Emmääkä kauheesti muista viimesestä puolesta vuodesta. Ehkä se oli turhaa aikaa.
Tupeakoita on enemmän kuin tulitikkuja. joo
Emmääkä kauheesti muista viimesestä puolesta vuodesta. Ehkä se oli turhaa aikaa.
Tupeakoita on enemmän kuin tulitikkuja. joo
ihanimpia yöitä ja aamuja elämässäni
Et oo robotarta vie löytäny?
Ilm. os.
Robosilmä intel
PCI-väylä 5
Emolevy
Hewlett Packard
Ei muuten kannata mennä pitsikalsarit päällä solkkuun tai saa “kivat” rusketusrajat…
ei kantsi…kantsii mennä alasti ei jää rusketusrajoja.
tai stringit päällä mä men yleensä…hyi vittu niille alustoille ilman mitään.varmaan tosi hygieenistä…
No mut se laitehan pitää aina desinfioida ennen ja jälkeen käytön, joten ei se kai kovin paskanen voi olla? Tai ainakin täälä meijän Wellnessissä pitää…
Mul on muuten ihan hirveesti käyttämättömiä minuutteja Wellnessin valoihin ja en saa aikaseks käytyä käyttään niitä. Kiva sit ku muutetaan kauas täältä ni mul jää pian käyttämättä joku 150€ edestä sitä “solarium” aikaa. Pitäis ehkä skarpata ja alkaa käymään siel ottaan viimeset rusketukset, ku en mä muuten enää jaksais koko juttua… Ennen olin lähes koukussa rusketukseen ja nyt en oo käyny kahteen vuoteen.
Buffy Vampyyrintappaja on ehkä kovin sarja mitä on. Aissaatana. Kattoskohan kolmannen kerran kaikki tuotantokaudet.
Meillä on taianomainen yhteys. Great minds think alike. Eiku.
Annat ne sit mulle läksiäislahjaks!
Mä oon aina ennen käynyt kyllä alasti joo, mut sit kerran kysyin kaverilta, et miks se käy pöksyt jalassa niin se vastas et “enhän mä nyt pilluani mee sinne polttamaan”. Nyt sit ajattelin jättää kalsarit jalkaan. Mut on se solkku kyl turhamaisuuden turhamaisuutta ja ihan sairaan kallista, mutta sain käskyn palkita itseäni niin menin sitten sadetta karkuun sinne kapseliin.
Pitäisköhän mennä nukkuu natikan alle ensyöx. jios aamul ois NEEKERI
Ne kortit on henkilökohtasia… Enkä mä edes antais sulle noin järjettömän kallista korttia. Se jäsenyyski tais olla 100-150€ ja siihen valoajat päälle, ni aika kallis toi mun kortti on… Ja ai että ne Wellnessin valot on ihania, ku ne on monta kertaa tehokkaampia, ku solarium ja aikaakaa siin laittees ei tarvita ku ihan pari kolme minsaa. Voi kun pääsis jollain kulkeen keskustaan muutaman kerran viikos, et sais ne käytettyä.
kiitos tämän päivän höpinöistä, mussukat. täti menee nukkumaan nyt, kyllä se huominenkin on ohi reilun vuorokauden päästä onneksi.
Huhhuh noita solariumjuttuja, noil hinnoil pääsee iha oikeen auringonki paahdettavaks johki mis o komeita rantarosvoja jotka nappaa teidät kainaloo ja voitte siemailla meren ääres pussikaljaa ja illalla sit bileisii rouskii jotai perunan kilohinnal myytävää koksua ja essoja :E
Höh. Muussa tapauksessa olisin voinut tulla hakemaan sut. :mrgreen:
hahha
Voihan helevata,jätin sit menemättä Perus kalkkis oon vieläki
Ei saatana. Ei saatana. Törkee darra, oikeesti infernal fiilis. Ei oo sauhua jeesaamaa. Ei saatana. Kädet tärrää niin että vaikee kirjottaa tätä. Mehujäitä on onneks pakastimessa monia erilaisia, mut silti: Ei saatana.
Unohdin eilen illalla ottaa sirdaludit ja ihmettelin, kun ei uni tule. Valvoin sitten sängyssä pyöriskellen johonkin kolmeen asti. Nyt löysin ne valmiiksi laitetut pillerit vaatehuoneesta. Unohdin vaan vetää kurkusta alas. Tyhmä mikä tyhmä.
Mä meen ny nukkuu.