mitkä (resepti)lääkkeet teillä on käytössä?

tere kaikki! oon aika uusi tällä palstalla ja ois nastaa tietää että mitä ainetta teistä kukin itseensä laittaa.
tää ei oo mitään pesän selvitystä mut ois kiva tuntee teidät paremmin!
kiitos jos jaksatte vastailla!

Burana 600 mg

Rivatril 2mg 1+½+1 /pvä ja jotai atarax 25mg paskaa.

Atarax on hyvä kutinaan.

Emmä kutia ku subuis ja sillo kyl kestän ilma mitn turhia ryynejäki.

Diapam 15mg

Efedrin 25mg 2-3 pvä (piriste) , 30mg diatsepaami/pvä, 20mg tematsepaami/pvä (rauhoittavia lääkkeitä), Mestinon 60mg 6 kertaa pvä (antikolinesteraasi).

Tramal Retard 150 mg2, Sirdalud Retard 6mg2*2, Diapam 5 mg *3, Lodine 400 mg *2, Mirtazapin 30 mg *1, Levozin 25 mg 1-4, tarvittaessa Stilnoct 10 mg1-2 ja Oxynorm 10mg *1. :blush:

Lisäksi reseptivapaita kipulääkkeitä joihin kylläkin on respat että saan näistä SV-korvauksen.

Ja tossa lääkemäärässä ei oo tosiaan mitään ylpeilemistä, kaikki tulee tarpeeseen. Oikein vituttaa välillä olla tämmöinen ryynipuro, mut mitä kylvää sitä niittää. :unamused:

Määrätyt lääkkeet:

Concerta 54mg/aamu
Xanor 31mg/tarv.
Diapam 3
10mg/tarv.
Efexor 75mg/ päivä
Levozin 35mg/ ilta
Dormicum 1-2
15mg/ ilta

Concertan, rauhottavia ja Efexoria käytän päivittäin… Muissa yritän pitää välipäiviä…

Cipralex 10mg-20mg, aamuisin, oman tuntemuksen mukaan
Melatoniini 6mg, unen tueksi ( ? ) kun eivät muut lääkkeet auttanut.
Opamox 15x3 päivittäin, minkä nyt olen jättämässä, huonolla menestyksellä. Aikaisemmin oli efexor depot 75mg, joka teki maaniseksi, avan ylikierrokselle, ja sitten taas ihan mahalasku alas, ja toimi kokkelin kanssa negatiivisti, ei kiva! Nyt sitten cipralex, joka toistaiseksi ok…
Yöksi erilaisia nukahtamislääkkeitä ilman hyviä vaikututuksia, esim stilnoct, imovane, isnomin, somnor, zopinox, tenox,
annosta en nyt muista, aika iso, enkä jaksa mennä kaappiin kattoo, joka toimi nokitettuna, ei muuten, mistä nyt kärsitään nyt toista viikkoa jotkut ihmeen viekkarit, kuume, ja hirveä darra ja paleleminen ja lihaskipuja, kun lopetin ihan seinään opamoxit ja tenoxit ja stiolnoctit .Azonaa söin vähän aikaa huonolla menestylsellä.
Ritalinia kokeiltiin mutta otettiin pois kun olen liian ‘piritaipuvainen’ kuulemma, ois auttanut fokusoimaan, ettei tarvi kuluttaa 2h kaupassa mitä muroja aikoo ostaa, eikä suihkussa miettiä kummalla shampoollaa tukkansa pesee, ennen kuin vesi melkein loppuu ja päivä on ohi… En tiedä, tässähän sekoaa ihan total!!

Joo tää ei ihan selvinpäin, sori saivartelu, ja jos meni ‘off topicin’ :blush:

napromexejä selkään, maxaltteja migreeniin. niitä otan tarvittaessa. oftania ja duactia allergiaan aina ku joku vähänki kukkii. tai no, oftania vähän useemminki ku mul on toises silmäs vähän niinku krooninen silmätulehdus.

seroquelia 100mg pitäis syödä per päivä.
mut en syö. vaiks niin piti taas alkaa syömään niitä, mut ku emmää jaksanukka sit taas näköjään.
random bentsoja aina sillon tällön ku tulee tosi paska olo. stesolidejä ja risolidejä muistaakseni pääsääntösesti ollu…

mä en syö edes buranaa ku kerran pari vuodessa… ja reseptilääkkeitä en ole syönyt sitten kun lopetin fluoxetine ranbaxyn ja risperdalin joskus vuosi-pari sitten. eli hyvin pyyhkii, kait.

xanor 2mg x 3 päiväs ahdistuneisuuteen lukee respas.
menee 0-3 mg päivä.
toista kk vähennys päällä.
on mulla samas respas diapamiakin, sitä en ole 3 viikkoon ottanut.
on sit särkylääkeitä jotain vielä.
et tämmöstä.

Onko “Sic” -merkintä?

Miksi?

ei ole merkintää.
diapamia en syö siksi et se on aika tehoton mulle
ja et xanorin tolet laskis kunnolla.

Mä ainakin ottaisin ja säästäisin pahan päivän varalle. Ei niin kalliita ole, etteikö niitä viitsisi ostaa.

on mulla diapamit kaapissa varalta.
mutten ole niitä 3 viikkoon syöny :exclamation:

Seroquel 100mg, iltaisin. → uneen …pitäs auttaa mielialaankin.
Cipralex 10mg. -->aamuisin.masennukseen, ahdistukseen jne.
Atarax 25mg → Kutinaan tarvittaessa
Tramal 50mg -->kipuun tarvittaessa
sitte kaikkia muita allergia lääkkeitä ja rasvoja ja sellasta.

800mg Burana
Panacod

zyprexa 10mg estämään flippailua ja ahdistusta