niitse hei hemmetti…miksei susta kuulu mitään?ois kiva jutella mesessä taas…
mullon reissu suunnitteilla…
joo, mulle kans seuraa. oon maailman paras kaikessa, sikarikas, henkisesti valaistunut ja aika hel-vetin urheilullinen. vapaa-ajallani autan kodittomia orpolapsia slummeissa ja talutan mummoja katujen yli, jos siis ehdin hittibiisien tehtailultani. päihteettömään elämääni ei tietenkään kuulu myöskään lihansyönti missään muodossa, ja olenkin ajattellut siirtyä valoravintoon sen ekologisuuden takia…
Haha, että valoravintoa… Kuuri taitais tehä mun läskiperseelle ja mahalle hyvää. Pitikös se olla ihan auringon valoa mitä tuossa “nautitaan” vai käviskö tyhjässä jääkaapissa loistava lamppu?
http://www.free-planet.de/suomi/lichtnahrung.htm
Jeejee, taidan heittää kylkisiivuja pannulle paistumaan. Valoravintoa, voi vittu.
kato sit kun on vaan niinku niin korkeilla leveleillä niinku ja silleen tosi valaistunut ja guru, ni voi siirtyy tohon valoravintoon, nappaa kato suoraan ne värähtelyenergiat ku me ollaan kaikki niinku sitä samaa värähtelyenergiaa ja yhtä. niinku.
Taitais meikäläisen valaistuminen päättyä vanhaan kunnon Amiga-malliin “Guru Meditationiin” ja ei kyllä nälkään auttaisi vaikka kattois suu auki lähistöllä olevaa “värähtelyenergiaa” täynnä olevaa ja rummuttavaa Duracell-pupua. Saati sitten jotain kattolamppua.
Nyt kun tässä tyhmää (taas kerran) ittestäni teen, niin miksi HIM:in laulajan jääkaappi on tyhjä? Siellä on Valo-ravintoa.
eiks mulle oo tyttöystävää ?
meikäki vois ottaa
.
eikun oikeesti tällä kertaa. kaikki kivat tytöt saa ottaa yhteyttä, sillä mäkin olen kiva, koska; kuuntelen sigur rossia ja muuta hempeilymusaa, tanssin, liikun, mietin mitä tungen itseeni, mietin mitä otan vastaan mediasta ja mietin muutenkin liikaa asioita. enkä silti ole nörtti vaan tyyppi, jolta kaikki kysyy että miksei mulla ole tyttöystävää, johon vastaan että a) olen liian nirso b) liian laiska c) uskon, ettei etsimällä löydä. paradoksaalisesti silti kirjoitin tämän aivopierun tähän, sillä olen humalassa. ps. olen myös söpö, mukava, katseenkestävä, peruspositiivinen, huumorintajuinen, jalat maassa (yeah right), jne. kaikki kliseet mitä mieleen tulee. että näin.
disclaimerina: vaimonhakkaajaa, nistiä, juoppoa tai muuten vaan kusipäätä musta ei saa tekemälläkään, joten rentun etsijät ÄLKÄÄ hei vaivautuko. :mrgreen:
No joo mees nyt sinne minne sua ei okseta.
NYT POJAT LOPPUU TUO TAPPELU!! ette oo ees miehiä vaan pojan nulikoita!
menkää muualle tappelemaan,vaikka pihalle jos tapella täytyy,tai sitten jos teillä on tarpeeksi aivokapasiteettia niin puhukaa asiat halki,se on parempi vaihtoehto,ja 100 kertaa fiksumpi kuin nyrkit!
ja hei grip,haluun tietää lisää sun kliseitäs-eli lisää meseen mut jos tahot.
:mrgreen:
Ooot ihqu, mut oon varattu.
Voi anus, koska me oikeen treffataan?
Pöh mun charmini se vasta pureeki samoin ko herrasmiehen käytös, mut se tosiaa tuli jo todettua ko mä nyt ton Elämäni Rakkauden (part xviii mut toivottavasti täl kertaa se oikee ;E) löysinki, joten te vanhukset ootte vapaat koittaa mun (topikin) siivellä pokata täältä nyt nuoria neitokaisia
tipi81, oi, juhuu. Oon sendannu sulle viestiä onko tullu perille. Alaks olee mun kanssa? Mä oon ihan lääpälläni suhun
kuka jos haluta afrikan mies?
^ mita urita hopota