No mikäs siinä sitten. Ehkä joku tykkää miehestä, joka on raiskannut lastaan vuosien ajan ja pitäny vähän kellarissa. Kai sitä voi sit kaikille ihmisille olla se oma rakas, joka hyväksyy teon kun teon. Miten kukaan edes on enää sinkku jos insesti-isäkin löytää naisia näin helpolla?
Tuo on muutenkin outo ilmiö, että tosi monet julkisuutta saaneet rikollismiehet saa ihan vitusti fanipostia rakastuneilta naisilta. Joitain asioita on vaan niin vaikee ymmärtää.
Helppo vastata, olemalla tavanomainen ja tylsä. Näin oon jostain lukenut. Kai semmoinen pieni pelko perseessä (jos mä nukahdan tuon viereen, niin mahdanko enää herätä) tuo sitten jännitystä elämään.
(Hmm, pitäis kai omalle tylsyydelle tehdä jotain, jos vaikka kävis flaksi. Mistähän sais aseita ja pommintekovärkkejä? )
No Perkele, mä se vaan oon apteekista hakenut Rennietä ja joskus viime vuonna Tenoxeja ja Citalopram Ratiopharmia. Tosin meikäläisen tyhmyyden tuntien ainakin pommienrakennus jäis sikseen. Voisin vahingos pamauttaa itteni siinä (no jaa, olisko siinäkään vahinkoa sitte?), mutta kaikki “sankariteot” jäis kyllä tekemättä. (Kun en usko ees niihin juttuihin, että jossain ois ne 72 neitsyttä, niin jäis vaan paskaa käteen.)
Tota noin, vloppuna mieluummin, täytyy vaan sopii ajois, esim seuraavan kerran heinäkuun ekal viikol on sellanen viikonloppu etten oo sopinu mitään. Että vaikkapa silloin! Sit päivisin käyn töissä niin ei oikein onnistu, ellen ottais jotai vapaata (oon kyl osari). Teen vaan näitä iltavuoroja, 12-20… Mä en kyl tunne teidän kaupunkia yhtään, varmaan eksyn heti junasta päästyäni…