No harvoin siellä hesassa joutuu ajamaan. Keskustassa on aika helppo liikkua mutta siinäkään ei ole mitään järkeä kun ei saa autoa parkkiin mihinkään Mutta ne ruuhkat kehätiellä vittu kun kilometria saa ajaa tunnin
Jaa mitähän sitä tänään tekisi…? Tissuttelua ja voisi vaikka lenkillä käydä. Ei mitään ihmeempää.
Kun minä olin 6-vuotias haastateltiin minua TV-uutisiin. Olin menossa luistelemaan ja samaan aikaan oli itsenäisyyspäivän paraati, niin minulta kysyttiin mitä mieltä minä siitä olen. Tosi julkkis. Haluaako joku nimmarin? :mrgreen:
mut ei tarvis pitää niitä lakkeja silti päässä baarissa etc niinku ne aina tekee…
minä en ainakaan omaani pitänyt aikoinaan päässä kun vain lakituksen, ja yhdessä ylioppilaskuvassa kun “oli pakko”.
hirveä kapistus, ja maksoki ainaki miljoonan! onneks ei tarvinnu sentään ite maksaa.
pointless koko lätsä!
yks belgialainen kaveri pyysi sen kanssa keskustaan kahville ja jotain… en kyllä taida keritä. on taas niin paljon säläsälää vaan tän työnki kanssa.
ja äiti soitti ja kysy mitä tupakkaa mä poltan. voi hitsi, maailman suurin tupakan vastustaja aikoo taas tuoda mulle kartongin ku on jollain työmatkalla jossain ja tulee laivalla. jee.
mut porvariäiti on ihan perseestä ja pointless sillon, ku se keskittää kaikki varansa vaan pikkusiskoon ja veljiin, eikä narkkari-esikoiseensa ollenkaan…
savuja savuja.
päätän oikeesti olla vetämättä piriä tänä viikonloppuna.
juon sitten vaikka sitä viinaa. ihan sama, kunhan en poreile (sit vedän kuitenki vaan just jotain bassoo tms… )
Haha joskus faija on näyttänyt lakkiaan minulle. Aivan paskassa ruskeita tahroja ympäriinsä… en mennyt sen tarkemmin tiedustelemaan, mitä silloin juhlahumussa on tapahtunut
Psykestä tutustumisen arvoisia ovat Shpongle tietenkin, mutta bändin toinen puolisko eli Raja Ram on kyllä aivan mahtavaa… Raja Ram’s Stash Bag- sarjaa suosittelen kaikille
ensinnäkin erittäin ärsyttävää on se, että plinkki ei toiminu tossa aikasemmin.
olisin päässy jehuttaan sitä, että
[size=150]mä niin en vetäny vauhtia viikonloppuna[/size]
mutta sit niin.
koko jehutukselta lähti sitten kuitenkin pointti, koska poreilen tälläkin hetkellä…
mut olin sentään viikon ja kolme päivää taas ilman (vittu jee mikä saavutus… ).
lävistin kielenikin maanantaina, oon ollut tekemässä sitä jo vuosia, mutta sit oon aina joko hannannu, ei oo ollukkaan enää rahaa, tai vaihtoehtosesti oon ollu kännissä, niin ne ei oo suostunu lyömään.
pelkäsin sitä ihan vitusti (mulla ei oo minkäännäköstä kipukynnystä), hyvä etten alkanu itkeen. mut onneks se oli sellanen extempore-juttu, koska jos olisin esim varannu ajan johkiin, niin en olis varmasti uskaltanu mennä sinne…
ja vitut se ees mitään sattunu. ja paraniki parissa päivässä. vähän kivaa.
ja värjäsin hiukseni aamulla ennen ku lähdin töihin (onhan se aamua, joskus neljän-viiden maissa…?). tai siis juurikasvun. mut mä kyllä tykkään juurikasvusta, sääli ku sitä ei pysty pitään kokoaikaa sellasta about puoltatoista senttiä…
se olis kiva. varsinki ku mulla on niin tummat hiukset luonnostaan, niin tummatumma juurikasvu näyttää tosi kivalta vaaleissa hiuksissa…
mut se onki vaan mun mielipide…
on hirveetä käydä tupakalla, ku taas vaan selitän niille ihmisille (jotka sattuu oleen samaan aikaan mun kanssa tossa kakkosen parvekkeella…) kaikkee ihan ihme juttuja, enkä vaan pysty oleen hiljaa. se on ihan kauheeta.
tai ei muuten, mutku en mä jaksa ikinä selvinpäin puhua niille ‘suht tuntemattomille’ ihmisille mitään…
hitsi ku tekis mieli kirjottaa tähän vaikka mitä, mutta ku rupesin tosta tupakasta selittään, niin nyt alko sitten tekeen tosi paljon mieli tupakkaa (taas).
miks vauhdeissa menee tosi tosi paljon tupakkaa…?
