mitkä (resepti)lääkkeet teillä on käytössä?

Joo…kuurit on erikseen, yleensä tuollaiset lääkkeet on ‘otettava tarvittaessa’.

Efexor 150 mg
Tenox 20 mg
Truxal 100 mg
Diapam 10 mg tarvittaessa

ooh… teillähän on kaikkea kivaa ja maukasta reseptillä. itselläni on ollut vain turhia kipulääkkeitä, ja niitäkin viimeisen kahden vuoden aikana paljon! käytännössä koko ajna oli kuuri päällä, kun sattui niin mielettömästi ja mitä kuurista jäi yli, meni sitten viihdekäyttöön. vakuutus maksoi kaikki :wink:

nyt on sitten respalla vain kortisonia ja oxiklorinia, joista en ole löytänyt kivunlievitystä, enkä viihdekäyttöä. eikä lääkäri määrää kipuun mitään, ennen kuin tuon oxiklorinin vaatima kolmen kuukauden seuranta-aika on ohi… tylsää! pelottaa, että tuohon jää vielä jollain tavalla riippuvaiseksi. kerääntyy kuitenkin elimistöön…

Tuleeko noi kaikki yhdeltä lääkäriltä :question: Kummat sun mielestä parempii oxaminit vai xanorit :question: Mulle tulee hyvä mieli vaan 2 xanoreista :slight_smile:

Zyprexa 2x10 mg iltaisin
Citalopram 10mg aamuisin
alprazolam 0.5mg 1-3x 1 tbl vrk tarvittaessa
pronaxen 250 mg 2-4 tbl 2-4 x vrk tarvittaessa
Zomig rapimelt 2.5 mg tarvittaessa
:sunglasses:

reseptillä Alprox paniikkikohtauksiin, Xanor pahaan ahdistukseen (ei reseptillä kuitenkaan), Propralia jännitykseen ja tykytyksiin plus tärinään.

no molemmat vaikuttavat eri tavalla. tietysti. mut jos pitäs päättää kummasta luovun ni xanorista. oxarit kun tekee letkeen fiiliksen.

alprox ja xanor sama vaikuttava aine
minusta xanor on voimakkaampi.

Harvinaista, yleensä kaikki vannovat xanorin nimeen.

Xanor ON voimakas. Mulla tepsi niin että menin oikeastaan suht pihalle. tole mulla on kyllä ihan nollassa, joten siitä varmaan johtu.

onhan se xanorikin hyvä. mut, jotku tykkää aideistä ja jotkut tytöistä. ehkä siksi pidän enemmän oxareista koska niihin ei ole viel ehtiny tole nousee pilviin.

sulle piisaa varmaan alprox pekästää.

alprox 1mg
remeron 30mg
sertalin 100mg (jaa’a)
stilnoct 10mg
peratsin depot 8mg (jaa’a)

että ei oo paljoo viihdekäyttöön mitää

Voi olla. Tai no toivottavasti piisais.

itellä opamox 15mg nykyään.
aiemmin oli 30 mg 2 krt päivässä.
onneks on tiputettu alas, ei noita lääkkeitä jaksa ikuisesti syödä.
normaaliolo on ihana, ilman mitään päänpuudutteita. :wink: :wink: :wink:

Nämä reseptillä:
Rivatril 2mg 3,5/vrk
Diapam10mg tarvittaessa 3*3/vrk
Tramal 50mg 2-3/vrk

mulla menee 3kpl(10mg) pamia päivälle ja illaksi 2 tenoxia…
ja kipulääkkeeksi on sitten naprometin 1-3kpl tarvittaessa :unamused:

Tällä hetkellä ei mitään muuta respalla kun (10mg Stella - auttaa ihan vitusti, just joo… uni tulee heti kun haluut nukkuu, niimpä niin…) ja 40-60mg Seronil. En kerro syytä koska en itsekään hyväksy/myönnä sitä ainakaan vielä.

Nyt respalla stimulantteja ja mania-lääkkeitä.

Tramal 2200mg/pv kipuun(depot)
Lyrica 3
75mg/pv kipuun
Efexor 225mg/pv kipuun/masennukseen(depot)
Noritren 50mg/pv kipuun
Omepratzol 20mg/pv vats.suoj.l.
Burana 600mg 1-5 kpl/pv
Temgesic 0,2 *2 tarvittaessa kipuun
Opamox 15mg 0,5-1/tarvittaessa paniikkik.&uneen
Mirtatzapiini (?) 0,5-1/tarvittaessa uneen

-Oisko kellään tietoa että voisiko tämän arsenaalin lääkkeitä kanssa käyttää alkomahoolia?? Oon syönnyt näitä jo vuoden verran joten toleranssi on täynnä, mut bissee tekis mieli niin helvetisti… En oo uskaltanut just ton tramalin takia ottaa kun siinnä on se hengityslama riski…Ja astmakin vielä on, ei säännöllistä lääkettä siihen.
-Kysyhhän tätä joltain lääkäriltä tai muulta palstalta, vastauksen tiiät… :wink: