Narkkarin blogi

Ihanasti täällä Plinkissä saadaan aina suistettua topicit sivuraiteilleen, mutta jatkakaa toki. :sunglasses:

Mitä helvettiä täällä tapahtuu? :mrgreen: Mä en tajunnut nimim. Pasuunan viimeisen parin sivun viesteistä yhtään mitään, paitsi ihmeellisen nettiragen kun väitteensä - jos niitä sellaisiksi voi oikein kutsua - kyseenalaistettiin sinänsä ihan pätevin argumentein. Disclaimer: en allekirjoita suurinta osaa em. argumenteista itse, mutta ne olivat ihan oikeaoppisia, mitä nyt Näädän perustyyliin muutamat ad hominemit oli joukkoon eksyneet, mutta Pasuunan ulosanti tuntuu olevan silkkaa sitä itseään, joten en sinänsä ihmettele.

Nojoo, eipä mulla muuta, jatkakaa munkin puolestani :unamused:

^ Hyvä, ettet tajunnut. Nimittäin en mäkään. Ajattelin jo sellaista vaihtoehtoa, että mun aivot on lääkitty täällä miekkulissa paskaksi sen lisäksi, että mulla on lukihäiriö ja vika on lukijassa, eli minussa. :unamused: Näemmä kuitenkaan näin ei ollut tällä kertaa. :mrgreen:

Joo no ni, ny o teiän jälkipelaajien vuoro.

Hello ewerybody.

Palaittaisko itse aiheeseen ja laitettais tästä blogista mielipiteitä ja muuta mukavaa .
(Taisi olla jopa ketjunaloittajan toive)

Itseäni arveluttaa ,onko tämä kyseinen henkilö jostain pystymetsästä kotoisin ,kun luulee juttujensa olevan kovan luokan kamaa.

Pieksamäki&Varkaus kyllä tuli esiin ,mutta kun hän puhuu Vantaalla tapahtuneesta henkirikoksesta(salarakkaan sisko vainaa) ,josta ei kukaan oikeaa tuomiota saanut(1.5v vapaalta vastaten päätekijälle)

Onko blogin pitäjä vain itse vasta tutustumassa oikeaan alamaailmaan ja narkomaanin elämään??missä ovat kaikki oikeasta elämästä kertovat jutut (esim. Kun ollaan kunnolla koukussa ja joudutaan putkaan ja vangitaan ,missä ovat ne jutut kun "skudjut " mitä saatu mukaan ujutettua ovat loppumassa ja alkaa tulla kipeäksi siihen malliin ettei paljon panakodit ,pamit ,buranat ja tennarit auta,mitä saat talon lekurilta)

Tämän henkilön mielestä k.hoito on yber siististi cool ja joku kasa vanhoja tyhjiä lyrica &pami boxeja vielä hienompaa . Vanhat värkit pöydällä kasassa ,eikä vinkki boxissa esim. ovat jo varmaan uskomattoman katu ja nettiuskottavaa. :laughing:

Kuopiosta jos on kotoisin tullut kuultua liikaa K.K:sta ja himmee ihannointi vaihe elämäntapaa kohtaan muodissa. ( voi voi voi ja vittu vielä parikymmentä kertaa voi ja ei näin)

Paljonkohan hän on vanha ?? (Näyttää ilman sotamaalauksia keskenkasvuiselta 17 vuotiaalta,joka retostelee netissä linnassa olevalla kirjekaverillaan) (saattaa jopa pitää paikkansa,että kirjoittelee ek vangille ,koska talossa vangit yrittävät saada kirjekamuja txt tv.n sivuilta ,sekä lehdistä . Tuomiot pitäis olla voiton puolelka ,että pääsis avotaloon ja käyttään nettiä,jos ei ole hoitanut puhelinta vaikka lomalaisen kautta)

Teksti on niin perkeleesti täynnä epäkohtia esim.

Kytät vei autonavaimet (Suomessa he eivät voi ottaa niitä pois ,jos auto oma -kilvet voivat ottaa kyllä ,jos verot &leimat ei kunnossa. Juuri tämän takia takia jotkut jäävät ratista kiinni pari kolme kertaa saman pvä.n aikana ennenkuin ne puduun kärrätään)
(Voivat myös viedä rikoksen ehkäisyn takia,mutta tässä kun ei ollut siitäkään mainintaa)???

Autosta vielä ,että kun kaveri sen koplaa käyntiin -niin yleensä se vaikka tulkataan ja silloin ei rattilukot haittaa. Jos sen joutuu käynnistään virtalukon pohjasta eli klöntistä ja vääntään rattarin kuka tahansa 15v vanhempi perus simo rykii sen rattarin paskax parissa sekunnissa. Ja voisin väittä ,että kädettömiä feikkejä olisivat ,jos typy nopeammin päivittää blogiaan,kuin notkea rotta vääntää rattarin jaloilla ja käsillä poks poks 2sekkaa ,jossa ajassa teini ei avaa edes kännykän näppäin lukitusta)

Vasikan tappo hommat ja muut eivät edes kommentteja kaipaa - talvella lumella kun vedät jotain auton perässä ,edes kilsan niin yleensä ihmisestä jää märkä pläiskä siihen johonkin matkan varrelle . (kesästä puhumattakaan)

Tarviikohan niitä vielä sen jälkeen hakata???

Kaikki tapaukset ,mitä itse tiedän niin yksikään ei ole hengissä tollaisen henki pois meiningin jäljiltä ,jos eivät ole ollut todella “onnekkaita” ja joutuneet vain niskaan ampumisen johdosta neliraajahalvautuneena pyörätuoliin tai +5 vuotta kuntoutuessa opetella uudestaan kävelemään pää täynnä uudenlaista rojua -titaania.

Vielä kun tunnen vakavia rikoksia tehneitä suht.paljon ei tule mieleen kuin tyttöjen mc kerhon perustaja jäsenet ,jotka olisivat jaksaneet uhota yhtään sanaa netissä asioista,joita eivät ole edes tehneet -like henkirikokset.

Minulla ei ollut tarkoitus dissata ketään ,jotka esim Kuopiosta tai näitä edellä mainittuja mc tyttöjä ,jotka alibissa aikoinaan “kerhoaan” mainosti vaan yritän saada muutkin vakuuttuneeksi tämän blogin pitäjän paskanpuhumisesta ja häntäkin tajuamaan ettei ihan kaikkea kannattais täällä netissä retostella .

Onko vakikirjoittelijoista joku tuolta suunnalta ,koska piirit on pienet ja ton gootin /tyttösen kyllä tunnistais noista releistä ja hiuksista vähintään.

Oikein hyvä jos yksikin 11vuotias jättää sen ekan piikin tästä blogista järkyttyneenä koulun pihalla ottamatta,vaikka siellä pyörisi millaista porukkaa tahansa. Silloin tästä sonnasta olisi joillekin jotain hyötyä :wink: :laughing:

Kiljut ja spiritismi ja kuvat nettiin toisten värkeistä ja itsestä kun ollaan asperiinia vahvempaa otettu väärään kurkkuun … Oh jepa - anna palaa Anna Frank ja pelasta säikyttelemällä kaikki Suomen ala-aste ikäiset ,etteivät päädy koulukiusaamisen kautta huume,murha,nisti,huora,vasikka,elinkautinen ja bloggaaja elämään ja pukeudu mustaan surupukuun vielä kaiken lisäxi.

Voi vittu jösses sentään ja täälläkin joku vielä puolusteli tätä paskaa ja bloggaria.

hulttiotytto.blogspot.fi/

En tiedä mitä pitäisi sanoa. Vakavasti ottaa hän korvaushoitonsa :laughing:

Nauran ja itken kippurassa, no en itke, nauran lähinnä päässäni. Näinhän tämä luuseri tyttö luulee, vedät piriä ja pääset sitä kautta (joka on muuten aivan helvetin ihmeellistä, tiedän monia joiden ongelma on nimenomaan STIMULANTIT! mitä helvettiä he kuuluvat OPIOIDI korvaushoitoon??) nojoo mutta piri parasta xD korvaushoito ja asssauyhdfahgfha nyt ei lähde, nyt ei lähde. Sori ei tätäkään ois pitänyt postata, mutta postataan kuitenkin, ei se nin vakavaa ole.

Hyvät yöt ja sielä on jäät niin hyvässä kunnossa, et taidan lähtee isän kanssa viikonloppuna pilkille, pitkästä aikaa :slight_smile:

Sitä minä vaan en tajua, että mikä vittu täälläkin niin monella on vikana, kun on aivan pakko käyttää typeriä nimityksiä ja haukkumasanoja henkilöstä, joka ei ole teitä vastaan hyökännyt. Kuuluuko se jotenkin niin erottamattomasti maailmaanne. Ja sitten kun yksi RoHkeAna uskaltaa heittää ensimmäisen kiven, niin johan sieltä rynnitään selän takaa porukalla heti mukaan sen yhden kimppuun. Ja ai vittu en meinaa henkeä saada, kun minuakin niin vitusti oikeen naurattaa, että ahhaHAAH! Sori, mutta ette te kyllä paremmaksi vaan pääse.

Eikö sitä omaa menneisyyttä voi hyväksyä, että täytyy nuorempia yrittää polkea.

Olehan nyt ihan rehellinen. Ei sinua naurata pätkääkään. Samaistut tähän blogistiin, ja vaikutat aivan helvetin loukkaantuneelta. Itsehän olet samaisessa ketjussa nimitellyt toisia, käyttänyt aivan luokatonta kielenkäyttöä ja muutenkin tehnyt käytökselläsi itsestäsi täyden pellen. Mikä tästä naisesta tekee erityistapauksen, jota mielestäsi pitää käsitellä silkkihanskoin? Kukaan ei ole hänestä edes puhunut mitään perättömiä. Kuten sinulle jo useamman kerran olen sanonut, totuuden sanominen ei ole kiusaamista.

Äläkä jaksa näitä “vitusti oikeen naurattaa”-esityksiä, kaikki näkee niistä läpi. Miksi et vaan voi myöntää, että taas on vedetty kuosi päälle, ja on tarve purkaa paineita. :unamused: Ja jos tapasi mukaan aiot vastata jollain uhkauksella, niin keksi jooko edes joku omaperäinen :laughing:

Sinä se viiminen olet siitä mitään sanomaan. Ja sinähän se päihteet aina syynä ja ongelmana näet. Ei siinä minulla mitään myöntämistä ole. Kuosi on normaali. Itse satunnaiskäyttäjänä et ilmeisesti asiaa ymmärrä. Älä puhu minulle totuudesta. Lietsot vain tahallasi vihaa. Provosoit. En minä ketään silkkihansikkain käsittele, vaan sanon miten näen esim. sinun käytöksesi. Takki ei meinaa pysyä päällä millään. Ja lopeta kehoittelemasta minua, kun tiedät, että se on turhaa.

Tartut ja pysyt tiukasti kiinni väkivallan rippeissä, vaikka tämänkin ketjun alkupuolella, kuten usein aiemminkin arvostit väkivaltaa. Ja sorrut tietenkin nimittelyyn, vaik koiratko ne haukkuu. Yrität estää yhden henkilön puolustajaa, onko se mielestäsi esimerkillistä. Jaksatkos nyt vielä minulle jatkaa. Oletko mielestäsi miehekäs tässä asiassa. Omituisen sinnikkäästi valehtelet aivan suoraan ilmiselvissä asioissa roikkumalla siinä toivossa, ettei joku lue tätäkään ketjua alusta asti, että saisit jollekin, sinut tietämättömälle uskoteltua yhden harhan.

Sinulta puuttuu yksi perustavaalaatua oleva ymmärrys, jota tuskin suostut näkemään, mutta sanonpa silti. Se olet sinä itse. Omakuva on itse elämän aikana luotu, sisäinen ja ulkoinen, minä ja muut, näkemys, ego, käyttöväline. Sen mitä et näe itsessäsi, näet ulkopuolessasi. Raja on keinotekoinen. Kaikki on lähtenyt yhdestä pisteestä ja kaikki on erottamatonta mielen toisella puolen. ANNA MENNÄ OHI!

Jokainen palaa lopulta ykseyteen siten, että kaikkeus palaa yhdeksi myös mielessä.

En näe päihteitä aina syynä tai ongelmana, hyvin usein ne kuitenkin sitä ovat. Tässä ketjussa puidun naisen tapauksessa näin on. Tekstistäsi saa kuvan, että olet päivittäiskäyttäjä. Kyseessä on siis sinunkin kohdallasi ongelma, sillä eivät terveet ja onnelliset ihmiset käytä päihteitä päivittäin. Minähän en ole tänä päivänä minkäänlainen käyttäjä, ei ole tarvetta todellisuus paolle. Suosittelen lämmölle työskentelemään elämäsi eteen siinä määrin, että se on edes jossain määrin mielekästä. Väitän että tarpeesi päihtyä vähenee huomattavasti.

Ketjun alussa käsittelemme väkivaltaa ilmiönä. Luetun ymmärtämisessä jotain hankaluuksia? Keskustelu löytyy sivulta 1, jos jotakuta kiinnostaa. Sinä taas olet toistamiseen uhkaillut minua väkivallalla. Nämä on taas Pasuuna niitä juttuja, että ihan sama mitä sinä kirjoitat tai uskottelet itsellesi, kaikille lukijoille välittyy varsin selvästi, että sinä et nyt ihan tässä todellisuudessa elä. Sinulla on selkeä pakkomielle minun kuvitteellisesta väkivaltaisuudestani. Pidänkin edelleen kiinni päätelmästäni, että olet fyysisesti heikko yksilö, joka on katkeroitunut itseään vahvemmille. Viimeksi kun esitin teoriani, sekosit täysin ja uhkailit hakkaavasi minut. Tämä luonnollisesti vain vahvistaa käsitystäni. :laughing:

Kyllä sinä nyt vaan käsittelet tätä blogistia silkkihanskoin. Jos rustailet näitä tekstejäsi niin päihtyneenä, ettet muista niiden sisältöä, niin suosittelen tarkistamaan. Löydät minulle suunnattuja nimittelyjä, hyvin ikävää kielenkäyttöä ja muutenkin sellaista psyykkisesti epätasapainoisen ihmisen sekoilua. Sitten taas olet useampaan otteeseen kilahdellut, kun joku on kritisoinut blogistia. Kyseessä on kuitenkin ihminen, jonka elämän jokaisella osa-alueella on paljonkin kritisoitavaa, mikäli omaa edes jokseenkin normaalin arvomaailman. Kokeile nyt kerrankin millaista on olla mies, ja seiso sanojesi takana. Miks blogisti on erityisasemassa?

Äläkä piiloudu tuon mitään merkityksettömän sanahelinän taakse. Anna olla, jos ei ole mitän sanottavaa. Vai haluatko kohdallesi uudestaan samanlaisen useamman sivun mittaisen nöyryytyksen?

:exclamation: Mainittakoon, etten puolla suurta osaa niistä asioista, joita blogin pitäjä kuvaa, mitä niissä lienee totta.

Päihteet eivät ole minulle ongelma. Päihteet ovat minulle mielekästä todellisuutta. Jälleen selität itseäsi (siellä ensimmäisellä sivullakin). Haista sinä vittu! En tahrisi nyrkkejäni sinuun. En voi sietää kaltaisiasi valehtelijoita ja paskanpuhujia. Olet vitun sairas ihminen, muttei siinä sinänsä ole mitään hävettävää, (asioissa kylläkin). En kyllä mitenkään pääse sinun todellisuuteesi sisälle, mutten halua edes. Ei asiasi tarvitse kuulua minulle mitenkään. Maailma on vielä hyvin sairas. Ihmiskunta on sairas. Minussa on paljon vihaa, hyvä, ettei se purkaudu tämän pahemmin. On meissä vainoharhaisuutta. Ei minulle tästä mitään hyvää muistoa jää, meidän välisestä yhteen otostamme. Ei minulle tästä mitään paljon jää.

No niin, rauhoituppas taas. Eiköhän me jatkossa vältellä näitä keskusteluja, niillä ei näytä olevan kovin hyvää vaikutusta sinuun. En kyllä ole lainkaan vakuuttunut, onko tämä netti ylipäänsä paras paikka sinulle. Ihan vilpittömästi toivon, että ongelmiisi löytyy ratkaisu.

