Noi on vaikeita juttuja… Ainut helppo tapa jättää kaverit on muuttaa pois ja hankkia uudet jotka ei käytä, mut se taas vaatii aika paljon sosiaalisuutta, et löytää uusia kavereita. Mul oli sillain helppo, et mä oon ihan yksikseni ollu lääkekoukussa ja siihen ei liittyny käyttäviä kavereita ni ei tarvinu luopua mistään.
^ Mä tavallaan tein just ton. Mutta kyllä tällä uudellakin kaverilla on historiansa, me vaan yhdessä kehitetään muutakin tekemistä. Ja ollaan samas työpaikas kuitenki ni kummatkin tietää ettei darras voi mennä töihin jne.
^Siinäpä oli paljon faktaa. No eipä ne varsinaisesti pelota mut tuskin se kusi sielt tulee jos joku siin vieres kyttää. Kiva siin ois si ihmetellä tunti et,vidu ku ei kuseta,ahistaa pelkkä ajatuskii
Meillä A:lla saa laittaa vessan oven kiinni ja se päivystyksen työntekijä on siinä oven takana. Mitään reppua tai laukkua ei luonnollisesti saa ottaa vessaan mukaan. Tk:ssa seulat oliki sit lievästi pahempi juttu. Sielä hoitaja tuli vessaan mukaan ja käski vetää housut nilkkoihin ja vielä paidankin ylös, et se näkee mistä se pissa tulee. Onneks olin sillon tujusti xanoreitten vaikutuksen alasena, että en tajunnu edes jännittää. Mut enää en kyl tk:n seuloihin suostuis! Liian selvä sellaseen touhuun.
Onko muute noista a-klinikoista (avohoidos) ollu mitää hyötyä kellekää ? Mulla ainaki kahden eri kaupungin a-klinikat ollu täysin turhia sinänsä, oon vaa menny millon missäki kunnos (aiemmi poikkeuksetta krapulas, nykyää yleensä selvänä mut aina ei voi välttää kuoseis olemista) ja istunu siel sen 15-60 min juttelemas kaikelaista yleistä paskaa ja välil tehny jotai testejä jois o todettu kaikki se mitä tiesin jo sinne mennessäni. Nykyää en tosin a-klinikal enää käy, lopetin tos jokune kuukausi ku ei sitä enää vaadita respan saamiseks, sen takia siel kävin ko psykiatri ei suostunu uusii rivoja josen ois käyny. Aiemmi nuorempana kävin toisen kaupungin a-klinikal vapaaehtosesti mut ei siitäkää tosiaa mitää hyötyny.
dfhgkdtgl
Mikä se kauniit naiset topicci oli mihin kaikki oli laittanut kuvia kauniista naikkosista?
tai siis mikä sen nimi on ku en löytänyt haulla
Kytktettynä verkkoon, rrahallasaat kaiken sen…
Oma kuva rikkinäisistä peileistä, tavotteet teeveestä!
Palikka… Pelastus… Säääärrriiiii… Taisin kolauttaa sen wc-pöndee… KOVAAAA!!!
Nii et jauhelihapihvit jäähty ja purasin haarukkaakaakaakaakaakaakaakaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ei toi haku aina pelaa. Oon niin sekasin että etsin sen sulle.
Olipa se vaan hieman noloa/hassua/hauskaakin, kun eilen jonkun tyypin kanssa vietiin sohvat kaatopaikalle. Ensinnäkin toiseen sohvaan olin kirjottanut puukolla isolla VITTU. Ja toisen sohvan alta paljastu karstanen älypullo ja bongin pesä. Toisen alla oli mäyräkoiran kuoret ja pihalla jostain sohvan uumenista lennähti steriililappu.
Huhhuh, piti tänne asti lykätä postailua kun tää uus näytti ja näyttää edelleen niin hankalalta. MISSÄ SE SILMIENPULLISTELUHYMIÖ???! O____O
Se on tää:
Nää uudet hymiöt on ihan pyllystä. Varsinkin tää:
onkohan toi kukko liian ilkeen näkönen??