Tä nyt ei mikään hauska kokemus ollut, mut kokemus kuitenkin. Pari vuotta sitten, vedin ekan kerran subuja ja tais tulla otettua pariinkiin otteeseen samana iltana, joten aika sekasin oltiin. Jostain syystä halusin lähteä pyöräilemään kaverin luo toiselle pyolelle kaupunkia KAATOSATEESSA. No kun olin melkein perillä jo, ajoin katukivetystä päin ja kaaduin naamalleni. Hammas lohkes ja puolet naamasta ihan veressä. Siit reissust on vieläkin kivankokonen arpi muistona nenänvarressa ja huulessa. Seuraava päivä meniki sit oksennelles subulaskuissa. En oo sen jälkee subuihi koskenu ![]()
Tää jotain hulvattomin viestiketju ikinä.
Seuraava ei ole varsinaisesti omakohtainen kokemus (kun kerran koskee jonkun muun sekavuustilaa) mutta oli tilanteena sen verran absurdin hassu että on siltikin pakko avautua.
Odotimmepa parhaan ystäväni kanssa yhdesti Tuska-festareiden jälkeen junaa Helsingistä Turkuun, körssiä poltettiin ja kuunneltiin Finntrollia kannettavasta mankasta. Äkkiä pasahtaa paikalle jokseenkin härömmänpuoleinen mieshenkilö joka ensin alkaa varsin hypernopeasti selittää sitä miten laittaa kotonaan mikroaaltouuniin haarukoita ja muita metalliesineitä mikroaaltouuniin ja katsoo miten ne räjähtelevät.
Eipä tuossa mitään, hyvä homma. Mutta sitten samainen tyyppi alkaa heitellä yhdellä kädellä ilmaan mankkaani, mikään ei voi mennä vikaan koska (omien sanojensa mukaan) “Saatana ohjaa kättäni”. Ilmeisesti asia oli näin, sillä mankkani (jota olin koko matkan suojellut kuin silmäterääni ja kunniaani) ei pudonnut.
Ja sitten hyypiö kailottaa koko asemapihan täydeltä että “MUL ON MAHTAVA OLO, MÄ OON VETÄNY PIRII!” Tuo informaatio ei tullut kovin suurena yllätyksenä, evakuoimme itsemme pois tilanteesta tuossa vaiheessa varsin nopeasti koska otaksuin että kun kyseinen julkilausuma kiinnittää vartijahenkilökunnan huomion niin itseni mukana kanniskelema marihuana saattaa myös joutua vaaraan.
Eipä sikäli, varsinkin ensimmäisen kerran vauhtipäissään (tuossa jotenniin ensimmäinen kerta vain on se kaunein
) kyllä teki itsekin mieleni tuota kuolematonta lausetta siteerata kovaan ääneen parvekkeelta.
Kyllä muistan kun alussa aloin esim syömään imovanea myöhemmin diapameja xanoreita niin oli hauskaa yksinkin. Naureskelin mm. yksin ja puhuin itseni kanssa mutta se aika on ohi toleranssi karmea ja bentsot enää vain väsyttää ja pitää viekkarit loitolla enään ei siis ole hauskaa kuten alussa kun aloitti pillereiden syönnin.
En ole pahemmin toilaillut enkä ota pilsuja kaverin kanssa tai porukassa, no yks juttu muistu mieleen otin pari imovanea ja join vähän siideriä kun olin lintsillä ja menin kummitusjunaan niin huusin ja nauroin täysillä ja hauskaa oli. ![]()
Noista muiden ihmisten sekavuustiloista tuli mieleen yks nuori jätkä joka koitti säätää junassa puhelimen kautta pirii, jätkä oli ihan ryyneissä ja viel kerto kovalla äänellä mitä kaikkea oli vetänyt. Paha vaan että tää tyyppi ei tajunnut et puhelimessa on kaiutin päällä ja myös sen toisen tyypin sanomiset kaiku koko vaunulliselle ihmisiä: “ei mut nyt oo piriä, kysy (jokunimi) ja tuo mullekin, me ollaan vaan poltettu pilvee koko ilta” xD
Siinä kyl meni yksi jos toinenkin aika hiljaiseksi ympärillä ja jotenkin kummasti kaikki samassa penkkiosastossa istuneet vaihto paikkaa ![]()
Ei nyt näköjään voida antaa vanhan, puolimädän viestiketjun lojua matalassa haudassaan, kun…
eh, nautittuani tunnistamattoman määrän (mutta selvästikin LIIKAA) rauhoittavia ja nukahtamislääkkeitä sekä tämän päälle pullon punkkua, piti käydä alaoven lukitussysteemin johdosta päästämässä poikaystävä sisään. Ei tässä muuten mitään mutta kyseisen eeppisen vaelluksen ajan olin sonnustautunut ainoastaan mustiin maihinnousukenkiin, mustaan silinterihattuun ja mustaan puolipitkään samettitakkiin jonka oikeassa käsivarressa hakaristi-hihanauha. GO ME!
