mitkä (resepti)lääkkeet teillä on käytössä?

WTF ? Saako kysyä että mitä sulle on tapahtunut ? Siis ilmeisesti kuitenkin joku vakavampi vammautuminen takana, ainakin lääkityksestä päätellen…

En kyl suosittelis tota alkoa moisen lääkityksen kanss, mulla 2*150mg tramal/pv ja tarv. oxycontin selkävammasta johtuviin kipuihin eikä ole uskaltanut edes harkita ryyppäämistä. Toki pari kaljaa mut siihen jää…

puhelin respaa oon odottanut tässä kohta viikon verran, jotain migreenilääkettä sieltä on tulossa jotka jätän suorilla pois, sitten sieltä tulee myös zirdaludin 4mg, niitä kyllä syön, ainakin sen 12mg suorilla ekana päivänä ja sit nostan tohon 16-20mg ja hierottavaks ton niskantakia.

Efexor : 150mg/pvä
Xanor 1mg : 1-3/pvä
Stella10 mg : 2 tabl./ilta (oikeesti n.5)
Levozin50mg : 1-3/pvä
Melatonin : 2-4tabl./ilta
Klotriptyl : 6-8/pvä
Atarax oisko 50mg : /1-3 pvä
Tenox20mg : 1-2/ilta

Varmaan jotain unohtu.
Kaikki on masennukseen, paniikkihäiriöön ja unettomuuteen.

Cipralex 20mg, risolid 75mg. Ennen oli oxepam respa ja sen jälkeen rivatril respa, mut vaihoin pois sen, ku yritin jotain typerää niillä. Nyt pitäs saada diapam respa, ku näyttää tällä hetkellä olevan ainoa lääke, joka auttaa selviytymään.

Eipä ole ku 1mg xanori depotti. 20 pillerii saan kuukaudes…
Oon kyl vissii sanonu tän jo, mut nooh.
Ei se miesta kaada… :wink:

2mg depot xanor, 2 mg rivatril, 7,5 dormicum, 2mg pamiampulli 1-2 kertaa päivitäin plus jotain neuroleptikrääsää…

Ei taida olla suomessa kirjoitettu resepti ?

kyl se voi hyvinkin olla ja samalta lääkäriltä.
on niitä suomes paljon lääkäreitä mitkä kirjoittavat vaik mitä.
minulla on ollut muutama sellainen lääkäri.

-Saat kysyä: mulla on endometrioosi, ei mikään vakava vammautuminen :blush: , mut helvetin paljon lääkkeitä kipuihin ja masikseen…

-Tota epäilin ettei kantsis ottaa noiden kanssa, mistään en voi vähentää ja tässä tätä ollaan. Pakko selvänä olo jatkunut nyt yli vuoden… :smiling_imp:
Thänks vastauksesta!!

Sepram 20mg

thyroxin 0,1mg elämäni loppuun asti :slight_smile:
toimii loistavasti.
burana 400 ehkä kerran viikossa.

Saako tiedustella että onko tosiaan hyötyä ottaa 2-4 tablettia ja kuinka paljon sun yhes tabletis on?

Oon kuullu että 3mg eli 1 tabl on riittävä ja enemmästä ei ole välttämättä hyötyä. Kauanko noi kestää imeytyä ?

Itselläni on melatoniiniin resepti ja stilnoctiin. Muita nappeja en tarvitse vaikka haluaisinkin :astonished: Nuokin mitä nyt on ovat puoliturhia. Joskus ihan hyödyllisiä.

mulla oli niitä melatoniineja sillon 1mg:sia 1-3/ilta. ja lääkäri sano, et jos noi viä ei auta, ni sit ottaa vaan lisää. ja että jos saa suuremmilla määrillä unta, ni sitten vaihdetaan lennosta 3mg:isiin ja niitä sitten sen verran ku tarvii.
no 10mg sit jossain vaiheessa otin maksimissaan, ku sit koitin et jos ne vaikka auttais tosiaan ku ottaa enemmän. (siis alotin kyl yhellä ja eri määriä sit aina eri päivinä) mutta loppupeleissä kun eivät tehneet minulle oikeastaan yhtään mitään…
se oli tosi ärsyttävää ku aluks luulin et ne olis auttanu, mut paskan marjat ku tipahdin ku olin niin kuosisa ja valvonu jo valmiiks… plääh.

ja tällä hetkellähän ei oo mitään lääkitystä, et hiiohoi ja hyvin menee ja hellät tunteet ja eipähän tartte hetkeekä olla yksin… :stuck_out_tongue:
no onneks on keskiviikkona nyt sit uus aika sille psykiatrille, ni voisin sit vaikka vähän sanoo, et autto muuten ihan tosissaan vitusti ku et uusinu mun leptejä…

blablaa

Tuli vain mieleen kun toi oli vakisetti mitä jengi roudas rajan takaa viel pari-kolme vuotta sitten…

Tällä hetkellä menee:
Seroxat 60mg
Neurotol 2*200mg
Stilnoct 10mg
Levotzin 50mg

En tiedä, musta ne on ihan hyödyttömiä koko lääkkeet, mut niin lukee respas. 3mg muistaakseni. Imeytymisaika oli jotakin kaks tuntia, kait. :confused:

5mg rivat /pvä + omat säädöt-

Hiljaisuus…

haluisin vähitellen[size=150]kaikista[/size] lääkkeistä eroon. siis myös mielialalääkkeistä, joilla ei kyl oikeesti ole muhun tehoa. tai ehkä niillä olis, jos en koko ajan sotkis olojani kahmimalla kourakaupalla pillerinpalleroita. perkele! menee unet ja ahistaa ja yökkispyökkis mä oon niin kyllästyny sörkkimään päätäni lääkkeillä että ihan oksettaa. :blush: :blush:

no siis vastaus. remeron ja sepram. kaikki muu taas poissa. :slight_smile:

No nyt taas päätin luopua päivittäisestä texmex annoksestani. Niin sain seuraavat avuksi:
150mg tramagetic 2kpl/pv (refla kipuihin)
10mg medipam 2kpl/pv (aamun herätys)
20mg tenox 1kpl/pv ja 3mg melatoniini. (nukahtasin)
100mg seroquel (nukun paremmin)

Toi tenox ja melatoniinin yhdistelmä on kuulemma kehuttu tohtoorin mukaan.