Mitä teet nyt

Kohta 12.00 aukeevaan kauppaan hakeen pari litraa maitoa Kaakaota ja Kahvia varten, että on jotain lämmintä juotavaa.

Kylmän väreet :blush:

Tässähän vierähti aika, jos ei nyt aivan ratkiriemukkaasti, niin ainakin nopeasti Plinkin parissa. Nyt lähden noutamaan ukkokultaani linja-autoasemalta. Osaisi se itsekin kotiin(Toivottavasti on siinä kunnossa :mrgreen: ), mutta lupasin mennä vastaan ja ulkoilu tekee mulle hyvää, vaikkei tuo ilmasto järin houkuttelekaan.

Odotan päräyttävää aprillipilaa tapahtuvaksi, onko niitä missään lehdissä ollut…

Vedän vitusti Diapamia ja painun pehkuihin.

Teen läppärilläni työjuttuja (koodaan materiaalifysiikan simulaatioita), vaikka onkin pitkäperjantai ja vapaapäivä. Kohta voisi kyllä jo rauhoittua pääsiäisen viettoon ja katsoa vaikka jonkun leffan.

Katson hyvää pätkää netistä…

Why we need to end the war on drugs
ted.com/talks/ethan_nadelman … ugs#t-8572

Testailen olenko saanut bannia joidenkin kännisten asiattomuuksieni tai ihan selväpäisten asiallisuuksieni tähden, kun nuo moden aivoitukset lienevät jokseenkin kummia :unamused: . Ilmeisesti en, tai sitten vain kuvittelen kirjoittelevani Plinkkiin :confused: .

Lisäksi juon kahvia, herättelen itseäni piiiiitkiltä Diapam-kyllästysunilta taas tähän selvään elämään ja laskeskelen vammojani, joita on onneksi kertynyt yllättävän vähän siihen nähden, että hieman pitkäksi pääsi taas venähtämään, eikä ollut todellakaan mitään sivistynyttä tissuttelua :blush: . Onneksi on pääsiäinen, joten ei tarvitse lähteä yhtään mihinkään, kun ei mikään olisi edes aukikaan. Mulla ei ole nyt liioin kiinnostusta mihinkään live-sosialisointiin, vaikka olo onkin ihan siedettävä, sekä fyysisesti, että psyykkisesti. Porukat ja myös appivanhemmat kyllä esittivät joitakin kainon vienoja kyläilykutsuja, mutta kieltäydyin, eivätkä nuo nyt edes pahakseen pistäneet, kun ei tässä mistään helvetin tärkeästä juhlasta ole kyse. Muodollisuuksia vain, joista oikeastaan kaikki tahtoisivat luistaa :mrgreen: .

Menen kuselle. N. 30. kerta tänä aamuna.

Lähen lenkille ja kehotan muitakin. n. 3000 päivää vetäny putkeen näitä koiratuksen ulkoiluja,
enkä paremmasta ajanvietteestä tiiä, sillä tää ei oo mettissä lymyilyä ensinkään ja
kondis pysyy yllä ja pään sisäosakin tykkää. Mikään keli ei mua tyrmää ja
kaikki variaatiot on käyty jo ekan koiran kaa läpi ja vain sotatila tois uutta.

niin että uudenvuodenlupausporukat on uudenvuodenlupausporukoita… :smiley:

mut ei sitä ilman hurttaa tulis käytyy ja oon myös potenut ulosmenemiskammoja, joskus ennen.
miten siitä sit selvis, en tiiä. kaikki isompi muutos on vienyt vuosia ja ei kaikki vaan kaikille sovi.

Ryyppään itseäni hengiltä.

Onko W nyt jokin hätänä, vai ihan muutenko vain maistuu?

^^ Etkä :angry: !!!
Edit: luin “itseni”,ajattelin, että päätös. Ei ollut… Putki pääl. Sillon ku se on, se on. Turha kenenkään mul ois ollut tulla sanoon, että nyt lopetat ton pillerisähläyksesi, sillon ku se oli pääl. Joten en sano sellasta. Meil o ainakin täsä kaupungis ihan hyvä Katko… Lääkitykses ei kitsastella :wink: . Ruoka on hyvää. Mä olen aina ollut yhden hengen huonees. Jos oli oma kylppäri. (No vikasta visiitistä on jo 10vee). En tiä kui siel mis sää asut. Kyl siel poikki saa. On niitäki, jotka on onnistuneet lopettaan. Kuulemma. Katkol katkastaan putket, se on niitten pointti? Jos ei oo kauhiat tulot/eläke suuri, aika helpol noita maksusitoumuksia kaiketi saa. Nämät riippuu kaupungista…

Se, mitä tol ekal kommentil meinasin, ku luulin harkitsematta, että ny sul piisas, että et saa kuolla koska mul tulis ikävä :open_mouth: . Vaikkei olla tavattukaan… “Itseni ja vain itseni vuoksi” - my arse :angry: !

