nolot + hauskat huumeilujutut

Veikkaan että John Holmes = James Bond = Kauhea AA-Hemmo

kerran olimme kaverin kans meidän porukoiden pihalla asuntovaunussa juomassa viinaa… siihen alle oli otettu benzoja ja pilveä. jossain vaiheessa kun minä olin tipahtanut kaverini oli lähtenyt hortoilemaan tuonne tielle ja kun äitini oli mennyt kysymään et mihin se on menossa niin kaveri oli vastannut et kukas sinä olet? olen menossa kaverin luo(minun) ja jatkanut sekoilua… oli muuten vaunu hyvässä kunnossa aamulla :wink: semmosta

-joskus tuntuu ettei niitä jarruja ole-

Hyvä veikkaus mutta pieleen meni.

Mutta sitä ihmettelen että mitä te nyt oikein valitatte? Eikös tässä topicissa pitänyt kertoa cooleista huumesekoiluista.

Vainoilu on oivaa huumesekoilua :wink:

Onkos tämä Holmesin John, filmitähti verraton sinun idoleitasi?

Jotenkin huvittaa ajatus että näytät oikeasti John Holmesilta pulareineen viiksineen kiharoineen sladdeineen kaikkineen :slight_smile:

Haa! holmes on kuitenkin joku plinkin valvojien keksimä nimike jolla ne voi tulla aina vittuilemaan tänne kun niitä ottaa päähän :open_mouth: :unamused:

Parhaat vainoilut on kyl ollut hauskoja.
Joskus kun oltiin just poltettu ja alkoi pilvi tuntua, kaverilla soi puhelin ja se meni vessaan puhumaan. Jotenkin sekosin siitä ja aloin selittää muille paikalla olleille ihan paniikissa “nyt se puhuu poliisin kanssa, NE tietää että me ollaan täällä ja mitä me ollaan tehty tänään” :stuck_out_tongue:

Joskus kaveri yritti savuissa kertoa jotain “tosi hyvää vitsiä”. Se aloitti ainakin 20 kertaa alusta: “mies meni baariin, eiku kauppaan kikatusta tai siis oikeestaan se oli nainen eiku mies reps ja se siis meni baariin”
Kun se lopulta sai sen jutun kerrottua, se ei ollutkaan yhtään hauska… Jossain vaiheessa revettiin ihan vaan sille sen vitsin huonoudelle :smiley:

Mulleppa on sattunut tismalleen samallainen juttuu…hmmm…kenties meillä on yhteisiä ystäviä. Tai kumivene. :bulb:

vedin pirii ja kusin housuihini. vedin lisää piriä. ja kusenhaju oli pahan hajusta! kyl mä ne housut pesin! joskus. hais vähän niinku vanha mummo! perkele! no sit menin kotiin ja aloin pirirunkkailla! aika farssi tääkin elämä.

rok_rok: sulla lukee tuossa paikkakunta-kohdassa häme.
On sinänsä mahdollista että kyse on jopa samoista ihmisistä, tuo nimittäin tapahtui hämeessä.

Mahdammekohan tuntea toisemme? Pistähän privaa :slight_smile:

Kaverini oli tässä muutama päivä sitten sekaisin kuin lumiukko. Hänellä oli pari euroa rahaa ja hän päätti hakea sillä kaupasta leipää, koska ihan kaupan vieressä asuu. Muut olivat koittaneet estellä ettei siinä kunnossa kannata mennä mihinkään, mutta totta kai kaverini meni. Kun itse tulin hänen asunnolleen ja kuulin, että hän on kaupassa niin lähdin perään.

Ja toden totta siellä tyyppi oli jo kassalla aikamoinen jono takanaan. Hän oli laittanut ostoskorin päähänsä, leipää ei näkynyt missään ostosten joukossa, mutta sen sijaan vaippoja (!!) ja kaikkea muuta älyvapaata hihnalla näkyi olevan. Kaverini sössötti kassalla jotain tarinaa josta ei saanut mitään selvää, mutta niin kassan tädillä kuin takana olevalla jonollakin taisi alkaa palamaan kiinni. Oli aika koomista seurata kun kaverini (23 vuotias mies) yritti iskeä erittäin rupsahtanutta yli 50-vuotiasta kassatätiä. Jono vain kasvoi. Loppusumma oli melkein 30 euroa ja kaverini yritti tyrkyttää kahden euron kolikkoa.

Menin siihen sitten kassalle (ihan nolona) ja selitin, että kaverini on juonut ihan liikaa. Lopulta pääsimme pois kaupasta suklaapatukan kanssa, mutta kyllä sitä on naurettukin :smiley: Kaverini on kaupan vakioasiakas kun siinä vieressä asuu, joten saa varmasti jotain kommenttia tai katseita osakseen tuon tapahtuman vuoksi. Jos kehtaa enää kauppaan ylipäätään mennä :unamused:

Joskus vuonna N polteltiin kavereiden kanssa pihalla. Sanotaan vaikka “Ville” oli lähdössä paikkaan x (n. kilometrin päässä) ja kysyi “Matilta” reittiohjeita. “Matti” vastasi: “kuljet ensin 300km pohjoiseen ja käännyt siitä missä on oikea roskis” XD

Noloimmat sekoilut on varmasti tullu tehtyä ryyni ja alko-kuosissa.
Mulle ainakin oli ihan normaalia se, että saatoin selittää saman jutun n. minuutin välein ja ihmetellä kun kaverit alkaa olla jo pikkuhiljaa tympäätyneen näkösiä.
Joskus on tullu pami+viina+kukka-päissään yritettyä laittaa sormikkaita käteen ja kun ei oo millään tullu mitään, niin joku ohikulkija laittoi ne mulle käteen, kun olin nätisti pyytäny. On tyypillä mahtanu olla hauskaa laittaa sormikkaita sellasiin pikkasen venkoileviin sormiin :laughing:
Piripäissään vainoilut olikin ihan jokapäiväistä elämää, mutta mielestäni se ei ollu kauheen hauskaa…
On niitä paljon muitakin, mutta punoitus nousee kasvoille jos niitä alkaa tässä kertoilemaan :blush:

Sanja :unamused:

[Edit typo]

Tosta Sanjan jutusta tuli mieleen mun eka känni: yritin laskea rahojani et saanko mä niillä suklaapatukan. Siit laskemisesta ei tullut yhtään mitään, joten piti pyytää kaveria laskemaan, ts. heitin rahat pöydän yli kaverin puolelle… lattialle :confused:

Joo, ensikännejä on vaikee kyllä unohtaa tai oikeestaan kolmee eka kertaa.
Eka keikka meni ihan iisisti, olin varmasti sillon just sopivasti humalassa, ei tullu mitään emämokia, sen muistan siitä reissusta, että taustalla oli pakko huudattaa kokoajan 2unlimitedin No onea.
Kaks seuraavaa reissua olikin sitten ihan fiaskoja. Tietysti kun ei ollu tohon viinanpiruun niin paljoo tutustunu, niin ei tullu mieleenkään, että ottas sitä sillai sopivasti vaan tuli kiskottua kaikkia ja muiltakin viel päälle.
Olin just edellisellä viikolla alkanut seukkaamaan sen hetkisen ihastukseni kanssa ja hän oli todistamassa mun känniä.
Aluks meni ihan jees, mutta sit alkokin maailma pyörii ja oksettaa. Jannu yritti taluttaa mua hieman syrjempään laattailemaan ja minä niin kauhean kiitollisena avusta laattasin suoraan kundin päälle.
Seuraavana päivänä jannun kaa setvittiin iltaa ja hän totes, että ehkä on parempi jotta oltas vaan frendipohjalla.
Yritin selittää et en mä normaalisti oo tollanen, ja tyyppi sano et katellaan nyt kaveripohjalta hommaa vähän aikaa. Lupasin kuuliaisesti, että hän näkee musta sen paremmankin puolen.
No tuli seuraava viikonloppu ja hirvee kännihän tuli taas vetästy ja lähettyä kaupugille heiluu.
No, tottakai mä törmäsin siel tähän jannuun joka pudisteli vaan päätään ja sen jälkeen ei enää hengattu ees kaveripohjalla.
Sillä hetkellä se tuntu maailmanlopulta, mutta taisin siit selvitä aika nopeesti yli :smiley:

Sanja :unamused:

Jos joku jannu tunnistaa tästä ittensä, niin terppa vaan, nykyjään osaan ottaa jo iisimmin :smiley:

Hmm… silloin joskus kun tuli polteltua läpyskää niin nakkarilta kävin ostamassa limsaa kun janotti niin pirusti. Selitin myyjälle pitkään ja hartaasti jotain käläkäläkä tyyliin ennenkuin tajusin poistua ( en siis muista mitä oikein höpötin), sitten takaisin autolle ja talvi kun oli niin liukastuin tietenkin ja syöksyin puoliksi auton alle ja sitten hirveä naurun remakka mistä ei meinannut loppua tulla :sunglasses:

Eipä mikään seikoilu, mutta äsken sattui perusjuttu… juuri oli keuhkot täynnä kukkasavua kun puhelin soi. Äitimuorihan se siellä soittelee juuri sopivaan aikaan. No, puheltiin niitä näitä, jossain vaiheessa kysyi että miten aikoisin matkustaa sinnepäin. Vastasin että linja-autolla tai bussilla. Kun äiti sanoi että nehän ovat sama asia, hämmästyin ja aloin pätevänä selittämään että eivät ole olleenkaan sama asia, tulen linja-autolla tai bussilla, katson kumpi kulkisi paremmin. Jonkun hetken kuluttua tajusin mitä selitin: eiku siis junalla tai bussilla!

Kännissä sitä on kyllä tehnyt vaikka mitä ihmeellistä. Noloja juttuja mutta jälkeenpäin hauskoja muistella.

Sillon kun polttelin, niin kerran kapakassa halusin vessaan. Kävelin tosin narikkaan ja kun poke oli kiukkunen, niin vaahtosin kaikkee natsivaltiosta ja kyselin, että pitääkö asiakkaiden tuoda potat mukana. Ihme kyllä en lentänyt ulos, vaikka koko ajan nauroin kuin heikkopäinen(mikä tosin olenkin).

Stilipäissäni taas menin kapakkaan ja kuiskasin luottamuksellisesti tarjoilijalle olevani ravintola-arvostelija. En jostain syystä saanut kuitenkaan ilmaisia drinksuja…

Tämä on silti levottomin juttu tässä topikissa…

Kerran 18-vuotiaana silloisessa kimppakämpässä sattunutta:
Istuttiin lattialla ringissä polttelemassa, 4 henkeä. Oltiin poltettu jo yksi pesällinen, ja oli mun vuoro väsätä + sytyttää. Ei siinä väsäämisessä mitään, meni ihan hyvin. Sit pyysin sytkäriä, ja kaikki muut alkaa huutaa mulle “MITÄ HELVETTIÄ SÄ HYVÄ TYTTÖ OIKEE`N TEET???” Olin eka et häh, enhän mä mitään. Sit tajusin että olen nostanu sen käden pystyyn missä piippu on ja koko pesällinen on lentäny olkapään yli lattialle :smiley: En ollu ees huomannu sitä käden nousemista.