Thänks Nnaana ja voimia sullekin! Joo mulla tää valon lisääntyminen tekee olon myös ahdistavaksi. Ja onhan tässä niin helvetisti muutakin settiä mukana ja rahat loppu. Jos pitää jonnekin mennä, niin menen sitten mielummin kun on pimeämpi. They only come out at nights, vissiin joku vamppyyrisihminen mussa asuu.
Nyt juon aamukahvia, pitäis tehdä kaikenlaista tänään. Ei vaan vois vähempää kiinnostaa.
Poden vatsatautia ja vihaa. Eka ainakin menee ohi, mut miten parantua jälkimmäisestä…tai saada sen voima -sillä onhan siinä sitä- edes siedettäväksi, tai käyttökelpoiseksi johonkin, mikä ei lamaa eikä tuhoa… .
^ Vihaa ei kannata potea. Sen suomaa tuhovoimaa ei voi käyttää mitenkään hyvin, siksi se on vihaa, eikä lovea.
Nyt hakkaan pesismailalla ½ v nuorta konetta, josta morapuukolla katkaisin piuhan kesken 1/1-päivitystä.
Se elpyi ja vanha kone tulee samalla securoitua, on vaan niin hidas, että järki karkaa kaus ja tulee vihantunteita,
halua puukottaa sitä naamaan ja heittää neljännestä kerroksesta, mut enhän sitä tee - pieni hetki riittänee.
Jännitän lääkärille menoa. Mikähän ihme siinäkin nyt taas niin jännää on, kun tuttu ja mukava lääkäri on kyseessä ja tuskinpa korvavaivani mitään kovin kaameaa tutkimusta vaatii, kun ei tuo korva ole edes kipeä ja antibioottikuuri lienee pahin tuomio, minkä voin saada . Ehkä mä pelkään, että saan taas jotakin Antabus-antibioottia ja sitten joudun kuivattelemaan ainakin kuukauden :mrgreen: . Ehkei se niin huono homma olisi .
Juon myös kahvia(kuinka yllättävää), rapsutan kissaa, minkä näpyttelyltäni ehdin ja luen teidän taas varsin… hmm… villiintynyttä keskusteluanne :mrgreen: .
Eiks ne aina vaan kurkkaile sen korvan sillä laitteella, jos korvatulehdusta epäilee. Musta sen laitteen tunkeminen korvaan vaan aina sattuu, oli tulehdus tai ei, mulla on niin herkät korvat. Tietty ne voi ottaa verikokein tulehdusarvot myös, mutta korva- ja virtsistulehduksissa ne ei mee kovin korkeelle vaikka olis bakteeritulehduksia. Kuume varmaan kanssa mitataan.
Mutta ihan sama, jännitän aina menoa lääkärille vaikka olis jotain ihan tuttua settiä ja sit tarvii sitä - loperamidia . Mut joo, kerro sitten tuomiosi.
Melkoista settiä on ollut täällä joo eilen. Mut nyt mä juo aamukahvia. Oon 3 yötä nukkunut tosi paskasti ja viimein viime yönä nukuin 9 h. No heräsin kyllä klo 04.00 ottamaan aamulääkkeet ja särkylääkettä ja vessaan.
Ihan hyvä päivä siis tulossa, mun mielialat riippuu paljon myös nukkumisesta. Sitä vaan on aika paskamainen fiilis, kun nukkuu pitkään huonosti. Joten nyt olen melkein iloinen, tai no sanotaan tyytyväinen ja juon kahvia.
Joo, uni on oikeasti kyllä tosi tärkee juttu mielenterveyden kannalta. Ja sit mä ihmettelin aiemmin, et minkä takia pää ei kestänyt 5h unia ja töitä. Mulla tosin liika nukkuminenkin tekee yhtälailla masentuneeksi kuin liian vähäinenkin. Tietty niitä univelkojaan on joskus pakko kuittailla, eikä silloin pitkä uni ole pahasta.
Mä juon kahvia myös, pohdin samalla, että toi mun jalkojeni alla oleva matto näyttää vitun karsealta. Voi sitä virhettä, jonka teki ostamalla valkoisen maton joskus. Siinä on jotkut kiireiset aamusumpitkin kulmassa.
Tsempit lekuriin Winstonille, vaikka sä oletkin jo varmaan ehtinyt melkeinpä kotoutuakin sieltä. Mua sattuu kans se laitteen tunkeminen korvaan, oli tulehdusta tahi ei. Tosin mulla hommaa vaikeuttaa se, että olen korviani lävistellyt suht innokkaasti.
Pelastan puoli vuotta vanhaa konetta kuolemalta. eilinen surmanhoito kantoi mustaa hedelmää ja videoista läks laatu ja äänet pakeni just äsken, ja hiiri alkoi juosta kissaa karkuun näytöllä, mut vaihdoin sen langalliseen ja AVOT: kaikki taas toimii, eikä tarvii uutta hakee kikantista, jonne meinasin lähtee oitis rahanipun kaa, mut tarviin ne muuhun ja tekniikkaa ei tarvii osata isosti, kun näiden kaa pärjää ja oon vaan yks vakiokäyttäjä ja NYT lähen kepappoimaan… hyvä.
Kuuntelen tätä youtube.com/watch?v=leSS06OhXDI ja mietin kuinka helvetin itsetuhoinen laulu toi oikeasti on :mrgreen: . itse tuli kuunneltua tuota ympäriämpäri päissään ja keksin tuon biisin takia tekosytiä ottaa rajusti alkoholia
^ Paheksun irvinin juomalaulantaa - ja toden totta ämpäriin voi hukkua. Nenäänlaulanta on nailon piitin hommaa.
Irvvini oli tavallinen väsynyt rivijuoppo, joka tosin alkukaikoina kaatoi naista tehokkaasti Saksaa myöten. Olivat Vexi Salmen kaa siellä vuoden verran paskaduunissa ennen armeijaanmenoa 1960-luvun alkupuolella ja näistä ajoista
Vexi tekas kirjan siniset mokkakengät. Hyvää tarinointia, sillä vaikka vaikea onkin uskoa, on eletty ennenkin.
Vexi on oikea sankari ja kynämies ja lahjakas sanoittaja, joka ei alkoholisoitunut solistinsa tavoin ja hyvä niin.
Irwinin ihailu ja rämpytinsoitonsa kuuntelu vie suoraan juomahelvettiin, joka ei lopukaan vaan päätyy patologiselle ja toisena synkempänä vaihtoehtona yksikin kalija tuon nenäänhoilaamisen vaikutuksen alaisena saa juoppohulluun tilaan, josta ei palaudukaan bentsoilla vaan tila jää päälle ja muuntuu piileväksi ja tauottuaan tulee vuosien päästä kaupanjonossa täydellä voimalla ylle ja silloin mennään lujaa hourulaan, jossa päätyy henkilökunnan voodoo-kemujen nukeksi ja toistuvista anomuksista huolimatta siviilin portit eivät aukene ja pian potilas myydään siirtoelin-koekaniiniksi kolmanteen maailmaan ja päätyy jonkun slummiukon silmäksi katselemaan aitoa ja loputonta kurjuutta, joka jäytää lapsia ja perheitä,
koska sinä et ottanut osaa yhteisvastuukeräkseen tälläkään kertaa !!!
^ Paheksun irvinin dokausihailua ja toden totta ämpäriin voi hukkua ja nenäänlaulanta on nailon piitin hommaa.
Irvvini oli tavallinen väsynyt rivijuoppo, joka tosin alkukaikoina kaatoi naista tehokkaasti Saksaa myöten. Olivat Vexi Salmen kaa siellä vuoden verran paskaduunissa ennen armeijaanmenoa 1960-luvun alkupuolella ja näistä ajoista
Vexi tekas kirjan siniset mokkakengät. Hyvää tarinointia, sillä vaikka vaikea onkin uskoa, on eletty ennenkin.
Vexi on oikea sankari ja kynämies ja lahjakas sanoittaja, joka ei alkoholisoitunut solistinsa tavoin ja hyvä niin.
Irwinin ihailu ja rämpytinsoitonsa kuuntelu vie suoraan juomahelvettiin, joka ei lopukaan vaan päätyy patologiselle ja toisena synkempänä vaihtoehtona yksikin kalija tuon nenäänhoilaamisen vaikutuksen alaisena saa juoppohulluun tilaan, josta ei palaudukaan bentsoilla vaan tila jää päälle ja muuntuu piileväksi ja tauottuaan tulee vuosien päästä kaupanjonossa täydellä voimalla ylle ja silloin mennään lujaa hourulaan, jossa päätyy henkilökunnan voodoo-kemujen nukeksi ja toistuvista anomuksista huolimatta siviilin portit eivät aukene ja pian potilas myydään siirtoelin-koekaniiniksi kolmanteen maailmaan ja päätyy jonkun slummiukon silmäksi katselemaan aitoa ja loputonta kurjuutta, joka jäytää lapsia ja perheitä,
koska sinä et ottanut osaa yhteisvastuukeräkseen tälläkään kertaa !!!
Aion ottaa pienet päivätirsat ennen kuin jatkan syntymäpäiväkestejäni. Mikäli saan nukuttua naapurien rempalta. Pääasia kait saada hieman lepoa edes iltaa varten.
Syötän oman safkaamisen lomassa koiralle keitettyjä-pakastettuja-paistettuja porkkanaviipaleita.
Noutajat on aivan pimeitä nuolenta- ja syöntikoneita, joille menee mikä vaan, oikeita laardiperseitä.
Silmät kiiluu joka palan kohdalla kuin juntti-einarilla päivän ekaa rapulakaljaa navetan kulmalla juodessaan…
Parantelen krapulaani avokado-banaanismoothiella. Juhlimiseni meni hieman hulluksi, kun luulin kestäväni Tramalin kanssa ryyppäämisen, kun olen ennenkin kestänyt. No, ilmeisesti toleranssi on vuodessa laskenut sen verran, että laatta todellakin lensi jo parin siiderin jälkeen ja sen jälkeenkin olo oli tunteja huono ja on edelleenkin. Mitään sekakäyttökuosiahan en tarkoituksella edes nyt tavoitellut, vaan ihan tuohon selkääni otin sen Tramalin ja koitin ajoittaa sen niin, että se ehtisi laskeutua hieman ennen juominkeja.
Valvon ja yritän opetella kirjoittamaan. Raivostuttavia typoja tulee kaiken aikaa ja ne häiritsevät taas tänään mua ihan liikaa . Niitä ei voi pistää edes minkään sekavuustilan piikkiin. Väsynyt en myöskään ole, koska kuittasin unentarpeeni pitkillä ja makoisilla päikkäreillä, eli vuorokausirytmi meni taas näin päin. Mitähän hiljaista puuhaa sitä keksisi, kun isäntä meni nukkumaan tunti sitten, niin ei sitä viitsisi häiritä. Naapureiden häiritsemisestä ei tarvitse nyt kantaa huolta, koska ne hoitavat häiriköimisen ihan itse . Mikään poliisiasia ei taida onneksi olla tällä kertaa kyseessä.