Voisin löristä vähän itsekin. Harvoin saa kun usein kielletään.
Koulussa oli kamalaa kun ei saanut puhua juuri silloin kuin halusi. Jos vielä oli joku raivoisa opettaja ei viitsinyt edes yrittää.
Yhden kerran biologian opettaja käski meitä poikia jälki-istuntoon kun sen poissaollessa oli sotkettu taulu, ja lattia kasteltu. Minä en tehnyt muuta pahaa kuin nauroin silloin. Kuitenkin minuakin rangaistiin. Kun pääsin jälki-istunnosta, menin valittamaan. Siitä tuli kuitenkin noloa sillä olin niin raivoissani että aloin itkemään. Hävetti, ja lähdin kotiin enkä saanut selitettyä.
Kerran revin musiikkiluokassa kitarasta kielet irti koulun jälkeen ja sain siitä kiellon soittaa ennen linja-autoa ja isä joutui ostamaan uudet kielet.
kävin äsken syömässä ja ne oli laittanu paistettuihin perunoihin sieniä. se oli kamalaa. yritin nyppiä ne pois, mutta sienille ne maistu silti. onneks oli sentään ihan tavallisia keitettyjä perunoita ja riisihärpäkettäkin. ja söin parsakaali-pinaattipihvejä, mitkä oli ihan sairaan hyviä. ruoka on kyllä maailman paras asia. miten ihmeessä maailman suurin kulinaristi voi olla pirinisti? siten, että polttaa pilvee kun on ilman piriä!
reikä kielessäni on jo aivan parantunut, mutta kieli on vielä hieman turvoksissa, joten pitää syödä varovaisesti. oon pari kertaa jo purassu tohon koruun aika kovaa, ja se sattu ihan vitusti. yks kaveri sano, et ku se lävisti kielensä se ei pystyny syömään moneen päivään yhtään mitään muuta ku jäätelöö ja jotain jugurttia. se olis ollu ihan hirveetä. onneks mä oon pystyny kokoajan syömään normaalisti. syöminen on maailman kivointa. on vaan laskenu toi kisakunto tossa syömisessäkin sen edesmenneen pirinisteyden takia, mutta kyllä sitä paukuissa sentään pääsee jo aika koviin suorituksiin, mutta en silti ole vielä mitään verrattuna vanhoihin tekijöihin.
ja kohta musta tulee maailman läskein super-max-flätö kun lopetan vauhdin kokonaan ja rupeen polttaan vaan pilvee. mässyt 24/7.
läskinä on kivaa, oon kuitenki joskus aikoinaan jo ollukki paksu…
vaikka ei tässäkään olossa kyllä mitään vikaa oo. sillon ku oli jo vähän anorektinen, niin sillon ei ollu kauheen kivaa, muistaakseni. tai sillon ku oli bulimia. mutta “siitä nyt on aikaa…” oon tässä sentään taas niistä kunnon kuripiiri-ajoista jo lihonutkin reilut kymmenen kiloo, ku en oo moneen kuukauteen tehny kauheesti muuta ku polttanu ja maannu ja syöny, joten läskeyteen pääsy ei välttämättä ole edes kauheen vaikeeta (tai sit just sen takia ku oon jo lihonu näin paljon niin ei paino nouse enää…). mut silti vaikka painoo on tullu lisää, niin on tullu kyllä lihaksiakin (no, okei, oon mä ehkä JOTAIN muutaki tehny ku maannu ja syöny). pirinistin kädetki jaksaa taas jo kantaa juttuja- jee! ja itseasiassa muuten lihashan painaa enemmän ku läski, että en oo varma voidaanko puhua edes järkyttävistä lihomisista, ennemminkin ehkä painonnoususta…?
[size=142]aijaijai, mun paino-indeksiki on jo melkein 22. mikäs se läskiyden raja muuten oli, ku en muista. are we there yet…?[/size]
on jokseenkin kamalaa olla tänään tua parvekkeella tupakalla ku ne samat ihmiset, joille eilen selitin jotain ihan ihme juttuja, on taas siellä. enkä halua puhua niiden kanssa, mutta tottakai ne olettaa että haluan, ku eilenkin olin niin innokas.
fuck it.
“neiti setittäjä, setittää päin vittuaah…”
seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi-seksi
(nyt tässä viestissä on käsitelty kaikki ne [ainoat] aiheet mistä minä keksin puhuttavaa, eli ruoka, huumeet ja seksi.