Off-topic: off-topic

Ylipainoisuuden raja on 25, ei mitään huolta vielä. :wink:

Minäkin tunnen tarvetta avautua kummista ruokatottumuksistani. Minä tykkään laittaa suklaa jäätelön sekaan chiliä. Se on kivaa, kun se chili polttaa kutkkua ja se jäätelö on niin kylmää. :stuck_out_tongue: :mrgreen:
Sitten minulla on addiktio ingmanin kahvi jugurttiin. Tämän kun sanon, niin tässä vaiheessa minua aletaan pitää vähän seonneena. :unamused:

perkele sentään!! pitäis saada se nouseen siis ainakin kolme ja vähän päälle numeroo… hmh.

mä laitan muroihin juustoo.
ja vanilijajugurttiin kanelia.
punajuurisalaattiin raejuustoo.
miksaan kaljaa ja spraittia.
ja toisinaan myös pehmikseen kurkkumajoneesia… :wink: :slight_smile:
mulla on kyl vitusti kaikkia muitakin superyhdistelmiä, mutta en nyt jaksa niitä kaikkia luetella…

addiktioista suurimmat on dr. pepper, kananugetit, porkkanaletut ja KARKKI. mä syön ihan vitusti karkkia.
silti mun hampaat ei mee pilalle. vähän se on kivaa… :slight_smile:

voi hitsi.

koin tänään ehkä elämäni parhaan hetken. olin polttanut sen meijän white widown kukkaa ja sitten lähdimme ajelemaan. kesä, aurinko ja psyke pauhasi KOVAA. hitsi että oli maailman paras olo! ja sitten sain vielä kaljan.

sen jälkeen tultiin yhdelle kaverille metsään maailman isoimpaan taloon. potkittii tossa mun rakkaista rakkaimman ystävän (ja parhaan seksin) ja sen siskon (joka on myös mun hyvä kaveri) palloo vähän tossa pihalla. footbagiä siis.

sitten sain kaksi kakkosen xanoria. se oli hyvä myös.

Tämä kuulosti ällöimmältä, koska minä en voi sietää juustoa ollenkaan. Olihan nuo muutkin aika mielenkiintoisia etenkin sekoittaa olutta ja spritea. Vaikka sprite on niin pahaa ettei sitä juo erkkikään ilman koskenkorvaa, jos sittenkään. Hyi hitto.

Perse mä kärsin. Mua panettaa. :unamused:

mä varmaan saisin seksiä vaikka heti jos haluaisin.
pikkuhiljaa alkaa kyl taas olla jo sellanen heruttelu-oloki… :wink:

Onc vaan kiva olla känniski välillä <3

Onse elämä epäreilua. Ekaks en halua keneneenkään olla yhteydessä ja ihmiset ottavat turhaan yhteyttä mut nyt kun taas haluais vähän rentoa läpyskää heittää kavereitten kanssa niin tuntuu että kukaan ei olekaan kiinnostunut.

Tosta ruokailujutusta tuli mieleen että ruokahaluttomuus on tuttua mutta toisaalta sitten menee ihan mikä tahansa leipäkin vaikka jäisenä ja vaikka kuinka paljon. Eipä muuta si tällä kertaa…paitsi että tuolla keski Euroopassa saa sprite-kaljaa ihan normaalista baaristakin tilattua.

no onhan se.
mut mun mielestä on aika vitun kiva olla paukuissa, nauloissa ja vauhdeissa… :slight_smile:

otin äsken taas yhen kakkosen naulan, ja menin juntturaan kuin orava. en osaa mitään.
mutta ei se haitaa. hiljaa hyvä olo… :slight_smile: kiimailuttaaki taas vaihteeks, et pitäisköhän sitä vaan mennä herutteleen seksiä…
mutku en jaksais nousta tästä nojatuolista sitten millään…

mua on haastateltu pikkukakkosessa

Mulla käy sua kateeksi. Mun serkkuakin on, se oli joksus vuonna pottu ihan siinä uudenvuoden lähetyksessä. Tampereella kun asuu, niin ollu pikkukakkosessa ainakin kymmenen kertaa. Minäkin tahdon! :smiling_imp:

Tosiaan joo kalja + sprite on ihan yleinen drinkki jopa tääl meil suomessa, taino ei ehkä niin yleinen tääl… Jossain paikas sen nimi oli hiekkapaperi tj…

Kunnon kaljan raiskaamista…:wink:

onkos tämä meiän hämeenlinnan hope street kuuluisakin maailmalla?
:laughing:

Kalja ja sprite on meillä briteissä lager shandy. Tai lemonadeahan siihen laitetaan, mutta sama asia se käytännössä on. Se on ihan yleistä täällä juoda sitä. Vanhemmat ihmiset etenkin pitää. Tai jos on noin 80% kaljaa ja loput spritea niin sitten se on lager top. Ei se kyllä mun mielestä hyvää ole.

Teillähän on täällä oikeen mukava kerho…
Musta on tullu katkera kusipää. :confused:
Missä Devilla on? Mä muistan kun mä olin sen suojelusenkeli ja kaikkee.
ps. oon mä edelleenkin :slight_smile:

“suurimmat on dr. pepper, kananugetit, porkkanaletut…”

Mä en suostu laittamaan kananuggettia suuhun mistään hinnasta. Kuulin joskus aikoinaan joltain kaverilta, joka oli töissä eräässä suomalaisessa elintarviketehtaassa eineslinjalla, että noi nuggetit valmistetaan kaikesta siitä epämääräisestä rojusta, mikä ei muuhun kelpaa. En uskonut.

Kuukausi sitten katselin sitä dokumenttia “Big Size Me”, jossa todettiin sama asia. Ainakin McDonaldsin nuggetteja nautiskellessa tulee syötyä nahkaa, suolia, silmiä jne. Nam nam :open_mouth:

Eli mun herkkulistalta putosi pois kananuggetit.

Mä en kans tykkää noista mäkeistä sun muista. Tuli noista silmistä mieleen silmä munan pullistuma, se vaan pullistuu silleen pois paikoiltaan niinku piirretyissä :open_mouth:

Mut missä on Devilla?

Mun ruokahalu on tällä hetkellä olematon.
Kaikki jotenkin yököttää… Mutta jotain on syötävä,
jos haluaa hengissä pysyä.

Pystyisinköhän olemaan korjaamatta tuon elokuvan nimen… :confused:

Joo, pystyn. :wink: