^ juu niin mäkin jotensakin ittekseni ajattelin. Ei niistä buranoista ja panadoleista oo mitään apua itse hermosärkyyn. Ne on ollu niihin oheiskipuihin mitä on tosi paljon. Toki nyt tää laastari on auttanu niihin paljon paremmin! Nyt koitankin tiputella ekaks ne pois, ja sitte vähentää taas ketipinoria.
Katotaan mitä uus lääkäri sanoo bentsoista. Jotenki veikkaan, että kommentti on “kokonaan pois”.
^ No tämän ketjun resepteillä en paljoa leijuisi. Porukalta kun tuntuu enimmäkseen löytyvän mielipidelääkkeitä, neuroleptejä, beetasalpaajia ja ties mitä allergialääkkeitä :mrgreen: . Kai tuolla jossakin joukossa jotakin ns. leijumisen arvoista tavaraakin on tainnut vilahtaa, mutta vähemmissä määrin. Jeejee, mullakin on respalla mm. Vi-Sibliniä, sekä apteekin perusvoiteita herkälle ja kuivalle iholle. Repikää siitä kaikki kateelliset :mrgreen: .
Sinänsä tällainen lääkkeidensä luettelointi on suht turhaa, mutta niin on moni muukin asia maailmassa ja silti se tänne mahtuu, ja kyllä tässäkin ketjussa on ihan mahdollista saada aikaan ihan hedelmällistäkin lääkekeskustelua(Vaikkapa ihan astmalääkkeistä, ei mistään olojen tuojista), jos toki sitä vähemmän on tainnut näkyä(En todellakaan ryhtynyt selaamaan), ja mitä nyt kukin tarpeellisena keskusteluna lopulta pitää. Vaikka Mikä vaikuttaa nyt -ketjukin on sinänsä turha, jos joku vain kertoo polttaneensa paukut ja ottaneensa Lyricaa, niin kyllä sielläkin on joskus ollut havaittavissa ns. offina ihan fiksua lääkekeskustelua.
Ja sitä jaksan ihmetellä, miksi pitää lukea ketjuja, joista voi jo otsikon perusteella melko pitkälle päätellä, että pitävät sisällään EVVK-settiä ? No, kai se on se tekemisen puute ja tarve päästä leijumaan edes jollakin :mrgreen: . Tämä on kuitenkin Päihdelinkki, joten voi olettaa, että täällä kirjoittelee sellaista(kin) porukkaa, jolle tärkeintä on päästä puhumaan lääkkeistään/huumeistaan/päihteistään ilman mitään sen syvällisempiä pohdintoja .
^ Juu, tuo oli yksi pointtini ylemmässä kirjoituksessani, mutta enpä taasKAAN osannut kovin hyvin ilmaista itseäni. Ketjun otsikko saattaa olla hiukan harhaanjohtava ja varmasti tähän eksyvät ne “vitun siisteillä” lääkearsenaaleillaan leuhottajatkin, mutta kyllä ne, jotka tahtovat käydä oikeaa keskustelua, osaavat käydä sen “offinakin” ja IMO hyvä niin. Mielestäni on hyvä, että on olemassa 1 ketju, jossa voi kysellä lääkkeiden sivareista, käyttöaiheista, yhteisvaikutuksista jne. sen sijaan, että jokaikiselle tropille avattaisiin oma alustuksensa tukkimaan foorumin etusivu, varsinkin, jos ketjut jäävät heti alkuunsa tyystin tyngiksi. Toki Askarruttavissa asioissakin voisi kysellä lääkehommeleita kaiken muun ohella aivan vapaasti, mutta siinä voisi käydä niin, että ko. kysymykset hukkuisivat kaikkien muiden, väliin sivutolkulla kestävien vääntöjen sekaan .
Noista ainoana Lamictal menee päivittäin, sivarit olleet siedettäviä. Näkö huonontunut vähän, ja yli 150mg annoksessa/illalla otettuna menee yöunet. Nostovaihe oli kyllä vittumainen, kaikki ruoka tuli läpi/ylös, eli laihdutuslääkkeenä tuon nostaminen toimi koska parin viikon välein sai kunnon deep cleansen. Ketipinoriin en koske pitkällä tikullakaan, vaikka ne varmaan pitääkin hakea apteekista että lääkärillä on hyvä mieli. Stella on helvetin hyvä, mutta otan vaan tarvittaessa koska riippuvuuspotentiaali ja haluan että toi toimii vastaisuudessakin. Työttömänä ei ole kumminkaan pakkoa kuin satunnaisiin aamuherätyksiin, eli yöt voi ihan hyvin mennä valvoessa.
Topimaxille taisin olla allerginen, harmi, koska toimi vauhdinhidastajana ihan ok. Tää on ainoa jota olen väärinkäyttänyt, lähinnä satunnaisena laihdutuslääkkeenä(vie nälän, ruokahalun ja makuaistin), eli mässäämisen jälkeisinä päivinä korjannut tuhoja parin päivän kuurilla. Vituttava siinä mielessä että vie dokaamisesta ilon, ja extempore-hiuko saattaa iskea koska vaan. Vituttaahan se jos kiskoo kropan täyteen myrkkyä eikä oo edes kivaa.
tänään kirjoitettiin uus respa tramaleita ja ihan mukava määräkin, ei enää uusittu omakannasta niin piti varaa yksityiselle aika. ihan yllätyin ku oli niin ystävällinen tohtori ja kirjoitti viel ison paketin heti kättelyssä ilman mitään perus lääkäreiden koukkulääke vänkäämistä ja pani viel sirkat kaupan päälle, tulivat kyllä tarpeeseenkin kun alkanu taas hermokivut vaivaamaan taas pitkästä aikaa. täl hetkel löytyy respalta
-sirdaludi
-tramadoli
-metyyifenidaatti
viel ku sais jonku benzon(2mg pami tai 0,25mg xanor ois riittävät) nii ois kaikki nautintoaineet mitä tarviin täysin laillisesti. nyt kun on ollu pidemmän aikaa ilman bentsoi nii sain melkein orgasmin(myöhemmin illalla sainkin) ku löyty alkuviikosta linkun penkillä pari sinistä pamia, sain duunista ilmasen sixarin ja illalla vielä piparia joutuu sanoo et tää viikko on kyl ollu kesän parhaimpia.
^ Mikset pyytänyt samointein sitä Tramal-lekuria kirjoittamaan benzoakin? Tuo olisi ihan perusteltuakin tramadolin kanssa, koska se voi aiheuttaa monille sellaisia sivareita, että benzon kombotus on tarpeen, enkä puhu edes mistään kouristeluista, vaan esim. univaikeuksista ja levottomuudesta. Ja jos kerran relaksantteja tarvitset/hermokivuista kärsit, niin benzoilla on ihan viralliset käyttöaiheet noihinkin vaivoihin ja jos vieläpä määrät, joita tarvitset ovat noin minimaallisia, niin tuskin se avokätinen lekuri olisi niistä mitään ryhtynyt mussuttamaan .
^niin no, no niin. pääs vähän unohtuu ku olin niin innoissani et sai noi tramalit kun edellisellä paikkakunnalla niitä pantattiin vaikka keskimäärin meni 25-50mg vaan päiväs ja käyttöaihekkin löytyi, vetosivat et ei voi olla mitään vikaa ku sähköneula kokeis ei näkyny mitään, nykyinen lekuri sano et ei tää mun hermovaurio pitäiskään näkyä tai sit pitäis olla oikeesti huolissaan jos näkyis. ja sain viel ajan fysioterapeutille joka on erikoistunut kyseisiin vaivoihin(edellinen pelasti mun elämän, päivittäis kivut vaihtu pariin päivään kuukaudesta). no kuukauden sisään pitää varata kontrolli julkiselle puolelle nii samalla vois kysästä, luulis et mummo-pamit irtoo ku meinaa paskoa housuun ku tulee joku vähänkin jännempi tilanne eteen.
Kotoa löytyy vielä:
Insomin 5-10 mg
Stilnoct 10 mg
Ja niinkin mielenkiintoinen kuin virtsiksen ehkäisyyn Trimopan 160 mg tarvittaessa ja Prednisolonia.
Joo, aikoinani tein tän keskustelun ihan yleiselleKIN lääkekeskustelulle ja koin ihan itselleni tarpeelliseksi pitää listaa, koska lääkkeitä mulla on niin paljon käytössä. Aiemmalla lääkelistalla ei kyllä hirveästi lesoiltu, ennemmin nyt voisin mainostaa kaikkilla kaikkia bentsoja, jos kiinnostaisi. Mut onhan mullakin täällä esim. vti:n ehkäisyyn ja astmaan sun muuhun lääkettä ja silloin kun Lucci vielä täällä kävi, niin koin, että sain häntäkin autettua esim. migreenilääkeasioissa. En välttämättä tässä ketjussa, mutta ihan yhtä hyvin se ois voinut olla tässä.
tulihan se risolidi jännittyneisyyteen ja oon ollu tyytyväinen ei puhe sammalla mut auttaa siihen mihin pitääkin, eli en oksentele ja pasko housuun ennen työhaastatteluita
^ Mihin vaivaan sä noita stimuja olet/olit ajatellut? Olen ymmärtänyt, ettei sulla ADHD:ta olisi(Kai noita tosin joihinkin muihinkin neurologisiin häikkiin käytetään ). Ei sillä, itsekin mietin joskus, josko ketkuilisin ihan lailliset MF:t tai pirit itselleni, mutta puhtaasti viihdetarkoitukseen ne mulla olisivat menneet :mrgreen: . Ei ole noista mulle mitään lääkinnällistä hyötyä, lähinnä päinvastoin ja siksipä jätin väliin minäkin.