Off-topic: off-topic

Löytyhän tää offtopicci oon tulos sokeeks :open_mouth: Sitä vaa et jännää miten maailman näkee erillailla selvinpäin,esim ihmiset,niiden todelliset luonteet jne. Kaikki ei ookkaa enää niin vitun ihanaa ja kaunista ja tietyt tyypit alkaa nähä täysinä kusipäinä kenen kaa on hengaillu pidemmän aikaa. Ittenikin tunnen ihan ku ois kokonaa eri persoona, joku vitun mielenvikanen raivohullu. Kaikki vituttaa,kädet tärisee,pumppu hakkaa, tuntuu et näin tulee olee aina,ellen vedä kuosei. Mut vitut. Jos mut on luotu hulluks kilipääks ni ollaan sit raivohullu. Vittuun kaikki mikä pehmentää päätä. Katotaa kauan pää kestää.

tuo on totta että näkee jotku kusipäinä kenen kanssa on hengannu pidemmän aikaa ja se vituttaa. tai sit ne oikeasti on mut on ollu vaa nii sokea ku on ollu kuoseissa. mut onnea yritykseen.

Eniten ehkä vituttaa se ku ei tiiä et oonko tulos vainoharhaseks vai onks tää nykynen maailma miten sen nyt selvinpäin nään ni totta. Kokonaa en varmaa lopeta douppailuu,tarkotus on vaa nyt olla mahollisimman pitkää selvinpäin,niin et pääsen riippuvuuksist eroo ja ehkä kiinni tähän oikeesee elämää. Tottakai sit joskus pitää nollailla aivoja mut EI ENÄÄ AAMUST ILTAA! Son mun tavote nro1.

sua ahdistaa ja tuntuu mielipuoliselta, koska aivokemiasi on epätasapainossa ja keskushermosto hätäilee, kun se ei saakaan enää sitä lamaavia/kiihdyttäviä aineita. se on vaan kemiaa, se menee ohi, ennemmin tai myöhemmin. tsemppiä!

^Tosissaan ahistaa ku aivot käy yliylikierroksilla aamusta aamuun,eli 247. Vaikkakin mun riippuvuudet on “vaan” lähinnä kannabis ja rauhottavat,mut selvii päivii en o viettäny piitkää aikaa,ni tuntuu tosi vittumaiselta nyt ku kolmas tällai kitkupäivä menos… tuntuu siltä et täytys opetella olee selvinpäin. juu eiköhän tää täst,tuntuu et tää selvinpäisyys on yhtä helvettii vaa,mikä ei lopu koskaa.

Jos jätät ne ilta rauhottavatkin ni lupaan et kuukaudes oot normaali ja alta kahen kuun alat nauttiin selvinpäin olosta. Kahen ekan viikon jälkeen jo helpottaa ihan vitusti, ku sillon loppuu kaikki reflat, joten ei se pitkä aika oo, mikä menee siihen, et helpottaa rajusti. Kaks viikkoo tuntuu sillä hetkellä pitkältä, mut ku sen on käyny läpi ni ihmettelee vaan, et näikö äkkiä se kaikki menikin ohi.

pilven kohalla menee se kuukaus varmaa et pää ei oo enää nii jumissa. mut muuten se riippuvuus ei oo ni paha. mut rauhottavista en osaa sanoa.

Juu täytynee vaa yrittää pitää nyt tää linja ettei ala lipsuu. Vaikeeta on. Elämä on. Tänään ollu ilman mitään,jos nyt ei tota kympin propraalia lasketa :smiley: No ei sitä lasketa ku otti sydämmestä.

Jep Tipi pitää nyt ensin harjotella oleen ainaki iltaan asti selvä, jos on sietämätön olo ja tuntuu et pää oikeesti hajoo ni nappaa sit jotain,jos on pakko. Sit pikku hiljaa jättäs neki pois. Onneks on tota melatoniinii 3mg tabletteja, ja nehän nyt ei periaattees pitäs koukuttaa vaiks niit käyttäski unettomuutee.
Rauhottavat toki eri juttu.

Eiköhän tämä tästä…

Kyl sä siihen pystyt, palikka!

Mun oloa paransi jo ihan päiväunet, en tiiä kuin kauan nukuin mut autto. Ja nyt mul on huono omatunto vähän kun en mee töihin huomenna, vaikka tiiän ettei ne mua siellä tarvitse. Täytyy nyt vaan chillaa ja olla yksin, siitä toi yhtäkkinen ahdistus osittain tulikin päälle kun en oo saanu omaa aikaa moneen viikkoon. Nyt saan, ja huomen aion siivota jopa!

Oon pettynyt vaan siihen etten olekaan kunnossa. Kyllä tuo masennus väijyy selän takana koko ajan, nykyään osaan onneks huomata merkit jos alkaa liikaa ahdistaan, että osaan pitää breikin. Täytyy kattoo jos lääkeannostukseen tms tekis jotain muutoksia, haluisin ainakin yrittää jotain masislääkettä joka ei vie seksihaluja.

^Jeepulis kyl tää tästä.Toivotaan. Ja kiitti vinkist täytyy yrittää tot päiväuni juttuu, ainut on vaa sit se ettei vahingos nuku liian pitkää ja sit valvo seuraavaa yötä,mut onhan herätyskellotki keksitty :wink:
Äläkä sä siel stressaile kylne siel töis pärjää ilman sua, sullahan on sitäpaitsi hyvä syy olla pois… Pääasia et saat ittes kuntoon… Ja noi masikset on kyl perseest, kantsii jutella lääkärin kaa mahollisest lääkityksest et mikä vois olla sellai ettei seksihalut katoa täysin siinä lääkityksen aikana.

Juu mut ei kannata kauaa jatkaa ilta rauhottavia, koska se on vaan pitkitettyä ittesä kidutusta. Siitä, ku viimesen napin ottaa, menee se maks. kaks viikkoo, ku pää ei enää hajoilekaan. Ja kyl melatoniini on ihan luonnollinen unihormooni, et sitä voi ihan huoletta käyttää, ku sitä se oma kehoki aina iltasin alkaa tuottaan. Mutta pärjäilehän. Kyl se pelkkä viihteily on niin paljon kivempaa, ku riippuvuus!

Ja nyt mä alotan illan rentoutuksen muutamalla stellalla… :mrgreen:

^^Juhuuu,pärjäilen pääni kans :slight_smile: Aijjai mullaki ois tuol sadan paketti noita kympin stelloja, mutt yritän nyt olla si niitäki ottamatta, ku eilenki riitti melatoniini tuomaan unen. Hyvää rentoiluu sulle :wink:

:sunglasses:

Teemalta kuuntelen/kattelen tota zeppeliiniä.

Joo, se oli todellakin mainitsemisen arvoinen asia.Ja sekin että mun tekee mieli ommella mekko, mutta en osaa enää peruskaavan piirtämistä ulkoa enkälöydä ohjeita, enkä jaksa luovia.

Ei kyllä se vaan on niin että Plantti oli ihana joskus. Balls. Nami, tädille vähäsen… Mul on matalapaineen aikaan melkein tollanen tukka ku Plantilla, se ei ole ihana mun päässä.

^Pidähän hauzkaa…! :smiley:

Oo, lucky you! Pidä hauskaa ja toivotaan hyviä säitä sinulle.

GHB/GBL, lähtee masennus ja tulee panetus :wink: Harmi ku ei täs paskamaas sitä(kään) saa laillisesti vetää.

oiski hieman lakkaa… :unamused:

^Malta ny mieles heinäkuun paikkeel tai jälkee meet suoalueelle ni pitäs lakkaa irrota… ämpäri tai vastaava mukaa ettei käsis tartte kantaa :smiley: