Mitä teet nyt

^ No niinhän se taisi ollakin… yritin häiriköidä ja tungetella tällä asialla, mutten oikein osaa
olla ilkeä. Luomumustikka on kai naisellinen vastikkeeni… joo…

emmäny niin aktiivinen ole - nuo off-topikeista vikat on hörhöilty jo viime vuonna…
mut kieltämättä alkuvuosien varsin hissukkamainen vaihe on jäänyt taakse
ja hieman vuolaampi sykli aika ajoin ottaa vallan, kunnes jälleen tyrehtyy suonekas anti.
ja välillä on voimassa kaksoiskansalaisuus Lopettamossa, jossa vihdoinkin on löydetty
sana-assosiaatioinen nainen ja täällä peräti kolme ! :laughing:

Musta vaikuttaa, että monipäihteilijät ovat enempi ja laajemmin kiinnostuneita eri aiheista

• se on myös ikäjuttu ja luonteeseen liittyvä ja itsehän oon aina ollut kiinnostava ja
    kiinnostunut monesta, ja sekakäytän teemoja vaikka palaankin samoihin uudestaan.

mitä teen nyt - ootan pitsalle lähtöä, ja hampilekuriin sieltä hoitamaan leekorojekti loppuun.

Paljo täält o “vanhoja” lähteny - taval tai toisel :confused: :frowning: … Mä olen ollut täs foorumis tooosi kauan, mut eri nickeil, ku aina välillä minä suutuin, sangen poikkeuksellista mul :mrgreen: , ja pläjäytin ovet kii ja häivyin-ja sit palasin eri nimimerkil. Niinku se terapianki lopetus olikosseny eilen…ihan typerää. Paitsi, että olin niin vihainen, että jätin oven auki… Faksi, joka ei tääl myöskään entiseen tapaan oleile, vissiin hyvä merkki, ku kuiteski pistäytyy, ja mä ollaan oltu kumpikin pitkään täs foorumis. Siin mieles vanhoja, paitsi että mä olen oikeesti vanha. Ja onhan muitakin nimimerkkejä, mut mä muistan parraite ne, kenen kans olen riidellyt. Siis voi herrajjestas mikä tyyppi…siis minä. Täytyypä pian tsekata, millonka oli eka postaus. Oli muuten aika lail erilainen foorumi sillon… Monia o ikävä… Noh, se la viii.

Nii Mirtillosta varmaan oli kyse? Hienoa, jos hän on raitistunut, mä tykkäsin jo nimimerkist. Mä muistan sanat pirun hyvin, mikä oli sillon hyvä, kun tein kieleen liittyviä hommia, tutun töistä vaan, ei omia: sanavarasto oli laaja, heh. Mut toisaalt huono, ku ne jää tonne päähän niinku painettaisiin saveen, silloinki/etenki ku ikäviä juttuja… Mä ny olen tämmönen henkinen jumittaja.

Siis mitä teen: katoin just loppuun hienon, hienon sarjan Älä koskaan pyyhi kyyneleitä paljain käsin, Juutuupista. Voi vitsit, että o n hyvä. Tuli viime syksynä töllöstä. Juon siideriä. En ole moneen vuoteen juonut, ja kun on noi lääkityksetki, tulen halval humalaan, heh. Kuuntelen musaa, kirjotan tänne, luen täält juttui. Yksinäistä o.

Täytys mennä kohta tekemään tollasta lasagnettoa ja salaattia. Ollaan nyt todella ryhdistytty tossa ruoanlaitossa miehen kanssa ja olis tänään tarkoitus taas laittaa sitä ruokaa. Nautasiat vaan paistumaan ja pilkkomaan sipuleita.

^ Nam, kelpais tännekin. :stuck_out_tongue:

Kuumottelen, että otinko liikaa tramadolia sietokykyyni nähden. Tuli hieman kumma olo, henkeä ahdistaa ja sydän takoo, vaikka ei siis kyse ole läheelläkään edes Pharmacan suosittama maksimiannos. Kuumottelen varmaan vaan omiani, kun näin eilen jonkun järkyn dokumentin, kuinka salakavalasti oppariyliannos käy. Pitäisi muistaa, että noi on tarkoituksella tehty dramaattisiksi, ettei vaan syntyisi kellekään huumemyönteisiä mielikuvia. :unamused: Sitäpaitsi olen ennenkin jopa dokannut Tramal-kuosin päälle ja hengissä ollaan, vaikka typerää puuhaahan se on, sillä kaiketi tappavin kombo on opparit + alkoholi ja perus bentsolääkitykseni vielä siellä alla.

Pakkaan matkalaukkua taas kerran. En ollut edes edellisen reissun jälkeen ehtinyt laukkua kokonaan purkaa, kun en ollut kotona kuin pari päivää. Ja aina huomaan, että oon pakannut aivan liikaa vaatteita jne, vaikka kuinka yritän matkustaa kevyesti. Toisaalta tuntuu olevan tietyt tavarat mitä pitää olla mukana riippumatta siitä, onko reissussa 2 päivää vai 2 viikkoa. Ja ne hemmetin nestesäädökset lentokentillä ovat niiiiin ärsyttäviä, mutten silti ala laittaa pientä laukkua ruumaan ja odottele sitten sitä joka päässä. Ja nykyään kun on niitä Light -lippuja, joilla matkustaessa ei edes saa olla kuin käsimatkatavaralaukku, mikä on kyllä taloudellisesti hyvä juttu, kun siinä aina sen n. 20€ säästää per kerta, mikä usein lentäessä on ihan merkittävä säästö. Joka tapauksessa yritän nyt pakata mahdollisimman kevyesti, jotta läppärilaukku mahtuu tiukan paikan tullen matkalaukkuun, jos joku alkaisi valittaa siitä, kun virallisesti saa olla vain se yksi käsimatkatavara. (Onneksi en lennä halpalentoyhtiöillä, jotka oikeasti nipottavat tosta ja myös siitä 8kg:n painorajoituksesta.)

Minähän en tiedä, paljonko sinä Tramalia otit, mutta jos jotakin voin aiemmista jutuistasi päätellä, niin tuskin ainakaan yli 200 mg, ja sillä määrällä nyt saa erittäin epätodennäköisesti itselleen hengityslamaa aikaiseksi, vaikka olisi toletonkin. Saavathan monet, tyystin opparitolettomat, ihmiset satunnaisia tramadolilääkityksiä esim. jonkin operaation jälkeisen kivunhoitoon, eivätkä ne mihinkään hengityslamoihin käsittääkseni ihan yleisesti lakoile. Veikkaan, että sulla vaikuttaa tuossa enemmän se tramadolin SNRI-puoli, joka voi tehdä tuollaista hengenahdistusoloa. Itse kun olen saanut noita ikäviä tykyttely- ja hengenahdistusoireita(osittain ihan psyykkisiä) perus-SNRI -lääkkeistä. Tramalissa mulla tuntuu se opioidivaikutus sen verran mukavasti, että se kumoaa ne SNRI-vaikutuksen ikävät puolet ja nostaa ainoastaan parhaat esiin :stuck_out_tongue: .

Itse pelkään suurten tramadoliannosten kanssa huomattavasti enemmän kouristuskohtauksen riskiä, kuin hengityslamaa. Tramadoli on kuitenkin niin mieto oppari, mutta kouristuskynnyksen alentajana hyvinkin tehokas, ihmisestä riippuen tosin, eikä se kouristuskynnys nouse mihinkään, vaikka opparitolet olisivatkin taivaissa. Yksi tuttu kuoli aikoinaan tramadolin yliannostukseen. Oli siis innostunut rouskimaan niitä aikas reilulla kädellä ja siinä kuolemassa vaikuttivat nimenomaan ne kouristuskohtaukset, ei kait niin perusopparihengityslama. Tyyppi oli siis yksin kotonaan kramppaillut itsensä hengiltä, kun ei ollut kyennyt hälyttämään apua :frowning: . Sun (oletetuilla) annoksillasi tosin en liioin pelkäisi edes sitä kouristuskohtausta, etenkin, jos sulla on vielä benzoja alla, vaikka tiedä sitten, kuinka kouristusherkkä olet. Jotkuthan eivät voi tuon asian tähden käyttää tramadolia lainkaan, mutta se kai vaatisi jo ihan oikean epilepsian tmv. :confused:

Ilmeisesti voitte sitten paremmin, sekä sinä, että miehesi :slight_smile: . Se on yleensä hyvä merkki, kun alkaa löytyä kiinnostusta kaikenlaiseen puuhasteluun. Ruoanlaitto voi tosiaan olla hyvinkin terapeuttista touhua ja siinä saa sitä ravitsemuspuoltaankin parempaan kuntoon, vaikkei edes mitään järjetöntä superfoodia kokkailisi. Aina se itsetehty ruoka kuitenkin parempi vaihtoehto on, kuin esim. pelkät karkit. Yleensäkin kaiken ns. normaalin tekeminen saa ihmistä vähän siihen elämänsyrjään kiinni ja oman kokemukseni mukaan siitä saa lisää energiaa, kun on tehnyt jotakin tähdellistä ja saanut sen jotakuinkin onnistumaankin :smiley: . Tietty siis sillä tavoin, ettei hirveällä raivolla pakota itseään tekemään sitä sun tätä ja vedä itseään tyystin piippuun, vaan puuhaa oman jaksamisen mukaan sellaista, mikä oikeasti tuntuukin jopa kivalta.

Mä juon TAAS kahvia ja olen vähän vittuuntunut siitä, kun nukuin huonosti, mutta ehdinhän mä tuossa taas vedellä sellaiset unimaratonit, että ehkä on jo aikakin olla enemmän hereillä :confused: .

Mitä on lasagnetto? Lasagnea ilman sitä vaaleaa kastiketta?

Luen puolivillaisesti anatomiaa ja surffailen sivusilmällä netissä. Jos kohta lähtisi 10-15km juoksulenkille. Kovin on kyllä taas vetämätön olo, ja valvoa pitäisi iltaan asti. Minä ja tyttäreni emme ole lainkaan samalla tajuudella, kun ynirytmistä puhutaan.

No joo ollaan me sillai vähän paremmassa kunnossa nyt oltu. Tosin ruoanlaitto jää nyt vähemmälle, koska ei pystytä syömään sitä kun normaali-ihmiset vaan mätetään ittemme niin kipeeksi, että vatsaa särkee. :unamused: Sovittiin, että aletaan tekemään sellasia ruokia, mistä tulee vaan kahden ihmisen annos, muuten me syödään 4 ihmisen annos kahdestaan ja ollaan molemmat kipeitä. Kun ei olla totuttu että täällä on oikeaa ruokaa, niin kun sitä on niin mopo karkaa käsistä :unamused: .

Lasagnetto tai lasagnette on kai oikea sana on sellanen (no siihen myydään sellasia Knorrin valmispakkauksia jotka sisältää pikälti kaikki aineet). Siinä siis pasta on paloina, pienempinä litteinä paloina ja (me) lisätään siihen lisäksi pennepastaa. Täytteeksi tulee jauhelihaa, sipulia ja jauhelihaan kaadetaan sitten siellä pakkauksessa olevan kuiva-ainepussi, maitoa ja vettä. Se kaadetaan vuokaan kaiken päälle ja siihen vielä juustoraastetta.

No helposti selitettynä se on kiinteämpää kun lasagne ja helpompi syödä. Kastike on myös erilainen, hmm… todella se kiinteys siinä on se avainsana erona.

Winston,
Juu tiedetään, että ei sillä saa itseään oikeasti hengiltä terapeuttisilla annoksilla, tai ainakin hyvin harvoin nekään epileptistä kohtausta laukaisevat. Onhan niitä ilmaantunut hoitoannoksillakin, mutta kaiketi epileptikoilla. Nuo olivat vaan mun omia kuumottelujani, kun muhun jää niin syvästi vaikuttamaan kaikki kauhutarinat ja ohjelmat. :laughing: En minä kaiketi omaa madaltunutta kouristuskynnystä ja tuo hengityksen hidastuminenkin on myös ihan yleinen sivuvaikutus, ainakin mun mielestä kodeiini ja buprekin tekevät sen. Toki mulla nyt oli ja on lähes aina muitakin keskushermostoa lamaavia aineita siellä alla, niin kait ne yhdessäkin hidastavat sitä hengitystä.

Minäkin juon kahvia ja koitan herätellä itseäni eilisen jäljiltä.

Yritän edelleen selvitä vapunvietostani. Psyykkinen puoli tässä eniten käy voimille. Ihan kuin tämä nyt eka kerta olisi ollut, kun putkaan jouduin, eikä syykään siihen ollut mikään maailmojakaatava, mutta toisaalta mietin myös, pitäisikö ihmisen alkaa kolmevitosena hiljalleen käyttäytyä, kuin AIKUINEN, eikä olla ikuisesti, kuin pahainen teini ja vieläpä tyystin häiriintynyt sellainen :unamused: :blush: .

Heräsin myös vastikään ja mietin sitäkin, menisinkö kohta takaisin nukkumaan :confused: . Luultavasti menen. Nyt tekee uni hyvää kaikkien kommelluksien jälkeen ja onneksi lääkitys auttaa nukkumaankin taas kohtuullisia unimaratoneja.

^ W - voin lohduttaa, että olin 36, kun vikan kerran päädyin putkaamoon eli siis 2007 keväällä
ja siitä on yli kahdeksan (8) vuotta, ja vaikka se olikin helvetin ääliömäistä, mä opin siitä paljon.
Putkakeikkoja kertyi sama kuin Johnny Cashilla eli 7 kipaletta aikavälille 1994-2007 ja se siitä.
Vaikea kuvitella, että enää samaan pystyisin, vaikka oikein kovalla yrittämisellä ehkä sittenkin.

Jyväskylässä kesällä -95 nakkasivat mut hotellin baarin tanssilattialta koppiin ja sieltä kävelin
paljasjaloin (en ole syntynyt Jyväskylässä) amusella takas respaan, jossa mua odottikin lämmöllä
pakattu adidas-laukkuni ja luulin kenkieni kadonneen, joten menin samoil koivil johonkin
ostariin ja kenkäkauppaan, mutta löysinkin rakkaat lenkkarini ja rahani
siististi viikattuna laukustani ja näin jatkui matka, eikä seuraavana
yönä mikään putka mua kahlinnut, ei myöskään yksikään
majoitusliike, joten junalla manseen ja hoitoon käymään.
Tarkoitus oli tappaa ittensä tuolla reissulla, mutta aina
mua häirittiin, enkä myöskään päässyt kohdekaupunkiin.

Terve Winston,
Voin lohduttaa, että vuosi sitten vappuna vietin yön putkassa. Poliisit kyllä toi mut kotiovelle, vaan en päässyt sisälle kun avaimet oli pojalla. - Hävettää vieläkin niin vietävästi! Lähdin kännissä suutuspäissäni paikalliseen kippolaan. Sikailin siellä erittäin perusteellisesti, pojat jaksaa siitä vieläkin muistuttaa, varsinkin näin vappuna. - Aloitin näet huumesodan paikallista alamaailmaa vastaan. Että semmosta!

No Winston, kyllä se kohta helpottaa, toivottavasti ainakin.Mä en ole koskaan putkaan päätynyt. Vaikka en nyt aina niin hyvin olekaan käyttäytynyt juodessani. Mulle suurin ongelma alkoholissa on se, että siitä tulee masennus ja morkkis, vaikkei joisi paljoa eikä tekisi mitään typerää. Tänään siivosin kämpän ja nyt kärsin henkisesti paskasta olosta ja voimakkaasta ahdistuneisuudesta. “Ehkä huomenna on kaikki toisin, toivon niin…” Göstan Anna-biisistä.

Juoppoakka taas ansaitusti telkien taakse. :laughing:

Tällainen(kaan) sivistynyt herrasmiesjuomari ei sen sijaan ole koskaan putkassa pönöttänyt. :sunglasses:

Aikuisten ihmisten juoppoputkakeikoissa on kyllä voimakas valkoisen roskan aromi :laughing:

Heräsin jo klo 04.00 tänä aamuna. Kiskon tossa kitusiini vielä toisen kupin kahvia, meikkaan ja suuntaan ruokakauppaan kun kerran olen hereillä niin tehdään sitten jotain hyödyllistäkin.

tapoin raiskarin ja jouduin putkaan ==> olet roskaväkeä, joka kuuluisi mustien kanssa samaan bambumajaan

jelppasin mamua ja hakkasin niiden pedofiilit ==> oot väkivaltainen sankarina itseäs pitävä mikkihiiri merihädässä

vein tuntemattomalle naiselle tulppaaneja ==> olet naista ahdisteleva huru-ukko ja tahmanäppinen runkkari

autoin mummon tien yli ==> olet mammanpoika ja häiritset ikääntyvää kansanosaa, oletko ruumiita nussiva pultsari

autoin toista päihdevammaista pahimman yli ==> olet nössö säälistä kiihottuva kommarimammari ja heikko siipeilevä paskakasa, joka koittaa hyötyä toisen ongelmista ja lisää niitä itse hengittämällä ilmaa

tein töitä ja tienasin miljoonanan ==> olet keuliva paskatöitä tekevä kokkarehulttio, joka on kaikkien vaivana ja tiellä

syöksyin kadulla suojatielle ja pelastin pikkutytön rekan alta ==> sekaannut muiden asioihin ja olet vain huomiota hakeva hulttio, joka haittaa tämän yhteiskuntajärjestelmän vakaata kehitystä ja vakavasta lamasta nousemista

rakastuin ja kihlasin naiseni ==> oot säälipillusta innostuva eunukki

pelastin Lähi-Idän ja ammuin muutaman terroristin, al-quidalaisia niittasin singolla koko komppaniallisen
==> oot sotamuistoissa vellova liian monta paukkua juonut hermokasa, joka vaarantaa siviilien rauhan
ja aiheuttaa kolmannen maailmansodan, veteraani-isoisäsi kääntyilevät haudassa ja kieltävät sut

keksin lääkkeen persesyöpään, paransin Afrikan hivistä ja tein merkittävän keksinnön köyhien poistamiseksi maailmasta ==> sekaannut luojan luomaan ja luulet olevasi korvaamaton, vaikka olet vain puliukko rämeeltä ilman toivoa todellisesta parannuksesta, mutsis häpee sua ja sukus on jo sut hyljännyt, olet vaarallinen muistutus valkoisen paskasakin kuona-aineksesta

raitistuin ja muutin elämäni totaalisesti ==> olet luuseri ja hedelmäpeliin hurahtava sattumaraitis ja joutava heikkomieli, joka trollaa täällä plinkissä ehtymättömällä tarmolla ja kirjoittelee muka-hauskaa paskaa proosaa, eikä kukaan sua rakasta ja olet vieras ittelles ja surkea kirjoittaja ja tulen vetämään sut niin lyttyyn kehässä tai kujalla, kun tulen Tampereelle kesällä

ostin sullekin jäätelön, ole hyvä ==> toit dårka väärää lajia ja etkö osaa ees jädee hakea, olet toivoton kämmäri

mä voin auttaa sen rahakirstun kantamisessa, kun sulla on toi selkä leikattu ==> mee homorosvo pöllimään toisilta

jne loputtomiin - keksi itse lisää, kunhan hieman vaihtuu aiheet ja taso pysyy yllä

teen nyt - herään liian aikaisin, kuten joka aamu ja rajoitin on viiden tunnin kohdalla per yö ilman ataraxia, jonka aktviisen käytön lopetin talven aikana… ennen kehuin tuotetta, mutta ataraxin ärtsyvaikutus on ikävä…

Hohhoijaa :unamused: . Juoppoakat ja herrasmiesjuomarit, niinpä niin. Voihan tuosta sukupuolikysymyksenkin vääntää, kun onhan se rankkaa juopotella niiiiin yksinään, ettei pääse kontaktiin edes poliisin kanssa, muista ihmisistä nyt puhumattakaan :mrgreen: .

Mickille, helille ja Lucrezialle kiitokset empaattisuudestanne <3. Mä tosin angstaan täällä edelleen siihen malliin putkareissuni johdosta, etten taatusti siirry mihinkään Lopettamoon katumaan tekosiani, vaan ajattelin ennemmin vetää samaan konkurssiin kaiken aivan läskiksi, ts. alkaa elää, kuten vanhoihin “hyviin” aikoihin ja putkassa ravaamisen ohella mm. kurvailla kännispäissäni autolla(jospa onnistuisin viimein tappaamaan/vammauttamaan jonkun), hakata tutut ja tuntemattomat, neuloa itseäni paskaisilla värkeillä(jospa onnistuisin viimein saamaan sen hepatiitin) jne. :smiling_imp: .

Ehken sentään. Eiköhän tämä joskus helpota. Luulin vain tosiaan tulleeni aikuiseksi, tai edes aikuisemmaksi, mutta samanlainen rähisevä pentu taidan olla edelleen :blush: .

Heräsin hetki sitten ja valmistaudun terapiakäynnille, sekä ahdistun kaikesta maan ja taivaan välillä. Ahdistaa tuo terapia, kun ei mulla nyt ole tähdellistä kerrottavaa ja se akka aina valittaa, jos mulla ei ole asiaa. Kunhan on vaan hieman alakuloinen olo, mutten tiedä syytä. Pitäisi soittaa tkseen allergiasta, että nyt rohisee hengitystiet tuon siitepölyn takia ja antihistamiinit ei avaa tarpeeksi, eikä flunssaan tarkoitettua nenäsuihketta ole kaiketi asianmukaista käyttää siihen vaivaan koko tätä kautta. Sinne soittaminen on vaan aina työn ja tuskan takana. Sitten pitäisi käydä kaupungissa ostamassa ihonhoitojuttuja. Mun ihoni selkeästi pistää nyt vastaan ruokatottumuksilleni. Heti, kun olen käynyt parina päivänä sukuloimassa ja syönyt kunnon mättöä, niin keskellä otsaa on kipeä paise. Eli teepuuöljyä kehiin ja ehkä ylimääräisiä vitamiinivalmisteita, kun vaikuttaahan toisaalta myös huonokin ravinto ihoon negatiivisesti. No, tykkään kaikenmaailman kasvonhoitojutuista, niin niiden ostelu on ihan ok.

Nyyh ja yhyy :cry: Menikö taas vähän tunteisiin? Paskasta ei saa timanttia, vaikka kuinka asettelisi sanansa korrektisti. Siksi on vaan kaikille parempi sanoa asia, kuten se on. Tietenkin se sinua häiritsee. Edustathan sinä sitä samaista valkoista roskaa. Jos te katoaisitte yhdessä yössä, olisi meillä kunnon ihmisillä paljon parempi elää täällä Suomessa. Jään odottamaan innolla rumahomo-purkauksia, ja muuta vastaavaa, jolla valkoinen roska paljastaa roskaisuutensa. :laughing: