Off-topic: off-topic

No hei se on semmonen tuppukyla ettei sinne voi eksya. :smiley:

Heinakuun eka viikonloppu sopis varmaan mulle…Mites Tipi?

Joo, se passaa! Jos vaikka silloin lauantaina olikohan se 5. pv. Jos on rahaa… Jos ei ole niin sitten sitä jostain revitään, niinkuin ennenkin. Hey kivaa! :smiley:

TipiTipiTipTipiiiiii!!!

Juu käyhän se. Mä tuun juna-aseman (melkein) ohi kun tuun kaupunkiin ni mehän mennään si yhtä matkaa tapaan Burjista?

Jepu, kivvaa! Pidätte mulle Hml-sightseeingtourin.

Joo rautatie asemalta kirkkiksen (kirkko puiston) ja torin läpi reskalle (kävelykadulle). :laughing: Siinähän se sit tää kaupunki oliki.

Nii ja linnanki näät si ku mennän asemalt keskustaan ku se näkyy “terveyskeskuksen” sillalta siinä matkalla.

Edittiä vähän: Mähän joudun antaan puhelinnumeroni mun stalkkerille!

Hahaa! Scary, ain’t it…?

Kamalaa! Mut onneks mä voin sit stalkata sua…

…eiku mä vaihdan numeron heti kun vaan mahdollista tai soitan sulle aina salatusta numerosta! Ja oikeesti en tuukaan sua vastaan asemalle vaan väijyn teitä puskissa hiipien…

No perkele! Täähän meni ihan käsille… Mä etin sut sieltä puskasta ja raahaan esille.

Mä tartun purjoa kiinni jalasta ni sul on liian painava lasti raahattavana ja kaadut ite, sit mä pomppaan ylös, nappaan kameran laukusta ja otan susta kesän karmeimman kaatumiskuvan ja pistän sen paikallislehteen!

Hei mä oon vahva ja mulla on edelleen raskauden jälkeiset ylimääräset kilot mukanani joten mä vien teitä kun pässiä narussa! :laughing: Tässä kuvassa kun ei paljastu mun todellinen koko, kun kilot ei kertyny naamaan niin pahasti.

Ja mikä parasta ni mua ei mitenkään tunnista tän kuvan perusteella, vaikka tää ihan uus onki.

Mihin sä meidät raahaat, sinne jorpakkoon joka on linnan alla?(se oiskin näky…) Mä pelkään vettä… Ja hämähäkkejä, mutta niitä pelkää burjokin.

No jos sua ei tunnista ni sithän MÄ oon kusessa… Kyl mut tunnistaa ku oon melko auliisti noita kuvia viljelly…

Mä raahaan teijät… Öö… Öö… Kirkkikseen! Ja kyllä, oot pulassa. Mua on mahdoton tunnistaa jos ei kunnolla pääse tsekkaan naamaa lähempää. Mun olis helppo kytätä teitä jostain kymmenen metrin päästä tai ehkä jopa ihan vierestä! Mut ehkä just siks voidaan ne puhelinnumerot vaihtaa, et löydetään toisemme, ku mä en osaa ettii ihmisiä väkijoukosta. (Jos täälä asemalla ny väkijoukkoo koskaan on edes)

Niin, ei sitä viittii siellä seistä Tipiä ja Burjoliisaa kirkuen…

Joo vois valkotakkiset tulla noutaan niitten huutojen jälkeen…

kiitos valarie piristävästä kuvasta! :smiley:

Myin sen, nyt on loppuviikoks 60 c jolla ei ainakaan saa maitoa. Housut vielä niin on jotain mihin kastella murot…

Ai niin, purrrrjo ja tipi, mulle ei ikävä kyllä ilmeisesti käykään tuo päivä mitä sovittiin eilen. :frowning: Ja itse vielä ehdotin, unohtu vaan että olin jo sopinut siskon kanssa menemisiä silloin.

Täytyy miettiä joku toinen kerta… Ärsyttävää kun on nii varattu kaikki viikonloput ja arkisin ei oo mitään tekemistä! Mutta onhan tässä kesä edessä ja aikaa n. 60 vuotta jos hyvin käy…