Todennäkösesti…en varsin pyöri “piireissä” mut tunnen tai tiedän osapuilleen suurimman osan.
]

JTodennäkösesti…en varsin pyöri “piireissä” mut tunnen tai tiedän osapuilleen suurimman osan.
Omat on kuviokellunnat mullakin olleet aika pitkälti vaikka moikkailu tuttuja onkin paljon.
Eikös Stuffilla nyt nämä naisasiat natsanneet, mikäli ymmärsin oikein, tai kun sille ei tunnu mikkään riittävän niin jos se nyt kasailee jottain haaremia. Plinkin sulttaani.
mieeekii haluun oikeen tyttökaverin jota koskettaa ja joka ruoskii psyykkisesti jos vetää liikaa douppia ja ja

mieeekii haluun oikeen tyttökaverin jota koskettaa ja joka ruoskii psyykkisesti jos vetää liikaa douppia ja ja
lähetsä mun kaa…
sori nyt stuff oon ihan tylsistyny mitää poikii oo tähä hätään…
Mut SUN piti lähtee mun kans treffeil et pakko nyt jostain hakee seuraa…ja tiiät mun tilanteen et en tunne täältä ketään, oisko kohta taas jkl.ään muutto…
stufff, miksi en saa vastakaikua?
olen kieltämättä murheen murtama.
Ööö ootappa ko herään notkuistani josai välis ni lueskelen tän ketjun uudestaa läpite, ei kaikkee voi huomata ko tääl o jotai PERKELEEN MIKKELILÄISIÄ paikat täynnä :E

Huomenna KB:hen puhumaan asiat selväksi. Siitä euron iltaan Rollariin. Natsi-grillille painimaan ja sumpille Marskiin. Perus tiistai.
Rollari on loistomesta ainakin yhden kokemuksen perusteella. Pikkuisen oli täyttä tosin. Ja juu, Suomi grilliltä saa aika maittavaa safkaa, turpaani en ole siellä onnistunut saamaan, muualla kyllä
Jonkin verran tullut pyörittyä itse Mikkelissä, kavereita kun asuu siellä.
mitä vittua. oon taas sekoillu jotain…
aaaaaaaaaaaaarghhhhhhhh on just hyvä
stuff on mun ollu jo vuosia. retjakkeet, hälvetkää, hävetkää.

stuff on mun ollu jo vuosia. retjakkeet, hälvetkää, hävetkää.
Kato sääki täälä hottimus ;E
asiatonta harhailua…
tai…sit vtn. pore pistää mut kuvittelemaan kaiken näköstä. ei kai pitäis valvoa enää
Niin siis tota… hävisit just kun olin kysymässä sulta millan numeroa. ja oot kuitenkin yleensä mesessä läsnä… oli siis kai joskus illalla…yöllä…en saa siihen roskamukseen enkä myöskään shockstaraan millään yhteyttä niin ärsytti.vähän… siit toi äskönen sori… ja mulla ei nyt tosiaan oo noitten muitten mesejä ja numerot hukas.
ilmeisesti ihmiset nukkumas. niinku edelleen…mm juu u…
.
siinä on teille virtuaalinen tyttöystävä!!!

Täytyy muistaa sulkea nettikamera, ennen kuin alkaa runkkaamaan.
ahhahahahhhhhhhhhhhhhhaaaaa