En minä tiedä kuka sinä olet tai miksi tähän kirjoitan.

Pitäisiköhän sittenkin lukea tuota blogia :confused: ? Tämän ketjun offissa tosin riittänee jo tarpeeksi viihdettä, vaikken jutuista puoliakaan tajua :unamused: .

^
Huomenta Winston.

En oikein uskalla suositella ainakaan,että sitä kannattaisi lukea,koska se on tota huomionhakuista ym.

Ketjun aloittajan pyyntö kyllä oli ,että sitä kommentoitaisiin ,sekä uusia aiheita ehdoteltais.

Minun ehdotus on,että kerro sinne refloista ja muista suoraan (jos olet ikinä moisia kokenut??!!)

Ja jätä ne väkivalta jutut pois.

Leimaat kaikki käyttäjät samanlaisiksi sosiopaateiksi ja tyypeiksi ,jotka ihannoivat rikoksia ja dyykkaavat roskiksia ,kun saa sitä keikka fiilistä.

Mua itseäni vituttaa moinen . Toki meistä löytyy niitäkin ,jotka tekevät pikkurikoksia saadakseen päihteitä ,mutta hyvin paljon taas löytyy ihmisiä ,jotka maksavat veronsa ja käyttävät stimulantteja kuin vaikka kahvia,jotta urakat saadaan helposti hoidettua. Suurin osa kuitenkin huumeiden käyttäjistä käyttää niitä ilman ihannoimiasi lieveilmiöitä ja vaikka hakevat niillä alkoholin sijaan helpotusta tasapaksuun arkeensa tai kuka mihinkin. Teksteilläsi blogissa edustat juurikin tuota ongelmakäyttö porukkaa,joiden takia ihmiset leimaavat esim. k.hoitolaiset samaan kastiin eli räkänisteiksi.

Katsoin uudestaan profiiliasi,sekä kuviasi ja jos tiedot pitävät paikkaansa esim.ikä.
Olen pahoillani tytöttelystä ym. Mutta kuten yllä mainitsin mua vituttaa noi sun vasikantappo jutut ja koko vitun savon wannabe gangsta maailman kuvaelmasi.

Tuomiopäivän pasuunatkaan ei tarvi alkaa laulamaan ,jos jotakuta viestini vihastuttaa.sen voi helposti jättää kommentoimatta. Kävin itse kommentoimassa blogia,koska aloitus viestissä niin pyydettiin.

Aivan samaa mieltä.
En ole itse kuin selaillut tuota hieman ja pistää silmään ja pahasti harhaiset uhoamis jutut. Täydessä tällingissä katana kädessä :laughing:
En meinaa kyllä enää lukea moista blogia ,ennenkuin alkaa kirjoittaan tyyliltään aivan toisenlaista läppää. Uhoamiset ja huomionkipeys pois ja oikeaa reality tunnelmaa kehiin. Ongelmakäyttäjällä kuitenkin ne oikeat ongelmat vasta alkaa ,kun kama pääsee syystä tai toisesta loppumaan .(olihan siellä kuva kyllä otsikolla refloissa ,missä istutaan olkkarin tapaisessa lähes alasti ämpärillä,mutta ei tekstiä sen enempää miksi vatsa olisi niin sekaisin ,että ei muka vessaan ehdi.) Jos hänellä taas tapana paskantaa ämpäriin eteisessä tai olohuoneessa ,niin kuva olis kiva tekstillä terveenä anfea ottaneena. Vittu ei too kyllä kaikin puolin kovin tervettä kuvaa itsestään anna. :unamused:

Eiköhän noiden tekstien tarkoitus ole vain hakea huomiota ja shokeerata, vaikka asiat tuntuvatkin keksityiltä/äärimmäisyyksiin liioitelluilta. Niin monta postausta on ollut siitä, mikä blogin sijoitus on lukijamäärissä jne.

