OFF-TOPIC: Etsitään tyttöystävää

Eli etsin nuorta naista pidempiaikaiseen seurustelusuhteeseen. Olethan edustavan näköinen, viihdyttävä keskustelija, osaava petikumppani. Plussaa työpaikan tai muun rahanlähteen sekä auton omistaminen. Vaihdossa tarjoan rutkasti rakkautta kunnolliselta nuorelta mieheltä. Lisätiedot minusta viestihistoriaa selailemalla.

Kunnolliselta mieheltä…et kai sä oo alkanu särmäks?

Rebel forever!

Eli olen itse:
-30-vuotias
-193 cm pitkä
-100 kg painoa
-silmälasipäinen
-omaan kaksisuuntaisen mielialahäiriön

Jos kiinnostaa niin, ottakaapa yhteytta.

Toi ei mitä ilmeisemmin ollut vastaus mun viestiini joten tee oma topikki mokoma rohmu :imp:

Sori stufffi. Luulin tämän olevan deittithreadi.

Saat anteeks. Mut nyt tyttöset vastauksia :wink:

:sunglasses:

Riippuu ruuhkasta kuinka kerkeen kelleki vastaileen mutta kannattaa yrittää :slight_smile:

Good attitude! Onnea matkaan :wink:

En yhtään ihmettelisi jos toimitus tulisi kieltämään jatkossa seuranhaku/tarjous ilmoitukset! :laughing:

[SARKASMI]Onx sul mesee!!!11111111++++11[/SARKASMI]

On mulla mese mut en jakele sitä kyl foorumeilla, mut halukkaat avovaimoehdokkaat voi laittaa mailia snuff_star ät luukku piste kom (toi ei o mun meseosote, pelkkä maili).

Onnea etsinnöille, etköhän jonkun löydä. :slight_smile:

Parahin stufff… etkai etsi itsellesi elättäjää :slight_smile:

Ei vaa onnea etsinnöille. Parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen joku sitte kysyy että mites tapasitte:

“Juu, oli tällaanen päihdelinkki…” :smiley:

ahahhahahahhahah :smiley:
linkistä linkkiin, kukasta kukkaan…

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Kevään paras topikki. Taidan tehdä semmoisen “äänestäkää kevään paras topic” -topikin ja laitan siihen jotaki 3 Ziontrainin sähellystä ja tämän. Ja sitte tämä saa todennäköisesti eniten ääniä.

En jaksa kumminkaan vielä.

Ne on enemmänkin mestariteoksia kuin sähellyksiä, siis jos halutaan olla realistisempia. Esim. “itsepetollisuus kohtuukäytössä” on juuri sitä ziontrainin kirjoitusten terävintä tuotosta, jos nyt jotain noista huipuista halutaan ottaa esille.

Ota seuraavaksi teemaksi “kohtuus saman jauhamisessa”.

Tais mennä taas oikeen off-topicin off-topiciksi…

Stufffille morsian, samalla ziontrainille ja MrPilvelle myös etteivät toistensa kurkussa kiinni olis.

Joku jauhaa elämästä kaikkea ja sehän on periaatteessa saman jauhamista koska se on siitä elämästä jauhamista, tarkoittaako se sitä ettei elämästä kannata keskustella?