OFF-TOPIC: Etsitään tyttöystävää

kivat on ihqudaa mäki panen sua stuff (läppä)

No, ei kyllä yhtään samaa tasoa näyttelijänä. Binoche on muutakin kuin söpö silmienpyörittelijä…

Plaa puhukaa ny niist turhanpäiväsistä leffoistanne josai muualla :frowning:

No, Iso… Puhutaanko sitten elokuvista`? Ei näyttelijöiden ulkonäöstä…

Entäs: pitäisikö minun syödä jo hieman etukäteen; knut hamsun: nälkä

Kesä Monican kanssa enemmän minun makuuni…

Vaikea sanoa… Eikä kyllä tule mieleen yhtäkkiä, mitähän elokuvaa haet… Minuun suurimman vaikutuksen on ehkä tehnyt Fanny ja Alexader?

Et muista väärin.

OK, onnea matkaan! :wink:

Voi jumalauta, jos ette osaa pysyy pois mun topikista ni puhukaa edes HYVISTÄ elokuvista :imp:

Heii mut lähtekää nyt sen stuffin kans treffeille. kiva + fiksu poika. shöckstar ja resukka myös. ei musta saanu tyttöystävää mut tutustustutaan sit joskus paremmin.kin.

ja sorit eilisestä kaikille…! ehkä mä vielä joskus saan itteni terveeks…pitää nähä… :unamused:

vit miks mä kirjotin tän kun ei täst saa mitään selkoo. paitsi et mun perse on nyt kipeä…
anteeksi joka tapauksessa eilistä. se oli se pointti… :unamused:

eikä.ei oo totta et tänne on tälläne tullu.no ettikää pojat ettikää…
itse en jaksa.aattelen et se tulee kohdalle sitten vaan joskus…se vaan natsaa kerrasta.

vaikka täällä etitään muijaa niin silti haaveilen nyt miehestä.sellasesta joka ei oo kyttämagneetti,tykkää lapsista,pystyy olee 2 viikkoa selvinpäin,ottaa mut huomioon ja pitää mua ykkösenä…on hyvä sängyssä,on fiksu,luotettava,rehellinen ja ei ateisti koska itelleni usko merkkaa jotain,aika paljonkin.saan siitä voimaa.
tuo on vaan kaunis haave mikä ei varmasti koskaan tuu toteutuu… :frowning:
ja ärsyttää kans kun mua on panettanu varmaan 5 päivää ja vieläki…ilman.mut kunhan tuo mun tyttö lähtee niin sit :open_mouth: sänky hajoo ja naapurit valittaa-vitsi hei.

ainii saiks stuff sen muijan?kannattiko pistää tää topikki pystyyn vai vieläkö haet…
mua huvittaa.jotenki sulosta.

no en mä täältä miestä etsikkään.haaveilen.luitko sen kohdan…?

Stuffi? etkös olekkaan enään naimisissa? :smiley:

henjo on kyllä niin nätti tyttönen että varmasti löytyy noihin kriteereihin (tai siis toiveisiin) natsaava mies tästä maasta joka sinuun ihastuupi. Ei kyllä välttämättä tältä foorumilta. Mutta kyllä tuo onnistuu, kunhan jaksat ootella.

komppaan, tosin täältä taitaa olla vaikea etsiä niitä jotka pystyy oleen selvinpäin sen pari viikkoa. Tainno, normisettilääkityksellä meikähän on kuin selvinpäin :mrgreen:

Täällä nuori, vapaa nainen pk-seudulta.

Edustavan näköistä minusta ei saa tekemälläkään, mutta voisinpa melkein myöntää olevani viihdyttävä keskustelija - ainakin omasta mielestäni. Työpaikkakin löytyy, joskin työni takia joudun menemään todella ajoissa nukkumaan arkipäivisin. Siksipä viikonloput olisivatkin parhaita päiviä tapaamiseen. Olen myöskin kunnollinen, huumorintajuinen ja vastuullinen.