Esim. tämä telkkarista opittu, että aseella kannattaa ampua sivuttain?!?! Enpä ole itse yhdelläkään ampumaradalla tällaista kuullut, enkä niiden ulkopuolellakaan. Ettei tyttö vaan katsoisi dokkareita telkkarista ja kirjoita asioista kuin ne oikeasti tapahtuisivat hänelle. Pieksämäki (eikös se kaupunki mainittu?) on niin pieni paikka, ettei kauheasti kannattaisi edes itseään, tuttujaan tai tekemisiään netissä omalla nimellään mainoistaa?! Mun mielestä se ei ole rohkeaa, vaan hullua, koska eihän kytät tiedä, mikä on keksittyä ja mikä ei.

Edit: Mikko ehtikin välissä osittain samaa kirjoittamaan. Mutta kyllä itseäni ärsyttää tuo stereotypioiden korostaminen, mitä tuossakin blogissa tehdään, koska itse olen ollut ns. kunniallinen narkomaani, eli en ole varastanut, vetänyt välistä jne. Silti en voi duunissa tai osalle frendeistä kertoa, että käyn a-klinikalla päihdeongelmien takia - etenkään huumetaustaa ei voi mainita ja sen paljastumista joudun pelkäämään. Eli vaikka päihteilyt on lopettanut, jatkuu kaksoiselämä edelleen. Onneksi en sentään ole korvaushoidossa, vaan apteekkisopparilla, joten ei joka aamu tarvitse jossain paikassa x käydä, jota pitäisi peitellä viimeiseen asti…

^
Huomioni kiinnittyi myös joo noihin samoihin epäkohtiin . Asetta kun pitää sivuttain osuu paremmin ??? Whaaat??

Ja tuo millä sijalla hänen bloginsa missäkin on se vasta sitä oikeaa gangsterielämää onkin kirjoitella siitä päivittäin ja ilmeisesti myös kytätä sitä blogin sijoitusta.

Millaistakohan sontaa se kuvaa vaikka siitä ämpäristään seuraavaksi,jotta saa bloginsa lista ykköseksi ja pysymään siellä . Varmaan joo kuvaa siitä itsestään otsikolla narkkari hulttion normaali kakka liitteillä kuvia ruikuleistaan .

Huomiotahan hän ei tosin hae ollenkaan ,joten silloin ei luulis blogin sijoitus olevan niin tärkeää ja lukijamäärien katselukerrat.

Alkuun vielä 99%ainoastaan tarinoista näytti legendalta ja kovasti väritetyltä -vähänkin enemmän jos niitä lukee mielestäni kaikki 100% tuubaa.

Pienen paikkakunnan pieni-ihminen vilkkaalla mielikuvituksella varustettuna ja sitäkin kovemmalla uhoamisella mielestäni.

Hän on kyllä savosta ja kaikkihan sen tietää ,että kun oikeen viännellään ja kiännellään savoksi vastuu on kuulijalla. Tässä tapauksessa lukijalla.

Edit. Joo nettipoliisit ,sekä supot&hupot joiden oletan näitäkin sivuja lukevan( foorumia) heidän on tietenkin tehtävä työnsä ja tarkistaa onko jutuissa perää,joutuvat ylitöitä raukat paiskimaan ,kun tämän blogistin jutut ovat kyllä juurikin sitä riskiryhmää. Hänen kaveri/kaverit mahtaa olla ylpeitä,jos ja kun koko kööri on korjattu kymmenettä kertaa kuulusteluihin blogin takia.

Pieksamäellä on n. 20 000 asukasta, siellä on kohta kylä autio, jos likka pistää vasikoita katoamaan kuvailemaansa tahtiin. Onhan tuossa käytetty kaikki mahdolliset temput huomion saamiseksi, mutta mikäköhän on seuraava askel, kun yleisö kyllästyy näihin kuviin ja tarinoihin? Ehkä jotkut piikitysvideot?

Minua tuossa eniten tökkii korvaushoidon hyväksikäyttäminen, ja siitä kirjoittaminen koko nimellä ja kuvalla. Ihan kuin hän ei edes tietäisi tekevänsä jotain väärää. Toivottavasti potkivat pellen pihalle, ja ottavat tilalle ihmisen joka todella tahtoo kääntää sivun elämässään.