Off-topic: off-topic

totta muuten…
en taas osannu ajatella sitä noin päin!

ne on kaikki :n eli klubituksen hymiöitä… sieltä niitä varastelen, ku ne on ‘jokseenkin’ kivempia ku noi plinkin perussetit.
pitäisköhän sitä vetää huomenna vaan känni…?en oo tehny sitä miljoonaan aikaan…

Perrrrkeleen perrrrkele (huomatkaa ärrät ärräpäissä)! Menin ja ostin olutta. Kai minä nyt sitten ryyppään. Parempi pysyä koneelta pois, on se hirveää lukea känni-minän juttuja. Känni-minä ja mä ei olla oikein välissä tätä nykyä. Meillä on aivan erilaiset mielipiteet.
Ehkä lähden itsekin metsästämään ampiaisia. Olisi kaikki onnellisempia, jos saisin muutaman pesällisen hengiltä.
Heipat teille!
sihaus kaljapullosta

Yleensä vaan off-topic syntyy siitä kun on-topiccia sivutaan jollain enemmän tai vähemmän huonolla aasinsillalla. Sen takia vaan tälläinen off-topic aihe ei toimi aivan niinkuin tarkoitus olisi - tai ainakin se on hankalaa.

Mutta. Ei ollut tarkoitus latistaa menoa :slight_smile: Minä takerrun usein asioihin joihin ei olisi välttämätöntä takertua ja lussutan pian kukkaa…

Tämä on ehkä paras keskustelu koko foorumilla. Kaikki muu vaan ahdistaa mua entisestään.
(Älkää kysykö miksi edes sitten olen täällä.)

ykköstie oli tänään tosi kiva. kaikki ajo rallia. oikeenpuoleinen kaista kulki ainaki 140km/h ja ohituskaista n. 140km/h-160km/h. se oli tosi jännää, koska yleensä ainaki se oikeenpuoleinen kaista matelee.
eikä ollu yhtään kuppasta nissania tukkimassa väyliä.
paitsi siihen saakka, ku lasketeltiin ykköstien lopusta kohti keskustaa ja heti munkkiniemen valoissa koko liikenne tyssäs. liikennevalot oli pois päältä eikä ainutkaan auto liikkunu mihkään. tsiisös. siinä sitten seistiin 20 minuuttia kunnes setä poliisi tuli ja ohjas liikenteen.
oli vittumaista.
nyt on sitten taas miinustunteja, paitsi jos lähden vasta viideltä. eikä perjantaina halua lähtee vasta viideltä… kai…
hmm.
mut nyt menen tupakalle, äsken kampasin hiukset. enkä osaa päättää mitä teetä joisin, ruusunmarjaa, earl greytä, prinsessan appelsiinia, mangoo tai jotain kolmatta mitä en muista, vai sitte jotain noita liptonin hedelmäjuttuja…
taidanpa ottaa kaakaoo siis. sitä on vaan yhtä laatua. paitsi että on ‘kaakao’ ja ‘maitokaakao’. en oo kokeillu ikinä että onks niillä jotain eroo…
otan sittenkin kahvia siis. vahvuus +2 ja isoin kuppi. mustana tietenkin, eikä mitään sokereita, hyi!
olipas vaikeeta taas…

minä ja mun känniminä ei kans tulla kyl sit yhtään yhtään yhtään toimeen.
kännissä sitä tekee aina kaikkee tyhmää!! känni-minä on rasittava, vitun ärsyttävä, kaikkitietävä, vittumainen ja huoraava ämmä. (oon noita kaikkia kyllä selvinkipäin, mutta ‘hieman’ eri tasosesti…) känniminä on muutaman kerran nussinu parhaita ystäviäänki. poikia ja tyttöjä, ei eroo. vaikka on se kyllä joskus ihan kiva ja ihanakin, mutta useimmiten känniminän sais päästää päiviltä.
sillon ku pidin taukoo sen porskeen kans, ryyppäsin ihan vitusti. nyt oon taas ollu melkein muutaman kuukauden juomatta.
tai noh, vappuaattona join aika urakalla viinaa, olin kännissä ku käki, mutta sit tuliki yhtäkkiä (kirjaimellisesti keskelle metsää missä oltiin) porsketta. puokilla selvis kummasti, ku oli pakko vetää, ku inhos itseensä jo taas niin paljon… huhhuh.
viina on saatanasta.
sitä voiski tänään ihan tosissaan vaikka ryypätä…
piriä mä kuitenki jossain vaiheessa yötä vedän joten ihan vitun sama…

Aamulla kun ajelin töihin niin johan oli joku perkeleen nostokurki kuormuri keskellä tietä ja kiertämään ei päässyt, no eikun ympäri ja toista reittiä. Sielläkin oli kaistalla kuormuri ja liikenne jumissa. Siitä kun selvisin niin seuraavaksi keskustan liikennevalot ei pelanneet ja taas jumitin siellä. :imp:

Hah, iltiksessa oli juttu että joku oli eduskunta talon pylväisiin maalannut sprayllä SIAT! Aivan loistavaa :smiley:

mikäköhän helvetti tota pks:n liikennettä tänään vaivas? yleensä ainakin olen henk koht kokenut se harvinaisen toimivaks… mä tykkään ite tosi paljon ajaa helsingissä. paitsi tänään. noh, sit taas aina ku vaan töihin tulee, niin pikku huopalahti kyl on tässä about heti ku ykköstie loppuu, et ei siinä paljoo kyl ajeleen pääse… :slight_smile: mut on se jännä, et niin lyhyellä matkalla pystyy liikenne oleen niin tukossa, et jumijumi vaan…

kuin hyvä!! kas kun ei itelle oo ikinä tullu mieleen…

PKSeudun liikennettä vaivaa pahasti kyllä paljonkin ruuhka-aikana silloin harvoin kun siellä joudun liikkumaan. Sitä en käsitä miten tälläisen käpykylän liikenne voi olla niin takkuista, olis vähän asiaa liikennesuunnittelijalle[/img]

hih.
no juu, ruuhka-ajat on kyllä helvetti.
ykköstieki on aina tukossa ainaki kehä ykkösen liittymässä, ku sieltä tulee aina joku yks idiootti joka ei osaa pujotella sinne ykköstien autojen sekaan fiksusti, ja sit kaikki alkaa kämmäileen ja kohta taas kaikki seisoo.
kamalaa.
ja sitä on jatkunu nyt jo monena iltana, haitarilla klo 16-18. mut vaan tän viikon… omituista. jähteeks porukka nyt jo johkiin lomille tai jotain…?

Kamalaa siellä on vasta sitten kun meikäläinen on sotkemassa liikennettä
Perille löydän vain vahingossa mutta yritän kyllä vältellä ruuhka-aikoja jja säästää omia ja muiden hermoja

tää on kylä loistava topikki…

laittaisinksmää mun toisenkin biitlessuomennoksen runotopikkii…???

vai pitäiskö mun kyssyy siihe lupa Michael Jacksonilta, kun se omistaa biitlesin biisien oikeudet…??? :unamused:

hih. mä oon kans maailman kauhein kuski. mulle kasvaa sarvet ku oon ratin takana ja raivoon vaan niille saatanan sunnuntai-ajelijoille. mut mä tykkään ihan törkeesti ajaa, ja oon ajanukki tosi paljon siitä ku sain kortin… (ja ennen) festareille ja reiveihin ja ihan jokapaikkaan mä oon aina kuski. (saattaa johtua myös siitä, että minähän en kenen tahansa ämmien kyytiin suostu edes nouseen, koska ämmät ei osaa ajaa- paitsi siis minä tietenkin… :slight_smile: ja pojat sit taas on lähes poikkeuksetta aina kännissä… )
mun yks kaveri on ihan samanlainen sarvipää-kuski, se on muuten tosi rauhallinen ja hiljanen ja kaikin puolin sellanen et se haluaa miellyttää ihmisiä ja olla kiltti, mut ku se ajaa autoo, niin se on tappamassa kaikki ja huutaa vaan ärräpäitä ihmisten perään…

Toisaalta mä olen jotenkin kyllästynyt autouluun ja kyydissä kyllä istun mutta eipä napaa ajaa mitään pitkää matkaa kun alkaa helposti väsyttämään
Kuitenkin välillä vituttaa kaikenmaailman tumpelot ja silloin kyllä torvi soi!
Silti pidän itseäni hyvänä kuskina kun on tuota autourheilua tullut harrastettua monessakin muodossa :sunglasses:

Telkkarissakin olen vilahtanut näiden autojuttujen kanssa

huu, äijä on julkkis.

nyt mä haluun kunnon vanhan ajan

[size=150]extaasi-orgiat![/size]
heti. tai no, mielummin ehkä vasta sit ku oon taas kotona töistä…
ja vähän viinaa ja vähän pilvee.

eikä pelkkää amfetamiinia tänä viikonloppuna. en haluais sitä yhtään…
vittu.

Joo

En mä tota ees muistanut, vaan eipä apo ole ainoa joka on telkussa ollut. Ilmoittautuuko joku muu “julkimoksi”?

onhan sitä tullu oltua vaikka missä kaikissa pikkujutuissa
ja uutisissa aika monta kertaa, ja sit ainaki jossain ohjelmassa missä näytettiin provinssia… painoin siellä sellanen “viikatemiehenkaapu” päällä…
ja polkkaritelkkarissa tietenkin. tai, no en mä varsinaisesti, mut se yks juttu mikä tehtiin. ja siitäki on jo vuosia vuosia aikaa… :slight_smile:

mä sainki kutsun myös sinne kauppaan ja hallintoon, laskentatradenomiks. ei tarvikka välttämättä mennä vääntään mediatekniikkaa…
jee. :slight_smile:

(niin kauan ku en sit vaan muuta hämeenlinnaan myllymäkeen toivontielle!! )