuksiin. Kerran jäikin hiuksiin semmonen hirviö pörisemään. Huusin kuin syötävä. Huusin,huusin ja huusin. Ei se auttanut. Sitten joku kaveri otti sen pois. Meinas itku päästä, pelotti niin vitusti. En tajua miksi niin pelkään, kun en edes allerginen ole. Ne on kai vaan niin vitun rumia. Ja ilkeitä.
Pitäisi lähteä kauppaan. Nyt oiskin hyvä käydä, kun maha pinkeänä. Muttei oikein kiinnostaisi, kun ei jaksaisi käydä suihkussa. Kaapissa ois pari olutta, ajattelin kohta juoda yhden. Tai toisenkin. Toivottavasti en kolmatta, kun siitä se sitten taas lähtee.
Kerran illalla vietin kolme-neljä tuntia kun liiskasin ampiaisia yhteen putkeen - ryypäten samalla tietty
Ampparit piti pesää katoksen katossa ja siinä oli valo ja aina kun pimeällä ampiainen laskeutui lampulle niin lätkäisin hengiltä. En tarkkaan muista mutta olisko jotain puolet jos tappaa pesästä tai jotain niin loputkin muutta poies
ja mun elämän tärkeys soitti mulle äsken. se oli vaihtanu katkopaikkaa ja oli kalastamassa. sillä oli ihan kivaa. se kysy multa että oonko vetäny poretta, ja kysyin että jaa niinku ny vai? kuulostin kuulemma ihan siltä että olisin vauhdeissa… no ehkä olin vaan niin ilonen ku sain kuulla sen äänen. sit sanoin sille, et ei mulla nyt hirveesti oo tapana töissä olla vauhdeissa. vastaus kuului että “joojoo…” noh, kyllä se sen tietää, etten mä oikeesti ole vauhdeissa.
laskettiin, et se on ollu nyt reilut kolme kuukautta katkolla, ja aikoo olla vielä pari kolme kuukautta. puol vuotta yhteensä on aika tosi pitkä aika. mut on se varmaan sen arvosta…
parasta on viä se, että se oli ihan hirvee aina ku se oli ihan sekasin. tosi agressiivinen ja vihamielinen, enkä voinu viedä sitä oikein mihinkään missä oli muita mun kavereita, ku ne kaikki joko suunnilleen pelkäs sitä, tai oli ainaki tosi vaivaantuneita. ja tottakai sitä itekki vaivaantuu tosi paljon, ku muuta on vaivaantuneita… sit se oli aina käymässä kaikkien päälle ja millon mitäki ja vetäs kerran yhtä mun toista kaveripoikaa turpaan, koska “se on kusettaja”. onneks seki juttu kyl selvis sillon, ku se tajus olevansa vaan kännissä ja sekasin ja että oli käsittäny (vaihteeks) jonkun jutun väärin…
mut nykyään se on taas oma aivan ihanaisen ihana itsensä, iloinen, kiltti ja lempee. vitun pissis-poika. ja se on taas lihonu lisää, et sitä kehtaa katsellakkin, ku ei se oo enää anorektinen.
voi hitsi…
nyt kuuntelen bassoradioo ja päätin tehdä vielä yhden yrityksen valmiiks, ja sit vasta lähtee töistä kotiin. sai niin kummasti intoo tosta puhelusta. saa tunnitki sit taas plussalle, ku on tullu vähän miinusta muutamasta päivästä…
tittidintii.
en, ku mä juoksen aina niin vitusti karkuun jos ne tulee edes lähelle… mut jos esim johkiin kaulaan tms pistäis, niin kyypakkauksella selviäis.
no shit!! vitun äkäset hullut pienet eläimet! mulla meni kans kerran hiuksiin, ja luulin että vaan tippu jotain päähän, ja sit koskin kädellä ja pisti sormenpäähän! sillon olin aika pieni, mut muistan et mummu imi sitä myrkkyä pois sormesta niin ei turvonnu koko käsi. ja taisin saada kyytabletin. ainiin, ja sit se huomas, että mun hiuksissa oli vielä toinenkin pistiäinen, minkä se sitten otti pois sieltä paljain käsin.ja pappakin aina vaan tappo ampiaisia paljain käsin.mun mielestä se olis sillon tosi hurjaa. mut kerran sitä pisti kyllä pesällinen ampiaisia päähän, ku meni mökillä saunasta terassille omenashamppoota päässä…
mut iski sitä kerran salamaki päähän. meidän pappa olin maailman paras jätkä!