Mä juon aamukaffet ja luen täältä juttuja ja kirjottelen ja kuuntelen musiikkia. No tota, mikä ny kuuluu ei kyl musiikiksi voi sanoa…

Dear W - uuden mestarin hankinta on vaivalloista ja pätevän matskun haalinta Saunaan, joten pysy olemassa…

Kai mää sit häivyn aamupuuhiini, ku ei mul kukkaa vastaa. Ja muutenki, ohan tuo kello jo vaik mitä. Hyvää päivää kaikil, yleisesti ja yhtäläisesti :sunglasses: .

Älkää huoliko, ei tässä mistään tarkoituksellisesta itsetuhoisuudesta tai edes suuremmasta itsesäälistä kyse ollut. Lähtipä vain JÄLLEEN KERRAN varsin railakkaasti lapasesta tuon Kuningas Alkoholin kanssa :blush: :mrgreen: . Kai mulla oli jossakin vaiheessa ihan hauskaakin, vaikka muistikuvani eivät hirveän tarkkoja olekaan. Nyt tämä saa kyllä luvan loppua tältä erää, ei vanha ja raihnainen akka enää tällaista läträämistä pidempään jaksa. Saa luvan loppua myös tämän viestin kirjoittelu; hieman hankalaa, kun kädet tärisevät ja näkökykykin on, mitä on :unamused: .

Taidan mennä takaisin nukkumaan. Hyvää “yötä”.

Hyviä unosia,W. :smiley: Kyl mää olen sitä mieltä, että ihminen on ehdottomasti tarkotettu nukkuun päiväl ja valvoon yöl :sunglasses: . Yö on elämän parasta aikaa… Sillon on jotenki turvas… Muilta ihmisiltä. Mul simmone yörytmi, että unet alkais noi puolenpäivän aikaan ja kestäs vaik kaheksaan, ois vamaan passel. Ku kesäki tullee ja kaik.

Kuuntelen musaa (“A Change is Gonna Come”…ja millonkahan noin niinku tarkemmin :smiling_imp: ?), juon jotain laittikolaa, luen täältä juttui ja kirjottelen. Piakkoin aamusuihkuseen ja vähitellen kaupungil. Viikon annos haettava.

^ Kiitoksia, Pölö <3 :slight_smile: . Voisin mennä pian JÄLLEEN takaisin nukkumaan, vaikka tässä onkin tullut jo kiitettävästi unimaratonia vedettyä, lääkityksen turvin tosin. No, parempi se, kuin täysi unettomuus ja vieläpä liskojen ja tonttu-ukkojen ympäröimänä :mrgreen: :open_mouth: .

Nyt mässäilen, kuin viimeistä päivää, parantelen oloani(Siis psyykkistä krapulaa, joka ei ota hellittääkseen) benzojen ja herkkujen liikarouskuttamisella ja viihdytän itseäni tässä tilassa hauskoilla jutuillanne. En tietenkään noilla itsemurha- ym. ikävillä asioilla :frowning: . En mä sentään niin pahasti ole seonnut vieläKÄÄN :mrgreen: . Tarkoitan lähinnä Mickin juttuja, sekä Näädän aivoripulointia, jolle en enää voi, kuin nauraa, kun ei jaksa tuollainen loputtomiin itkettääkään :laughing: . Toivoisin silti vienon kainosti, että jättäisitte moisen trollin ruokkimatta, jospa se siitä joskus rauhoittuisi :confused: :wink: .

Tasaantumaan päin siis… mites W, ootko pöndemiisuun eli mustikkasoppaan ollu yhteyksissä ??
Tämä on siis asiatonta utelua ja toisten yksityisyyden rajan ylittävää häirintää … siis kuha kysyin.
Itkeminen ja nauraminen on aivan siinä limittäin, että pitkä poru voi tulla lyhyestäkin narahduksesta.

^ Siis Mirtsuako tarkoitat? Enhän minä häneen muuten ole ollut yhteyksissä, kuin ihan avoimesti Plinkin kautta, mikä sekin on nyt jäänyt varsin vähiin, kun hän meni sitten raitistumaan niin maan perusteellisesti, ettei enää ilmeisesti koe tarvetta liikoja Plinkkiin kirjoitella :confused: . Paska homma. Siis ei se raitistuminen :laughing: , vaan se, ettei hänestä kuulu enää mitään, kun jutuistaan kuitenkin kovasti tykkäsin :frowning: . Oletpa tosin sinäkin raitis ja reipas(?) tätä nykyä ja silti kirjoittelet niin, ettei kaikkea ehdi edes lukea :stuck_out_tongue: .

Minä juon nyt kahvia, josko saisin viimein lopetettua ylenpalttisen nukkumisen ja mietin, olisinko jo viimein kutakuinkin toipunut dokailuistani ja uskaltaisinko lähteä ulos :confused: .