Mitäs porukalta löytyy reseptiltä?

Löytyvät edelleen kutakuinkin samat rauhoitus-, lihasjumi-, kutina-, sydämentykytys- ja allergialääkkeet, hullunpillerit ja perusvoiteet, jotka olen tässä ketjussa jo aiemminkin kertonut, mutta niiden lisäksi löytyykin nyt todella hurjaa kamaa, eli Alendronat Mylania(tai jonkin rinnakaislääkkeen rinnakkaislääkkeen se mulle apteekista myi), vaikuttavana aineena alendronihappo. Tämän roippeen pitäisi tehdä luistani vahvat ja kestävät, jollei nyt leukaluuni ehdi mädäntyä tai reisiluuni katketa ennen sitä :mrgreen: . Aika pelottavia mahdollisia sivareita tällä tropilla kieltämättä on :open_mouth: , mutta onpa se toisaalta aika pelottavaa elellä osteoporoosin kanssakin ja kuumotella kaiken aikaa, että koska murran luuni pahemminkin ihan jonkin pienen kolhun, horjahduksen tai virheliikkeen seurauksena :neutral_face: :unamused: .

No päivitänpäs minäkin. :smiley:

Abilify 20 mg
Deprakine 1000 mg
Ixel 100 mg
Azona 50 mg
Atarax 25-100 mg
Migard 2.5 mg
Maxalt rapitab 10 mg
Tramal 50-200 mg
Insomin 5-10 mg
Temesta 1-3 mg
Ventoline
Epipen
Sirdalud depotti 6 mg

Tsemiä W:lle uuden tropin kanssa! :slight_smile:

^ Uuden tropin kanssa on toistaiseksi mennyt oikein hyvin, vaikka vielä on toki aivan liian aikaista sanoa mitään pitkäaikaisvaikutuksista.

Listaan unohtui lisätä fluoritabletit, sekä kalkki&D-vitamiini -valmiste. Tuon alendronaattilääkityksen kanssa kun on äärimmäisen tärkeää pitää hyvää huolta hampaistaan+elimistön kalsium- ja D-vitamiinitasot kunnossa. Noitahan saisi ilman respaakin, mutta niihin on mahdollista saada myös resepti, jolloin tulevat apteekissa hieman halvemmiksi ja lääkäri ystävällisesti nuo respat mulle kirjoitti.

[Poistettu henkilökohtaisuuksia -Päihdelinkin moderaattori]