Mitäs porukalta löytyy reseptiltä?

Varovaisesti kyselen, en siis mihinkään ostotarkoitukseen tms.! :blush: Vaan mielenkiinnosta, kun oma lääkitykseni ei niin monen lääkärin mielestä ole mitenkään mahdollinen. :laughing:

Mietin vain, että nyt kun olen itse saanut (jippii) vihdoin kaikki pillerini takaisin respoille pienoisten takaiskujen jälkeen. Sain kuulla monen monituista kertaa, ettei muka lääkitykseni ole MAHDOLLINEN, mutta onneksi nyt omalääkäriäni sijaistava kloppi häipyi ja sain omalääkärin kanssa lääkitykset kondikseen.

Perus lääkityksenä:
Voxra 150 mg ja Lamictal 100 mg. (Noissa nyt ei ole mitään ihmeellistä, paitsi joidenkin lääkäreiden korvaan tuo Voxra taitaa särähtää.)

Diapam 5 mg
Tenox 20 mg
Stilnoct
Tramal 50 mg
Panacod

• Beetasalpaaja Bisoprolol 5mg / pv.

Lyhyestä virsi kaunis! :wink:

Aika hyvä kuosilääkitys. Noh, tuosta Panacodista ei taida Voxran kanssa olla paljoakaan iloa, kun Voxra estää sen entsyymin toimintaa, joka metaboloi kodeiinia morfiiniksi. Iha tuhti lääkitys joka tapauksessa, mutta annokset ovat aika maltillisia, joten tuskin missään pöllyissä kuljet kaiken päivää. :slight_smile:

Oma lääkityksenihän koostuu vain SSRI-lääkkeestä ja bentsodiatsepiineista, elikkäs 30 mg sitalopraamia päivässä yhdistettynä 1-2 mg Temestaan, välillä 5 mg Diapam tuohon lisäksi. Nämä löytyvät reseptiltä. Voxran käytön lopetin, koska se meni väärinkäytön puolelle. :confused: Addikti kun olen.

Niin joo, piti mainita, että en mä noita kaikkia sentään joka päivä naamaan vetele kerrallaan! :laughing:

Panacod on ainoa hupikäyttöpilleri tuolla, mä en koe Voxran tolla matalalla annoksella niinkään blokkaavan sitä. :mrgreen: 300 mg kylläkin… Mutta niin kauan kuin en ole uusimassa codeja joka ikinen kuukausi, niin… :mrgreen:

Nykyisin respalla:

Rivatril 4 mg/vrk
Diapam 30 mg/vrk
Tenox 20-40 mg tarvittaessa
Insomin 5-10 mg tarvittaessa

Panacod tarvittaessa
Tramal 50-100 mg tarvittaessa

Sirdalud 2-6 mg tarvittaessa
Atarax 25-50 mg tarvittaessa

Propral 10-40 mg tarvittaessa

Ketipinor 25-100 mg tarvittaessa
Levozin 25-100 mg tarvittaessa

Nuo viimeiset 2 äärimmäisiin hätätapauksiin :mrgreen: .

Mulla on ollut vaikka mitä masareita, tasareita(mm. tuo Lamictal, hyi olkoon :angry: ) ja leptejä respoilla aikojen kuluessa ja taitaa niitä vieläkin joistakin kaappieni kätköistä löytyä(En jaksa nyt lähteä koluamaan kaikkia vanhoja lääkkeitäni/respojani lävitse), mutta jätin moiset, koska sain niistä lähinnä hirveitä sivuoireita :imp: . Näillä lääkityksillä mennään siis nykyään. En tiedä, kuinka hyvin nuo ovat kohdillaan, enkä läheskään aina ota noita määräysten mukaisesti, mutta tämä systeemi tuntuu ainakin toistaiseksi toimivan parhaiten :confused: .

Aah, unohdin vanhan kunnon Ataraxin, mutta sillä kukaan nyt (tuskin) kuosailee. :confused: Vaikka tuntui sekin olevan tolle sijaiselle kuin joku kirosana, koska kolmio… :unamused: Mä siis käytän ihan allergiaan, unihäiriöihin tai rauhottumiseen se ei mulla tepsi!

Ja joo kaappien kätköistä löytyy kyllä Ketipinoreita! :imp: Hyi olkoon, kun muistelen sitä ekaa kertaa kun tietämättömänä 17-vuotiaana pistin kyseisen pillerin poskeen! Tuntui kuin ois aivot halvaannutettu. Eikä muuten edes nukuttanut. Tai nukuttaahan se, jos laittaa vaan silmät kiinni, sen kun menee tekemään niin seuraavalle päivälle voi sanoa goodbyet. Nykyään käytän noita vaan ihan äärimmäisessä hätätapauksessa, jos on pakko saada itsensä tipautettua.

Niin ja mä oon kuullut Lamictalista paljon haukkuja, mikä siinä on, että ihmiset ei tykkää? Tai no, kuulemma tulee zombijumi, mutta mulla Lamictal on ollut ainoa sopiva, enkä saa mitään sivuvaikutuksia. Ainakaan sellaisia, joita itse huomaisin. :blush: Pään kannalta mulle henk.koht sopivin lääke ikinä, mutta ehkä kuulun johonkin marginaaliseen vähemmistöön.

Hyvä kysely Nnaana!

Oottepas te melkosia lääkepäitä!

Itellä on:
6mg Rivatril vrk
20-40mg Tenox tarvittaessa (no tot vitus tarviin)
150mg Efexor (en käytä)

Tuli noista teijän hurjista annoksista mieleen, kaverilla oli kanssa 10mg xanoria (nopeita) ja 4mg rivaa. 2 x 15mg dorkajumii respal. Noh yksityiseltä tietenki.

Nnaana: Lamictalista: Olen kyllä kuullut monenkin bipopään kehuvan sitä hyväksi lääkkeeksi itselleen, joten tuskin sä mikään hirveä luonnonoikku tai poikkeustapaus olet tuon suhteen, mutta mulle ko. lääke ei todellakaan sopinut. Tasaavaa lääke, juupa juu :unamused: . Se aiheutti mulle normaaliakin pahempaa unettomuutta, hirveää motorista levottomuutta, pahoinvointia, ärtymystä jne. Lisäksi se turvotti, enkä tarkoita nyt mitään lihomista, vaan sellaista, että yhdessä yössä kaikki nesteet tuntuivat kertyneen naamaani ja niveliini :open_mouth: :angry: . En nyt muista, oliko se Lamictal vai Deprakine, joka aiheutti mulle myös hirveän allergisen reaktion ihottumineen ja kutinoineen. Ei siis enää tasareita mulle, kiitos :imp: .

Eipä noilla mun lääkkeilläni kyllä hirvittävästi kuosailla, siis sillä tavoin, kun mä kuosailun ymmärrän. No joo joo, eilen tuli TAAS tyhmyyksissään yritettyä jotakin Riva-kuosausta, tai mitä lie sitten siltä liika-annostelulta hainkaan, mutta eipä se sen arvoista ollut :unamused: :blush: . Parhaiten toimisivat nuo lääkkeet siihen, mihin ne on tarkoitettu, kun ottaisi niitä maltillisesti, niin että ahdistukset ja vieroitusoireet pysyvät loitolla tai edes suht hiljaisina, eivätkä lääkkeet ns. tuntuisi missään.

Noista lääkkeistäni ainoat, joista saan joitakin oloja, ovat Panacod ja Tramal, enkä mä niistäkään mihinkään kunnon kuosauskuntoon pääse tai ainakaan sellaista hae. Ne toimivat hyvinä ja nopeatehoisina mielialalääkkeinä, eli parantavat kummasti mielialaa ja yleistä oloa, mikäli mua sattuu vituttamaan tmv. tai mulla on vain tylsää, enkä meinaa saada itsestäni mitään irti. Hyviä kipulääkkeitä ne myös ovat, mutta melko harvoin mulla mitään niin kovia (fyysisiä)kipuja on, että noin voimakasta lääkitystä niihin tarvitsisin, joten enemmin nuokin menevät niiden pollavaivojen lääkitsemiseen, vaikkei niitä siihen tarkoitukseen olekaan määrätty :wink: :sunglasses: .

Kyllähän sitä porukka AtaraxillaKIN yrittää kuosata. Kaikella mahdollisellahan sitä yritetään, eri asia on, onko siinä mitään vitun järkeä :laughing: :unamused: . Mä en Ataraxista saa kyllä irti muuta, kuin kutinan lievityksen aina ja apua univaikeuksiin joskus. Sirkkojakin monet kiskovat viihteeseen, mutta mulla ne toimivat vain siihen, mihin ne on tarkoitettukin, eli lihasjumeihin. Sen lisäksi ne saattavat joskus toimia mulla myös hyvinä nukahtamislääkkeinä. En mä tosin yritäkään niistä mitään “hupia” repiä, vaan otan vain tarpeeseen.

Jos mä tahdon kuosata niin, että se tuntuu ja myös näkyy ja kuuluu, niin siihen hommaan olen havainnut parhaiksi roippeiksi aivan reseptivapaat Alkon tuotteet :mrgreen: . Niillä jos millä saan oikein hienosti pääni sekaisin :unamused: .

^ Saattaa olla, että sä oot allerginen Lamictalille. Se nimittäin tekee ton ihottuman - mullakin aluksi. Plus vielä toi sanomasi turpoaminen. Mulle Ketipinor teki samankaltaisen efektin kuin mitä sä tuota Lamictalia kuvasit. Lääkäri tuumasi, että pois käytöstä, koska ihottuma + turpoaminen ei ole mikään ihan vaaraton sivuvaikutus kuulemma.

Mä taasen olen kuullut Lamictalista enemmän haukkuja kuin hyvää. :mrgreen: Serkkuni bipopää kun myös on, eka reaktio oli, että HYI VITTU, kun kuuli mun alottaneen Lamictalin. :laughing: Ja tosta neuroleptimäisestä jumistakin oon kuullut ihmisten valittelevan. Mutta, noh… Toiselle sopii toinen ja toiselle toinen.

Heh, vedän sanani takaisin Ataraxin suhteen. Seikkailin unettomana netin ihmemaassa ja luin Ataraxien rännittämisestä. :blush: Eipä olisi tullut pieneen mieleenkään. Tosin… Eräs kaveri rännitti Efexoria kerran, menee varmaan ton Ataraxin kanssa samaan kategoriaan. :unamused:

Totta tuo, että Panacod tai Tramal on oivia yleisen vitutuksen ja ehkä vähän isommankin mielipahan lääkitsemiseen. Mä en vaan uskalla kuin ehkä kerran kahdessa kuussa heittää huiviin pari tuota tarkoitusta varten. Kun oikeaan kipuun tarvitsen ja laskevat muuten pirun tarkkaan mulla, että koska olen ne oikeasti voinut käyttää loppuun.

Keppra+Lyrica epilepsiaan.
Diapam 25mg bentsopudotukseen. Samalla saan 215mg Dormicum unettomuuteen :unamused: .

Mulla on ulkomaalaisia reseptejä vaikka mihin. barbiruaatteihin… Pari viikkoa sitten kun kävin Ranskassa niin ensinmäistä kertaa kun yritin ostaa Suomalaisella reseptillä 5mg diapameja niin sain pillereiden sijasta ampulleja. Samalla reseptillä oli Dormicumeja ja se farmaseutti neuvoi jonkun sairaala-apteekin josta olisi saanu myös Dormicumit ampulleina.

^^ Lamictalista vielä, vaikka hiukan offiksi menisikin: Saatan tosiaan, joo’o, olla sille allerginen, vaikken nyt kuollaksenikaan muista, oliko se Lamictal vai Deprakine, josta sen varsinaisen allergisen reaktion sain. Joka tapauksessa, eipä se Lamictal tuntunut mulla yhtään mieltä tasaavan, vaan päinvastoin. Tiedä sitten, olisiko mun pitänyt syödä sitä pidempään ja odottaa kärsivällisesti sivuoireiden lievenemistä, mutta ei juuri kiinnostanut, kun ne sivarit olivat sen verran pahat :angry: .

Mun mies on myös bipopää(Vakka kantensa valitsee :stuck_out_tongue: ) ja hänellä menee nykyisin Lamictal. On vähän kiikunkaakun, että mitä mieltä kyseisestä lääkkeestä olisi. Ei siis saa siitä mitään voimakkaita sivuoireita, mutta se heikentää impulsiivisuutta ja latistaa myös positiivisia tunteita. No, toki tuon lääkkeen tarkoituskin on hillitä niitä pahimpia impulsseja, mutta kun ei se impulsiivisuus välttämättä aina ole mikään negatiivinen asia, niin siksipä sitä ei pitäisikään ihmiseltä kokonaan poistaa. Jättää väliin lääkkeensä ottamatta, kun ei jaksa sitä ns. tylsää päätään ja mäkin olen oikeastaan ihan tyytyväinen silloin, kun hän on vähän räiskyvämpi tapaus, kunhan se ei mene aivan överiksi. Sitten hän on taas väliin sitä mieltä, että pitää rauhoittaa menoa ja ottaa jälleen Lamictalin käyttöön. Joo, ja mäkin olen väliin sitä mieltä, että parempi, kun syö lääkkeensä kiltisti :laughing: . Hänellä on siis tuollaista Lamictalin kausikäyttöä, eli fiiliksen mukaan menee. Lääkäri on toki määrännyt sen otettavaksi jatkuvasti, mutta tässä taloudessa ei aina noudateta lääkärin ohjeita kovin orjallisesti :mrgreen: .

Mulla on tämmöne lääkitys:
Asperin gardio
Orloc 5mg
Ketipinor 300-400mg
tenox 20mg
Gaprion 900mg+600mg+600mg
Panadol egtend 1+1+1
Durogesic 25 laastari

3 viimeistä on kipuun ja viimeinen erittäin kovaan kipuun.

Ylpeänä totean, että olen tullut bentsoissa alas aika hyvin.

Lähtötilanne oli
-Rivatril 8mg
-Stella 10mg
-Opamox 90mg

Nykytilanne
-Diapam 30mg

:sunglasses:

Tosi hienoa, mutta kiinnostuneena utelen miten pää on kestänyt ton? Ja oliko sulla ennen lääkitystä paniikkioireita tmv.? Ja jos oli onko ne tulleet takaisin?

-Rivatril
-Panacod
-Fluoksetiini

Ei oo isohko lista, rivatrilia pääasiassa päänuppi kaipaa, kodeiinia selkäsärkyyn, vaikka yleensä niitä tulee sitten vaan popsittua euforioitten toivossa :\

Nappeina ei mene muuta kuin

• pharoxetin rathiopharm 20mg

Eli paniikkihäiriön hoitoon. Muuta reseptillä löytyvää on vain allergialääkkeet ja nenäsumutteet.

Elikkäs:

Propral 10mg
Primperan 10mg
Ketipinor 100mg
Noritren 25mg
Burana 600mg
Panadol 1g
Zopinox 7,5mg

Ja sitten on juuri lopeteut (lopetin siis kerralla seuraavat, eikä mitään oloja,paitsi Panacod).

Lyrica 150mg x3
Stella 10mg
Panacod 500mg/30mg x6

Ja kun siis sanoin ettei mitään oloja, niin henkiset olot oli enemmänkin pinnalla.

Lucrezia, pää on kestänyt tosi hyvin, tätä alastuloa on tehty kohta jo 2 ja puol vuotta. Ei ole laskuouhjelmasta tullut mitään paniikkituntemuksia tai muuta.

Alunperin nuo määrättiin mulle siinä uskossa et niiden avulla kykenen irti bupresta. Nohh, nyt vuosia myöhemmin totean et nyt sit bupren lisäks mulla on myös bentsoriippuvuus. Jes. :unamused:

Okei, no noin maltillisella tahdilla alastulovauhdilla pää varmasti kestää paremmin. Mä siksi myös haluaisin itse ajaa lääkitystäni alas mielummin (xanor), kun antaa muiden välskätä sen kanssa, kun ne haluais tyyliin 4 pv välein tiputtaa annosta. Olen onnistunut tähän asti alastulossa.