Off-topic: off-topic

^Miks ei pysty mökkeileen. Mä oisin kyl menny heti jos ois vaan päässy,tilanteet nyt vaa oli sellaset et ei mahiksii päästä n500km päähän…

No vähä sama homma…mut ei täs mtn, ei mitään hirveet intoiluu oo eniveis ja mulla täl hetkel pikkasen alkupiinahammassärky jota koitaan parhaani mukaan meditoida pois…Eilen ku irtoslohkes yks takahampaanreikale, prkl. Safkanousutki siis tod vähissä…

^Sittehän sun on syytä nauttia vahvoja kipulääkkeitä,hampaan,ja jussin kunniaks…? :slight_smile:
Sehän ois ku kaks kärrpästä yhellä iskulla,euforia,ja kivut poies.

Juu meditoinnit sikseen, paremmat tahot hoitakoot mun hampin :smiley:

Tuntuu et omalla faijallaki menee näköjänä lujempaa ku näil nurkilla sain äsken viestii: Isä Aurinkoinen oli hirmuhallitsija Stalin!! WTF???

Ja kyseistä miestä en oo kyllä nähny vuosiin, ties mitä se hautoo oikeen siellä kopassaaan… :unamused: :unamused:

Oletteko koskeneet kysymysmerkkiä? Sillon kun se tulee seinästä läpi.

Tunnustuksien ilta: En oo ikinä nähny geometrisiä hallusinaatioita.

Tunnustuksien iltapäivä jatkuu. Mä oon suurimman osan ajasta aika vitun negatiivinen.

Hohhoijjakkata. :smiley:

Vittu! :imp:

äää en oikee tiiä mikä,mitä tätätääää. No anti olla.

sattuu mahaan " Naaa nananaaa! "

Mä olin joskus 10 vuotta sitten chatissa nimellä ritaritar. :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:
Mutta siihen liittyi yks juttu, mutta en kerro mikä…Muutenkin jo tarpeeksi noloa.

nyt vois sanoa, että on aika saatanan paha olo. kolme päivää viinantinttausta takana ja flunssa kehissä. voi että kun odotankin ensi yötä! :E
huomen pitäis myös alottaa uudessa työpaikassa, taitaa jäädä menemättä…

No et varmasti jätä!!! Kyllä sä pystyt!

en mä lähde duuniin kuumeessa, joten ilmoten etten pääse tulemaan jos sitä kuumetta viel aamulla on
. enhän mä nyt sitä työtä oo feidaamassa, huomisen vaan… :wink:

Mä oon aina ollu kuumeessa töissä… :confused:

Yhden kerran elämässäni ottanu saikkua ja siks vaan et halusin jatkaa ryypiskelyä…
Yrittäjä perheen lapsella on korkea moraali. :sunglasses:

en kyl hiffaa, että miksi ihmeessä menis sairaana töihin. yrittäjillä tietty ymmärrettävämpää…

OFFtopic. off öff, nöf, nöf nöf… nötkött, mötkötipötköt.

Vittu saatana! :imp:

Taas luuppaa tää laiffi. kirjaudun sisään. Kirjoitan. Kirjaudun ulos. katson ikkunasta ulos ja seinän kautta maalitonkkaan. Sit taas kirjaudun sisään. Voi elämä. Lähen menee, sataa tai ei paista.

Mä en muista aikaa taaksepäin kunnolla.

Eli en muista näinkö kaverini edellispäivänä vai yli viikko sitten. Tai menikö se ja se naimisiin viime kesänä vai edelliskesänä. Ei tämä sinänsä häiritse mutta kun muut tuntuvat muistavan. Pelottaa oonko doupannut noin paljon että kaikki on tavallaan usvaista vai mikä on…

No, kaiken roippeen oon lopettanu (tai ainakin oon ollu tauolla pitkään ja tulen olemaan) paitsi keskikaljan ja kannabiksen. Ehkä tää tästä. En mä mitään kadu, fiilikset on ollu taivaissa ja ne on ollu manalan pohjamutien syövereissä, välillä tasaista. Elämäksi tätä kai kutsutaan?