miten tät plinkin fonttii saa pienennettyy vittu menin taas säheltää jotain.?!
Kato tuola yläkulmassa oikealla on tuollainen öö mites tän nyt sanois ku ei löydäkä merkkejä näppikseltä, mut siinä on kaksi merkkiä joista toinen näyttää ylös, sit välissä on A, ja sit sellanen alaspäinmerkki. Eiii ku toisinpäin ne merkit hitsiläinen onkin. Mut toi missä sulla lukee kirjaudu ulos (palika) nin siinä päällä. Tää ei toimi nyt tää päivä kyllä yhtään. Keskushermosto ei toimi.
^Jepjep löysin ne nuolet mut ei auttanu asiaa olin saanu täst koneest jottenki muokattuu koko fonttii,sammutin netin ja tulin uusiks plinkkii ni aLKO wörkkii,eli homma hanskassa. Ei toimi keskushermosto eikä mikää muukaa
Voiko vireeninkaa ottaa propraalia,sydän käy kierroksil
Mä oon ottanu sellasen 10-20 mg just samaan. Ei uskalla juuri enempää ku tuntuu että pumppu hakkais viimesillä voimillaan.
Eikös tekstejä/ sivuja saa suurennettua/ pienennettyä Ctrl+ tai Ctrl-
en tieta.ma en tieta nu mitaa. fontit on siis jo kunnos mun osalta!
Juu eli uskallan ottaa,kymppi millisii noi taitaa olla,koklaa eka yhel tai jotai…
Sinne meni meijä ihQ reseptiföörymi,lukko tuli.
jaaa huome voi taasen hiemasen vähestellä näitä omia juttujaa
mitäköhä vittuu tarkottaa vähestellä???ei voi ymmärtää…vähätellä?mitä?hä.täh?
happooo <3 jeijjee
koht pääsee taas “kotiin”
luulisin että oon yrittäny tarkoittaa että “hävetä”.
olen hyvin pahoillani.
täällä ei ole mitään elämää… Onko kaikki päihteilemässä jossain…
Hyvää kesää myös sulle Kupponen! Koskas sit palailet tuosta nettipimennosta?
Kuin moni tunnustaa kirjottelevasa jollekki muulle foorymille ku plinkkiin…? kävi pälyilee noit huume aiheisii föörtymeitä ja siellähän on meikäläisii,siis plinkkiläisiiki. ite en kirjottele ku tänne.
Kuin moni tunnustaa kirjottelevasa jollekki muulle foorymille ku plinkkiin…? kävi pälyilee noit huume aiheisii föörtymeitä ja siellähän on meikäläisii,siis plinkkiläisiiki. ite en kirjottele ku tänne.
Nostan käden. Apothecaan olen kirjoitellut aktiivisesti yhtä kauan kuin tänne, lisäksi vähemmän aktiivisesti muutamalle muulle foorumille.