Off-topic: off-topic

ajattelitko et lähtis viikko paremmin alkuun :smiley:

minä haluan päihtyä!
minä haluan elää enemmän!
minä haluan!!!
:open_mouth:

ihan kohtuullisesti tämä nyt lähti, päihteittäkin. illat on jees,
kun on hämärää. ei tarvi enää kattella likasia ikkunoita… :wink:

sillon, kun mulla vielä oli ksanorit säännöllisessä käytössä,
likaset ikkunat tai tekemättömät työt tai silmärypyt tai
rahattomuus tai sydänsurut tai maailman rumuus tai
yhtään mikään muukaan ei sen kummemmasti häirinny… :frowning:

nyt täytyy jaksaa tehdä asioita ilman lääkkeitä, mikä ei ole
kovinkaan helppoa. mutta kukas se on muka luvannut,
että pitäis olla helppoa??? :unamused:

mun piti tänä aamuna ottaa aamufiksit ku ehdin nukkuun vaan muutaman tunnin taas viimeyönä (ja sitä edellisenä…)
MUTTA ENPÄS OTTANU!!
mulla on ollu sunnuntaista (mikä saavutus…) asti jemmassa 1,5 pöhköö (parempaa ku keskiverto täältä saatava…) ja 2 sinistä mersua. ja jemmassa on siis edelleen… :slight_smile:

eilen illalla ku pääsin kotiin mietin et aamulla on kyl pakko ottaa vedot et herää kunnolla ja pääsee töihin, ja piti viä fiksata ne valmiiks jääkaappiin ettei tarvi sit aamupöhnässä sohlata viä senki kans. mut sit olin niin väsyny ku tulin kotiin, etten jaksanu fiksata valmiiks ja aamulla tuli niin kiire etten olis kerinnykkä enää säläämään. sit meinasin ottaa ne ja sälät mukaan töihin ja käydä täällä vasta ‘aamukahvilla’ vessassa tms.
kunnes ymmärsin että niin ei kuulu tehdä, ja että on se nyt jumalauta kumma jos ei ilman piriä yhtä päivää pystyssä pysy ku huonosti nukuttuja öitä on takana vasta kaksi ja sitä ennen valvottuja öitä on takana myöskin vaan kaksi. pakkohan siihen on pystyä saatana.

ei saa alkaa (TAAS) oikeuttaa itelleen tota vetämistä jollain ihan ihme jutuilla, tyyliin just et ‘kyl nyt aamulla voi fiksit ottaa, ku muuten ei jaksais mennä töihin / olla töissä… et tässä tilanteessa on vaan PAREMPI ku ottaa vedot, ku se et jättäis ottamatta’. vois sit ehkä vähän miettiä sitä, että olis voinu mennä aikasemmin nukkuun (blaa blaa blaa mitä sit jos ei pystykkä nukkuun ku on valosaa ja kaikkee ja muutenki huonosti nukuttuja öitä takana mitkä stressaa ja blaa blaa blaa -SYÖ VITTU LÄÄKKEES NIIN VARMASTI TIPAHDAT VITUN ÄMMÄ!!! )

tää on vaan taas niin vitun ärsyttävää, ku kaikki menee sykleissä. eka just on taas hetken pitempään ilman (eli sen perus viikon lisäksi vielä muutaman päivän) mutta sit heti sen jälkeen meneeki sit taas ihan viikollaki silleen kiitettävästi, koska ‘kyllä nyt taas saa ku oli äsken ilman…’ ei tossa oo mitään järkee.
missä vaiheessa se itselleen todistelu ja päin vittua oikeuttaminen taas alko…? (siinä vaiheessa ku alko taas oleen amfetamiinia elimistössä niin paljon, että se toimiiki ilman että vetää kemmitolkulla/päivätolkulla —> se alkaa taas olla ‘kivaa’ ja sitä olotilaa mitä elämältä haen…

nykyään sen pidemmän tauon jälkeen kun on ollu just niitä päiviä, ku tuntuu ettei mitkään määrät piriä enää kolise, vaikka sillon ku vedettiin päivittäin riitti nollakaks-nollakolme-vedot aina kuitenki väh. 4 tuntia… ja nykyään oonki yleensä vetäny sen koko gramman jo siihen pariin tuntiin maks. paitsi taas viimeviikonlopusta ku riitti pienet ja pitempään (sitä edellisen kerran olin kuitenki vetänyt ke-to vaikka normaalisti en sit taas viikolla piriin koske!) ja sit taas teki mieli sunnuntaina jatkaa… ja maanantaina ainaki alottaa… ja tänään ainaki alottaa… ja huomenna pitäis lähtee ajaan seinäjoelle… tarkottaako se sitten sitä, että jos festarivauhtia on että sitäki pitää sitten ruveta kiskoon jo huomenna vaikka festarit ei oo viä varsinaisesti edes viä alkanu…?

en tiedä.

sori, mun vitsi oli helvetin huono :frowning:

vitsi…?

no ne maanantaiaamuamfetamiinit.

päivän itsestäänselvyys: kun on helvetin koukussa,
saa tehtyä asioita, kun saa sen bentsonsa tai huumeensa
tai viinansa. mun piti ennen hakea lääkkeet päivittäin
hoitopaikasta. ikinä en jaksanut pesytyä, syödä, keittää
edes kahvia ilman niitä. hakemisessa ei ollut mitään
ongelmaa, silti.

lääkkeissä on se erikoisuus, että niitä saa lääkäriltä,
kun sanoo, etten pysty tekemään mitään ilman.
ahdistukseen niitä pitäis määrätä eikä toimintakykyä
parantamaan.

mut aivan turha se on lääkäreitä syyttää, itte minä
olen pillerini syönyt…

joo.

aivan tasan sama juttu tapahtu tänään aamulla ku eilen (illalla vitun myöhään nukkuun, piti fiksaa valmiiks mutten jaksanu, aamulla ku heräsin sit taas liian kiire ja piti ottaa sälät mukaan ja ottaa vedot töissä, kunnes tulin siihen lopputulokseen, että ei vitussa…)

nyt juon kahvia. taas. paljon. vaikka mun tulee siitä paha olo.
oon nyt koko viikon käyny töissä niin, että oon nukkunu yöllä n. 3-4 tuntia ja ollu ihan töötissä töissä ku oon vaan niin väsyny ja juonu kahvia et pysyis paremmin hereillä. uni on amfetamiinin korvike sanon minä.

ja ihan tylsää, ku pussailukaranteeniki olis ollu ohi maanantaista saakka, enkä oo silti viä pussaillu kenenkään kans… noh, en oo kyllä oikeestaan ketään kavereita nähnytkään (tai yleensäkään muita ihmisiä ku työkavereita) tällä viikolla, ku on ollu vaan töitä ja töitä. ja eilen meidän yritys sponssas mulle ruokaa ja kaljaa + siideriä provinssiin!!! vähäks kivaa. :slight_smile:
tänään pitäis lähtee, mutta taitaa huomiselle jäädä. ku väsyttää niin vitusti. enkä halua kiskoo mitään vitun piriä, varsinki ku sit jos nyt alottais niin sitä pitäis jatkaa maanantaihin saakka.

pillu.

mutta provinssissa voin myös ajella sinisellä mersulla!!!

“i’m too sexy fo my mother-fucking self!!!”

mulle sopivin päihde olis luultavasti se aine, jota käytetään nukutuksessa.

saiskohan sitä jostain…

mitenkähän olis et käyttäs pelkää ilokaasua kohtuudella :question:

Ai se:unamused:

Sano hyvä ihminen suoraan; niitä aineita on melkoinen määrä ja tuosta on hieman vaikea päätellä.

Ei kai siinä mitään.

Minen tiijä kemiasta mittää.

Sen tiedän, että kun kerran olin leikkauksessa
ja sain sitä nukutusainetta, tuli niin taivaallinen
olo, kun ehdin tajuta, että se on menoa nyt…

Tosin se kesti vain joitain sekunteja…

Enkä mää nyt nii tosissaa ollu…

ei meinaa kestää tätä hellettä :frowning: tuntuis et aurinko vie ryyneistä tehon :question:

Piri on kyllä ihan saatanasta :frowning: Pari yötä valvonut taas sen takia että on tiennyt saavansa ittensä aamulla ylös ja duuniin sen avulla… Niin se koukku vaan syntyisi jos antaisi mennä, nyt taukoa kyllä taas hetki.

Tää on kyl oikeesti ehkä paras ikinä. Offtopicin offtopicia joka kuitenki joka tapaukses on on-topic koska topic on offtopic.

Terve.

Kääk!!! :open_mouth:

Entäs tämä:

Minä valehtelen nyt.

Jos valehtelen, sanon jotain epätotta. Sanon valehtelevani, mutta se ei ole totta. Siis en valehtele. Eli: jos valehtelen, en valehtele

Jos en valehtele, sanomani on totta. Sanon valehtelevani ja se on totta.
Siis valehtelen. Eli: jos en valehtele, valehtelen.

Valehtelematta voin sanoa, että minusta saivartelu on kivaa.

:mrgreen: :mrgreen:

Sama vika. Minusta kyllä tuntuu ettei toimi doubbikaan, vaikka kaverit nauravat, että olen mukamas ihan pihalla ja silti käyn vedoilla koko ajan. Eivät ne pirulaiset ymmärrä, että kyllä minä tiedän koska toimii ja koska ei. Kaiketi. On tämä outoa gerpele! :open_mouth: Johtuu kyllä varmaan helteestä. Sitä minäkin olen veikannut. :wink:

Kyllä, niin minustakin. :mrgreen:

Tässäkin topicissa muuten puhutaan päihteistä, vaikka tämän pti olla off-topic. Minä arvasin tämän, mutta ei se mitään. Delirium1 vielä mietti, että millä tästä saisi on-topicin. :unamused:

oon tullu siihen tulokseen et aurinko imee päihteet :exclamation:
nyt ilta on ollut ihan jees :smiley:
vois käydä lenkillä koiran kans :smiley: :smiley: :smiley:

edit: josko ei sittenkään puhuis tässä toisista ihmisistä mittää, voip jäähä kiinni, ku lukevat