nolot + hauskat huumeilujutut

Tuli mieleen se kun joskus tosi kauan sitten olin kaverin luona aivan kahvilla. Lähdin sitten vessaan ja ihmettelin kun ei löytynyt lavuaaria, pönttöä tms. Silti luulin koko ajan olevani vessassa. Pian kaverini tuli kuitenkin huoneeseen. “Tää on jumalauta mun vaatekaappi! Tänne ei tuu kuselle yksikään elävä sielu.” En ollut (onneksi) ehtinyt kusemaan, mutta tää juttu naurattaa edelleen kun sitä alkaa muistelemaan, vaikken itse tapahtumahetkestä muista oikeastaan mitään :slight_smile:

me lähdettiin eilen kavereiden kans kalaan, minä + kaks kaveria… otettiin mukaan jotain reilu kymmenen nipsua… ei siinä perille päästiin mut just ku kannettiin kalavehkeet rantaan ni hirveät nousut alko… yx kaveri sai kaks kertaa (jopa) uistimen veteen… toinen kaveri istu yxin kauempana ja puhu pehmeitä… ja meikä yritti sytyttää nuotiota josta ei tullut yhtään mitään… viiden minuutin päästä istuttiin autossa kuuntelemassa musiikkia… hyvä kalareissu :smiley:

joskus tuli muutaman pesällisen + viinan ja jyvien jälkeen maattua puistossa katselemassa ufoa joka leijui yläpuolellani, kaverini tuli potkimaan ylös ja totesi , suuren salaisuuden ufosta hänelle soperrettuani , että :" hei, eukko sä maakaat katulamppun alla."
Muutamaa viikkoa myöhemmin, samoissa kemikaaleissa, yritin tunkea kaverini käteen kympinkolikkoa ja saada hänestä ulos pepsiä.
ja joskus vapun tienoilla hämähäkit oppivat piripäissäni lentämään, ystävieni mukaan kyseessä oli kuitenki ollu vaan hämähäkkivappu pallot, joita olin kurkku suorana huutanut ja paennut keskelle vappumarssia. :laughing:

just just :confused:

kaveri löi värkit bussin tiskille ku sen ois pitäny antaa rahaa

LOL :smiley:
Mistä reiästä?? XD

mun mielestä tätä topiccia pitäs jatkaa… saa aina kunnon naurut… :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Ääh vitut, huumeissa oo mitään hauskaa varsikaan sillon ku ne loppuu.
Tekis mieli lopettaa tänne kirjottelu mut täällä on hyviä tyyppejä.

tuu irc… siellä tarvii puhujia

Kun minä en osaa. Ja tuo miffykin on ratkennu ircin rappiolliselle tielle ; )

ei se vaikeaa ole… nyt vaan menet imaseen ircin ja opettelet… hop hop

Sinä olet paha ihminen kun minulle tulet huumeita kauppaamaan. mulla on jo mircci ja opera. katellaan.

mä en kyllä huumeita kaupannut…

Kiero mies.

Oh :astonished: Minä olen irkannut jo 8 vuotta :astonished:

Älä yhtään yritä kiemurrella - vastahan sinä tarjoilit irkkiä täällä.

IRC on parasta huumetta. Suojele lapsia, älä pakota heitä katsomaan irkkausta.

toi oli kyl aika hauska kun joku oli ollut kaupassa… siis se kori päässä ostamassa vaippoja… huh huh:)

Mullekin on käynyt näin :smiley: Iskin bussin tiskille piripussin kun piti heittää seteli… :unamused: Mutta kunnialla siitäkin selvittiin: “oho” ja pussi taskuun, raha tilalle ja bussin perälle istumaan.

Niskaa kuumotti kyllä niin et siinä olis voinut paistaa kananmunia :blush:

Hähhää luultavasti kuolette huumeisiin. Miettikää nyt jos Arvi Lind sekoilis tolleen kuka siihen enää luottais? Perkele :imp: