Nnaana: Lamictalista: Olen kyllä kuullut monenkin bipopään kehuvan sitä hyväksi lääkkeeksi itselleen, joten tuskin sä mikään hirveä luonnonoikku tai poikkeustapaus olet tuon suhteen, mutta mulle ko. lääke ei todellakaan sopinut. Tasaavaa lääke, juupa juu
. Se aiheutti mulle normaaliakin pahempaa unettomuutta, hirveää motorista levottomuutta, pahoinvointia, ärtymystä jne. Lisäksi se turvotti, enkä tarkoita nyt mitään lihomista, vaan sellaista, että yhdessä yössä kaikki nesteet tuntuivat kertyneen naamaani ja niveliini
. En nyt muista, oliko se Lamictal vai Deprakine, joka aiheutti mulle myös hirveän allergisen reaktion ihottumineen ja kutinoineen. Ei siis enää tasareita mulle, kiitos
.
Eipä noilla mun lääkkeilläni kyllä hirvittävästi kuosailla, siis sillä tavoin, kun mä kuosailun ymmärrän. No joo joo, eilen tuli TAAS tyhmyyksissään yritettyä jotakin Riva-kuosausta, tai mitä lie sitten siltä liika-annostelulta hainkaan, mutta eipä se sen arvoista ollut
. Parhaiten toimisivat nuo lääkkeet siihen, mihin ne on tarkoitettu, kun ottaisi niitä maltillisesti, niin että ahdistukset ja vieroitusoireet pysyvät loitolla tai edes suht hiljaisina, eivätkä lääkkeet ns. tuntuisi missään.
Noista lääkkeistäni ainoat, joista saan joitakin oloja, ovat Panacod ja Tramal, enkä mä niistäkään mihinkään kunnon kuosauskuntoon pääse tai ainakaan sellaista hae. Ne toimivat hyvinä ja nopeatehoisina mielialalääkkeinä, eli parantavat kummasti mielialaa ja yleistä oloa, mikäli mua sattuu vituttamaan tmv. tai mulla on vain tylsää, enkä meinaa saada itsestäni mitään irti. Hyviä kipulääkkeitä ne myös ovat, mutta melko harvoin mulla mitään niin kovia (fyysisiä)kipuja on, että noin voimakasta lääkitystä niihin tarvitsisin, joten enemmin nuokin menevät niiden pollavaivojen lääkitsemiseen, vaikkei niitä siihen tarkoitukseen olekaan määrätty
.
Kyllähän sitä porukka AtaraxillaKIN yrittää kuosata. Kaikella mahdollisellahan sitä yritetään, eri asia on, onko siinä mitään vitun järkeä
. Mä en Ataraxista saa kyllä irti muuta, kuin kutinan lievityksen aina ja apua univaikeuksiin joskus. Sirkkojakin monet kiskovat viihteeseen, mutta mulla ne toimivat vain siihen, mihin ne on tarkoitettukin, eli lihasjumeihin. Sen lisäksi ne saattavat joskus toimia mulla myös hyvinä nukahtamislääkkeinä. En mä tosin yritäkään niistä mitään “hupia” repiä, vaan otan vain tarpeeseen.
Jos mä tahdon kuosata niin, että se tuntuu ja myös näkyy ja kuuluu, niin siihen hommaan olen havainnut parhaiksi roippeiksi aivan reseptivapaat Alkon tuotteet :mrgreen: . Niillä jos millä saan oikein hienosti pääni sekaisin
.