^^ Tsot tsot, sinua likaista!
Nojoo , kävi sama mielikuva mielessä. Oikeen namimuroja, voiskohan niitä myydä kalliilla netissä…?
UKOSTAA! Ja mä pelkään ukkosta.
^^ Tsot tsot, sinua likaista!
Nojoo , kävi sama mielikuva mielessä. Oikeen namimuroja, voiskohan niitä myydä kalliilla netissä…?
UKOSTAA! Ja mä pelkään ukkosta.
Nyt ukkostaa täälä ja mä rakastan ukkosta! Sitä en vielä tiijä, et mitä meijän ipana tykkää, ku se tajuaa ton jytinän. Äsken se vielä ilmeisesti luuli sen tulevan telkkarista, mut kohta jos tää jatkuu ni se voi alkaa tajuta, ettei se ookaan telkkari, ku siin on äänet pois päältä. No kunhan ei porua ala vääntään, et mä saan nautiskella tästä ilmasta.
mun koira pelkää niin paljon ukkosta et oikeen säälittää. ukonilma ku tulee ni koira tärisee ja koko ajan herättelee mua öisin mut ei viiti sille pameikaa antaa ettei se sit totu niihi ja tu herättää mua jokatoinen yö ku on ukkoi.
oikein hyvää iltaa.isolaardi avautuu
meitzi saa salamasta hyvät vibat!tänäänki ku iski salama lähistölle ja tuulettelin huutamalla “OIKEIN!ANNA PALAA!” ku pamaus kuulu ni työkaverit kusi sukassa ihmetteli…se o nii siistii ku välähtää ja heti perää älytön pamaus ja jyminä!jipiaijee!
joo ukkosella on tosi siistii, olla vaik jollain rannalla tai satamalla autosta kattoo sitä salamataivasta. tai tokihan sitä voi veneelläki lähtee uistinta vetää jos vähä extremiä haluaa.
salamat iskee myös mulle ja kovaa, mut tänään ei kyllä näy eikä kuulu täällä:(
Jotain pienii väläyksii oli oliks se eilen…byhyy, tulis nyt kunnon myräkkä!!!
Silmät väsy lukiessa sun tekstiä Isolation… Juu siis oon samaa mielt, että täälä tosiaan on mukavaa porukkaa ja ihmiset on oikeesti aika empaattisia ja auttavaisia sillon, kun joku sitä apua kaipaa. Ulkopuolisten on varmaan ensi näkemällä vaikee edes huomata miten tiivis porukka täälä on ja miten henki on yleensä tosi hyvä. Kyllä mulle jää yleensä aina hyvä mieli, kun saunasta poistun. Täälä on kivaa, kun saa olla oma ittensä, saa aukoo päätään jos haluu, saa kirjottaa ihan höpö-juttuja ja silti kukaan ei oikeesti tuomitse. Ihmiset on paljon suvaitsevampia, kun monis muis paikois ja se on tää saunan taika.
^ anteeksi hetken vuodatus. eipä se liikaa tilaa vie kai. once in a lifetime.
kun paineet purkautuu niin useimmiten tulee omituisia teorioita (joita täällä ei oikein jaksa jauhaa) ja jopa halua kertoa jotain omista ajatuksista. ihan tyypillistä että tulee kommenttia ettei jaksa lukea, mutta se nyt vaan oli minulta teille. tajunnanvirtaa. unohda.
Kyllä mä sen luin alusta loppuun, vaikka ensin meinas tulla epätoivo, kun mun lukutaito on huono. En siis pysy rivillä. Ja kyllä tällaset “avautumiset” on ihan paikallaan täälä. Se on hyvä, et joku edes joskus sanoo, mitä ajattelee noin niinku tosissaan.
Hyvää kiitos! Mitäpä itsellesi? Tuo oli arvokas avautuminen sinulta, ei siinä mitään. Ja joo,täällä on hyvää se että porukka on rehellistä.
Mä lähden elokuviin mun uuden ystävän kanssa illalla, jippii!
hyvä avautuminen isolationilta…jaksoin lukea yhtään sekoomatta loppuun asti. rehellistä avautumista, arvostaa…
Ma en viela pystynyt keskittymaan isolationin avautumiseen. Tarvii tehda se paremmalla ajalla.
Kohta 2 viikkoo ilman hitaita Jumalauta et pärähtää jahka tulee massia hakee konia
Vois kyl viettää juhannuksen euforian täyttämässä unimaailmassa ;E
Ma oon nyt ihan hukassa tasta tyttojen hampton miitti jutusta. Siis Valerielle ei kaynytkaan se viikonloppu? Sovittiinko joku toinen? Ja kuka roikkuu mun jalassa vai roikunko ma jonkun jalassa???
Ei me roikuta sussa, ainakaan silloin viides päivä, mulle ei tosiaan käy se lauantai, sorry. Mut ehdottakaa jotain toista, tai katsellaan sitten kun kesä etenee! Niin päässään sun lahkeeseen käsiksi.
Taidan laittaa sitten hameen paalle. Voitte roikkua mun pohjeihrassa.
Viedään sulta selluliitit.
KIITOS!!!
Ja taas mennään
: