nolot + hauskat huumeilujutut

Kun kerran puolitotuudessa, niin miksei täälläkin. Onhan näitä ollut mutta aina ne jutut jaksaa naurattaa.
Antakaa palaa.

Kerran kun oltiin just muutettu uuteen asuntoon, polteltiin myöhään illalla paukut. Siinä parvekkeella istuskellessa miestä alkoi yhtäkkiä laulattaa, ja hän sitten kajautti parvekkeelta todella kovaa jotain “obladi oblada” ja viulunsoittajaa katolla. Yritin siinä hillitä hihitystäni ja sanoa etten halua heti tokana päivänä häätöä kun ollaan vasta muutettu. Loppujen lopuksi pokka ei todellakaan pitänyt ja oli pakko mennä sisälle nauramaan.

Kerran yritin paukuissa laulaa Hämähämähäkkiä. Olisin ite pystynyt kyllä siihen mutta kun mies vieressä alkoi ensin hihittää ja lopulta repesi ihan täysin, en pystyny itekään pitään pokkaa :slight_smile:

Mitähän näitä olis…

Ei mikään kummonen juttu mutta sinänsä ihan huvittava, piti namipäissään (pari kolme punaista peace-namia olin syöny, tosi vahvoja) mennä ostamaan kioskilta tupakkaa, vihreää chesterfieldiä. Leuat väpätti ja silmät pyöri päässä ja yritin miettiä että helppo sana, ches-ter-field. Kioskinmyyjälle sihahdin jotain että “Yks vihreä che-che-che-ch-ch-ch-ch-chtrrrrr-ch-ch-ch-chfffwwwfffff-f-f-field!”

Muita ei heti tule mieleen…

reps :mrgreen: tuli ihan elävänä mieleen toi tilanne…

Joskus 17v. olin festareilla ja yritin mennä kukka+piri-kuosissa ostamaan korvatulppia. Lipunmyyntiluukulta.
Annoin sille myyjälle 10mk kolikon ja sanoin et anna korvatulpat. Se anto sen rahan mulle takas ja vastas jotain et “ei tässä myydä korvatulppia, sori”. Mä jotenkin unohdin antaneeni sille rahaa ja ihmettelin vaan et “miksi toi tyyppi tuolla luukun takana antaa mulle kympin?”
Lähin äkkii meneen ennen kuin se pyytää sitä rahaa takasin.

Sinänsä hassua, mä pääsin ihan tosta vaan sisään festarialueelle vaik siellä tehtiin ruumiintarkastuksia ja mä olin aivan tautisen sekasin. Mä vaan sanois et “mulla ei oo taskuja, ei tarvi tutkia” ja kävelin sisään. Jotkut tytöt oli kärähtäny siel palasta lätkää huulipunan sisällä…

Hehe, ihan vakio :laughing: Joskus teininä ku asu viä kotona oli noloo tulla himaan jostain polttelemasta silmät ihan punasena, naama valkosena ja suun kuivuudesta ja sekavuustilasta johtuen puhuminen porukoille oli just jotain tollasta. Sit piti aina sanoo et väsyttää ni pääsi sänkyyn chillaan ja nauttiin olotilasta. Ihme kyl ne ei ikinä kysyny mitään :laughing: Nykyäänkin tota sössötystä esiintyy usein jossain kaupan tiskillä tai bussissa yms…

Setä Satanika kierii lattialla nauraen
Prkl, mulla ei oo muuta kun se “perse edellä akvaarioon” juttu, mutta senhän on kaikki jo kuulleet. Tosin se, että mä lauloin kännipäissään Dioa, oli kyllä varmaankin kammottavaa. “laik ö reinpou in tö daak” :smiley:

Ei sentään King Diamondia, kuten joskus aikoinaan. :sunglasses:
(Kaveri yritti harrastaa seksiä silloisen eukkonsa kanssa mun huoneessa laivareissun jölkeen, ja meikä kännissä ulisee keittiössä King Diamondin “Abigailia”, ihan taatusti romantiikka kaukana.

Hehe Abigail :laughing: King Diamond kuulostaa parhaimmalta sillon kun se yrittää olla “dramaattinen” ja “pelottava”, eli Abigailissa just ne “Abigail, don´t you think i know what ya done” tjsp kohdat.

Diamond on camp-heviä parhaimmillaan.

Hauskoja kokemuksia oli taas eilen kun oltiin paikallisella uimarannalla vetämässä kossua ja paikalle pölähti aivan sikalauma kännisiä teinejä, eipä muuta mutku mä aloin selittään jotain “barely legal preteen action” - juttuja, ja sain osakseni hieman kummastuneita katseita, johtuen kait siitä ettei oikke kukaa muu istuksi intter netissä tuntikaupalla joka päivä :slight_smile:

Aamuyöllä pääsin todistamaan harvoin nähtyä muttta usein koettua tilannetta, kun heräsin siihen kun kaverin kissa istuu mun rinnan päällä, oli varmasti just aikomassa paskoa mun suuhun.

Joo mullakin on hauska muisto siitä kun aamulla heräsin siihen että kissa lorottaa mun kainaloon :slight_smile: Kai se oli joku “hei mä tykkään susta” -ele, niinku kanit, jotka kusee rakkaittensa päälle.

Perinteinen: paukuissa yrittää lukea, lukee saman lauseen n+1 kertaa ennen kuin tajuaa ettei ymmärrä lukemastaan yhtään mitään :stuck_out_tongue:

Heh! Mulle kävi kerran silleen että mä luin kerran netistä yhen jutun ja vähän mä nauroin! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Näitä löytyis miljoonia. Mun kohdalla on käynyt useamman kerran niin (kaverien mukaan) että olen yleisellä paikalla alkanut puhua “kännykkään.” Puhelimeni ei ole välttämättä edes soinut, mutta olen kaivanut laukkuani, sanonut vastaavani kännykkään ja jutellut yksinäni tyhjä käsi korvan vieressä! Kyllä ihmiset bussissa ovat varmaan katsoneet pitkään :unamused:

Kerran pää täys kukkaa mentiin ruokaostoksille kaverin kanssa. Piti ostaa pari vanukasta. Jotenkin ne vaan näytti niin houkuttelevilta, että päätettiin ottaa muutama lisää, ja lisää… Lopulta homma oli sitä, että molemmat lappaa vanukkaita ostoskärryyn ja nauraa hysteerisesti. Oli tili tullut samana päivänä, ja kortti lompakossa, joten ostovoimaakin löytyi.

Jotenkin sitten, saimme koottua itsemme, ja lähdimme kohti kassaa. Kärry oli about puolessavälissä pelkkiä vanukaspurkkeja. Tiskille päästyämme aloimme lappaamaan vanukkaita hihnalle. Yksitellen tottakai, pää oli täys kukkaa, liian monimutkaista laittaa kahta kerrallaan. Hihnaa pitkin valui loputun rivistö vanukkaita. Katselin sitä noin pari minuuttia ja repesin uudelleen nauruun. Annoin korttini kaverille ja sanoin että jatka sää en pysty. Naurua pidätellen juoksin kaupasta ulos pihaan tupakalle.

Meni noin 10minuuttia, ja kaverini tuli, käsissään kolme (3) täyttä muovikassillista vanukkaita. Koko matkan kävellessään hysteerisesti nauraen.

Noh, se siitä sitten, ei muutakun kämpille väsään uusia paukkuja ja syömään vanukkaita. 2 päivää syötiin pelkkää vanukasta. Oksensin toisenapäivänä.

Ei sinänsä mitään erityistä sekoilua, mutta ainakin sillä kyseisellä hetkellä oli todella hauskaa. ;>

joo-o. kaikkea helvetin typerää on tultua tehtyä.
noloa oli kyllä se, kun helvetin humalassa alaikäisenä kävelin kiasman ohi, mulla oli semmonen vanha selkäreppu jossa oli kymmenen kaljaa ja katoin, että ei helvetti tuossa on moottoripyöräpoliisi tupakalla, nopeutin tahtia ja luulin pääseväni vähällä, mutta sitten kuului räks ja kaikki kaljat tippuivat suoraan sen kytän eteen, kahdeksan meni rikki ja olin ihan koomassa enkä tajunnut että ne pitäisi siivota siitä. sain sakkoakin ja poliisi käski mua pyyhkimään sen kengät. nöyryyttävää. siinä sitten pyyhin poliisisedän kenkiä, korjasin kiltisti jätökseni ja lähdin tulipunaisena menemään.
hauskoja, nooh, ehkä vitun paukuissa istuessani keittiön pöydällä, tuijottaen mandariinia, joka selvästi yritti kommunikoida kanssani kuplien epäilyttävästi ja muuta vastaavaa. kaverit vaan ihmetteli, että mitä vittua mä mumisen. :smiley:
sellaista.

Joskus butaanipäissäni istuskelin yksin rannalla ja katselin kun vesi kiertyi fraktaalikuvioksi yms. Yhtäkkiä yksi kaveri käveli viereen ja olin ihan varma että siihen tuli mun sen aikainen pomo. Hetken päästä huomasin et se viereen kävellyt tyyppi onkin 10 vuotta nuorempi kuin mun pomo. Sanoin sit säikähdyksestä selvittyäni: “mä luulin että sä oot ***** ******* nuorena!” Ja ihan totisena… Kaveri hiukan repesi :smiley:

Hehheh! Mekin kerran impattiin bensaa ja juotiin tärpätin ja tolun maukasta koktailia päälle, ja sen jälkeen huomasin että olin vitun sekasin ja luulin kaverin koiraa dinosaurukseks ja naapurin mummoa hirsimökiks jossa meni kaks viikkoa aiemmin grilli paskaksi, jonka jälkeen huomattiin että roskasäkki repesi täysin paskaksi ja palauduin äkkiä takas maanpinnalle ja tajusin että olin vetänyt jotain! Hehheh, vähän kaverit nauro! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Heh. Nämä kommunikointiyritykset ovat aika yleisiä. Kerran vahvalla DXM-kukka-matkalla kyselin punatukkaiselta ja vihreämekkoiselta naiselta lähtisikö hänkin ulos kävelylle. Hän epäröi ja yritti sanoa jotain mutta en saanut selvää. Naisen seurassa oli paljon muitakin ihmisiä, vihreitä, läpinäkyviä, ruskeita, isoja ja pieniä, selitin jotain niillekkin ja ne pälpättivät minulle ja toisilleen jotain epäselvää. Ihmisiä oli paljon ja niiden puhe oli yhtä suurta hälinää, ihan kuin jossain linnan juhlissa… Sitten tajusin että mitä vittua, eihän ne olekkaan ihmisiä vaan tiskipöydällä olevia olut- ja limsa- ym. pulloja ja yksi vihreä fairypullo jossa on punainen korkki. :open_mouth:

siis mikä ihmeen vittuilija tämä holmes oikeen on?
ei taida missään topikissa olla asiallista tekstiä… no, hupinsa kullakin jos ei voi päiviään muuten viettää kuin keksimällä jotain juttuja tyyliin “yritän tässä kovasti morkata näitä pahoja huumehien käyttäjiä”… :unamused:

Sekaisin tulee kyllä tehtyä vaikka mitä. Näkee niin ihmeellisiä harhoja ettei voi edes tajuta. Jotain tuntematonta saattaa luulla läheiseksi ihmiseksi. Esimerkkinä minä, joka viime kesänä menin täysin vieraalle naiselle sanomaan happopäissäni “mutsi hei, voisiksä vipata vähän rahaa kun nyt ois hätätilanne. Maksan oikeesti takas ens viikolla…” ja muuta vastaavaa. Nainen oli kuulemma ihan paniikissa ja mietti soittaisiko poliisit kun luuli että aion käydä sen päälle. Ne on kyllä sairaita ne näyt. Näkee ja kuulee olemattomia. Varsinkin jos mulla on skitsoilut päällä niin voin luulla sekaisin katulamppua kytäksi tai nähdä ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Toisinaan jos on hetki jolloin olen yksinja helvetin sekaisin asunnossani niin meinaan pimahtaa kun kuulen harhoja ja näen omiani. Onneksi harvemmin vietän aikaa yksin. Mä varmaan pimahtaisin muuten… :open_mouth: :stuck_out_tongue: :unamused: