^
Pahoin pelkään “rankkaa” piikitystä sisältäviä videoita tuonne tupsahtavan ,joissa pimu pyörii äimänkäkenä vaikka se kaverin katana käsissä. Vittu toivottovasti ei ala sillä viiltelemään tai loppuu videot ja blogit lyhyeen ,kun vuotaa kuiviin siinä blogin sijoitusta katsellessa.
Muistaako moni sen- Hei olen Jussi Ahde ja aion vetää kokaiinia nokkaan videon,joka levisi uutisiin ?? Tämän gimman tarkoitus olisi niihin ilmeisesti päästä,toivottovasti vapaana ja hengissä.
Edit. K-hoidossa taas en usko hänen edes olevan. Teemuja joku kaveri saa jostain,mutta k-hoitolaisella ei silmät lumpsahda tohon malliin ,mitä “naisella” kuvissa, kun hän ottaa niitä “lääkkeeksi” päivien tauon jälkeen . xoneja ,mistä puhuu olisi varmasti myös kuvattu blogiin,jos hänellä niitä olisi(löysin vain tyhjät pami&lyrica lätkät ja paketit) Tulee kokoajan enempi sellainen fiilis,että tämä on joko totaali feikki(hiippailee broidinsa luona) Tai vasta hyvin vähän aikaa pyörinyt ihmisten kanssa ,jotka kamaa käyttää ja uskoo kaiken ,mitä sille puhutaan omina ja muiden tekoina. Olihan siellä jossain maininta ,että kuukauden tuntenut tyypin ,jonka kanssa nyt kihloissa. Tämähän voi olla rakastavaisten yhteinen kuningas idea koko blogi…Tämäkin vain minun mielipide ja pelkkää mutuilua
Joo-o, muakin pisti hieman kummastuttamaan nuo jutut alamaailmasta ja sen tekemisistä. Etenkin nyt, kun kyseessä on pieni paikkakunta. Itsehän en tunne mitään kovin “pahaa” sakkia, mutta kuitenkin ihmisiä, jotka ovat sitten vielä “pahemman” porukan kanssa tekemisissä. Mä sentään asun Suomen mittapuulla isossa kaupungissa, eikä kyllä täällä tuollainen porukka halua nettiin kertomaan tekosistaan. Ei niitä löydy edes naamakirjasta, vaikka sieltä jos jonkinmoista porukkaa löytyykin. Ne kun haluavat salata osoitteensakin! Voisin kuvitella, että tuollaisesta toiminnasta joku älähtäisi aika pian, nimittäin tiedän kunnon rikollisten olevan tarkkoja siitä, ettei niiden tekemiset vuoda minnekään, mitään kautta.
Edit:// Kommenttiboksista päätellen poliisi onkin nyt taas kaveri, kun “tappouhkaus” on tullut? Eikös se ollut niin, että poliisi ei ole kaveri koskaan eikä missään tilanteessa?
Entiedä viittasitko mun edelliseen viestiin, luultavasti kun sopivasti sen jälkeen tän kirjotit. Ehkä mä olen vaan niin helvetin kyllästynyt tommoseen kuona aineikseen! Tota rupusakkia kun pyörii tässä ihan lähellä jatkuvasti (en tarkota mun asuntoo, tänne ei oo kellään ollut koskaan asiaa, muilla kun asiallisilla ihmisillä, ei edes kun olin itse pahasti päihteiden viemänä). Vaan tossa lähiympäristössä, ritsaavat noita lähikauppoja joka päivä yms rellästävät ja häirittevät “normaaleita” ihmisiä mitä ne sitten onkaan. Ja niinkun sanottu noita joutu tapaan välillä väkisinkin kun oli itse käyttömaailmassa enempi mukana, siltä nyt vaan ei voi välttyä. Ehkä kun oon niin konservatiivinen ja “kiltti” IRL tulee sanottua internetissä se mitä näistä ajattelen oikeesti, ei siinä sen kummempaa.
Juuri se et ihminen pitää tota elämää kuitenkin melko hienona eikä oikeasti koita tehdä asialle mitään, eivät kyllä mitään hyysäystä kaipaa, jos oikeesti jotain halua ois muuttaa toimintaansa ja itseensä niin sitten toki pitääkin auttaa, ei todellakaan ennen. Vois kysyä sulta mikä tarve sulla on puolustaa näitä, koska luusereita he ovat todellakin niin kauan kun alkavat muuttaa elämänsuuntaansa.
Kävin lukemassa pätkän tuolta blogista ja joutunut hatkailemaan 13 kesäsestä lähtien. Se nyt varmasti ei ole kovin tasapainoista ihmistä kasvattanut,kun joutunut pöpilästä ja laitoksista karkaileen kamaa vetään aivan pikkutytöstä lähtien. (Itse en ole ikinä joutunut missään laitoksessa onneksi olemaan,mutta häpeäkseni voin todeta linnassa kyllä vierailleeni ns. saunareissuilla omien virheiden takia ja jos pystyisin tekisin kaiken aivan toisin siihen aikaan. Toisin sanoen olisin pysynyt erossa kamasta.
Suurimmaksi osaksi kyllä olen yrittänyt olla aina ns. kunniallinen narkomaani ,joka käynyt töissä-vaihtelevalla menestyksellä,mutta ikinä mun juttu ei ole ollut varastaa tutuilta tai perheenjäseniltä tai yksityisihmisiltä.
Tämä Jenna ,kun mainitsee noita laitoksia missä ollut niin niistä aika surullisen suuri prosentti on koko aikuisikänsä sitten kierrelly eri vankiloita taparikollisuudeen takia tai vaihdettu hiippakuntaa jo hyvin nuorena. Linna on lepokoti myös minun kuulemani mukaan vaikka siihen sadistiseen Loikalaan verrattuna.
Vaikea vain uskoa ettei pienellä paikkakunnalla olisi laitettu stoppia noille jutuille ,jos siellä yhtään täysjärkistä löytyy heidän porukasta. Oikeita ammattirikollisia toivon ihan tämän Jennan takia ,ettei siellä tuttavapiirissä ole,koska se voi tulla hyvinkin kalliiksi,kun tiloja ruvetaan käymään läpi poliisin toimesta tämän blogin johdosta. Tyylillä sinä poltit sinä maksat.
^^
Komppaan Kirkasta. Noita pitää ja saa tylyttää,jotka vielä retostelee teoillaan ja häiriköivät lähikaupoissa. Ei sellaista ihmistä kukaan kunnioita,joka aiheuttaa vaan paheksuntaa ja harmeja kanssaihmisille
Ei helvetti A.C.A.B kunnes tulee itse hakatuksi, ryöstetyksi tai mitä ikinä. Tätä porukkaa voin ihan vakavalla naamalla sanoa vihaavani, joskus nuorempana tullut ihan liikaa kuultua näitä vuodatuksia. Ollaan niin yhteiskunnan ulkopuolella, ja kuitenkin asutaan sossun maksamassa kaupungin kämpässä.
Nimimerkki kirkkaalta hyvä puheenvuoro. Mukava lukea täältä joskus jotain muutakin, kuin sitä ainaista länkytystä ymmärtämisestä ja suvaitsemisesta. Kaikkea ei todellakaan tarvitse niellä tai hyväksyä
Tuskinpa yksin sinun viestiisi. Se voi olla aika vaikea alkaa muuttumaan tuollaisessa ympäristössä, edes myöntää halua muuttua, jos dissaus on rankkaa. Ja pitääköhän nyt niin hienona, ei minun mielestäni, vaan valittelee, asioiden tolaa, juurikin esim. väkivallan osalta. Sitten tietysti kuitenkin tavallaan voimakastahtoisena puolustautuu, häntä itseään vanhempien joukkohyökkäyksiä vastaan ja onko siinä ihme, jos välillä menee hiukan yli, kun täälläkin menee monella vanhemmallakin vielä paljon pahemmin yli.
Olen vain huomannut niin räikeitä häneen kohdistettuja törkeyksiä, etten ole malttanut olla puuttumatta.
Joskus he saattavat kuvitella sellaisen kohdistelun olevan hyvä keino, joskus vain pitää sen laatuista hauskaansa tai jotain muuta.
Huumeiden käytön lopettaminen on hyvin helppoa, ei enään käytä huumeita. Tahtoa se tietenkin vaatii, ja jos et kestä jotain kavereiden dissaamista, niin et sitten kyllä kestä paljon muutakaan. Noin heikko yksilö on tuomittu rämpimään ikuisesti siinä samassa paskassa. Miksi muuten korostat hänen ikäänsä, ihan kun kyseessä olisi lapsi tai nuori? Nyt puhutaan 26-vuotiaasta aikuisesta naisesta.
Esitän toistamiseen saman kysymyksen, jopa ihan sillä uhalla, että koet taas jonkinlaisen hermoromahduksen. Miksi rekisteröit häneen kohdistuvia “törkeyksiä”, vaikka itse olet suoltanut täällä ties minkälaista törkyä, ja käyttäytynyt kuin mielisairas.
Tässä oli taas sinun kovasti pelkäämiä kysymyksiä, toivottavasti et nyt tyystin sekoa.
Et puhu asiasta. Ei liene tarvetta vastata yksittäisiin kysymyksiinsä enempää, sillä viesti vastaa niihin itse. Tiedoksi vielä, että en voi luottaa enää tuon nimimerkin yhteenkään sanaan. Hän vain osoittaa ja kertaa itsensä. No tosiaan, vaikka on väittänyt olevansa vähän vanhempi, kuin blogin nainen, niin ei kronologinen ikä aina kerrokaan todellista ikää.
Älähän nyt taas houraile, kysymykset koskettivat juurikin ketjun aihepiiriä. Miten niin enään? Ethän sinä tähänkään asti ole pystynyt vastaamaan oikeastaan mihinkään. Kuinkas muuten, onko jo parempi olo?
Jos leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Se olit katsos sinä, joka tuli keskusteluun hyvin aggressiivisella asenteella, ja välittömästi henkilökohtaisuuksin käyden. Nyt kun et enään pärjää, etkä kykene vastaamaan sinulle esitettyihin kysymyksiin, vaadit tulla jätetyksi rauhaan Olisit vaatinut tätä jo aikaisemmin, myöhäistä se nyt on, kun sinut on jo murskattu ja nöyryytetty
Enkä suosittele muitakaan luottamaan. Minä juuri aikaisemmin vastasin niihin. Onneksi tämä vahvistaa trollauksensa hymiön. Onneksi en itse uponnut aivan yhtä pohjalle. Minun osaltani tämä oli jo ohi, mutta tämä tarttui minuun jälleen täällä keskustelun lopulla. Sille en voi mitään, jos valehtelu jatkuu poistuttuani.
Yritäppäs nyt taas, niitä kysymyksiä on esitetty 10-15kpl. Yhteenkään ei ole vastausta kuulunut. Luikippa nyt sinne halkoliiteriin nuolemaan haavojasi, vai mikä se lato ikinä onkaan, jossa sinun säälistä annetaan majailla. Tuo selviämistaktiikkasi on kieltämättä kyllä kekseliäs. Aina kun sinulle esitetään kysymyksiä joihin et osaa vastata, alat esittää mielisairasta. Uniikkia
Silloin ketjun alkupuolella, kun sivussa tuli asumisesta puhuttua, niin jo silloin kerroin asuntoni omani olevan. Minulla on kaikki, mitä tällä hetkellä tarvitsen, ihan kelpo nykyaikainen hyvinvointi.
Jos täällä bannia jollekkin jaettaisiin, niin se kohdistuisi kaltaiseesi väkivallalla uhkailevaan psykopaattiin. Sairaaseen yksilöön, joka yrittää pelolla ohjailla kanssaeläjiään
Sivusta tuota käsittämätöntä väittelyä seuranneena, jossa pasuunan viesteissä ei ole ollut päätä eikä häntää ja hän on vain toistanut samaa. En tiedä, onko minulla ilmennyt ensimmäistä kertaa elämässäni sisälukuongelmia, kun en niiden viestien pointtiakaan ymmärrä, ellei se siis ole pelkästään näädän haukkuminen. Eli turha pasuunan on 8 sivun trollauksen jälkeen mitään bannia vaatia modelta näädälle! Jos tästä tehtäisiin huutoäänestys, olen melko varma, että lähes kaikki (elleivät jopa kaikki) muutkin olisivat samaa mieltä tästä kanssani. Tuo mode-kortti tuli vähän liian myöhään, pasuuna, ja osoittaa vain sen, kuinka naurettava olet!