nolot + hauskat huumeilujutut

paljon olit vetäny viinaa silloin?

Monta kuukautta ja loppuvaiheessa meni jo seitteemää pulloo valkoviiniä päivässä

Monet kerrat käyty meleissä läheisellä essolla yöllä / aamuyöllä.
Hulvattomia kertoja :sunglasses:

Viime kerralla tuli ostettua sieltä sateenvarjo (ei käytetty viel ikin), “Puhtia peruukkiin”-leffa, ja wunderbaum. jes

Se ei ollu hauskaa kun frendi alotti spyttaamisen enterprisessä.NO FUN!

Laukesin pirivedoista eilen, vitun outoo :E

Ei outoo.Se on ollu hyvää slirtsii.Helevetin hyvää.On käyny itelle joskus niin.

Todellaki yhtä parhaista pirieristä mitä on käsiini sattunu, just boostasin :smiley:

Vittu mie pöllin naapurin omegan ja ajan skiaftereille sinne vaik ees kututa.

Kaverin kissa kulki omilla teillään. Palasi kerran takaisin suussaan pikkupussi budia. Tästä alkoikin kissan ahkera ja sitkeä kouluttaminen noutajaksi… tosin turhaan.

Repesin :smiley:

Lähettiin yks sunnuntai aamu kauhees darras Essolle ostaa kaljaa aamulla ku oli vaan sellane stokkan kortti joka ei oikee muual käyny. Niin hirvee darra et oli pakko kumminki kiskalta ostaa yhet siiderit vikoilla rahoilla et pysty ees kävelee.

No siinä sit tepasteltiin ja siiderit meni melkee heti alas ja olotilaa helpotti…ei siitä niiku tietenkää känniin menny mut sekavissa olosoissa hoiperreltiin ku oli viimeyön valvonu ja tampannu.

Sit tosiaan ku helpotti niin paljo se siideri ni tokasin sit kovaa äänee keskel katuu kaverille et “onneks otettii nää essot, ois muute tullu aika rankka tää matka” ja samaa aikaa sit hogasin et mitäs tuli sanottuu ja repesin hirveesee nauruu, koska tarkotus oli sanoo et onneks otettii nää siiderit.muttaku matka oli kohti essoa ni sanat meni vähän sekasin. :laughing: :laughing: ja seki viel et kaveri ei ees hogannu mun sanamogaa ja luuli et puhuin edellisestä yöstä :laughing: ja vastats vaa et “joo todellaki ne oli ihan sairaan hyvii viel”.

Ohikulkijoil oli sit vähä mietittävää et mitäs noi kaks blondii tytöntylleröö oikee sunnuntai aamulla sekavassa olotilassa puhuskelee :blush:

Vähän samanlainen tapaus… pari kirsikkaa huulessa ja päätettiin rantsussa polttaa pajarit, eipä ollut rizloja joten minä niitä hakemaan… R kioskin tiskillä tilaus kuului “p-p-p-p-aket-t-t-ti ri-ri-ri-rizloja” ulkona oli n 30 astetta lämmintä joten myyjä kysyi et kui mul voi olla kylmä? vastaus, “hu-hu-hu-huono ve-ve-ve-verenk-k-k-kierto”

Oli kyl ihan hassu päivä, kunnes päässä pimahti ja tuulessa alkoi kuulua kuiskauksia “tuu tänne me ollaan täällä” hmmm… :slight_smile:

Mä taas kuulin että yhdet tyypit olivat syöneet jossain aineissaan lepakon!

Voihan sitä syödä vaikka pieniä kiviä.

Ite söin 16-vuotiaana sieniä suoraan nurmikolta ihan tuhannen kännissä ja sitten oksensin kaiken pihalle. Ei ollut kivaa. Eikä ne edes olleet hUUmesieniä, perkele.

Pöhkönä olin tos valvonu ja pirteilly 2 pv. Ja sit söin sienii siihen väsymykseen paljon. Hassu juttu ekaks silmät silleen aukes ja sen jälkeen ilta oli koomista horjumista ja kaverit oli huolissaan että en kaada mitään.

Ja söin kerran 5 kokonaista kuivattua kärpässientä. Jumalauta tuli jossain vaiheessa yrjöttyä ja huolella. Empä tiia vedänkö uudestaan.

ps. aika hyviä visuaaleja siinä sitten kuitenkin sai. HuhHuh.

Kerra savu+viina päissään tuli jumalaton huono olo → joten lähdin vessaan tietenkin, voin vaikka vannoa että näin sen vessan pöntön mun edessä ja kyykistyin siihen mut sit seuraava jonka muistan ni makaan lattialla pää sivuttain ja ihan silmän rajalla lilluu meri(oksennukseni) ja pieniä purjeveneitä(jotai kökkäreitä siinä oksennuksessa) sit kattelen siinä lattialla iha rauhallisin mielin kun aurinko paistaa vastapäisest ikkunast niin kauniisti ja sit yht äkkii palaan maanpinnalle kaveri kattoo iha jumeis mua ja repeilee niin vitusti sit savuissa päätin vaa et jumalauta nyt ryhdistäydyn ja mul ei oo enää paha olo perkele nousin siit join viinaa ja lähin kävelee kotiin (5km) … Aika juttu… Sit ylensäkki ku oon paukuis ni tunnen itteni ihan pienenä jossai kolossa ja muut on isoina ja juttelee ja mun ei tarvi puhuu kellekkää ja sitku joku sanoo jotai ni se on niin hauskaa et pakko revetä… :astonished:… Ihmeellistä…you know…

Istuin kaverin (aika nuhjuisella) sängyllä ja aloin säätää viivoja työpöydän reunalle, kun vahingossa huitaisin pirin pitkin sänkyä. Ei siinä sitten auttanut muu kuin imuroida nenään kaikki mahdollinen moska sängyn päältä siinä toivossa, että joukossa olisi valkoista pulveriakin… yök.

Ainakin kaveria nauratti. Hän itse harrasti vain pilveä, ja sai jälleen hyvän käsityksen minun kaltaisista…

yks päivä ku oltiin miffyn kans istumassa terassilla, löysin mun röökiaskin pohjalta n. 4:n kemmin palasen plällää. vähän ihmettelin että mistäköhän se sinne on ilmestynyt, kun ei se ollut mun, eikä ees mun poikaystävän. enkä keksinyt että mistä se sinne sit oli tullut…
mun mielestä se oli hassua.

Kaveri juuri ruinasi n. 4 tuntia yhtä 2mg Xanor depotia… ensin irkissä, sitten paikan päällä, lopuksi puhelimessa. Nolotti jo itseäkin moisesta väitellä, mutta mitenhän kaveria…?