OFF-TOPIC: Etsitään tyttöystävää

Ja just nyt sä oot sinkku kun en siellä pk-seudulla asu enään.

Höh.

Täällä vapaa, nuori mies lapista.

Löysin (en netistä) juhannuksena tytön joho menin ihastuu ja nyt tapasin sen uudestaa (valitettavasti just samalla reissulla ko Solahin kans oli “treffit” :confused: ) ja oon entistä ihastuneempi. Ja uskoisin olevani oikeassa ko epäilen ettei tunne ole täysin yksipuolinen. Hienoo pitkästä aikaa ajatella muutaki positiivista ku päihteitä. Saapa nähä miten etenee, toivottavasti nähää pian taas, kuitenki luet tän :stuck_out_tongue:

Jotai 2v2kk olin about, tammikuussakohan se ero tuli. 11.11.2005 menin.

Kuka mahtoi suositella…ei kai vaan joku tuntematon joka oli autolla liikenteessä? :sunglasses:

Miksei…noista ehdoista täytän melkein kaikki :smiley: . Kirkkoon en kuulu koska en halua maksaa niille veroa, en tosin ole uskovainen mutten epäilijäkään. Oma kantani on että jokainen saa uskoa siihen mikä tuo voimia jokaiseen päivään. Ja toinen on tuo hyvä sängyssä…siitäkään en osaa sanoa kun ei noita mitaleita roiku seinällä mutta pari lasta olen sentään saanut lisättyä maailmaan :slight_smile:

Ok…joskus tuli opastettua joku ulkopaikkakuntalainen mies ja nainen ulkonäön perusteella KB:hen ja myöhemmin illalla kun näin heitä niin kehuivat kovasti että oli suositus osunut oikeaan :smiley: .

Miksei…noista ehdoista täytän melkein kaikki :smiley: . Kirkkoon en kuulu koska en halua maksaa niille veroa, en tosin ole uskovainen mutten epäilijäkään. Oma kantani on että jokainen saa uskoa siihen mikä tuo voimia jokaiseen päivään, olkoon se sitten vaikka lyhtypylväs. Ja toinen on tuo hyvä sängyssä…siitä en osaa sanoa mitään kun ei noita mitaleita roiku seinällä suorituksista mutta pari lasta olen sentään saanut lisättyä maailmaan :slight_smile:

Hmpf perustakaa omat topicit tai menkää yleis-deittitopikkii, tää o edellee mun :exclamation: Siis kyl mä mielellää tapailen kivoja tyttöjä vieläki, vaikken välttämättä enää tyttöystävää etikää ;E

tiedoksi kaikille en etsi miestä täältä koska olen huomannut sen olevan toivotonta :smiley:
haaveilen vaan.en etsi.
ja hei ketkä täällä on mikkelistä…?

stufff, miksi en saa vastakaikua? :cry: olen kieltämättä murheen murtama.

Etsitään poikaystävää t: burjis

PS: ethän ole narkkari

PPS: sori stufffffffff

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Oootko edes vähän kiinnostunu tytöistä?

…tupla pisteet

Mikkelistä ollaan

Siäki.

Jep, original

:sunglasses:

Iloinen Mikkeli.

Hyvin paljon mahdollista et ollaan törmäiltykkin sitten joskus. Ite en ole alkuperäis väestöä mutta majaillut täällä jo kohta kymmenisen vuotta.