Sinä vaan halusit saada tämän päätökseen, ja silti ihan muuten vaan aloitit itse uudestaan. Jospa kävisit näitä keskusteluja edes joskus selvinpäin, niin ehkä et ajaisi joka kerta miinaan. Entä sitten vaikka syyllistynkin, minua ei myöskään millään muotoa häiritse sinun nimittelysi. Itsesihän sinä naurunalaiseksi asetat tekemällä samaa, ja moralisoimalla päälle. Itse kun aloitit höpinän voittajista ja häviäjistä, niin eiköhän kaikille ole selvää kumpaan päähän tämä maali upposi
Totta helvetissä tunnen alemmuutta vahvempiani kohtaan. Oli se voima sitten fyysistä, henkistä, taloudellista tai yhteiskunnallista. Eiköhän jokainen mies tunne. Heikko mies ei ole minkään arvoinen, se on kuin nainen miehen ruumiissa. Tämä on syy, miksi en voi pitää sinun kaltaisiasi juuri minään. Se että puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä, ei ole dissaamista. Se ei ole minun ongelmani, jos sinulla on vaikeuksia hyväksyä se oma todellisuutesi. Minä taas luulen, että sinä tunnet ihan samalla tavalla alemmuutta kuin minäkin. Se on hyvin helposti luettavissa noista minuun kohdistuvista vihanpurkauksista, ja toistuvasta tarpeestasi nostaa esiin väkivalta. Todennäköisesti olet myös fyysisesti heikko ihminen, joka kuollakseen pelkää väkivaltaa. Henkilö joka on jossain vaiheessa elämäänsä katkeroitunut vahvempiaan kohtaan. Meidän eromme kuitenkin on se, että minä olen koko ikäni pyrkinyt hakeutumaan niiden vahvempien seuraan, ja oppia. Sinun toimintamallisi taitaa olla juurikin vastakkainen.
Se sinun kova uhosi sitten latistui tuollaiseksi säälittäväksi pakitteluksi. No, ehkä ensi kerralla kun taas vedät nuppisi turvoksiin jostain roippeesta, saat sen saman raivon takaisin. Hauskaa kuinka vahvasti viestisi menevät tunnelmasta toiseen hyvinkin lyhyen ajan sisällä, jokainen pystyy tuosta vetämään omat johtopäätöksensä. Ei se yllätä ettet “viitsi” nyt ruveta selittämään yhtään mitään, ja ketjukin on ihan väärä jne. Tottakai minä tiesin etukäteen että noihin kysymyksiin pysty vastaamaan. Kuten aikaisemmassa viestissäni totesin, eiköhän tämä näillä eväillä minun osaltani ollut tässä.
Paikoitellen erittäin jäätäväks menny päihdelinkin meininki. Typeriä väittelyitä täynnä. Ei näitä niin paljon ollut, ennenku täällä on tietyt provosoivat naamat alkanu enemmän kirjottelee. -.-
No älä nyt noin loukkaanu, jos tämä ei enää minulle ole riittävän antoisaa. Tiesin, että menehdyt tuosta. Selität vain itsesi, asiassa, kuin asiassa. Tunnelma vaihtuu, koska sinä menet sen mukana, minun pitäessäni pääni kylmempänä. Ja voin vakuuutta, että pieksisisin sinut vaikken vahva olekaan, enkä niin suuresti ihaile voimaa. Ja kyllä sinä dissaat, etkä muuta osaa.
Mahtavaa! Kaveri keräsi kaikki miehuuden rippeensä, ja kykeni uhkailemaan väkivallalla netissä ja nimimerkillä. Pelaat tätä peliä kamalan huonosti. Eihän siinä, parempia vointeja vaan sinne
Tällainen hengentuote oli mennyt ohi silmien, ja aion siihen vastata, vaikka tämä ilmassa leijuva väkivallan ja pelon ilmapiiri hieman hirvittääkin.
Kysyin aikaisemmin onko “ideologiasi” vastikkeettoman rahan jakamista vähäosaisille, ja sina vastasit ei. Nyt sitten paljastat itse että se on juuri sitä, eikä itseasiassa mitään muuta. Katsos kun Pohjoismaissa vähäosaisia tuetaan enemmän, kuin missään muualla maailmassa. Hyvinhän sinäkin tunnut hengissä pysyvän, on nettiyhteidet ja kaikki. Kerrohan mikä se euromäärä kuukaudessa on, joka olisi mielestäsi riittävää tukemista? Toisekseen, mistä olisit valmis leikkaamaan, jotta työttömien elintaso turvattaisiin. Kuten varmasti tiedät, yhteiskuntamme pyörii tänäänkin lainarahalla. Vai puhutaanko tässä edes Suomen valtiosta, vai jostain kuvitteellisesta huumehuuruisesta mikä-mikä-maasta? Miksi kuvittelet varakkaan henkilön yleisellä tasolla tuntevan alemmuutta köyhää kohtaan? Myöskään rasismi-sanan merkitys ei taida oikein olla selvillä Kai ymmärrät että tuollaista kuvailemaasi aikakautta ei oikeasti ole, se on vaan sinun pääsi sisällä.
Olet syyllistynyt rikokseen ja jäänyt kiinni. Tietoinen riski, aivan helvetin naurettavaa pitää tuollaista teinien “epäoikeudenmukainen lainsäädäntö”-nillitystä. Olet kolmekymppinen mies, jonka suuremmat ongelmat ovat liian pienet sosiaalietuudet ja “epäoikeudenmukainen” huumelainsäädäntö. Ei ihme että elämä menee päin helvettiä. Kasva aikuiseksi, tai ala vaihtoehtoisesti kasvattamaan sitä hamppua kunnolla. Helppoa rahaa
Voit toki myös selata hulttio blogia ja poppareita napostellen nauraa itsesi kipeäksi,jos poijaat eivät täällä sinua jouda viihdyttämään juupas eipäs jutuillaan.
Näätäkin tosin jatkanut asiallista kirjoitus tyyliään ,mutta koittakaa ettei tätä vedettäis lukkoon .
Tää pissaliisa on jotain hauskinta pitkään aikaan.
Nyt kun oli oikein vanha käännös tappouhkauksineen tullut tytölle -niin ensin hän pakittelee ja kun selvisi viestin todenmukaisuus .
Hän taas jatkoi tyylillään meillä on tavat hoitaa noi asiat ( voi vittu ensimmäisenä toi tyttö hoidettais ja sen jälkeen kaikki muut ,jotka selvittämättömiä törkeitä rikoksia nettiin mainostais omina tekoinaan ja tietäisivät oikeat tekijät)
Nyt mä tajusin . tämä nuori nainen on saattanut tavata lellun woooomans mc .n hengessä ja ottanut tosissaan kaiken mitä siellä on höpisty vanhan liiton ukoista ja akoista. Voi vittu Jarna & Lellu tästä vielä puuttuiskin ,kun he ovat provoilleet aiemminkin ympäriinsä netissä kuinka näyttävät kuka on biaatch.
Odotin jo ihan järkevää viestiä, mutta ei! Taas lipsuit tasollesi. Oli puhe lisästä rahasta. Kyllä tämä nykyinen riittää mainiosti. Se, että ollaan velkaa, johtuu osin poliitikkojemme selkärangattomuudesta EU:ssa. Puhun maaplaneetasta. Tietysti pienestä on lähdettävä, lähiympäristöstä jokaisen. Katsos kun, en arvota meitä rahallisen varakkuuden perusteella. En tiedä, mistä saat noita päähäsi. Ja suurin osa ihmiskuntaa on pääsemässä muukalaisvihasta jo pikkuhiljaa yli, sitten Amerikan sisällissotien.
En tarkoittanut sakkoja, vaan, että olen joutunut ostamaan, kun muuten olisin voinut kasvattaa enemmän ja aikaisemmin. Ei tämä ole suurimpia ongelmiani, mutta ongelma silti ja hyvin monelle, mutta onneksi olenkin saanut sitä rahaa takaisin. Nyt alkaa riittää. En ole oikea henkilö auttamaan sinua ongelmasi kanssa. Sovittaisko, että jatketaan kasvotusten, jos jostain syystä joskus törmättäis, mutta minulla on nyt parempaakin tekemistä kuin tämä, kuten laittaa selälleni, sitten kun ei minulla tässä muuta tekemistä enää ole.
On se rankkaa olla “vähäosainen”, kun tässä vaiheessa päivää on jo takki niin tyhjä, että täytyy “laittaa selälleen”. Mikä sinun ongelmasi on kysymyksiin vastaamisen kanssa, niitä odottaa nimittäin aikamoinen läjä. Mahtaisikohan syynä olla, että jauhat ihan silkkaa paskaa, etkä kykene vastaamaan huutoosi. Jotenkin arkaluontoisesta asiastahan tässä on kyse, kun oikein väkivallalla pitää uhkailla.
Minkä motivoimana kirjoittelet näitä viestejäsi, ja heittelet niihin sanoja päästäsi esim. tämän muukalaisvihan? Kaikki näitä viestejä lukeneet tietävät, että kyseisestä aihepiiristä ei olla keskusteltu mitään. Kaikki ovat myös nähneet, että viimeiseen 10 viestiin sinulla ei ole ollut mitään sanottavaa, ja sinua on lähinnä pilkattu ja viety kuin pässiä narussa.
Jos tavattaisiin toteuttaisitko uhkauksesi? Mutta hei, menehän nyt kiireesti punkkaan röhnöttämään. Ettei vaan mies pääse liikaa rasittumaan, menee pian ylikunnon puolelle
Voi kapeaa maailmankuvaasi. Etkös tiennyt, että pitkälleen voi laittaa ennen kuin täytyy. Eikä tarvitse olla tankoa täynnä rautaa yläpuolella, jos ei muijakaan tuu, täälläkään purkaa ylimääräistä energiaa lapsellisella tavalla. Oma ongelmasi itse tartut väkivaltaan. Mutta hyvä jos hyväksytkin erilaisuuden ja vähemmistöt tasaveroisina itsesi kanssa.
Pasuuna,
Missä kohtaa Näätä nyt on uhannut sua tai ketään muutakaan väkivallalla tässä keskustelussa? Sinähän se siinä lynkkausmeininkiä harrastat. Ja ei, ei ole tällä hetkellä muuta tekemistä kuin seurata keskustelupalstoja ja kommentoida.
Ihan muistin virkistämiseksi Pasuunan sekoilua parhaimmillaan
Tuo asioiden vääntely on hänelle jonkinlainen defenssimekanismi, kun ei keskustelussa pärjää. En tiedä mitä tuolla mustatulla tarkoitit, mutta tietääkseni en ole koskaan missään nettikeskustelussa uhannut ketään väkivallalla.
Pasuuna, älä jaksa halkoa hiuksia. Tuntuuko tuollainen elämäntapa hyvältä? Kolmekymppinen kundi makaa himassa, asuu säälistä toisten nurkissa, sekoilee netissä kamapäissään jne. Sinun pitäisi viettää elämäsi parasta aikaa, niin ammatillisesti kuin yksityiselämänkin puolella. Sen sijaan sinä toimitat tyhjää, ja haaveilet kannabiksen kasvattamisesta
Viittasin tuolla mustaamisella siihen, ettei mun silmiini ole tässä keskustelussa osunut sun kohdaltasi mitään väkivaltauhkauksia ketään kohtaan. Ilmeisesti Pasuuna roikkuu niissä alkusyksyn jutuissa, koska no, toimiihan henkilökohtaisuuksin menevä hyökkäys aina keskustelussa. En mä kyllä muista sanatarkkaan, mitä sä silloin olet väkivaltaisuuksista kirjoittanut.
Muutenkin pisti hieman naurattamaan tuo Pasuunan “hyökkäys” ja sitten häneltä itseltään tulee juuri sellaista tekstiä, mistä on kanssakeskustelijaansa moittinut.
En haaveile kannabiksen kasvattamisesta, vaan kasvatan kesäisin. Muuten valetta.
Ollaan vaan niin eri maailmoista, eikä minua kiinnosta avartaa elämääni enempää, koska se menisi kuuroille korville. Alan oikeasti epäilemään sinusta jotain, jos sinun on väkisin TÄYSIN epätoivoisin keinoin roikuttava kiinni tässä sosiaalisessa suhteessa, jota minua ei kiinnosta jatkaa.
Kasvatat ulkona? Ehkä säälittävintä näpertelyä ikinä. Kätevästi se kiinnostuksesi loppui juuri siinä kohtaa, kun et enään pärjännyt keskustelussa. Siihen asti homma eteni täysin sinun aloitteestasi. Annetaan ihmeessä olla, pahasti vaan pelkään, että seuraavan kerran kun vedät nuppisi tutkalle tulet tänne purkamaan katkeruuttasi ja kateuttasi.
Ja kyllä, ollaan todellakin eri maailmoista. Minä tunnen nämä molemmat, sinä vain sen omasi. Ymmärrän hyvin tarpeesi kalauttaa minua. Minä edustan kaikkea sitä mitä sinä et ole, mutta epätoivoisesti haluaisit olla. Siitähän tämä kiinnostuksesi vuoropuheluun kanssani kumpuaa.