Siinähän se tulikin, mitä puuhaatte/duunaatte tai kyhäätte NYT.?
Mä ajattelin mennä tsiigaa simpsonit silmät ristis ja toivon mukaa sammun. Kuhan en rööki kädes.
Siinähän se tulikin, mitä puuhaatte/duunaatte tai kyhäätte NYT.?
Mä ajattelin mennä tsiigaa simpsonit silmät ristis ja toivon mukaa sammun. Kuhan en rööki kädes.
Töitä, eli katselen ku jauho siirtyy siilosta toiseen… ja sit kohta kotia päin
Frendi oli kerran nukahtanu konipäissään sänkyynsä rööki kädessä, mut onneks sen röökikäden alla oli toinen käsi mihin se rööki oli sit polttanu semmosen pari senttii pitkän ja suht syvän haavan. Hyvä tuuri kävi.
Mä ainaki hajoon
[Poistettu haitallisten käyttötapojen tiedustelu. -Päihdelinkin toimitus]
Kuin myös. Mut aika jännä, että hajonneena pystyin tekeen suom.työn loppuun ja lähettään sen… Meissä taitaa olla enemmän voimaa, kuin uskotaankaan. Se suunnataan vääriin asioihin… Mä olen raivonnut, raivonnut, raivonnut… aggressiota kun voisi suunnata myös järkevään toimintaan eikä vieraille ihmisille tai sen enempää tutuillekaan huutamiselle. Paljonkin hyötyä. Kai mä toivoin, että joku ois soittanu poliisin ja mut ois viety päihdepsykiatrisel…
^Sama juttu. Hajoominen on ollu lähellä. Huomasin, et pillerikoukku on tullu takas, vaikka en bentsoja
syö… se vituttaa. Alkoholiakin menee suht säännöllisesti. Ja sitä ei oo ikinä tapahtunu, mut turhaa sit ressaa,
jokainen päättää elämästään. Ihan oikeesti, turha ruikuttaa. Vaikka se välillä helpottaa.
Nyt juon kaljaa rahoilla, joita en olisi edes ansainnut. Ja syön lyricaa. On kivaa joo.
hauskaa viikonloppuu jokaiselle.!!
Jep, hyvä tuuri oli mut varmaan ollu se käsi hellänä sen jälkee jonku aikaa.! Mut niinhän sitä väitetään;
Tupakka tappaa, se voi tappaa toisellaki tapaa, eli nuokkujat ja muut kanssa hipit olkaamme varovaisia
niiden syöpäkääryleidemme kaa ku on hyvät nuokut pääl
Mä kävin äskettäin saunassa ja nyt surffaan bittimaailmassa ja nyt koht just lähen metikköön. Ku oon pilvessä,
must tulee puunhalaaja hippi. joka kerää tatteja ja häröilee yleisesti vitusti. :mrgreen:
selailen nettii , nautin juomasta (viilleet vettä maistuu oikein hyvin opiaatti olois) ja funtsin et koska ottais sieni teetä…
Mitäs tässä, istun koneella, roikun ircissä, facebookissa, youtubessa jne.
Normi kesälomailua, koulu alkaa vast about kuukauden kuluttua…
adam gyntehall ja eikunkeikun.
Olen ollut todella ahdistunut. Hoidin pari asiaa päivällä ja nyt olen kököttänyt koneen ääressä ja katsellut komediaa. Amerikkalaista, kun sitä tuolta youtubesta löytyy helposti. Lähinnä näitä talk-show -juttuja. Steven Colbert Reportia, Jon Stewartia ja muita jenkkilän “liberaaleja”. Järkyttävää, miten erilainen ilmasto tuossa maassa on. Olisiko aika kolmannelle puolueelle poliittisella kartalla?
makoilen sohval pienis kodeiini kuoseis ja välil otan pikku huikan sieni-teetä, joka on maistuu käyneeltä
Olen ollut todella ahdistunut.
Jaksamisia!
Minä täällä ahdistelen kun on nälkä, mut ei jaksa tehdä mitään syötävää… Laiskuus taas huipussaan! No jos tollasen jugurttipurkin jaksais avata.? Voiskohan joku tulla mulle hlö-kohtaiseksi kokiksi?
hengailen facebookissa ja täällä…odottelen et poikaystävä tulis…sit puistoileen tai jotai…
Harmittelen kotona, kun on lähes kaikki rahat menny matkusteluun, juhlimiseen tai juomiseen muuten vaan, niin ei voinu nyt sit lähteä laituri-bileisiin…
Vaikka toisaalta opintolainan ekan erän sais ilmeisesti jo nostaa! En minä sitä tiennyt, mutta niin sossu väittää, niin kai se niin sitte on. On ne varmasti selvittänyt perinpohjin kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin tulot, mihin mulla on mahdollisuus.
Pelaan Mafia Warsia lärvikirjassa. Nannaa.
hölmöilen tääl netti avaruudessa…
Pitäisi jatkaa siivoamista… Mutta söin äsken (aika hyvää ruokaa, tällä kertaa en polttanut mitään paistaessa!) ja join punkkua (sitä, joka on matkustanut Euroopan halki hlö-auton penkkien alla 50-60-asteessa, jolloin tod.näk. käynyt vähän lisää), niin alkoi kummasti väsyttää.
Jospa vaihdan musiikin tästä apaattisesta joy divisionista vähän energisempään, ja keitän vielä vaikka espressot, niin eiköhän se siitä!
The same thing i do every night, —Try to take over the world!
Hitto et on aikaa ku oon viimeeks pyrähtäny Plinkis. Mut muistu jopa salasanaki mielee, ni moi vaan kaikille.