(Ei tosin edes hävettänyt, naurattaa vaan edelleen niin maan perkeleesti.)
On kyl ollu noit ihan älyttömän hauskoja reissuja tullu tehtyy poikakaverinkaa, millon mitäki ottanu.
Ku meil menee viäl sillai et mä käytän pirii ja se vetää ryyneejä ja plaadaa päivittäin ni voitteks kuvitella millasta on ku toine käy hitaalla ja toinen nopeella ![]()
No pari juttuu mä muistan ku meijän piti lähtee stadii yht keikkaa kuuntelee ni poikakaveri oli vetäny jonku hyvän määrän mömmöi, dokannu ja plaadannu. Mä sit taas olin ollu shoppailee kaverinkaa ja ku kotii pääsin ni nokin ihan kivan määrän pirii ja kaljat messii ja sinne rantsuu mis poikakaveri venaili mua.
No siel rantsus se tietenki jumitti muun porukankaa ja mä tulin sinne melkee juosten, pomppien ja nauraen ja suu kävi ku ois ollu koko ajan radio päälä. Mä nyt tietenki heti halusin lähtee stadiipäin ku olin niin vauhdeissa mut poikakaveri sit halus viäl käydä bongi paukuilla ja samal pummi lisää ryynei kavereilta.
Sit lähettii liikkuu ja mä oikeesti pidin sitä kädest kii ja vedin peräs ja hiihdin ite hirveet vauhtii eteenpäin ja selittelin hauskoja tarinoita ja huutelin ohikulkijoille ja juttelin koiran ulkoiluttajienkaa. Aina suoja tien kohilla oli vähä vaikeeta ku mä olin kokoajan juoksemassa yli et “viälä kerkee!” ja poika kaveri taas hitaalla meinaa jäädä autojen alle
aika huvittavan näjköstä!!
No sit ku vihdoin päästii stadii ja kattelin kelloo et kiire kiire keikka alkaa jo…ni poikakaveri halus viäl ostaa yhest kojusta safkaa ja eikä kuulema pystyny kävellä samaa aika ku söi ni mul loppu vaihtoehdot sit kesken ni menin vessaa,vedin lisää pirii ja laitoin setelii sille poikakaverillekki ihan hyvän satsin ja heitin sille et käy kans ottaa ku mul meni hermo siihen sen hitauteen.
No loppu illasta sit mulla meni hermo siihen ku se oli niin sekasin ja nopeis ku sil ei oo sellast tolee piriin ku mulla
hahah!!
Kyl vähä nolotti nähä prodii ja sen tyttöystävää siäl keikal ku ne katto meitä et millane pari sielt taas tulee ![]()
Sit tohon äsköseen viäl…
Mä oon nyt koittanu kauheesti lopettaa tai vähentää tota pirin vetämistä ku ei se maha oikee kestä enää noit pommei ja sit psyyke ei kestä enää niit laskui ja muutenki oon nyt Miratatsipiini lääkityksellä ja saan femman pamei kolme päiväs. Ni mä oon koittanu vaihtaa ton pirin kokonaan Ritskuihin…niit sit tulee napsittuu vaik vituttaa ku ei nousui tuu vaan sellane ihan kiva kolamainen olo.
No mut kuitenki. Ni oli poikakaverin synttärit ja mä tulin sinne myöhäs ku jäin suustani kiini (ylläri ylläri) ja se oli taas siinä hitaassa kuosissa. No mä sit aattelin et vähän hauskuutta tähän toimintaan ni heitin sille pari ritskuu(ku sillä se tole on pieni) et se pääsis et joteki samaan tasoon ku mä.
Soitettiin sit taksi siin yhen aikoihin et lähetää baariin ni musta tuntu et pää on ihan liian selvä viäl ni sanoin et anna viäl bongi paukut tai mä en lähe mihkää.
No siin kiires pari imasuu otin ja sit jo juastii portait ala taksille ja taksissa ku mul oli kauheesti juttuu kerrottavaa ni et suu taas kävi. Mut yhtäkkii mä huomasin et ku puhui ni suusta tuli vaa ihan järjettömii sanoi ja lauseita. Mä kelasin mieles et mitä vit*uu, ku ajatukset kulkee ihan “normaalisti” mut puhe kyky/taito tai sanojen muodostaminen on kadonnu. esim. piti sanoo et “onneks otin takin mukaa ku on niin viilee” ni sanoin “onneks toka juna meni ku on niin ville”
![]()
HAHA et oli siin ittelläni ihmettelemistä et mikä mua vaivaa…poikakaveri ei varmaa ees huomannu mitä mä puhuin ku se oli niin hyvis et on tottunu kuuntelee mun piripää juttuja ottamatta niihin kantaa. Mut siis vikahan oli siin budissa mitä mä poltin…siis se oli jotain ihan sairaan hyvää budii ja mulla taas ei oo sellast tolee siihin ku en paljoo polttele.
Oltii taas varmaa huvittavan näkösii yhes baarissa.
Tällasta meillä aina ![]()
Aah nää on aina ihan parhaita topiccei ![]()
Mutta asiaan
Eli omii on aika paljon niinku varmasti kaikilla mutta jotai mieleen painuvimpii on
Yks henkilö kerran päästi keskellä keskustoria (tampereella) kuinka sen kirjoittaisi no TSIAAH!!-Huudon, kun tökin häntä koko ajan kylkeen ja tori tietenkin täynnä niin ihmiset mulkoilivat hieman ihmeissään ja me kaks revettiin siinä sitte totaalisesti kun kaveri totes mitä tulikaan tehtyy…
Ja toinen tapahtu kämpillä kun päätettiin yhen frendin kans joka ei ollu ennen polttanu älyämpärist et poltetaan sellasest. siinä sitten miksattiin kukkaa ja lätkää sekasin pienissä diapam höyryissä ja otin itse normaalisti hitin ja yskitti niin paljo et lähin hakee vettä, no kaveri sit sano et joo tost on helppo polttaa niin uskalsin jättää sen yksin ottaan ekan älyhittinsä. Sit yhtäkkii kuuluu olkkarist sellanen plump, krääh köh köh köh ja meen kattoo mitä se sie riehuu nii se istuu nurkassa letti ihan märkänä yskien vettä lattiaan, joten varmaanki arvaatte mitä tapahtu ![]()
Kirjottelen taas lisää ku mieleen juolahtaa
![]()
Teidän elämästä saisi hyvän sitcom-sarjan.
En kylläkään ollut minkään psykoaktiivisen aineen vaikutuksen alaisena tuolloin, mutta. Näin yhtä entistä koulukaveria täpötäydessä ruuhkabussissa ja harmittelin toverittarelleni että ei oikein tunnu joululta yhtään vaan vieläkin on olo että on vain joku lokakuun loppu.
Kaveri siihen totesi että “ehkä se johtuu siitä että käytät niin paljon huumeita?” Mitäpä minä siihen muuta kuin kajautan erittäin kirkkaalla ja kaikuvalla äänellä että “Niin mutta en mä nyt sentään joka päivä käytä huumeita!”
Tässä vaiheessa pystyin fyysisesti aistimaan miten vähintään 85% kanssamatkustajista tuijotti minua inhon, kauhun ja paheksunnan sekaisen tunteen vallassa. Jatkoin samalla kovalla äänellä "Olipahan taas tosi fiksua kailottaa bussissa että en mä nyt sentään joka päivä käytä huumeita."
Pitipä muutenkin poistua linja-autosta juuri silloin, ja sitten tapahtuikin harvinainen älynväläys juuri oikeaan aikaan: jatkoin samalla kovalla äänellä “Niin mutta on se nyt sentään parempi ku että mä olisin kailottanut että mä käytän joka päivä huumeita!”
![]()
noita nyt on ihan kauheasti, eikä kaikki kakkaamiset ym viitsi kertoa mutta yks aika viaton, liittyy tosin alkoholiin, kun kerran baaritiskillä keskellä päivää piti tilata jotain juotavaa ja vahingossa sanoin ’ Viiniä en voi ottaa koska sitten en pysty lopettamaan ’ Kun tarkoitin että sit ei voi sekoittaa muihin juomiin.
Sit kerran kävi joku oikosulku kantabaarissa ja menin tiskille ja tilasin englanniksi yks kaks, noin vaan, vähän se tttyppi ihmetteli että olenko hullu.
Pahimpia on kai ne kun ryynipäissään joskus 16 veenä menin soittaa mun poikakaverin ovea, itsetehty risti olalla ja sen äiti tulee avaamaan. Tai kun sen saman poikakaverin piti herättää yöllä pikkukivillä ikkunaan mutta heitin liian kovaa ja ikkuna hajosi… Silti se mutsi tykkäsi musta ja sain jopa hoitaa niitten pikkuveljeä.
:mrgreen:
Eilen istuttiin iltaa meillä kohtalaisen päihtyneissä tunnelmissa ja mietin ääneen että mistähän saisi grippinauhaa flowerstikin päällystämistä varten. Sir Robin vastaa: “hei mä voin kysyä xxx:lta saisko se jostakin pirii tai tota nauhaa” ![]()
Mistään piristä ei siis ollut puhe koko illan aikana, ei edes mistään siihen liittyvästä ![]()
Miffy, puhutko sinä sirkusvälineestä, vai onko tuo jotain koodikieltä? ![]()
Nimim. harrastan diaboloa.
Sirkusväline-koodikieltä 8)
Ja harrastan kyllä keppien pyörittelyä, pitäis vaan hommata grippinauhaa jostakin kun toi on kulunu niin hajalle. ![]()
Onks flowersticit vaikeita, itekki meinasin kepit taannoin ostaa. hintaa vaan nuilla näyttää olevan aika kivasti, eikä multa taitoakaan löydy hirveästi(paska motoriikka)
www.sirkusteltta.net on muute n hyvä foorumi.
Joo tos taannoin olin avokatkolla viunasta ja pienessä ryynipöhnässä koko ajan. Olin ollu jotain kolme tai neljä päivää ilman alkoo nii alko tapahtuun. Ensin se alko vaan pienellä pöytälampun tanssimisella yöpöydällä. Seuraavana paivänä mä Kuulin pihamaalta tappelun nujakointia ja sit mä kuulin kun kaveri huuti et älä saatanan hullu puukolla ja sit kuulu kaamee rääkäsy ja auto lähti pihasta renkaat ulvoen. No mä olin aivan varma et kaveri tapettiin siihen pihaan… Ei kun soittoo poliisille et nyt on käyny huonosti. Poliisit tulee vähän ajan päästä pimpotteleen ovikelloo et ei täällä mitään näy mä ihan H. Moilasena et mitä vittua no kytät lupas katella jos jotai näkyis. Mä olin kolme tuntia komerossa paskasen mattopinon alla piilossa ku mä olin varma et ne tulee tekeen mustakin selvää. No kun kolme tuntia oli menny nii mä vasta rupesin tajuun että mulla taitaakin olla deliriumi. Ei kun nolona soittaan kyttikselle ja selittään asiaa kyl vitutti. No seuraavana päivänä mä jo seurustelin mun oman pahuuden kans, seksi ei vaan sujunu ku tää pahuus oli kaasumuotoinen ja mä tietenkään en… Rupesin kertoon näitä jutuja kun hain seuraavana päivänä avokatkolääkkeitä lekuri katto mua suunnilleen näin
ja sano et joko jään suosista pamikyllästykseen osastolle tai se hakee vartijan ja eiku pitkäänniemeen enhän mä meinannu vieläkään uskoo et ne hallut olikin psykoosia mut onnex jäin suosiosta osastolle ja pääsin jo seuraavana päivänä pois. Kauan meni ennen kun jakso naurattaa noi jutut. Tapahtu niissä deliriumeissa kaikkee muutakin ja semmosia juttuja et meinas paskoo housuihinsa… Mut menis koko ilta jos kaikki kertoisin. Sanonpahan vaan että elkää hyvät ihmiset vetäkö viinaa niin et joudutte psykoosiin darrassa!!!
kuulostaa aika samalta ku mun ja valtterin touhut aikoinaan… se veti aina ryynejä, ja mä pirii… ![]()
kannattaa varoo, ettei teille käy samanlailla ku mitä meille kävi… heh.
ei oo vaikeita, eikä ne nyt niin kalliitakaan oo. riippuu tietty millaset ja mistä ne hommaa. heh.
mä tottakai esim tilasin sellaset melki neljänkympin setit, et sain omani näköset kepit.
(se sticki on sellanen mis on sinisiä ledivaloja, ja heittelykepit neonpinkit)
![]()