Off-topic: off-topic

Lisää offtopiccii: jos menee ns.vapaaehtosesti a-klinikalle oman hyvinvointisa vuoks ni ottaako ne ekal kerral seuloi…? En siis vielä aikaa oo varannu vaan aattelin käydä het aamust kattoo oisko niil tarjota vaikka kahvii ja pullaa siel. Ja jos ne ottaa ekal kerral testei ni onks niil vaitiolovelvollisuus esim. ettei ne voi mun sosiaalityöntekijän kaa olla yhteydes ja kertoo mun tilanteesta,tai työkkärii tai mihkää,vittu must tuntuu et puhuu missä virastos mitä vaa ni kaikki on yhteyksis jotenki toisiisa ja sana vaa levii virastojen välillä et narkkari,narkkari,vetää sitä ja tätä,koht ei voi luottaa enää keneekää,mutta voiko siis a-klinikal kertoo suoraa miten asiat on vai lukeeko huomenna lehdessä mitä vedän?

Mun tiedoista ei oo koskaan menny mitään mihinkään ilman mun lupaa A-klineltä. Ekat seulatkin otettiin vasta noin neljän vuoden asiakkuuden jälkeen, kun joku sossu oli saanu päähänsä, että saatan sittenkin vetää muutakin, ku riippuvuuteni kohteita eli xanoria ja panacodeja. Ja mun sossut siis tiesi mun käytöstä siks, et ite kerroin ja ku ne myös kustansi koko mun käytön ni eihän sitä voinu niiltä salata. Eli mun vastaus on, et ei ota seuloja ekalla kerralla, ellei siihen ole helvetin painavia syitä ja tiedot ei todellakaan päädy mihinkään. Edes tk ei näitä tietoja saa. Ainakaan Hämeenlinnassa… Emme siis saa lukee lehdestä otsikoita: Palikka on narkkari! :laughing:

Kiva tietää ettei ne heti vasikoi ja oo laittamas mua suljetulle,hoitoon! pitää vähä yrittää ryhdistäytyy ettei must tuu sitä narkkarii. Nyt oon vaa viaton viihdekäyttäjä mut ei saa lähtee mopo käsistä. Kesä ja kärrpäset :smiling_imp:

Kuten oon maininnu ni oon joo mode yhel toisel foorumil, mut se ei liity mitenkään hUUUUmeisiin. Eli sinänsä en tunnusta kirjottavani enää muualla. :mrgreen:

JE!!! :slight_smile:

Multon tasan kerran elämäni aikana otettu seulat siviilissä ja sekää ei liittyny a-klinikkaa mitenkää, a-klinikan avo"hoidos" oon ollu 17 vuotiaasta asti.

Noo mäpä loggaudun ulos niin kyllä ne taas tulee. (olenko vähän vainoharhainen sittenkin)

morjens vaan kaikille en oo vähän aikaan kirjotellu ku on ollu kiireitä mutta vois taas liittyä joukkoon. :slight_smile:

Juu tuu vaa. Mun pitää syödä. Kauhee kiire kans. :laughing:

Voi :laughing: ! Kyl pisti lollottaan.

Kaveri sit kuoli. :open_mouth: Mitä tarkoittaa demple?

jebjeb. nyt voisikin taas pitää pari vapaaapäivä,
eli olla ihan selvä oma hörhö itsensä.
oon vude iloinen tosta koulujutusta,
mutta on niin letkujalkaolo, silmät pyörii päässä.
heräilin yöllä millo mistäki, pihaltakin tupakka kädessä.
sellasia hetken tipahduksia… plinkkaamisesta ei tull mitää
kun kaikki näky kolmenaa.
jep, zZzZzzzZz :unamused:

Hyvät ilmeet sillä oli ja hauska ku rukoili apua taivaalta! Harmi ku ei aikaa ollu enemmän jäljel, ois ollu kiva nähdä kuin se pärjää siel maalis…

Vitun ahistava mesta toi lahden a-klinikka ruhtinaalliset 6penkkiä odotushuoneessa ja meinas iskee jo paniikki siel ja lähtee menee. varmaan ihan osaavat lääkärit siel ei siin mitää ku sais vaa sen ajan sille lääkärille. nyt pääsin sairraanhoitajalle joka vaa keräs mun tiedot,mielenkiintosta. yrittivät et oisin seulat antanu heti ekal käynnil,sanoin et ei pysty :smiley: Seuraaval kerral ois si vähä niiku pakko. Vitun jees.

Lahden A-klinikka oli mulle täysin hyödytön paikka, ainoostaan sen alkopäiväkirjan pitämises oli jotain järkeä. Ihan eri meininki Treel.

Toivotaa et mulle ois jottai apuuva siit. Vähä siel oli nuoriso pihalla ku pilalla. ykski käveli ku zombi ja hevi soi kuulokkeist täysil,ois tehny mieli sanoo et laita ny vittu hiljempaa sitä musaa :smiling_imp:

Toivotaan! Se mamma jota mä kävin kattomassa oli niiiin laimee tapaus, se oli yrittäny treenata tapaa jolla puhua teineille.
’ Hei kato tajuuks et tää juttu on susta itestäs kii, niiku?’
Sitten se yks kerta sai mut suuttumaan ja itkemään kun se oli niin tyhmä ja piti nistejäki ala-arvoisina, mä lähdin pois enkä mennyt takasin. Se että mä silloin tällöin, noin kerran kahdessa kuukaudessa nautin hieman amfetamiinia, oli sen mielestä säännöllistä käyttöä ja vaarallista. Voi huhhu, pitikin olla rehellinen.

Mulle sano tää sairaahoitaja et mun pitäs yrittää päästä mun kavereista eroon ketä käyttää, mitä nopeemmin sen parempi. Ois pitäny sanoo sille et: jos ei o sanottavaa ni oo vittu hiljaa,tukit mun korvat turhalla paskalla… :smiling_imp:

Ihan samaa sanovat mulle!

No tietty ne sanoo. Onhan se ärsyttävää, et ne käskee jättään kaverit, mut onhan se pirun vaikee pyrkii kuiville jos frendit vetää kamaa vieressä. Mä ite en ainakaan oikein pärjää sellases seuras, missä joku käyttää mun silmien edessä bentsoja tai ihan näitä kipulääke opiaatteja. Kerran yks muija rehvasteli mun edessä sillä kuin siisti olo sil oli, kun oli saanu tk:sta ardinexeja ja se siis ei tienny yhtään mun menneisyydestä, eikä siitä, et ardinexit on jotain “hyviä” lääkkeitä. Kun mä sit pääsin siitä tilanteesta ni pillahdin oikein itkuun, ku tuli niin järjetön opiaattihimo. Se oli aika kauheeta. :imp:

Joo se sano et aluks pitää jättää hUUmehita käyttävät kaverit (eli mun tapauksessa kaikki,ihan kaikki), ja sitku oon tarpeeks vahva kattelee tavaallaan vierestä ku muut käyttää ni sit voi palata näitten kavereitten luo,jos haluun. Onhan siin ihan faktaaki. Mut en tiiä miten täs ny si toimis…