Off-topic: off-topic

no hyvä

kylläkyllä ja kovasti odotan että pääsen helvettiin täältä. Mikäköhän olis hyvä kaupunki? helsinkiin ei ainakaan

mis asuit ennen turkua?

jaajaa. no en kyl oo ainakaan muutamaan vuoteen muuttamassa yhtään mihinkään.

koska semmonen miitti sit on?

rrustasin niin psykedeelisen hienon lohikäärmeen pään toho kelankirjekuoree et siit ois kiva teetättää tatska :slight_smile:

:cry: Täähä on just paras. :smiley:

Mä haluaisin itkeä kunnolla enkä vaan väännellä naamaani kummallisesti…

Anna tulla vaan :smiley: :angry: :stuck_out_tongue:

Kysyttiin tos kaupan kulmil josko joku spuke hakis poken röökii siit,ku meil ei ollu ikää.
no ei siin mitää venattii joku 8 tuntii siin kulmil ja sit sielt tuli selvästi humaltunnu miäs ja päätettiin siltä kysyy josko hää hakis meille ällämmän sinisen maxi askin.

äijähän suostu. sit se tuli sielt ulos ja se toi meille kummallekki yhet pullot jotai halpaa kaljaa ja sano et röökii ei ollu myynnis täs kaupas. me oltIIN silleeN et,Tottakai SIEl kaupas myydään röökii.

sit lähettii menee siit ku äijä vaa jankkas et ei myydä ja juotiin siin kulmal ne bisset.
käveltiin jonku matkaa ja kaveri sano et nyt alkaa askel heittää. no mä olin siin silleen et: TODELLAKIN.
vedin känniääliö öyskät ja oksensi,thyi.

LUKEKAA KALJAN VAAROISTA INTERWEPISTÄ !

Varokaa, serotoni tekee niitä reikiä päähän.

niin tekee…ja aivoihin! ihan ku niit ei ois jo tarrpeex. :smiling_imp:

( Btw; Sori tätä mun jatkuvaa kuvan vaihtamista, mut nyt piti saada jussikuosikuva päälle kuitenki. Varmaa tosi fiksulta vaikutan näillä main, hehhe…)

Oikea kesän kaunotar, viaton ja selkomielinen!

On kyl upee! Way to go V! :sunglasses:

huoh,pitäsköhän ottaa ryyppy murrheesee…Joo :slight_smile:

Tipi, viittitkö antaa sen linkin niihin hymiöihin? Yritin ettiä mut en löytänyt. Kiits.

Siis tämäkö?

Just toi! Kiitti!

Jos sen marttakerho kaverit on saanu kuulla, et se täälä väitti ettei muka kuuluis marttoihi ja sit ne on suuttunu sille. :laughing: Ja siks Palikka purkaa pahaa oloonsa täälä…

Se voi olla! Vaikee tietää, ku ei se sitä meille kehtaa kertoo…

Oon yrittäny olla ilman hUUmehia muutaman päivä,unilääkkeit ei lasketa :wink: herrmot meinaa välil mennä…tosin eilen oli hyvä päivä,ja selvinpäin :sunglasses: kylne tädit riemastu joo ku kuuli et oon menny ns “vieraisii” eli vaihtanu foorumia plinkkiin. :smiley: