Mitä teet nyt

Mietin edelleen että, ottiko Iso W nokkiinsa kännisammakostani ja nyt pitää vihaa Korkkista kohtaan. :cry:

Voisi sitä tosiaan suurempiakin murheita olla, mutta minä kuitenkin olen aika hienotunteista sorttia. :blush:

^ Kyllä Iso W otti nokkiinsa typerästä kännisammakostasi, vaikken mä nyt sen vuoksi mitään kovin veristä vihaa jaksa pitää yllä.

Mikä vitun hienotunteinen :open_mouth: ? Ne kännisammakkosi ovat aika harvoin kovin hienotunteisia, eivätkä usein edes niin hauskoja, kuin itse ehkä kuvittelet. Vai tarkoititko kenties herkkätunteista? Siinä tapauksessa voisit miettiä, josko muutkin ihmiset saattaisivat olla herkkätunteisia, eivätkä jaksa vain olankohautuksella ohitella “hauskoja” sammakkoitasi, joita päästelit, koska känni :wink: . Vaikka känni onkin monesti selitys kaikenlaiselle paskalle käytökselle, se ei suinkaan ole oikeutus sille. Toiset ne joutuvat putkaan, koska känni ja toiset päästelevät näppikseltään tyhmiä sammakoita Plinkkiin, koska känni ja kumpikaan ei ole hyvää käytöstä.

Edit: Mitäs mä teen? Yritän herätä vihdoin, kun olen nukkunut, nukkunut, nukkunut taas, jos en nyt sentään liikaa, niin ainakin univelkojani pois. Mietin tässä myös omia sammakoitani, joita olen mahdollisesti internetin ihmeelliseen maailmaan päästellyt. En koska känni, vaan koska ylenmääräiset ryynit :blush: .

Känniset ihmiset on kyllä ihan mestareita laukomaan sammakoita ja tahattomasti monesti “muka huumorilla” loukkaamaan muita ihmisiä. Silti eivät useinkaan kestä, jos kokisivat itse samaa käytöstä, silloin alkaa pää hajoilla. En nyt tarkottanut pelkästään Korkkista, vaan känniläisiä ihan yleensä. Siksi niiden kanssa ei kestä kukaan olla selvinpäin.

Nukuin taas n. 3 h taas tämä vitun unettomuuskausi päällä. Juon kahvia ja heräilen koomastani. Unessa ammuin jotain äijää, joka yritti ampua mua ja oli jo tappanut jonkun tyttöystävänsä ja leikannut sen pään irti ja viskannut sen kerrostalosta katuun. Se äijä oli aivan saatanan kaukana ja tähtääminen oli siksi helvetin vaikeaa, enkä osunut siihen. Sitten se pääsi tosi lähelle mua ja eiköhän mun ase mennyt jumiin, (tässä vaiheessa mies käveli mua kohti ja latasi pateja lippaaseen) kiskoin luistia taakse ja hylsy oli jäänyt sinne väliin ja lensi pihalle ja siinä vaiheessa kun mies oli ihan lähellä mua niin sain painettua aseen sen otsaan ja ammuttua sen. Sen jälkeen unessa tärisin, koska oli niin lähellä etten päässyt hengestäni, jos mies olisi ehtinyt ladata sen aseensa nopeammin.

Jeesus. Kaikenlaisia aggressiivisia unia sitä näkee. Olin vielä sitten ihan sen miehen veressä ja kun sen pää posahti siinä mun edessä. Mulla oli joku iso kaliiberinen ase, millasta en kyllä oikeasti ole koskaan käyttänyt.

Juuri näin pitääkin olla. Itsekkin kuulun samaan herrasmiesliigaan. Koskaan ei ole putkaa nähty eikä mitään ole kännissä rikottu. Sivistyneesti ja rauhallisesti on itsensä saatu aina sairaalan pahnoille elpymään, siitä kenellekkään yletöntä mielipahaa aiheuttamatta. Alkoholi se vaan on semmoinen aine mikä tuo todellisen minän ihmisten ilmoille, ja mikäli evoluutio ei ole vielä juoppoa ehtinyt hioa sen korkeimpaan asteeseensa, eli herrasmiesjuomariksi, on kaikki aiheen tiimoilta tapahtuva aktiviteetti suoritettava visusti kotioloissa neljän seinän sisällä, ja yksin, ehdottomasti yksin. Näin emme aiheuta yhteiskunnallista epäjärjestystä ja kaaosta kypsymättömän luonteen ja heikon viinapään vuoksi.

Kyllä mä tunnen sellaisia ns. harmittomia juoppoja, jotka ovat kännissä oikein leppoisia, eivätkä koskaan tekisi pahaa kärpäsellekään, tarkoittaen sitä, etteivät myöskään lau’o niitä “hassun hauskoja” känniääliösammakoitaan. Niitä kestää katsella ihan selvinpäinkin ja jos en kestä, se johtuu puhtaasti siitä, että mulle iskee viinanhimo toisten juopottelua katsellessani, koska olen itse juoppo :wink: .

Totta kai alkoholi korostaa ihmisten huonoa käytöstä ja tuo esiin muuten piileviä piirteitä, mutta ei kukaan tee mitään tyhmää vain, koska oli kännissä, eikä etanoli yksinään muuta kenenkään persoonallisuutta totaalisesti, eli jos jollakulla ei alunperinkään ole missään mielensopukoissa piilemässä minkäänlaista aggressiivisuutta tmv., niin ei tyyppi tyystin raivohulluksi muutu pelkästään etanolin vaikutuksen tähden. Ihan sama juttu tuo, että laukoo niitä ääliömäisyyksiään, mutta ei itse kestä toisilta ainuttakaan poikkipuolista sanaa, vaikka ihan asiallisesti ja perustellusti esitettynäkin. Kyllä sellaisen ihmisen sisimmässä se kiukutteleva kakara asuu, vaikka se selvinpäin pysyisikin piilossa, jopa siltä ihmiseltä itseltään.

Haaveilen työkyvystä. Eilen nimittäin huomasin, että yhdeltä kantilta voisinkin joskus kouluttautua sh:ksi, nimittäin pystyin ilman pahempia pyörtymisiä ja yökötyksiä antamaan ensiavun sukulaiseni järkyttäviin viiltohaavoihin. Olen tosta työstä joskus uneksinut, mutta luulin aina olevani liian nössö, jos joudun veren/jonkun ällöttävän asian kanssa tekemisiin, sillä joskus lukiossa pyörryin terveystiedon tunnilla, kun nenän eteen pamautettiin ällöttävä kuva jostain lihasrevähdyksestä. :laughing: Kai sitten tositilanteen tullen kuitenkin pystyy tuollaiseenkin. No, siihen työkykyyn nyt on matkaa vielä muilta osin, mutta kait sitä saa haaveilla.

.

^^ Mä olen omalla kohdallani huomannut, että pystyn monesti tosipaikan tullen toimimaan hyvinkin järkevästi ja rauhallisesti, vaikka mä olen ihan hirveä nössö, joka ei uskalla esim. katsella kauhu-/väkivaltaisia elokuvia, hädintuskin lukea mitään dekkaria, kun alkaa tehdä huonoa, pelottaa, ahdistaa jne. :laughing: . Kuitenkin, kun oikeassa elämässä on tullut vastaan useammankin kerran ties mitä verissäpäin olijaa, kohtauksen saajaa ja itsemurhakandidaattia, niin siinä tilanteessa olen kyennyt suhtautumaan todella viileän rauhallisesti ja toimimaan avunantamiseksi ilman hirveää paniikkia ja sähläystä. Jälkeenpäin mulle on tosin voinut iskeä hyvinkin säikähtänyt olo, mutta kait siinä tilanteen ollessa päällä jokin adrenaliini, tai mitä näitä nyt on, kannattelee päänuppia kasassa.

Olen pahoillani sukulaisesi tähden :frowning: .

Mä juon kahvia ja alkaa hiljalleen tuntua siltä, että ehkä pääsen jälleen elämänsyrjään kiinni ilman tolkutonta lääkekyllästystä, joten mietin, tekisinkö tänään jotakin järkevääkin. Pääsin mä eilenkin liikkeelle ja sain vähän asioita hoidettua, mutta jos tänään pystyisi samaan ihan vain lääkärin määräämillä lääkeannoksilla. Ei noissa överioloissa edes viihdy pidemmän päälle, vaikka aluksi ne toki helpottavatkin oloa :unamused: .

Hahaa, mulla eka päivä ilman kahvinjuontia. Nyt menee kolme annosmitallista kahvinpuruja aamuisin. Potkii ihan hyvin liikkeelle jo 5 minuutin sisään. Mukana on myös rasvaliukoiset kemikaalit jotka jäävät kahvinkeitossa tyystin nauttimatta. Miten ne sitten vaikuttaa, onkin ihan toinen juttu. Kannabiksestakin käytetään vain rasvaliukoiset, joten saas nähdä miten far out -juttuja tulee loppuviikosta! :laughing:

Ny lepäilen, kuuntelen musaa, luen kirjoituksia, kirjoittelen. Illal o sit muuta…

Mul aikoinansa ehdotti eräs ihminen, joka halusi kovin minua auttaa, että hei nyt olis työvoimakoulutuksena f a r m a n o m i n koulutus… Joo sehän ois ollut varmasti hauskaa, mut luultavasti olisin jäänyt aika nopeasti kiinni :unamused: . Sillon oli se veemäinen alpratsolaamkoukku, joka oli peestä. Silloin en nostanut annoksia, pysyin parikolme vuot 2mg:ssa, tehot meni ja ahistus senku lisäänty. En muista niin pahaa ahdistusta sitten lapsuuden, mut se oli erilaista… Penskana ei ollut selityksiä, ei pystynyt ymmärtämään, ei käsitteitä… Tosin ei sitä mun lääkekoukkua tajunneet edes shrinkit, että miten reseptinmukaises käytös olo voi muuttua todella huonoksi… Niin huonoksi, ettei pysty enää mihinkään, ei paljoa puhumaankaan, syömään. Polttamaan ketjus tupakkaa kyl. Eräs ihminen tajusi ja olisi ollut valmis auttamaan. Ihminen, jolla ei ollut mitään terveydenhuollon alan koulutusta… Mut sehän ei ollut väärinkäyttöä, siis helt okej, vaikui… :question: :imp:

Kasvatan lettiä. :sunglasses:

Lucre. Kuulostaa kuumottavalta noi tämänkertaiset unesi.

Tuliko katseltua liikaa ,jotain murha,tappo,taistelu,sota ,paloittelu action pläjäyksiä edellisenä iltana tai lueskeltua Hasselin tarinoita?

Mitä teen nyt itse.? Lueskelen saunan sanailua,kun unirytmit hieman hukassa.

Winston. Älä noista pienistä välitä,kun ei ne pienet meistäkään. Itse vierailin kahteen kertaan putkassa talven aikana,mutta ne eivät johtuneet kännistä ,vaan huimausaineiden hallussapidosta . Onnistuin yli neljä viisi vuotta ,tossa välissä olla kokonaan putkasta pois ja ylipäätään poliisi ja syyttäjäsetien syyttävien silmien alta. Juoppoputkaan,mut on viimeksi kiikutettu kymmenen vuotta aiemmin,kun vittuilin kytille,että mennään vaan sinne puduun ,niin pääsen nukkuun ja syömään ,niin koppavat koppalakit alkoivat vinoileen takas ja veivät mut kisahallin juoppoputkaan ,jossa patja viisisenttiä paksu ja helvetin kylmä ja ruokaa ei tarjoilla,joten ylläpito ei toiminut ja saattoi setiä naurattaa. Pääsin sieltä jo joskus 23-24 aikaan,kun en ollut edes kovin päihtynyt ja nollat puhalsin jo aiemmin .

Mutta joo,jos jouduit vaan vapunvietosta selviämisaseman puolelle,niin ei siitä kannata morkkiksia ottaa. Varsinkin,jos et mistään laittomuuksista palanut siinä ohessa tai tehnyt jotain sellaista,että käräjiltä olisi sanktioita tulossa. Kerranhan täällä eletään ja noita juttuja voi sitten myöhemmin hymyssäsuin muistella.
Sanoohan sun allekirjoituskin jo anteeksi mokista ,joita paljon tekevälle sattuu…

Nuivalle ikivittuilijalle–>
Jos itse olisin “suorittanut"tasapaksua arkea ,ohessa nettiin vittuillen entisenä julki- nykyisenä,kaappinatsi ja feikkijehova meiningillä, pitäisin suuni supussa valkoisesta roskaväestä. Mieti vaikka kaverisi kuristus ja hapetus juttuja viime vuodelta ja ,jos siihen olis kytät pamahtanut ja sinä putkaan ,olisitko silloin loppuelämäsi valkoinen viemärituote? Vai apua tarvitseva piripsykoosiin pimahtanut " mallikansalainen”,?

Vittu Emmerdalea katoin edellisenä päivänä :laughing: Oikeesti, mut se oli sellanen jakso muistaakseni missä yks sekopää piti haulikon kanssa panttivankeja baarissa. Se, miten siitä tollaisen unen sain on kyllä kumma. Joka tapauksessa pahin uneni ehkä koskaan oli sellanen, että multa sahattiin polven alta jalat moottorisahalla ja samalla kalloa avattiin jollain sahalla, niin että veri valui silmiin. :unamused: Mä taidan olla todella one twisted fuck :wink: .

Mut viime yönä en nähnyt mitään unia, tai en muistanut niitä ja nukuin 2 h, eli mullakin rytmi vaan paranee. Se on tää valoisuus ja linnunlaulu varmaan. En tiedä viimeiset 10 vuotta elämässäni on vaihdellut kaudet että nukun hyvin pari viikkoa ja sitten taas tulee se unettomuuskausi jolloin nukun 2-4 h yössä ja se jatkuu jonkun aikaa.

Mä tässä taas juon aamukahvia ja lueskelen täällä hengentuotteitanne. Sudin jossain vaiheessa meikkiä naamaan ja lähen kauppaan ruokaostoksille, kunhan se aukeaa. Nyt tarvitaan aamiaiseksi valkosipulivoipatonkia.

^^/^

Mikko: Ihan vain rauhoittumassa olin putkassa. Ei ole tulossa mitään jälkiseuraamuksia. Se vasta olisikin vituttanut, jos olisin joistakin laittomuuksista palanut, kun mä olen onnistunut olemaan jo vuosikausia niin kiltisti, että tuo rikosrekisterinikin alkaa uhkaavasti vanhentua. Pitäisiköhän päivittää sitä :mrgreen: ? Juu ei! En mä voi väittää nykyäänkään lakia noudattavani aivan pilkulleen :mrgreen: , mutta ne pahimmat hölmöilyni olen toivottavasti jo hölmöillyt pois tämän elämän osalta.

Lucrezia: Anteeksi, että utelen tällaisia henkilökohtaisuuksia, mutta onhan täällä paskaa jauhettu jo sen verran, että menköön tämäkin :mrgreen: : Nyt kun olet ilmeisesti ryhtynyt syömään säännöllisemmin ja enemmän oikeaa ruokaa, niin ovatko vatsavaivasi rauhoittuneet? Tällä suunnalla riittää edelleen huonoa syömistä ja epämääräistä vatsantoimintaa :unamused: .

Valoja päälle nyt taas Mikko! :unamused: Et selvästi ole kyennyt sisäistämään white thrash-termin merkitystä. Sehän tarkoittaa köyhää, kouluttamatonta ja sivistymätönä valkoihoista henkilöä. Ei se termi liity millään tavalla esim. poliittiseen tai uskonnolliseen vakaumukseen. Toisekseen, vaikka kuinka haluaisit niin kuvitella, en ole koskaan ollut kansallissosialisti. En julkisesti, en kaapissa. Vai onko tämä natsi sinulle samanlainen termi kuin valkoinen roskaväki? Sana jota kyllä huutelet, mutta et varsinaisesti edes tiedä sen merkitystä? :laughing: Mutta joo, voin sen natsi-leiman ottaa ihan mielelläni, jos se sinulle tarkoittaa sitä, miten usein kaltaisesi sen kokevat. Eli, henkilö jonka mielestä on väärin että täällä jaetaan ilmaista rahaa. Se on aivan vitun väärin ja sairasta, että esim. monet tälläkin foorumilla kirjoittelevat loiset saavat ilmaisen asunnon, vaatteet, ruuan, netin jossa spämmätä huumefoorumille ja narkkaus- ja dokausmassia. Ilmaisen elämän siis, ja jokainen euro on revitty toisten selkänahasta. Aivan kuten luonnossakin, yksilö joka ei pysty hankkimaan itselleen elantoa kuolee. Näin se olisi, jos tässä maailmassa toteutuisi jonkinlainen oikeus ja kohtuus. Ei tämä yhteiskunta tee mitään sairailla yksilöillä.

Tuohon kuristus-hommaan. Olennainen on tuo “jos” sana. Kytät eivät pamahtaneet paikalle, eikä allekirjoittanut joutunut putkaan. Muutenkin tuo vertaus on kovin ontuva, ymmärrät varmasti jos pohdit näiden kahden vertailemasi henkilöhahmon eroavaisuuksia.

Panin juuri veneeni mereen, mulle iso asia ja toisille merkityksetön. Nyt vasta otin aamulääkkeet kun en halunnut että poliisien tikkari olisi näyttänyt jotain, no eipä poliiseja näkynyt. Nyt kun saan ruokaa ja pistän insuliinit taidan nukahtaa aamuun asti, jäi nukkumatta viimeyö. Jännitin niin tuota vesille laskua, ihan kyllä turhaan ku ammattilaiset sen hoiti.

^ Joo on se veneily harrastuksena hieno, sillä kasarilla tuli Panikessa käytyä aika paljon ennen mopoikää ja isäpuoli käy siellä vieläkin, jo 32 v on ollut paikka olemassa ja hän pitää sitä itselleen oleellisena henkireikänä, saahan siellä rappiksessa kalastella ja omiaan puuhata ja Vaasassa kellään ei oo mökkiä, vaan HUVILA. Itse näin vulkaanisen maaperän kamuna ja maakrapuna tyydyn järvellisiin vesistöihin.

Moro. Mun silmissä taas white trash väestä tulee mieleen takamaiden umpijuntit,joita täältäkin ,joka perätakahikiän poroerotuksien takaisista pystymetsien läheisistä kylistä löytyy enempi kuin laki sallii.

Omaisuudella ja köyhyydellä ja rikkaudella ei ole mitään merkitystä minun silmissäni luokittelenko ihmisen valkoiseen roskasakkiin. Koulutuksella,ehkä hieman, sekä yleissivistyksellä sitäkin enemmän on kyllä merkitystä. Mutta ulkoinen olemuskaan ei vielä takaa ,kunnon punaniska menoa,vaan minun silmissäni ihmisen yleiset käytöstavat,pienet teot ja kohteliaisuus & auttaminen jne. mitä voisi jatkaa loputtomiin luetellen muokkaavat sen yleiskuvan ihmisestä. Joku alempaa keskiluokkaa tai keskiluokkaa oleva voi käytös tavoiltaan olla parempi,kuin ,mikä tahansa lordi tai aatelinen. Kun varsinkin ylemmästä keskiluokasta nousukkaat,jotka onnistunut nopeaa rahaa tekemään ja yrittävät sillä brassailla ja elvistellä ovat hyvin usein käytökseltään moukkamaisia ja ,jopa euroopan valkoista kiertolaispossea huonompitapaisia. Jos joku on nazi tai ollut silläkään ei juurikaan väliä sillä habituksella,vaan perus käytöstavoilla ja ylempänä mainituilla asioilla,mistä sen oman mielikuvani muodostan.

Fatta-asioista yrität turhaan mulle vinoilla,koska otan tietenkin kaiken vastaan ,mitä saan ,koska kuten kaikki tiedämme päihteet eivät ole halpoja.ja omaisuutta mulla kuitenkin on ja paljon ja sellaisia maita ,mantuja ja mökkejä,metsiä &kiinteistöjä ympäri Suomea edelleen sukulaisteni nimissä ( & ns. Vanhaa rahaa) Mutta nyt kun en ole viimevuosina juurikaan kortille töitä tehnyt voinet pitää minua silti white trashinä tai minä tahansa . Köyhä en ole ikinä ollutkaan ,koulututtaunut olen ja sivistänytkin olen itseäni säännöllisesti,joten en kyllä asetu sun valkoiseen roskajoukkoosi,jos edelliset kriteerit pitää täyttyä ,jotta (trashing- suom.roskajoukko) jengiin voisin liittyä ,edessä jumituksissasi.

Nazi-leiman sanoit mielelläsi ottavasi -siihen ei mitään lisättävää,eikä kysyttävää. Huvittavinta tässä on vieläkin noi flippailut ja se,että luulet olevasi muita äveriäämpi ja luokittelet vakiokirjoittelijoista hyvin usean “alapuolellesi” ja se,että yrität näppärästi vittuilla eri nickeillä jatkuvalla syötöllä. Tyyliin mulla on rahaa -sä oot köyhä ja ikuinen vanki.
Mielestäni se ei ainakaan henkistä rikkautta ole,ehkä jotain sielun köyhyyttä ja nihilistimäisen ajattelun vankina olemista. Mutta se noista …

Alan nyt luskelemaan lisää hengentuottaita täältä ihan kahden pennin bukowskista( jotka parhaimmistoa ja saunan suola) ja parin ruplan trolleihin saakka ja siltä väliltä ja nukkumaan myös täytyy lähteä iltalääkkeiden jälkeen.

Moikka. Vitsi nauroin tolle emmerdeilille,kun meidänkin toisessa kodissa ,niitä katsotaan ahkerasti ja ne on “emppikset” . Olisin ite ihan kusisukassa ja nukkuisin tykki tyynyn alla ,jos ylipäänsä uskaltaisin nukkua tollaisten moottorisahamurhaaja unien jälkeen. Muistelen ,jostain unet ketjusta lukeneeni sun aikaisempia tollaisia “lievästi” väkivaltaisia unia,missä kuvailit samanlaista aivojen kaapimis settiä. Kuumottavia todella,mutta joo itse en ihan noin heavy painajaisia ole koskaan nähnyt,niin ehkä sen takia mua ne vielä kuumottaa ja hetkauttaa. Lucre taitaa olla niin vanhatekijä ja konkari ,noissa paloittelu-unissa,että nehän voi olla sulle, kuin 3d leffoja katselisit,poppari kulhot yöpöydällä,mitä voi unissaan rouskutella ja napostella,niin ei tuu keittiöönkään mentyä unissakäveleen ,kesken kivojen super-scifi-action-massacrew unien. Mun omat painajaiset ovat ihan nössöluokkaa ja pariviikkoa sitten,kun näin huonoja unia/painajaisia ,siinä yksi parhaista ystävistäni oli kuollut ja jossain hautajaisten tapaisissa ,sitten joukolla ihmeteltiin,että sekin on kuollut,mutta ei tiedetty mihin . Siinä oli kyseessä,joku kama ja överit tai sitten joku sairaus/kulkutauti ( ebola ,sikalintuaddu) Eli tää hautajaisuni on kyllä jo mulle liian raffii kamaa ja unisieppareita ripustelisin ahkerasti ja varmaan googlaisiin manaajat ja papit ja shamaanit ja muut pyhät poppamiehet ,joka paikan siunaamaan ja puhdistaan makkarista ja kaikkialta,jos uneni villiintyisivät yhtään rajummiksi. Yleensä,kun ehkä neljänä yönä viikossa näen unia ,jotka muistan aamulla ja korkeintaan kerran viikossa painajaisia,joissa ei zombeja tai päitä putoile ,jos en ole päivätolkulla katsellut, jotain kunnon murha-paloittelu-surma leffoja.( en ole vuosiin moisia muistaakseni nähnyt) Toivottavasti en nää nyttenkään.

Muistan jostain ketjusta lukeneeni myös,kun kuvailit,että olette vielä rauhallisia ihmisiä ja jotenkin hyvin olit siinä ilmaissut tai selittänyt,että niissä unissa sitten agressiot puretaan. Joskus olen itsekin unikirjoja ja selityksiä unille lukenut ja joissain niissä jutuissa ,vaikka kaukaahaetulta unien merkitykset tuntuivat,että ne kuitenkin oli hyvin perusteltuja ,sekä omat pointtinsa.

Kauniita unia ,nyt lähti tää jäbä nukkumaan.

Mitä teen -pöyhin tyynyjä ja pujahdan ottaan kaunokaisen kainaloon ja laskemaan lampaita (valkoisia ,mustia,uljaita ja kapisia,mitä mun varmaan näädän mielestä pitäiskin laskea-sellaisia kälysiä laihoja köyhän merimannenlampaita tai jotai sossulappuja ja työkkäripäiviä. Eikä ainakaan tiluksia,tilejä ja tuloja ja sysimustan värisiä kultaharkkoja,sekä harmaita seteleitä,joita saatan jopa antaa toisten talletella puolestani :wink: