OFF-TOPIC: Etsitään tyttöystävää

Molemmat asutte jossain jumalan selän takana…

mulle kans jotain sutinaa. itsehän olen fiksu (kelailen liikaa triviaaleja juttuja), luova (painan nappia ja TEKNObiisit vaan syntyy itsestään), liikunnallinen (pyöräilen ainakin 500m päivittäin), hauska (plz kerro lisää joo), aikaansaava (paitsi kelan mielestä) ja vaatimaton (paska itsetunto). lisäksi osaan seistä päälläni, keittää pahaa kahvia ja kertoa huonoja vitsejä. olen myös allerginen siitepölylle enkä pidä eläimistä. heruuuux?!?1

:sunglasses:

khyl. kaikki äänet omia.

Onko sullla grippi paljonki tuotantoa? Ja tuottaako? Mä roudaan kohta koneet mamman piharakennukseen ja teen räppilevyn ja deathmetal levyn. Sit vois tehdä vielä sellasen levyn missä on kaikkee bluesista reggaeen. Aattelin iha ite. Sit mä rikastun ja kaikki naiset rakastaa minua! Ei vaa jos pää pysyy kasassa nii teen ainaki omakustannedemon. Oho.

onhan noita biisejä jokunen tullut tehtyä. tuolla on sekalaista settiä parin-kolmen viime vuoden ajalta:
traction.untergrund.net/grip

edit: en mä rahaa ikinä ole musastani saanut, enkä varmaan tuu saamaankaan, mutta so not! musan teko on parasta terapiaa imo. ja vielä yleensä pirun hauskaa kans. deathmetal-räppilevy vois olla aika kova sana, ehkä myös klezmer-hardcore-idm-bossa nova?

Junalla pääsee ;E Enempi viime vuonna stadis/oulus olin heilumas ko tääl erämaas.

:unamused:

hm… :confused: no mä voin edelleen lähtee mut jos ei kelpaa… :unamused:
eikä ollu läppä se mun viesti :stuck_out_tongue: sul oli joskus aikoinaan hyvii kuvia täällä…pistä mulle postii ni treffataan. mä tartten kesäheilan:P

JEJEJE :smiley: Joo koitan saada itteni siihe kuntoo et pystyn postittelee ;E

Jeees hyvä… :stuck_out_tongue:

Awhh olin netistä poies ko olin juhlimas ja taas menos juhlimaa ja nytki sen verta juhlatunnelmis että mun kirjotuskyky ei o iha parhaillaa :blush: Mut tota jos haluat nii voit toki lähettää iteki mailia → snuff_star at luukku piste com, mä meen nyt viel nautiskelee juhannuksesta, ihmisistä ja ennenkaikkee huumeista :arrow_right:

:sunglasses:

mullekin jotain kivaa seuraa naispuolisilta ihmisiltä…

Ttttttotaaaaa… ihan vain haluaisin ensin tiedustella näytätkö sinä kuinka paljon tältä:

publicspeaking-advice.com/20 … ingers.jpg

?

Nietzche: Ooksä tyttö?

Eikstoi “perse-erkki” jo kerro aika paljon siitä mistä on kyse? :unamused:

En juurikaa, kuha saan kaverilta kuvat itelleni ni postaan tuoreen otoksen itestäni, tuli juhannuksena oltua edustavas kunnos.

Solah pistin mailia takas ;E

no mutmut…sähän oot suosittu. riittääkö mulle aikaa ollenskaa… :wink:

Suosittu :smiley: Olisinki, ei mul muuta ookaa ku joutilasta aikaa, iha mielellää vietän sen sun kans ettei elämä iha hukkaa mene :wink:

stuff ootko vähän kranttu? se on kyllä ihan hyvä piirre, mut ootko kiva? kivat on parhaita.